Ik kauw altijd op het lepeltje waar ik koffie/thee mee roer, zo'n plastic gevalletje is datquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:35 schreef MichielPH het volgende:
Man, ik ben echt erg! Merk net dat ik een jumper (zo'n verbindpinnetje) kapot heb zitten kauwen.
Die heb ik nu in me mondquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kauw altijd op het lepeltje waar ik koffie/thee mee roer, zo'n plastic gevalletje is dat![]()
Ik ookquote:
Metalig, mss. dat ik wat tinresten hebben binnengekregen. Ben ik even blij dat het tegenwoordig loodvrij moet zijnquote:
Hiervoor mijn dank, vond dat ik zelf ook aardig aan t winnen wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
Round 2... And Fight!!!1e ronde was duidelijk voor Roycoooooo
@ Goover: * ReMcOrEautorijden
dat heeft de voorkeur boven bammetjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb ook al 6 lepeltjes verslonden vandaag
valt het zo op?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Norro-tje het volgende:
hebben jullie echt niks te doen?
jaawel, zijn nu ff bezig met het algemene verslag van dit bedrijf voor school.. Nu bezig met de ecologische omgevingvariabelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Norro-tje het volgende:
Die eet ik tussendoor ook nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heeft de voorkeur boven bammetjes?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaawel, zijn nu ff bezig met het algemene verslag van dit bedrijf voor school.. Nu bezig met de ecologische omgevingvariabelen Groeistrategieën van Ansoff!
Hebben wij uberhaupt wel iets te doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Norro-tje het volgende:
Vinden wij ook hoor, maar voor school moet het..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo+Damzkieee: daar zou ik ook eigenlijk druk mee bezig moeten zijnveel dingen die genoemd staan vind ik onzin, geef er ook een beetje een eigen draai aan
bij ons noemen ze dat Quick-Scan en ze gaan niet helemaal controleren of je alle puntjes wel netjes gedaan hebt (veel punten kun je (nog) niet invullen of er staat een klein standaardverhaaltje) maar gewoon of je je best hebt gedaan om het bedrijf te leren kennen en of dat goed op papier is gekomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vinden wij ook hoor, maar voor school moet het..Doen wij ook
![]()
Ach kom, al 400x zo'n schemaatje behandeld, kan hem wel dromen inmiddels.quote:
Aah, bij ons niet.. Gaan controleren of we alle theorie goed hebben toegepast etc.!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons noemen ze dat Quick-Scan en ze gaan niet helemaal controleren of je alle puntjes wel netjes gedaan hebt (veel punten kun je (nog) niet invullen of er staat een klein standaardverhaaltje) maar gewoon of je je best hebt gedaan om het bedrijf te leren kennen en of dat goed op papier is gekomen
een beeld krijgen van de organisatiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah, bij ons niet.. Gaan controleren of we alle theorie goed hebben toegepast etc.!
Quick scan is bij ons gewoon een klein verslagje van het bedrijf zelf, kleine inleiding zeg maar..
gelukkig voor mij is het nu droog, hopelijk is het straks voor jou ook droog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef octopussy het volgende:
goed nieuws, het is gestopt met regenen![]()
nu maar hopen dat het om 17.30 nog droog is.
16.00 is trouwens sultana-tijd voor mij![]()
Een overzicht van Nima B, met veel theoretische vraagstukken: Boston Matrix, Dupontchart, Boston, Povflex, Porter, Maba analyse etc. etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een beeld krijgen van de organisatiemaar wat doen jullie nu dan, als het geen Quick-Scan is?
schema van Ansoff trouwens ook al vaak genoeg gezien en gebruikt idd
Roycooooo loopt te kloten en ik probeer er wat van te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een beeld krijgen van de organisatiemaar wat doen jullie nu dan, als het geen Quick-Scan is?
schema van Ansoff trouwens ook al vaak genoeg gezien en gebruikt idd
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
hier regent het de hele dag al met bakken uit de hemelmaar ben gelukkig met de auto
en ga nu ook naar huis heen, ik wens u allen nog een fijne dag verder en we spreken elkaar morgen weer
Onze koelkast denkt dat hij een vriezer is..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Roycooooo loopt te kloten en ik probeer er wat van te maken![]()
@Brainfreeze: Sinaasappelsap hoort in de koelkast, niet de vriezer
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef octopussy het volgende:
goed nieuws, het is gestopt met regenen![]()
nu maar hopen dat het om 17.30 nog droog is.
16.00 is trouwens sultana-tijd voor mij![]()
Identiteids crisisquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onze koelkast denkt dat hij een vriezer is..![]()
Identiteitscrisisje. Bel het RIAGGquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Onze koelkast denkt dat hij een vriezer is..![]()
Verredomme anders ben je me effe een seconde voorquote:
Riagg: Goedemiddag RIAGG hotline kan u helpen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Identiteitscrisisje. Bel het RIAGG![]()
Zou wel een giller zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Riagg: Goedemiddag RIAGG hotline kan u helpen..
Ik: Goedemiddag.. Ik zit met een probleem
Riagg: Zegt u het maar, meneer.
Ik: Mijn koelkast denkt dat hij een vriezer is..
Laat hem zelf maar bellenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Riagg: Goedemiddag RIAGG hotline kan u helpen..
Ik: Goedemiddag.. Ik zit met een probleem
Riagg: Zegt u het maar, meneer.
Ik: Mijn koelkast denkt dat hij een vriezer is..
Als Karel Oelkast of Meneer de Vriezerquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Karel Oelkast of Meneer de Vriezer![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Karel Oelkast of Meneer de Vriezer![]()
Mijn vrienden vinden mijn koel en koudquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
!
Zeggen dat je t elke keer zo koud hebt en t gevoel hebt dat je bijna bevriest..![]()
18quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:17 schreef Teije het volgende:
46 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |