tis verassend makkelijk, en de makreel is zo gaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef Bluezz het volgende:
Die derde versie lijkt me leuk voor een beginner zoals ik
Hoe werkt dat precies? Ik heb nl. ook net een broodbakmachine.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:38 schreef Raissa het volgende:
Er zit een broodje in de broodbakmachine
Ik heb nog een hele leuke brontekst voor een handleiding voor een broodbakmachine, van de chinese fabrikant van het apparaat. Compleet onbegrijpelijk chinglish, heerlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:14 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Ik heb nl. ook net een broodbakmachine.
Dat snap ik, maar ik dacht dat jij een klein broodje bedoelde. Niet een groot brood, dat kan ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele leuke brontekst voor een handleiding voor een broodbakmachine, van de chinese fabrikant van het apparaat. Compleet onbegrijpelijk chinglish, heerlijk!!
(ik werk bij een bedrijf waar we wel begrijpelijke handleidingen schrijven)
Dus, wat wil je weten? je gooit er een pak broodmix in (te koop bij de supermarkt) en volgt de aanwijzingen op dat pa. Water erbij (lauw) , en aanzetten. En als je wil dat ie 's nachts begint met bakken, dan stel je een vertraging in zodat er 's morgens om 7 uur lekker warm brood klaarstaat.
Hier staan ook veel tips en trucsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Koningin het volgende:
Dat snap ik, maar ik dacht dat jij een klein broodje bedoelde. Niet een groot brood, dat kan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |