ff denken,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef An24 het volgende:
![]()
Allemaal lege groentenlaatjes hier? An vraagt zich af wat de fotters hier dan zoal eten doordeweeks![]()
Ik stop mijn groente nooit in de groentelaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef An24 het volgende:
![]()
Allemaal lege groentenlaatjes hier? An vraagt zich af wat de fotters hier dan zoal eten doordeweeks![]()
groentes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef An24 het volgende:
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ff denken,
pizza, friet, shoarma, doner kebab, chinees en indisch.
en friet.
en pizza
duh
Is ook een ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
groentes.
Groentes doen meer goed in mijn lichaam dan in de groentela
elke dag lekker vers kopen en meteen eten
Moet je mn moeder maar vragen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:51 schreef An24 het volgende:
![]()
vinger in je keel en je kunt t misschien nog fotograferenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik kijk straks wel welke groente er in de kantine te eten is
De groente die ik in huis had zit al in m'n maag.
quote:
groen is he meeste iig welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is de inhoud van mijn groentela.
Ja idd, whehehehehequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
groen is he meeste iig wel
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
oktober 2006 t/m 9-2008quote:
Nee hoor, ik vind bier viesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:02 schreef ..zapper het volgende:
Die van mij is een stuk lekkerder:
[afbeelding]
De onderwaterbehuizingen zijn te duur *pruillipje*.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
een beetje fotograaf laat zich toch niet kisten door een drupje regen.
Dat vind ik helemaal niet ergquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oktober 2006 t/m 9-2008
[..]
Nee hoor, ik vind bier vies
Gisteren nog wat nieuwe dierentuin foto's gepost.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Afgelopen winter hadden we zelfs nog een dierentuinmeet. Voor mij was deze winter zeker het een en ander fotografisch te beleven, zowel binnen als buiten. Ik heb iig het weer niet als belemmering gezien voor m'n fotograferen. Beschikbare tijd vanwege werk en andere bezigheden was eerder een belemmering. Fotografie is zeker niet iets wat je moet beperken tot tijden van mooi weer en goed licht, ook met druilerig weer kun je wel wat doen.
quote:
Leuk Marjo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef -Marjo- het volgende:
Best aardig gelukt voor effe snel:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |