Waarom zo cynisch altijd gij die de zwarte muts eert.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
Ik ben alleen. Alleen in een verhaal zonder begin, eind of midden.
Breuken zijn niet bekend bij mijn verhaal alleen woorden die weinig zeggen zonder een doel.
Ongeveer.
Als ik een vrouw was klonk mijn reactie goor maar: Mijn muts is groen. Niet zwart.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom zo cynisch altijd gij die de zwarte muts eert.
U vermijdt mijn vraag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was klonk mijn reactie goor maar: Mijn muts is groen. Niet zwart.
Ik ben op fok altijd cynisch. (ik quote hier Dwc:) Je weet toggg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
U vermijdt mijn vraag.
*krabbelt op notitieblokje.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef Grachus het volgende:
Hoe sentimenteel: op de basisschool.
Grefoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef Sade het volgende:
De eerste was er bij mijn geboorte al: mijn oudere zus. Van de 6 kinderen lijkt zij qua karakter het meest op mij, zelfde intresses, manier van doen, zelfde uiterlijk, heel erg lief en alles wat je van een grote zus mag verwachten.
De andere twee ontmoette ik in de kerk. We werden regelmatig tijdens de zangdienst uit elkaar gehaald omdat onze danspasjes niet zo in de smaak vielenBeide ken ik nu 12 jaar.
Weer drie opgepikt tijdens de opleiding, dus dat is zo'n 7 jaar geleden. Twee met wie ik veel projecten samen maakte, en bij de andere bizar veel overeenkomsten ontdekt qua denken.
En eentje die ik leerde kennen via een vriendje dat ik toen had, da's ook 7 jaar geleden. Schat van een meid.
En de enige mannelijke in dit rijtje: Mijn man, nu ruim 3 jaar. Leren kennen doordat ik tijdens de les mocht meekijken in zijn boekenBehalve mijn vriend ook beste vriend. Kan werkelijk alles met hem bespreken, samen shoppen, lol maken, veel lachen, alles.
De rest van mijn vrienden en vriendinnen zijn me ook dierbaar, maar qua wat ik ermee deel en doe zit het toch op een heel ander niveau. Contact is ook met veel meer regelmaat en die weten echt alles van me.
En daarom doe ik dus niet aan beste vriend/vriendin.quote:
Ik HAD een "beste vriendin", is wat later een relatie geworden. Op een gegeven moment werden we steeds beter "bevriend" en later verliefd, zo is het een beetje gegaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat alleen de vrouwen zeggen dat ze een beste mannelijke vriend hebben
Je bent je eigen beste vriend?quote:
Dan mis je behoorlijk wat in je levenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef Stupiditeit het volgende:
Ik geloof niet in beste vrienden en vriendinnen.![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:52 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Dan mis je behoorlijk wat in je leven
Als je iets niet geloofd, erken je het niet. Dus je mist dan wel watquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:04 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Oh jee, een uberkutje die mij aan vertelt wat ik mis in mijn leven
En lees verder mijn post, ik geloof niet in BESTE vrienden en vriendinnen.
Ok, om er dan eens een defenitie aan te geven:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:04 schreef Stupiditeit het volgende:
Oh jee, een uberkutje die mij aan vertelt wat ik mis in mijn leven
En lees verder mijn post, ik geloof niet in BESTE vrienden en vriendinnen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:27 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Als je iets niet geloofd, erken je het niet. Dus je mist dan wel wat
Met zo'n definitie zou ik 3 beste vrienden hebben. Maar dat boeit niet, ik zie hen niet als beste vriend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:28 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ok, om er dan eens een defenitie aan te geven:
Een beste vriend of vriendin kan je altijd bellen, midden in de nacht terwijl hij of zij de wederhelft
aan het neuken is, en nog staan ze voor je klaar, en komen ze naar je toe als het moet...
Dat kan ik niet van alle vrienden zeggen, van sommige daarentegen wel...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Op het internet waar ik reageerde in een nieuwsgroep en waar zij reageerde op iets dat ik geschreven had. Het bleek te klikken, we hielden van dezelfde soort muziek, bleken dezelfde opleiding gedaan te hebben en hadden wel meer overeenkomsten. We zijn gaan mailen en elkaar gaan ontmoeten en de beste vriendinnen geworden. Nu al bijna 7 jaar en wat mij betreft is het een vriendschap voor het leven.
Match!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:00 schreef _Magnolia_ het volgende:
Op het internet waar ik reageerde in een nieuwsgroep op iets wat zij geschreven had. Het bleek te klikken, we hielden van dezelfde soort muziek, bleken dezelfde opleiding gedaan te hebben en hadden wel meer overeenkomsten. We zijn gaan mailen en elkaar gaan ontmoeten en de beste vriendinnen geworden. Nu al bijna 7 jaar en wat mij betreft is het een vriendschap voor het leven.![]()
quote:
Hoi, vriendin!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:57 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Nou moe, _Magnolia_, jij hier??
Je mag wel offline berichtjes bij mij achterlaten hoor, want ik help mijn medemensquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef moelan0e het volgende:
_match_
Trouwens, ik heb ook zo'n MSNvriendin waar ik alles tegen zeg wat me dwars zit. We hebben elkaar nooit gezien omdat het anoniem moet blijven voor ons beide. Maar ze is sinds kort gelukkig en ik ben weer helemaal alleen. Boehoe, had ik maar iemand om het mee te delen.
toen was je 19quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef Vol.2 het volgende:
Een jaar of 14 geleden liep ik eens mijn straat af en liep langs een voortuin waar een mooie tipi in stond. Dat vond ik wel interessant dus ging ik kijken wie er in zat en dat was een meisje die met haar barbies speelde. Ik vroeg of ik mee mocht doen en dat mocht. De 5 jaar erna speelden we in de zomer altijd samen buiten met nog een vriendinnetje, maar dat klikte niet zo goed en we hadden vaak ruzie. Toen dat kreng verhuisd was gingen we vaker samen buiten spelen en werden we beste vriendinnetjes![]()
Eh neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |