Oe spannend, in de categorie tot 5 kilometer, tot 10 kilometer of tot 20?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:23 schreef Ymke het volgende:
Baarn.... nee maar dat is wel heel dicht bij
Tis ook nooit goedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:29 schreef pirke het volgende:
Ik denk dat we toch beter een verzameltopic kunnen openen hoor, ik heb geen zin om 6 (of meer) groentela-showcases te gaan zitten beoordelen
niet groentequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:31 schreef ..zapper het volgende:
Ik voorzie een mooiste groentefoto van de dag topic.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oe spannend, in de categorie tot 5 kilometer, tot 10 kilometer of tot 20?
Ah oke, kan dan ik ook meedoenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
niet groente![]()
Inhoud van je groentela
Stoerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef -Marjo- het volgende:
Best aardig gelukt voor effe snel:
[afbeelding]
Je mag ze wel eens afstoffenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
*flits*quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:35 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Ben ik de enige die een rood kruisje ziet
Is het een showcase dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Niet meer
Ik vind m leuk -Marjo- En ruim binnen de 24 uur
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jawel, showcase à la EOS-digitaal![]()
Waarom zeuren mensen hier nou toch altijd over dpz???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]raap me op...
![]()
Open een showcase op EOSdig.. Je ziet één redelijk/matige foto en de fotograaf m/v wordt de hemel in geprezen...Tis nog kliekeriger dan DPZ en FOT bij elkaar
![]()
Vooral als je opmerkingen ziet als "Ik kan zien dat je de Fotonica opleiding doet, zo prachtig zijn je foto's..." En dan zie ik een foto die mijn oma nog niet eens zou durven plaatsen...![]()
En ja dit was mijn tvp dinges...
De volgende SC zal ik beter mijn best doen..![]()
Er zijn/waren gewoon een aantal users op dpz die niet een bepaald minimum aan fatsoen hebben. Ik ben er ook gestopt, eigenlijk zonde want het is een minderheid die daar de sfeer verziekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waarom zeuren mensen hier nou toch altijd over dpz???
Ik heb altijd netjes antwoord op mn vragen gekregen daar , ben altijd netjes geholpen en ik zie daar echt heel veel goede fotos
Wat is dat toch met veel fokkers en dpz
Ach , maar er zit dus een meerderheid die wel normaal doetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er zijn/waren gewoon een aantal users op dpz die niet een bepaald minimum aan fatsoen hebben. Ik ben er ook gestopt, eigenlijk zonde want het is een minderheid die daar de sfeer verziekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |