Let er ook op dat het correct gespeld is!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe weet jij spontaan wat mijn voornaam is?
en hoe weet jij dat de gehele mensheid mijn naam altijd verkeerd schrijft?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Let er ook op dat het correct gespeld is!![]()
Nee jij snapt het niet..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:Liga
Milkbreak
OF
Sultana
Goover = Nerd --> Nerd = Origineel --> Goover = Origineel
juist, daar hebben we het een aantal topics terug nog over gehad, toen je vol lof was over dat je op TV kwamquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
Omdat het ook tijdens de eerste aftiteling fout ging
ohjahquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, daar hebben we het een aantal topics terug nog over gehad, toen je vol lof was over dat je op TV kwam(dat veranderde dus door de foute aftiteling
)
maar ik heb bon bon bloooooooooooooocquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: je schreef hier --> Stage SC #59 *GAAAAP* Wij hebben slaap zelf dat je een nerd origineel kunt noemen
@ lienelien: maar ik heb Liga Milkbreak
Je moet wel de ondertoon merekenen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: je schreef hier --> Stage SC #59 *GAAAAP* Wij hebben slaap zelf dat je een nerd origineel kunt noemen
Beide...quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef n8 het volgende:
woow man, oplettende fok!kers hiero!!
of is t gewoon bezigheidstherapie![]()
Jij wintquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar ik heb bon bon blooooooooooooooc![]()
![]()
LIGAquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik maak er zo wel even een foto vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
als we de Sultana van Goover + octopussy combineren met de Liga van mij, dan komen we toch wel hoger uit dan lienelien met haar BB-blokje
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
als we de Sultana van Goover + octopussy combineren met de Liga van mij, dan komen we toch wel hoger uit dan lienelien met haar BB-blokje
Jij bent echt veel gemeener dan je denkt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik maak er zo wel even een foto van![]()
ik zal ook wel ff een foto makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
flauw hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik weet hoe gemeen ik ben, hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij bent echt veel gemeener dan je denkt!![]()
een echte b*tch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik weet hoe gemeen ik ben, hoor![]()
Ben wel benieuwd dan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik weet hoe gemeen ik ben, hoor![]()
hartig?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Chocolade wint het altijd van hartig...
Ik merkte gisterochtend dat ik toch al wel oud (21!) wordt, toen ik bij de kassa ontdekte dat ik melk/chocola had ipv melk zoals ik dat vroeger ook al wilde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[afbeelding]Liga Milkbreak Melk-Aardbei
ja, blijkbaar valt Sultana en Liga onder hartigquote:
ach ja, wat is oud?!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik merkte gisterochtend dat ik toch al wel oud (21!) wordt, toen ik bij de kassa ontdekte dat ik melk/chocola had ipv melk zoals ik dat vroeger ook al wilde.
Begin je nu al te dementeren...quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik merkte gisterochtend dat ik toch al wel oud (21!) wordt, toen ik bij de kassa ontdekte dat ik melk/chocola had ipv melk zoals ik dat vroeger ook al wilde.
Laten we de vakkenvullers de schuld geven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Begin je nu al te dementeren...![]()
chocolade VS alle andere dingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou miss is dat iets te ver, snoep vs koek miss?
hehe ja, en net zoals aardbij alleen naar iets smaakt dat ik niet thuis kan brengen. Ik hou van echte aardbijen, maar die vreemde smaak die ze aardbijen noemen trek ik niet.... evenals aardbijen thee enz.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef octopussy het volgende:
is het je wel eens opgevallen dat die zogenaamde 'melk' smaak helemaal niet naar melk smaakt? Net zoals de 'yoghurt' op mijn sultana in de verste verte niet naar yoghurt smaakt.![]()
Niet alle dingen, alle etenswaar miss.. Alhoewel, als ik kan kiezen tussen een normale warme maaltijd of een BBB. Dan ga ik geen BBB eten als avondmaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
chocolade VS alle andere dingen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
chocolade VS alle andere dingen![]()
dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet alle dingen, alle etenswaar miss.. Alhoewel, als ik kan kiezen tussen een normale warme maaltijd of een BBB. Dan ga ik geen BBB eten als avondmaal
echte aardbijen? prikken die niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe ja, en net zoals aardbij alleen naar iets smaakt dat ik niet thuis kan brengen. Ik hou van echte aardbijen, maar die vreemde smaak die ze aardbijen noemen trek ik niet.... evenals aardbijen thee enz.![]()
Dat vind ik juist lekker. Ik verwacht bij zulke dingen wel een 'aardbeiensmaak'-smaak in plaats van een echte aardbeiensmaak.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:16 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe ja, en net zoals aardbij alleen naar iets smaakt dat ik niet thuis kan brengen. Ik hou van echte aardbijen, maar die vreemde smaak die ze aardbijen noemen trek ik niet.... evenals aardbijen thee enz.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
echte aardbijen? prikken die niet?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
echte aardbijen? prikken die niet?
nee, hehe, dan had ik nu al wel het dubbele gewogenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef n8 het volgende:
lienelien, eet je iedere dag zo'n heel blok op![]()
mijn god, ik kan niet meer dan een partje op, anders wordt k echt ziek.... begrijp me niet verkeerd, Ichocola, maar die bon bon bloc is wel heel heavy!
hehe ja idd, leek me ook een beetje veel van t goedequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee, hehe, dan had ik nu al wel het dubbele gewogen
Nee, 1 of 2 stukjes![]()
Eens kijken of ze deze hebben bij de benzinepomp... Krijg opeens heel veel trek in snoep... en suikerquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef n8 het volgende:
oww ja, suikerbanaantjes, of hoe noem je die dingen![]()
BANAANTJUUUUUUUUUUUUUS!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef n8 het volgende:
je bedoelt de gewone gele banaantjes van de Haribo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef n8 het volgende:
Ongeloooooooooooofelijk Hariboquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt de gewone gele banaantjes van de Haribo?
Jaaaa! Maar die smaken ook in de verste verte naar banaan. Ze zijn toevallig geel en kromquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef n8 het volgende:
ik vind die schuimbanaantjes lekkerder dan die suikerdingenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar die smaken ook in de verste verte naar banaan. Ze zijn toevallig geel en krom
Haribo macht Kinder fro und Erwachsene ebensoquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ongeloooooooooooofelijk Haribo
echt niet!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik vind die schuimbanaantjes lekkerder dan die suikerdingen
en hoppa we hebben een nieuwe topictitelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haribo macht Kinder fro und Erwachsene ebenso
die kikkertjes smaken ook niet echt naar kikkers.. Zou wat zijn als de kikkers naar winegums zouden smakenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jaaaa! Maar die smaken ook in de verste verte naar banaan. Ze zijn toevallig geel en krom
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:39 schreef n8 het volgende:
(ander onderwerp dan eten? ik krijg trek!!)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef octopussy het volgende:
en hoppa we hebben een nieuwe topictitel![]()
wat dacht je van het bedenken van een nieuwe TT, we schieten al aardig op met #59quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
Haribo cést beau la vie, pour les grands et les petits!
dan zou ik de hele dag kikkers vangenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
die kikkertjes smaken ook niet echt naar kikkers.. Zou wat zijn als de kikkers naar winegums zouden smaken
ik was gistermiddag om 16.00 al op de helft, wooehooquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef n8 het volgende:
hey, na de lunchpauze zijn we alweer halverwege de week!!! wooehoo
Neuh, vanavond weekendquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:46 schreef n8 het volgende:
hey, na de lunchpauze zijn we alweer halverwege de week!!! wooehoo
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was gistermiddag om 16.00 al op de helft, wooehoo
18:00quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef n8 het volgende:
[..]
potverdorie!
maar ik ga vandaag weer om twee uur weg![]()
Mooi..quote:
quote:
Slijmbalquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef n8 het volgende:
truequote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef lienelien het volgende:
alleen morgen nog!
hoe gaat het met de stoelpoten van je baas dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Roycooooo heeft de zaag mee
Maar wij zijn vrijdagmiddag ook vrij dus we hadden al eerder moeten zagen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef n8 het volgende:
ik werk meestal van 10 tot 2..... echt stage kun je het eigenlijk niet noemen, geheh
10:00 tot 14:00? wat een dagen zeg (jaloers).quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef n8 het volgende:
ik werk meestal van 10 tot 2..... echt stage kun je het eigenlijk niet noemen, geheh
wat heeft iedereen toch met die 'harde' schuimdingen, die van Haribo (gesuikerde dus) zijn veel lekkerderquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
![]()
![]()
Maar dan wel de schuimpjes niet die suiker dingen![]()
Hebben per ongeluk zijn eigen ''poten'' door midden gezaagdquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true
[..]
hoe gaat het met de stoelpoten van je baas dan?
''Zaagmans is weer voorbij gekomen''quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat dacht je van het bedenken van een nieuwe TT, we schieten al aardig op met #59
welke? deze?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch met die 'harde' schuimdingen, die van Haribo (gesuikerde dus) zijn veel lekkerder
en helemaal geen geslijm, ik wilde juist niet wat zeggen over die BBB, die heeft al genoeg aandacht
whahahahahahaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben per ongeluk zijn eigen ''poten'' door midden gezaagd![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:54 schreef PieterBas het volgende:
en wat wordt de titel van nummer 60?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
Als dat past als topic titelquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
past niet!!!! HELP!!! we moeten een andere hebben!!!quote:
post 297quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef PieterBas het volgende:
Ongelooooofelijk Haribo?
*Stemt voor, alhoewel ik niks met Hariboooooooooooo hebquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:04 schreef PieterBas het volgende:
Ongelooooofelijk Haribo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |