abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:29:18 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_46721063
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:

echter ik denk dat ik je wel op het juiste niveau inschaal als ik zeg dat je dit soort gedrag afkeurt….net als ik.
Ik zou het zelf niet doen, maar 'levensbedreigend' was het absoluut niet.

Staartje van het vorige topic: Vragen aan (en sneren naar) de DGK_REDACTIE #4
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46721132
Ik ga niet ordinair afgeven, maar ik baal van die continuee streamlocks en dat geheimzinnige gedoe. Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
Heeft een jasje uitgedaan....
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:40:16 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_46721158
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef de_kolonel het volgende:

Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
Bescherming van de kijkers.
Bij Prison Break of 24 wil je toch ook niet van te voren weten wat er gaat gebeuren?
pi_46721196
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef de_kolonel het volgende:
Ik ga niet ordinair afgeven, maar ik baal van die continuee streamlocks en dat geheimzinnige gedoe. Waarom mogen de bewoners nooit praten over wat ze met "de buren" of "achteren" bespreken, Jullie hebben toch niets te verbergen?
Oh ja,
daar valt ook het steeds maar weer wegdraaien van het geluid en dat inzoomen op de tuin onder. Als jullie geloofwaardig willen blijven bij je achterban moet je mensen niet voor de gek houden. Jullie trouwste fans zijn streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau. Wanneer je de boel te vaak loopt te flessen haakt deze groep heel simpel gezegd gewoon af.
pi_46721206
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef de_kolonel het volgende:

[..]

Oh ja,
daar valt ook het steeds maar weer wegdraaien van het geluid en dat inzoomen op de tuin onder. Als jullie geloofwaardig willen blijven bij je achterban moet je mensen niet voor de gek houden. Jullie trouwste fans zijn streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau . Wanneer je de boel te vaak loopt te flessen haakt deze groep heel simpel gezegd gewoon af.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46721210
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef APK het volgende:

[..]

Bescherming van de kijkers.
Bij Prison Break of 24 wil je toch ook niet van te voren weten wat er gaat gebeuren?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:49:22 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_46721216
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef de_kolonel het volgende:

streamende fokkers en die hebben over het algemeen een ietwat hoger opleidingsniveau.
MUHAHAHAHA!
pi_46721224
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:49 schreef APK het volgende:

[..]

MUHAHAHAHA!
Zeg ik iets doms?
pi_46722795
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef de_kolonel het volgende:

[..]

Zeg ik iets doms?
ja.
maar dat zijn we gewend
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_46723844
quote:

Zeg ik iets doms?
Volgens mij niet, maar ik geloof dat je medekijkers het niet zo met je eens zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 februari 2007 @ 09:56:44 #11
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46723875
quote:

[..]

Zeg ik iets doms?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46723902
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar ik geloof dat je medekijkers het niet zo met je eens zijn.
volgens mij ook niet.
Vergelijk het hier maar eens met het Talpa forum.
pi_46724261
ik denk dat APK dat opleidingsniveau dan niet zo heeft meegekregen?
Het KAN aan mij liggen natuurlijk, maar dat is wat ik uit de kreet opmaak?
pi_46724338
Redactie, waarom hebben Natasia en Bart geen 10.000 euro inleggeld hoeven te betalen?
pi_46724641
Even naar de DGK redactie,

Ik ben geloof ik wel blij met de nieuwe bewoner. Wel blij met deze nieuwe wending. Op deze manier zou dit programma een soort mazzelkans programma kunnen worden. Mensen die daar zitten met een positief en bijna onhaalbaar doel.

Als dit afvallen van Jaap enigzins gaat lukken is dit wel een heel positief ding. Daarmee zouden veel meer mensen geholpen zijn dan alleen Jaap. Dat soort dingen heeft een hele positieve uitstraling!
Waarom niet die mensen in dat huis als een tweede kans huis houden? Dat er gewoon niemand uitgaat, maar dat ze werkelijke kansen krijgen.

Ikbe n mijn geloof wat dat betreft met Natasja helemaal kwijt!
pi_46724671
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie, waarom hebben Natasia en Bart geen 10.000 euro inleggeld hoeven te betalen?
Hebben die dat niet??
Maar daarom ZIT die Natasja er toch nog? Vanwege haar inleg?
pi_46724974
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef Lieve het volgende:

[..]

Hebben die dat niet??
Maar daarom ZIT die Natasja er toch nog? Vanwege haar inleg?
Nee, dat hebben zij niet betaald. Natasia zit er enkel en alleen voor haarzelf .
pi_46725118
Ohhhh wat een leugenaar is ze toch! Heeft ze net bij Jaap de indruk gewekt dat het anders is.

En waarom, hoe komt het dat die twee dat niet hebben betaald?
pi_46725211
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:50 schreef Lieve het volgende:
Ohhhh wat een leugenaar is ze toch! Heeft ze net bij Jaap de indruk gewekt dat het anders is.

En waarom, hoe komt het dat die twee dat niet hebben betaald?
Dat vraag ik toch net
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:05:58 #20
158861 Tomsky
Ontzettende NOOB
pi_46742352
Niet zo lang geleden zei iemand in COS dat Fok! users een bovengemiddelde intelligentie bezitten...
Dit draadje proves him/her wrong (nog maar eens)

Hoezo wordt er niet meer gerelativeerd?
We hebben massaal Huub tot kooikoning verkozen, en alles wat hij doet is super.
Iedereen die vriendjes met hem is is op Fok! een topper.

Degene die geen vriendjes met hem is, of die wel vriendjes met hem is maar een twijgje op zijn pad legt is evil, gemeen, doortrapt, hypocriet, dom, idioot, ...

Quote self: "Hoezo wordt er niet meer gerelativeerd?"

We kijken naar RLS, of-fucking-course wil de redactie dat er TV gemaakt wordt.
Zelfs voor de staat Andorra zouden dit lage kijkcijfers zijn...

Don't get me wrong, na een tijd DGK zit er geen bloed meer onder mijn nagels dankzij de brainlessen-brultasias-breezersletjes-unoxmanagertypes e.d., maar ze maken wel TV.

Like it or not, af en toe zegt zelfs Brian zinnige dingen, het valt ons alleen niet meer op omdat we ten eerste te Huub-minded zijn en ten tweede omdat je heel goed moet opletten om de zinnige dingen (naald) tussen de onzinnige dingen (hooiberg) te vinden, maar hij zegt ze wel!

Ik ga even niet overal op in, maar volgens mij sloeg Huub gisteren spijkers met koppen toen hij zei dat Amanda's straf zo licht was omdat ze er nog niet was ten tijde van het eerdere vloeistof-gooi incident. Het zou me overigens niet verbazen als de redactie met een identieke kop getest heeft hoe warm de koffie / thee moet geweest zijn.
En dan nog... Het is HUN beslissing, get over it!

Moraal van het verhaal: Lighten up guys, voor je het weet ben je een para-brodda, en het is uiteindelijk maar entertainment...

As for DGK_Redactie, het was best wel leuk dat ze hier meelazen en zelfs antwoorden op onze vragen gaven.
Hoezo verwachten we een antwoord op elke vraag???

Vraag aan de mensen van Coca Cola waarom ze de vorm van de fles hebben veranderd, dan krijg je misschien een antwoord.
Vraag de mensen van Coca Cola het recept...

Wat denk je zelluf???

Leuk vermaak, de Gouden Kooi, ik blijf volgen!
Passive-aggressive all thrills no skills poker guaranteed.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:17:08 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46742750
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:43 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Nee, dat hebben zij niet betaald. Natasia zit er enkel en alleen voor haarzelf .
is er inmiddels een objectieve bron voor deze bewering, of is dit onderdeel van de grote DGK-conspiracytheorie waar bijna iedereen aan lijkt te lijden tegenwoordig?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46743130
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Er is gewoon veel meer ruimte en vrijheid dan DGK ons wil laten geloven, net als er veel meer gescript is. Toen (iemand van) de redactie laatst dat verhaal verzon over Serge en Lesley bijvoorbeeld, was dat puur om Bart lekker over de zeik te krijgen, ze hoopten dat hij dan mooie tv ging maken. In plaats daarvan implodeerde het en stond diezelfde avond Bart's moeder briesend bij de redactie. Toen is gedreigd met juridische stappen tegen DGK. Om de boel niet volledig te laten escaleren is Bart die avond met Lesley en zijn moeder gezellig een hele tijd op pad geweest, ze hebben een mooie wandeling over de hei bij Hilversum gemaakt. Na een uur of 4 kwam Bart toen weer terug van 'achteren'. Toen is ook besloten dat hij er gewoon uit zou gaan en dat hem zijn borg terugbetaald zou worden. Dit heeft de redactie wel geleerd dat ze hun inmenging voortaan wat minder duidelijk moeten laten zijn, anders draaien ze hun eigen format de nek om.
Dat zou zo maar kunnen toch? Hij was uren achter, kon zijn rede van vertrek nooit zeggen was er goed ziek van dat buitenstaanders er bij betrokken waren. Ik vind het niet onlogisch als dat zo gelopen zou zijn.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:26:47 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46743201
ja.. en de pop van Wiske is idd een betrouwbare bron

Who needs TRU if you have DGK
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46743362
de moeder van Bart was deze bron volgens die pop van Wiske. Maargoed ik weet niet of het waar is natuurlijk. Het zou zeer goed kunnen namenlijk, maar er zijn meerdere theorien hier
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:44:07 #25
6941 APK
Factual, I think.
pi_46744000
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:29 schreef n1ek het volgende:
de moeder van Bart was deze bron volgens die pop van Wiske. Maargoed ik weet niet of het waar is natuurlijk. Het zou zeer goed kunnen namenlijk, maar er zijn meerdere theorien hier
Kun je een link geven naar dat topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')