Ah, sorry voor de interruptie, maar het stond een beetje erg stil hier en ik wist niet dat je online was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:44 schreef ranja het volgende:
Het is wel een redelijk bekende band hoor
Sorry, sorry, sorry voor de kennelijk door mij veroorzaakte verwarring.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef ranja het volgende:
verwarrend![]()
dacht dat mijn vraag geannuleerd was maar nu toch weer niet?
Volgens mij sliep iedereen gedurende het grootste deel van mijn afwezigheid. Ik wel in elk gevalquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef MadMaster het volgende:
ik ging er vanuit dat die door de afwezigheid/het niet reageren van Ranja tijdelijk geparkeerd was ("Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.")
Zelfs ik, maar tot 9.44 uur was er geen enkel serieus antwoord van degene die wel aanwezig waren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij sliep iedereen gedurende het grootste deel van mijn afwezigheid. Ik wel in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |