Komt dat recept van die Indiase curryschotel nogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
Gebakken pesto-aardappeltjes, restje Thaise wokgroentes en een visburger.
gekocht, getest, en okay bevonden door de nationale bond van huisvrouwenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
[afbeelding]
sterke drank (50%) met een kaneel smaak
het is een shooter. Meestal meng ik het met cola.
Het was een Thaise curryschotel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Komt dat recept van die Indiase curryschotel nog?
Oeh, da's ook wel weer eens een idee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef Fuente het volgende:
Vanavond eten we aardappel-anders met bloemkool, schnitzel en caramelpudding na
Maar dat is ook verrukkelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:54 schreef renzell het volgende:
[..]
Oeh, da's ook wel weer eens een idee.![]()
Vanavond eten we (zelfgemaakte) gebakken aardappels in de schil, een salade van feta, paprika, sjalotten, eikenbladsla en tomaat, witlof uit de oven met ham en kaas en kalfsworstjes met een pepersausje van boursin, knoflook en champignons (en uiteraard vuel peper). Lekkerrrrrr!
![]()
Ehhhh.... Zaanse Hoeve yoghurt kopen, en zelf walnoot en honing erin doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had gisteren als toetje de almhof roomyoghurt met walnoot en honing, shit, dat spul is zo lekker, verslavend!
helaas heb ik bij mij in de buurt nog geen supermarkt gevonden die het verkoopt
teveel werk, hihiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehhhh.... Zaanse Hoeve yoghurt kopen, en zelf walnoot en honing erin doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |