Ik zou het zelf niet doen, maar 'levensbedreigend' was het absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:
echter ik denk dat ik je wel op het juiste niveau inschaal als ik zeg dat je dit soort gedrag afkeurt….net als ik.
Bescherming van de kijkers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef de_kolonel het volgende:
Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
Oh ja,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef de_kolonel het volgende:
Ik ga niet ordinair afgeven, maar ik baal van die continuee streamlocks en dat geheimzinnige gedoe. Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Oh ja,
daar valt ook het steeds maar weer wegdraaien van het geluid en dat inzoomen op de tuin onder. Als jullie geloofwaardig willen blijven bij je achterban moet je mensen niet voor de gek houden. Jullie trouwste fans zijn streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau . Wanneer je de boel te vaak loopt te flessen haakt deze groep heel simpel gezegd gewoon af.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Bescherming van de kijkers.
Bij Prison Break of 24 wil je toch ook niet van te voren weten wat er gaat gebeuren?![]()
MUHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef de_kolonel het volgende:
streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau.
ja.quote:
Volgens mij niet, maar ik geloof dat je medekijkers het niet zo met je eens zijn.quote:
quote:
volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik geloof dat je medekijkers het niet zo met je eens zijn.
Hebben die dat niet??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie, waarom hebben Natasia en Bart geen 10.000 euro inleggeld hoeven te betalen?
Nee, dat hebben zij niet betaald. Natasia zit er enkel en alleen voor haarzelfquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hebben die dat niet??
Maar daarom ZIT die Natasja er toch nog? Vanwege haar inleg?
Dat vraag ik toch netquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef Lieve het volgende:
Ohhhh wat een leugenaar is ze toch! Heeft ze net bij Jaap de indruk gewekt dat het anders is.
En waarom, hoe komt het dat die twee dat niet hebben betaald?
is er inmiddels een objectieve bron voor deze bewering, of is dit onderdeel van de grote DGK-conspiracytheorie waar bijna iedereen aan lijkt te lijden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee, dat hebben zij niet betaald. Natasia zit er enkel en alleen voor haarzelf.
Dat zou zo maar kunnen toch? Hij was uren achter, kon zijn rede van vertrek nooit zeggen was er goed ziek van dat buitenstaanders er bij betrokken waren. Ik vind het niet onlogisch als dat zo gelopen zou zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
Kun je een link geven naar dat topic?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef n1ek het volgende:
de moeder van Bart was deze bron volgens die pop van Wiske. Maargoed ik weet niet of het waar is natuurlijk. Het zou zeer goed kunnen namenlijk, maar er zijn meerdere theorien hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |