Ja, hij had zich moeten aanmelden bij SBS als het hem echt om zijn gezondheid te doen is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij zit ik midden in een aflevering van De Afvallers.![]()
Je vraagt je bijna af waar Eric Dikeb blijft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja, ik denk dat ik er maar mee stop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
Natasia is aan het afvallen om later eventueel een stuk lever aan haar zoontje af te staan, daarvoor moet ze goed gezond zijn. Dat is wel een goede reden, heb het haar nog niet eerder horen vertellen.
Ahhhhh, geen filmpjes meer???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er maar mee stop.
Al dat nep gedoe.
Nog maar 2 streams.
Bewoners weg
En Fatso & Nasty
Afvalgedoe![]()
![]()
Heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?
Als het niet veel beter wordt niet iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ahhhhh, geen filmpjes meer???
(tip: school jezelf om naar breedbeeld...)
Jep. En nu laat zijn moeder hem in de steek.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:28 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor nu ook voor het eerst het verhaal van Jairo uit de mond van Natasia. Die heeft wat angstige jaren mee gemaakt. Heftig!
Broad-tube?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niet veel beter wordt niet iig
(De losers van YouTube kennen geen breedbeeld)
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Van zo'n kind zou ik ook ieder uur willen meemaken het is zó kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Jaap ook want naar het schijnt is Optimel overal wel verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef snetje het volgende:
[..]
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |