abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46741984
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:48 schreef Richardfun het volgende:
Het hoort bij C&C pberends, dat is SIM-pel. Ik zie niet in hoe powerplants de boel vergallen. Je hebt in C&C bv. maar 1 resource om je zorgen over te maken, andere games een stuk meer vaak. Ik vind power plants een vrij logische gameplay mechanic. Jij bouwt high tech gebouwen, die hebben stroom nodig. Sim-pel

Silo's zijn misschien wel irri af en toe, maar het is voor mij te klein om me er aan te irriteren.
Powerplants vergallen de boel omdat ze te weinig stroom leveren. Stuk of 2 of 3 van die dingen voor een hele basis zou meer dan genoeg moeten zijn. Maar nee hoor, je moet ze nog upgraden en nog veel meer maken. Dat verneukt het spelplezier.
pi_46742014
Ik vind trouwens ook dat ze veel te veel units al hebben prijsgegeven in de demo. Ze hadden de helft van de units en gebouwen gewoon locked moeten laten. Nu is het weinig spannends meer te ontdekken in de campaign...
pi_46742039
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
Oei, dat viel tegen. Het is opzich wel aardig, maar grafisch gezien is het ook matigjes. Maar goed, het spel draait zeer redelijk. Minpuntjes:

- Wederom silo-gezeik
- Wederom power plant needed-gezeik
- Wederom is de sidebar veel te groot. Die moet echt veel kleiner, want het ding is zo groot dat je overzicht mist
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
- Soldaten zien er wederom niet uit
- Je kan niet alles verrot schieten (zoals de stroompalen en containers)
- Sidebar is te ingewikkeld en je moet te vaak klikken
Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.

Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.

Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:59:02 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742065
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou met schijn van realisme te maken .
Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46742138
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gebouwen hebben stroom nodig, net als in het echte leven.
Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
pi_46742181
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Silo gezeik vind ik niet zo erg, moet je maar units blijven bouwen en niet zo sloom zijn, dan heb je er geen last van! Of je neem in het hele spel dat nieuwe ras, volgens mij hebben die geen silo's nodig.

Teveel units?!? C&C staat toch bekend om het beperkte aantal units. Dit stelt echt niks voor vind ik, persoonlijk hadden het er wel dubbel zoveel mogen zikm.

Sidebar ingewikkeld? Weet niet wat er ingewikkeld aan is, je klikt op construction en klikt het desbetreffende gebouw aan, klaar.
Silo gezeik niet erg? Ik wil m'n behaalde credits op kunnen sparen en in kunnen zetten wanneer ik wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van zeikerige silo's. Heel logisch.

Wat heb je aan 100 units? Veel te veel.

Sidebar is tamelijk irritant en ingewikkeld vergeleken met die van Generals.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:02:23 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742201
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is echt ouderwets. Over 50 jaar heeft iedereen een eigen stroomvoorziening, middel zonne-energie of iets anders. Elk gebouw had gewoon een integrated power system moeten hebben zodat je never nooit meer die teringdingen hoefde te bouwen.
Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46742261
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Maar dat is gewoon te makkelijk. Die stroomgebouwen zijn er gewoon om het verder wat moeilijker te maken, net als die silo's. Dat kun je irritant vinden, maar ik kan me er niet echt aan ergeren.
C&C gaat toch niet om stroomgebouwen te maken? Dat gaat om units en tactics, niet om irritante gebouwen die je de hele tijd moet maken. Ze hadden het RSI-gehalte wat moeten beperken bij dit spel.

Het spel speelt zich af in 2047, dus ze mochten die ouwe stroomgebouwen ook wel afschaffen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:04:58 #159
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742312
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46742353
humm weet jullie dat die griet van battelstar galactica er in mee speelt?
Naam even kwijd (die zwanger is die ook kaptain ardama neer knalde)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:08:38 #161
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46742438
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.

Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
I mean no harm
pi_46742449
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die stroomgebouwen zijn dus onderdeel van de tactiek.
Dat kan, maar reuze-irritant.

Het mag er best inblijven, maar ze moeten wel meer stroom gaan geven.
pi_46742493
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.
Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:10:33 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46742518
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef pomtiedom het volgende:
Euhm....mensen, ze willen natuurlijk wel de spelstijl van de eerste C&C een beetje behouden he. Volgens mij zijn de klagerts van Silo's en powerplants mensen die niet de echte C&C hebben gespeeld tentijde van toen het uit kwam.

Er werd immers ge-emmert dat C&C Generals een compleet ander spel was gemaakt door EA om geld te melken van de fans.
Ik vond Generals altijd vele malen leuker dan welk ander C&C spel dan ook. Maar ik denk dat ik deze leuker ga vinden .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:20:43 #165
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_46742904
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik wel. Altijd al irritant geweest. Dat is gewoon logica.
Tja, je moet die zooi gewoon ergens in opslaan.
Tis een spel, dat snap ik. Maar om nou direct alle realisme over de balk te gooien....
I mean no harm
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:23:38 #166
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46743035
Leuke demo
Vooral die ION-canon is bruut
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_46743443
Ik vindt het zwaar vet, het oude C&C gevoel is helemaal back, en geen cheesyness van RA 2 meer

GE-WEL-DIG

pi_46743535
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september

Jullie ook?
pi_46743628
Die topics gaan hard hier Maar het is spel is vet
pi_46743699
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:33 schreef Defiant het volgende:
Trouwens de scene waarin de Philadelphia kapot geschoten wordt doet me echt denken aan 11 september

Jullie ook?
Ja zeker daar lijkt het sterk op.
Die reporter zegt dan ook dat er totaal geen GDI in de buurt is om terug te slaan net als 11 september WTC waar de US Airforce te laat kwam.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:45:28 #171
170604 Joeninator
The Joeninator...
pi_46744075
Mjaah.. misschien geinspireerd door 11 sept?
*Flipt*
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:51:50 #172
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_46744446
Ok mensen mijn bevindingen. Deze zijn puur gericht op de demo natuurlijk.

Ik was in het begin erg blij met een nieuwe C&C maar nadat de tijd verstreek en ik meer te zien kreeg viel het me steeds meer tegen en dan nu is er eindelijk de demo.

Ik had er weinig van verwacht, omdat het EA is maar het viel me op vele punten mee en op andere punten weer tegen. Eerst de pluspunten;

- De filmpjes zijn haarscherp en dadelijk met Kane in beeld komt het wel goed. Ok de kleding en het decor zuigt maar de acteurs liegen er niet om. Ik bedoel Grace Park die zegt "I'm here for you commander" werkt zeer goed en erg verslavend ( Grace Park is hot, maar ja ik vind BSG niet voor niets de beste tv show van het moment)

- Een pluim voor EA dat dit spel redelijk goed draait op mijn 3 jaar oude readon 9800 pro met een amd 3000+ en 1024 ram.

- Ik had fun in mijn speelsessie. dit is duidelijk een game die ik effe een half uurtje doe online, omdat ik weinig tijd heb. Bij Supreme Commander heb je pas na een half uur een redelijk goede base opgebouwd en begint de fun daar pas.

De minpunten:

- Zoals verwacht weinig vernieuwing. De camera is hopeloos veroudert (zeker kwa zoom niveau), de eenheden zijn niet echt spectaculair te noemen en de balans in spel wordt een hell de eerste maanden na release. Ik bedoel sommige eenheden zijn gewoon te sterk en andere aanvallen te zwak.

- Ik mis de sfeer. Ik kan het moeilijk beschrijven maar ik mis iets.

- De sidebar is te groot en onoverzichtelijk, bovendien moet je nu aanvallen met de rechtermuisknop. Wat een drama als je links bent gewend.

Als ik de demo een cijfer moest geven dan zou ik niet verder komen dan een 8,5. Ik kan niet oordelen over het grafische aspect van de game, omdat ik nog niet op mijn 8800 serie, of de 2900 serie zit. Ik heb dus puur gekeken naar de gameplay en die zit redelijk in elkaar als ze alles goed balanceren, maar ja EA en balans we gaan het zien. Of ik deze game koop op 29 maart hangt af van het volgende . Hoe snel heb ik tijd om mijn nieuwe systeem te regelen en hoelang duurt het voordat die op de xbox360 uitkomt, want ik sta in dubio, maar dat ik een versie aanschaf is één ding wat zeker is, al is het alleen maar voor het jeugdsentiment. "Kane Lives"
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_46744702
ik vind het ion canon een beetje overdreven. De eerst missie was ook vrij simpel, ik had hem dan ook wel op makkelijk staan maar ja als je het de eerste keer speelt. kga het wel eens op moeilijk proberen
pi_46744804
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:00:51 #175
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46744877
oei oei tvp, mensen hier die pre orders hebben ?
pi_46745057


Ja computertje, moest je maar niet tevaak met groepen aanvallen (Dikke verdediging gemaakt in het begin )
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:07:00 #177
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_46745108
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Mjah sfeer heb ik niet gelijk waarschijnlijk komt dat wel terug in de uiteindelijke versie. Ik denk ook dat het een beetje een chaos wordt als je met twee grote legers op elkaar knalt. De explosies zijn mooi enzo en eht geluid ook, maar ik ben benieuwd hoe het met de controle zit, when the shit hits the fan.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2007 @ 20:12:47 #178
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46745353
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:16:59 #179
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46745560
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ik
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:18:50 #180
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_46745636
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
ga ik dit trekken op een AMD 64 1GB en Radeon 9700pro?
Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:22:31 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46745794
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:59 schreef pberends het volgende:
Ik vond het laser-beam effect veel te groot. Die mammouth tanks bijvoorbeeld, gaan ze met lasers knallen :S. Ziet er niet uit. De sfeer is juist geweldig als het met elke kanonsslagen gaat.
Die lasers zijn juist geweldig !
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46745848
oke
spel gespeelt
de mammoet tank als je er een paar heb dan heers je het spel al.
Maar goed speeltde nooi de goei (nod is leuker)

Verder maak het voor mijn systeem geen zak uit hoe de instellingen staan.
12801024 alles aan (geen aaf) 30fps constant
1024768 alles aan geen aaf 30fps conastant???

Maar de game zelf is wel vermakelijk word vermoedelijk wel aangeschaft
Trouwens mensen problemen met vista? ze zeggen dat ze dat niet ondersteunen??


Met alt indrukken kan je richten op gebouwen (zal met deze versie ook wel gaan)
pi_46745859
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die lasers zijn juist geweldig !
Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
Maar de game zelf is wel vermakelijk word vermoedelijk wel aangeschaft
Trouwens mensen problemen met vista? ze zeggen dat ze dat niet ondersteunen??
Vista wordt gewoon ondersteund. Ze ondersteunen alleen de 64-bit versie van Vista niet officieel,, maar ik heb gelezen dat het daar ook gewoon op werkt.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:24:09 #184
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_46745877
Tja, met een railgun krijg je nou eenmaal laserachtige beams he...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:24:34 #185
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46745894
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die railgun is inderdaad heerlijk. Je slacht er zo lekker makkelijk infantry mee af.
Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed worden .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:25:25 #186
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46745937
Alsof ie in eerdere versies niet superieur was, is niet voor nix een mammoth tank
pi_46745983
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Inderdaad, volgens mij gaat die mammoth-tank echt te goed worden .
Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:28:26 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46746079
Klopt, die maken gehakt van de meeste infantry.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2007 @ 20:29:01 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46746108
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Jewel. 1024, medium, geen AA moet wel lukken denk ik
hij moet op 1280
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:18 schreef GateWayX het volgende:

[..]

Je kan het altijd proberen natuurlijk. Je verneukt hoogstens 1gb bandbreedte.
Hij staat uiteraard te downloaden, maar ik heb eigenlijk geen zin om straks mijn PC te moeten upgraden als de officiele release er is
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:29:23 #190
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_46746123
wat een gehuil over stroom en silo's

pberends mag zeker niet van mama online spelen? dat zijn juist de onderdelen die de multiplayer zwaar vet maken!
als iemand aan de winnende hand is (lees: veel geld.) dan kan je er een spy inflikkeren en maximaal zn doekoes jatten dat zijn de beste streken.
ow wordt je in puin geschoten door de verdedigingsunits. trap zn stroom hokkies kapot.

Dat is de enige reden waarom ze dr in zitten en das maar goed ook. multiplayer zal uitermate hard zuigen als dat er niet in zat.


de raketten van de straaljagers zijn netzoals de mammoet tanks té sterk.
met 10 mammoet tanks en 10 vliegtuigen ren je gewoon over de computer heen. beetje verkeerde balans i.v.m. de units van de andere partij.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:34:17 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46746332
Bij mij wil de demo maar net binnen komen zit nu op 1.166 MB
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:39:47 #192
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_46746582
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die is inderdaad behoorlijk machtig. Al zijn die Zone Troopers ook wel leuk.
Lovely troopers inderdaad
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_46746606
omg..Demo!
pi_46747005
de raketten van de straaljagers zijn netzoals de mammoet tanks té sterk.
met 10 mammoet tanks en 10 vliegtuigen ren je gewoon over de computer heen. beetje verkeerde balans i.v.m. de units van de andere partij.

4 is al voldoende samen met die 6kleine wagens met die raketjes er op (700kosten ze) die zijn makkelijk als er vliegtuigen zijn
paar poppen er bij en ze zijn ingemaakt.

deed er ook maar 10min over om de demo te slopen.
pi_46747082
De brotherhood of NOD blijft in skirmish ook nukes gooien alsof het niets is.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:52:51 #196
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_46747133
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij wil de demo maar net binnen komen zit nu op 1.166 MB
Gewoon ftp verbinding opzetten naar ftp.quicknet.nl dan bladeren en vind je m, heb m er met max snelheid vanaf kunnen halen.

Nu aan het installeren, eens kijken wat ik er van vind (en wat mijn pc er van vind)
pi_46747840
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef pberends het volgende:
- Je kan te weinig uitzoomen, je hebt wederom weinig overzicht
- Teveel units, teveel gebouwen, mocht wel iets minder
- Gebouwen lijken erg op elkaar
Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).
Gebouwen lijken ook erg veel op elkaar, veel klikken voor je iets hebt gevonden. Maar dit is denk ik ook maar een kwestie van wennen.
pi_46749309
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Met deze punten ben ik het wel met je eens. Ik heb 2 potjes gespeeld vandaag en in de 2e potje had ik een half zo grote leger als in Generals online en nog kon ik niet alles selecteren (1024*768).
Gebouwen lijken ook erg veel op elkaar, veel klikken voor je iets hebt gevonden. Maar dit is denk ik ook maar een kwestie van wennen.
Goh, toch nog iemand. Dat inzoomen is wel leuk, maar ik denk dat de meesten meer behoefte hebben aan inzoomen... tis een strategiegame toch?
pi_46749714
hoelang doen jullie over een skirmisch? ik nu 37 minuten, terwijl ik eigenlijk gewoon rustig aan doe. tis gewoon te gemakkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')