juist, dus daar is geen plaats voor gezond groen spulquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die la onderin je koelkast, waar het bier ligt.
Die van mij is leegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
een beetje fotograaf laat zich toch niet kisten door een drupje regen.
ik zal mijn best doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:52 schreef Ymke het volgende:
Van bier kan je best een mooie foto maken , lukt je van water ook
Been there done that?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Uitdaging: pak allemaal je macro-lens of lens die daar het dichtst in de buurt komt en fotografeer de inhoud van je groentela. En niet gewoon point-en-shoot, maar showcase waardig. Ik wil binnen 24 uur tenminste 4 groentela-showcases zien
een beetje fotograaf laat zich toch niet kisten door een drupje regen.
oh wacht ik heb ook nog van die dingen liggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Been there done that?
[afbeelding]
Ik heb nieuwe nodig-ik heb mijn foto opgegeten....
hoeft ook geen foto van gezond groen spul te zijn. De inhoud van je groentela, wat het ook is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
juist, dus daar is geen plaats voor gezond groen spul
Die heeft Nederland nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:01 schreef Vliegvrager het volgende:
Ga dan ook eens in een fatsoenlijke stad wonen.![]()
Mooie groente haal je bij de groenteboer. En die van mij is deze week op vakantiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
read my lips: S U P E R M A R K T
![]()
Kom maar wat halen bij mij , ik heb genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mooie groente haal je bij de groenteboer. En die van mij is deze week op vakantie.
oeps, aangepast.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:11 schreef Yoni het volgende:
Ik was niet van de schimmelkweek! Ik heb geen huisgenootIk heb gewoon een lege groentenla
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Aanmeldingen so far:
MB: is nu aan het sjoppen in de supermarkt
-Marjo-: rode uien
Ynske: schimmelkweek van huisgenoot
PdeHoog: voorraadje fruit
Puckzz: bier
Ymke: best veel groenten en fruit
Da's toch alweer zes niet-schaats-niet-modelshowcases
Klinkt als een uitdagingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Kom maar wat halen bij mij , ik heb genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |