abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46718388
Hoe en waar heb je jouw beste vriend of vriendin ontmoet?
Immers lovers come and go, friends are forever.

Deel u hartverwarmende verhalen

TS begint:
Vroeger moest ik altijd 20 minuten fietsen van een dorpje naar de stad voor school en zodoende begin ik op te trekken met een basisschool klasgenoot waarmee ik altijd ruzie had. Nu 14 jaar later nog steeds vrienden voor het leven

Niets spannends dus
A little bit hateful
  maandag 26 februari 2007 @ 23:54:31 #2
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_46718421
TS begint...
  maandag 26 februari 2007 @ 23:54:42 #3
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_46718427
op mijn studie, klikte meteen door dezelfde flauwe humor
pi_46718696
Hoe sentimenteel: op de basisschool.
pi_46718763
Toen ik vroeger in de kerk kwam speelde ik altijd bij hem thuis. Ken hem al sinds ik 1 ben
M'n andere beste vriend kwam vroeger bij mij broertje spelen, en is toen later met mij gaan optrekken.
pi_46718776
ik was toen 13, en hun kwamen in mn straat wonen, en ik kreeg verkering met zn broer, en toen ging het uit en iedereen peste hem, en toen kwam ik voor hem op, en sindsdien waren we onafscheidelijk. ik ben nu 20, hij 18. en hij is toen ik 18 was verhuisd naar friesland, nu woont ie in steenwijk, ik in zwolle en ik zie hem nog minstens 2 keer per maand. meestal een weekend ofzo.
pi_46719089
3 jongens van de basisschool. 2 in mn jaarclub.

1 woont in rotterdam, 1 in den haag, 3 in groningen.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 00:20:56 ]
pi_46719155
Dan ben ik de eerste die maar opmerkt geen beste vriend/vriendin te hebben. Wel veel goede contacten en vriendschappen, maar dat is te afstandelijk om echt in 'beste vriend'-regionen te komen.

En eerlijk gezegd krijg ik er ook hele vuige vriendschapskettinkjes en 'bro's before ho's!' visoenen bij, maar dat ben ik dan weer.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:37:14 #9
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46719436
Via een bijbaantje. Ik mocht die jongen in eerste instantie totaal niet. Was een snackbar dus we moesten tot onchristelijk laat werken (06 am). Daarna toch nog maar een biertje gaan halen (je moet wat als je zo laat pas klaar bent) en sindsdien vrienden.

AG
El sexo más barato es el que se paga
pi_46720361
In de 3e van het Voortgezet Onderwijs kwamen we bij elkaar in de klas. Ook na het VO zien we elkaar nog sowieso elke week! Gaat nooit kapot deze vriendschap...
Noot noot.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:31:18 #11
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46720446
Mijn beste vrienden waar ik nog steeds het meest mee om ga ken ik al sinds de basisschool, vanaf mijn 5e, 6e ofzo. En twee andere waar ik ook veel mee omga sinds mijn veertiende, vanaf ze in mijn wijk kwamen wonen.
pi_46720543
Ik zat net ff te denken... Eigenlijk heb ik wel meerdere 'beste' vriendinnen. Ze zijn allemaal zo anders van karakter
De meeste vriendschappen zijn toch wel ontstaan op het VO
Noot noot.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:42:41 #13
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46720603
Ik ben alleen. Alleen in een verhaal zonder begin, eind of midden.
Breuken zijn niet bekend bij mijn verhaal alleen woorden die weinig zeggen zonder een doel.

Ongeveer.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:47:10 #14
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_46720663
Ik doe niet aan beste vriend. Al mijn vrienden zijn me even dierbaar enzo.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_46720766
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:42 schreef cerror het volgende:
Ik ben alleen. Alleen in een verhaal zonder begin, eind of midden.
Breuken zijn niet bekend bij mijn verhaal alleen woorden die weinig zeggen zonder een doel.

Ongeveer.
Waarom zo cynisch altijd gij die de zwarte muts eert.
A little bit hateful
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:00:24 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46720778
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:58 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Waarom zo cynisch altijd gij die de zwarte muts eert.
Als ik een vrouw was klonk mijn reactie goor maar: Mijn muts is groen. Niet zwart.
pi_46720796
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:00 schreef cerror het volgende:

[..]

Als ik een vrouw was klonk mijn reactie goor maar: Mijn muts is groen. Niet zwart.
U vermijdt mijn vraag.
*krabbelt op notitieblokje.
A little bit hateful
pi_46720801
Ontmoet in de zandbak, 3 of 4 jr oud. Na de middelbare school uit het oog verloren in tijd van het uitgaansleven weer tegen gekomen.
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:03:41 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46720808
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:02 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

U vermijdt mijn vraag.
*krabbelt op notitieblokje.
Ik ben op fok altijd cynisch. (ik quote hier Dwc:) Je weet toggg.
pi_46720839
Moeders waren hartsvriendinnen. Beiden op dezelfde dag uitgerekend om geboren te worden. Hij was een paar weken te vroeg en ik een paar weken te laat. Eenendertig jaar later nog steeds de beste vrienden. Geen enkele ruzie gehad. Wel ups en downs maar altijd begrip voor elkaar waar we mee bezig waren.
pi_46720935
De eerste was er bij mijn geboorte al: mijn oudere zus. Van de 6 kinderen lijkt zij qua karakter het meest op mij, zelfde intresses, manier van doen, zelfde uiterlijk, heel erg lief en alles wat je van een grote zus mag verwachten.
De andere twee ontmoette ik in de kerk. We werden regelmatig tijdens de zangdienst uit elkaar gehaald omdat onze danspasjes niet zo in de smaak vielen Beide ken ik nu 12 jaar.
Weer drie opgepikt tijdens de opleiding, dus dat is zo'n 7 jaar geleden. Twee met wie ik veel projecten samen maakte, en bij de andere bizar veel overeenkomsten ontdekt qua denken.
En eentje die ik leerde kennen via een vriendje dat ik toen had, da's ook 7 jaar geleden. Schat van een meid.
En de enige mannelijke in dit rijtje: Mijn man, nu ruim 3 jaar. Leren kennen doordat ik tijdens de les mocht meekijken in zijn boeken Behalve mijn vriend ook beste vriend. Kan werkelijk alles met hem bespreken, samen shoppen, lol maken, veel lachen, alles.

De rest van mijn vrienden en vriendinnen zijn me ook dierbaar, maar qua wat ik ermee deel en doe zit het toch op een heel ander niveau. Contact is ook met veel meer regelmaat en die weten echt alles van me.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_46720968
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef Grachus het volgende:
Hoe sentimenteel: op de basisschool.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:21:47 #23
44649 beelz
pi_46720992
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:15 schreef Sade het volgende:
De eerste was er bij mijn geboorte al: mijn oudere zus. Van de 6 kinderen lijkt zij qua karakter het meest op mij, zelfde intresses, manier van doen, zelfde uiterlijk, heel erg lief en alles wat je van een grote zus mag verwachten.
De andere twee ontmoette ik in de kerk. We werden regelmatig tijdens de zangdienst uit elkaar gehaald omdat onze danspasjes niet zo in de smaak vielen Beide ken ik nu 12 jaar.
Weer drie opgepikt tijdens de opleiding, dus dat is zo'n 7 jaar geleden. Twee met wie ik veel projecten samen maakte, en bij de andere bizar veel overeenkomsten ontdekt qua denken.
En eentje die ik leerde kennen via een vriendje dat ik toen had, da's ook 7 jaar geleden. Schat van een meid.
En de enige mannelijke in dit rijtje: Mijn man, nu ruim 3 jaar. Leren kennen doordat ik tijdens de les mocht meekijken in zijn boeken Behalve mijn vriend ook beste vriend. Kan werkelijk alles met hem bespreken, samen shoppen, lol maken, veel lachen, alles.

De rest van mijn vrienden en vriendinnen zijn me ook dierbaar, maar qua wat ik ermee deel en doe zit het toch op een heel ander niveau. Contact is ook met veel meer regelmaat en die weten echt alles van me.
Grefo
Besef Regulier!
pi_46721161
M'n ene beste vriendinnetje ken ik sinds we 4 waren en woonden bij elkaar in de straat. .
M'n andere beste vriendinnetje ken ik sinds de middelbare school, 12 jaar waren we. .
M'n ene beste vriendje ken ik van uit de buurt .
M'n andere beste vriendje ken ik van uitgaan .
M'n andere beste vriendje ken ik van school .

Kon niet kiezen .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 03:16:40 #25
44649 beelz
pi_46721345
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef ma_jojo het volgende:

Kon niet kiezen .
En daarom doe ik dus niet aan beste vriend/vriendin.
Besef Regulier!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 04:25:10 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_46721568
Van de peuterspeelzaal al eigenlijk

Maar ik heb een paar mensen die mij heel dierbaar zijn als vriend en eigenlijk zijn er wel meer dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_46721747
Elkaar in groep 7 leren kennen en we konden elkaar toen niet uitstaan.
Ik vond hem een sulletje en hij vond mij een kakker

In de tweede van het v.o. kwamen we bij elkaar in de klas. In een tussenuur ging ik met een vriendin bij hem en een vriend zitten. Anderhalf uur lang hebben we ontzettend gelachen. Sindsdien zaten we elke pauze bij elkaar.

Later dat jaar moest ik wat papierwerk bij hem ophalen. Van 's morgens tot aan het avondeten in de tuin gezeten en aan een stuk door gepraat. Sindsdien is het m'n beste vriend. Nu al zo'n 10 jaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 27 februari 2007 @ 05:28:22 #28
119202 arise
mag ik even?
pi_46721791
Ik heb geen "vrienden of vriendinnen" meer ....
Lekker rustig zo, laat mij even mijn kinderen opvoeden in alle goede gezondheid
..Ik kon ze al jaren ..
Soms denk ik aan die vriendinnen , en heb alleen maar medelijden met ze,
Zijn nu dik in de veertig..en nog steeds al 25 jaar op stap...
Gewoon triest ...
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_46722169
Lagere school en via de sportclub in diezelfde periode. Nu nog steed een hecht clubje.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_46722483
Ik ken mijn beste vriend sinds van de kleuterschool al meer als 20 jaar nu!
pi_46722846
Beste vriendin vanaf dat we buiten konden spelen. Da's nu zo'n 22/23 jaar
pi_46724062
Valt mij wel op dat alleen de vrouwen zeggen dat ze een beste mannelijke vriend hebben
A little bit hateful
pi_46724347
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat alleen de vrouwen zeggen dat ze een beste mannelijke vriend hebben
Ik HAD een "beste vriendin", is wat later een relatie geworden. Op een gegeven moment werden we steeds beter "bevriend" en later verliefd, zo is het een beetje gegaan .

Andere vrienden ken ik van de hockeyclub (ben daar nu al 6 jaar weg).
pi_46724557
Mijn vriend, 3,5 jaar geleden ontmoet op de eerste dag van onze studie.
Verder heb ik nog een hele goede vriend die ik van de middelbare school ken, we zien elkaar maar een paar keer per jaar, maar we hebben zeer trouw msn-contact en dat werkt eigenlijk ook perfect tussen ons. En omdat hij homo is hoeven we ook nooit bang te zijn voor enige spanning tussen ons
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_46724586
edit: foutje
A little bit hateful
pi_46724711
studie
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:36:35 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46724810
Beste vriendin kende ik alleen van gezicht uit de kroeg en vond haar op het eerste gezicht maar arrogant en zij mij ook.
Toen gingen we dezelfde studie volgen, voorafgegaan door een introductiekamp. Ik had afgesproken met een (onbekende) vriend van een vriend die ook die studie ging doen, om elkaar te ontmoeten op het station en samen naar onze nieuwe studentenstad te reizen.
Hadden elkaar dus nog nooit gezien en mijn omschrijving: 'klein, blond, lang haar, blauwe ogen' was nogal generiek en ook op mijn nu beste vriendin toepasbaar. Dus sprak hij haar aan met "Jij bent vast en zeker Copycat?" Zij: "Nee, maar ik weet wel wie dat is."

Enfin, long story short. Met die vriend van een vriend hebben we vervolgens maximaal 100 woorden gewisseld terwijl we samen maar niet uitgepraat raakten. Nog steeds niet. We zijn enorm verschillend, maar juist dat houdt onze vriendschap alweer bijna 20 jaar sterk.

Beste vriend leerde ik kennen toen ik met een stel vrienden een andere vriend ging opzoeken in Italë.
Die vriend woonde bij mijn nu beste vriend in huis en wij zouden daar met z'n viertjes ook logeren.

Na een lange reis kwamen we midden in de nacht dan eindelijk aan. Komen binnen en daar zit Kees.
Hij kijkt mij aan, ik kijk hem aan en er was direct een klik van jewelste. Nog nooit eerder zo sterk meegemaakt.

Van meet af aan ging ik waar Kees ging en vice versa. Hij woont nog steeds in Italië, dus ik zie hem niet wekelijks of maandelijks, maar als we elkaar zien, hier, in Italië of samen elders op vakantie, dan lijken we wel een verliefd stel, ondanks dat we allebei op mannen vallen. Alweer meer dan tien jaar dolverliefd op mijn beste vriend .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46725481
Zijn er 2.
Nr.1 is makkelijk, da's m'n broer(-tje). Gedurende de pubertijd uiteraard vaak ruzie gehad, maar we zitten nu al weer jaren behoorlijk op een lijn qua muziek, films, zijn beide gek van autoraces (vorige week nog een middag vrij genomen om naar Zandvoort te gaan i.v.m. de WTCC test). Dagelijks contact, voornamelijk via e-mail.
Nr.2 ken ik nu 16,5 jaar. Ik bleef zitten in 3HAVO en hij kwam bij me in de klas. Ik wist wel wie hij was, zoon van een gymleraar. Bevriend geraakt, tijdens de HEAO-periode iets van anderhalf jaar geen contact gehad, toen kwamen we elkaar tegen bij een stoplicht in Velsen-Noord en sindsdien hebben we weer geregeld contact. Door afstand en drukke agenda's aan beide kanten spreken we elkaar niet zo heel vaak, maar als ik in de shit zou zitten kan ik altijd bij hem terecht en vice versa. Morgenavond weer een happie eten en een drankie drinken
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:53:24 #39
167723 sanni
Acima de seu
pi_46728855
Ik heb beiden. Beste vriend en vriendin, al meer dan 10 jaar waarbij de laatste al mijn
'bimbo's in de loop der jaren voorbij heeft zien komen.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:14:55 #40
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_46729573
sinds mijn geboorte
The more debt, the better
pi_46731187
Op het internet waar ik reageerde in een nieuwsgroep op iets wat zij geschreven had. Het bleek te klikken, we hielden van dezelfde soort muziek, bleken dezelfde opleiding gedaan te hebben en hadden wel meer overeenkomsten. We zijn gaan mailen en elkaar gaan ontmoeten en de beste vriendinnen geworden. Nu al bijna 7 jaar en wat mij betreft is het een vriendschap voor het leven.
It's not going to stop 'till you wise up
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:27:40 #42
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_46732039
Van de brugklas
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_46732506
Basisschool/voetbalclub. .
Hoi.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:05:17 #44
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_46733410
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef flyguy het volgende:
sinds mijn geboorte
Je bent je eigen beste vriend?

Mijn beste vriend heb ik leren kennen op de middelbare school. Relaxte kerel, zelfde karakter als ik heb .
Internetjosti!
pi_46733517
mijn beste vriend heb ik leren kennen op de basisschool, groep 4.....

echter wij gingen nooit met elkaar om.. ook niet op de middelbare.... we hadden beide andere vrienden.... plotseling hadden we een jaartje of 5 terug ineens dezelfde vrienden en zo zijn wij 2 beste maatjes geworden.......

mijn beste vriendinnetje heb ik leren kennen toen zij wat kreeg met een vriend van me.... ik haatte haar in het begin.. ze was zwaar irritant.... met de tijd zijn we steeds closer geworden en nu zie ik haar al jarenlang dagelijks..
pi_46733667
Mijn beste vriendin ken ik al vanaf dat we samen in de box lagen etc we woonde paar huizen van elkaar vandaan samen zwemles gehad, samen paar klassen basisschool. Uiteindelijk beide wel verhuisd maar altijd contact gehouden (we hebben ook 4 jaar auhm verkering gehad mijn jeugdliefde zeg maar)

Beste vrienden daarvan ken ik er 3 van de crech of dat die al 20 jaar naast me woont
I'm not the man you think I am!
pi_46735694
heb ook nog wel contact met iemand van de créche, maar is meer uitgaansmaatje. Zat bij hem in de creche, gingen beide naar andere basisschool, andere middelbare school en via via ben ik weer met hem in contact gekomen (goede vriend van mij zat bij hem in de klas) en zodoende..
pi_46735973
ik ken mijn beste vriend al vanaf de middelbare, alleen konden we elkaar toen wel afschieten, in het afgelopen jaar is er veel gebeurt, en we hebben allebei geleerd dat we allebei geen blad voor de mond nemen.. .Sindsdien gaan we dagelijks met elkaar om, ik weet alles van hem, en hij alles van mij. Ik heb mijn andere beste vriend afgelopen zomer laten vallen omdat hij zijn vriendin veel belangrijker vond, en ook enorm egoistisch werd. Ook heel geld belust, ik heb hem voor weet ik veel hoeveel geld dingen gegeven, en daar heb ik best spijt van. Dit komt niet meer goed, ik heb er genoeg van... maar... ik heb nu iemand anders om op te steunen..
pi_46736055
Uit het "hofje". It's been 20 years geloof ik.
pi_46737298
vorig jaar leren kennen op een meeting van een forum waar ik post.

Al op de eerste onmoeten een klik, zonder te praten met elkaar (oogcontact dus).
Elkaar daarna vaker gezien, en we kunnen nu echt niet langer dan een week zonder elkaar dan begint het toch wel weer te kriebelen: even knuffelen/praten hoor

zelfs nu ik sinds twee maanden een vriend heb, gaat het goed.. we zien elkaar IETS minder, omdat ik in de weekends meestal met vriendlief ben maar verder m'n beste maatje
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')