Heee Pascalquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
zo weer thuis
net het rijbewijs even opgehaald, en van het gemeentehuis terug naar huis gereden
nee Bullittquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijd voor een DVDtje van Taxi Driver.
Thanks matequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi ik heb op je gestemd Vaduz en op een veel users die ik niet ken.
Vaduz.. zonder helemaal terug te moeten lezen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks mate
En het zit Clau niet mee, op naar het helemaal beter worden maar!
quote:
heerlijk kort door de bochtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef lookinforyou het volgende:
En toch, dan heeft ie nog steeds winst.
1,4 miljoen verduisterd en "maar" een boete van 45.000.
Heeft ie het toch nog goed gedaan.
Pasta en groentesoep vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef borisz het volgende:
vandaag zie ik echt niks![]()
Lekker tomatensoep
Wmb had ie gewoon de cel in gegaan, net zoals elke Nederlander die zo iets fliktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk kort door de bochtDe zaak ging vooral over 2002, daar is hij voor vrij gesproken! De zaak van 2003 is hij voor veroordeeld. De zaak van 2002 was veel intressanter (op zn borisz) aangezien daar inkomsten en bonussen uit Korea bij zitten
Gefeli,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
zo weer thuis
net het rijbewijs even opgehaald, en van het gemeentehuis terug naar huis gereden
Voor de fun: XFA User Tournamentquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vaduz.. zonder helemaal terug te moeten lezen..
Waarop moet ik stemmen ? en waar kan ik dat doen?
Done!!!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de fun: XFA User Tournament
Even Vaduz en Globe bold maken, de rest van het lijstje ook even at random afwerken.
dank uquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gefeli,
succes met je beginners fouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |