Ben jij verantwoordelijk? Hulde!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja die meeloper bleef irritant doen
Feestje bouwenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Jeetje ben zo opgewonden dat ik gewoon 3x achter post.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk? Hulde!
Hoi Tain.quote:
Wat ben jij vrolijk op de vroege ochtendquote:
Hoi Laniquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:44 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Hoop dat je vanavond weer beter bent, kan je alsnogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:46 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen
Wil ik vanavond weer lekker de kroeg in, word ik ziek wakker
Zou fijn zijn, naja, ik krijg morgen en overmorgen anders een herkansingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop dat je vanavond weer beter bent, kan je alsnog
goed planquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor koffie.
C&C demoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk op de vroege ochtend
Dunno , kheb em even snel gedownload voor ik naar mijn werk ging.quote:
Ik heb een gaatje vrij vanmiddag, zal ik je leraar onthoofden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
En nog steeds weet ik niet of ik dat ene belangrijke hertentamen nu gehaald heb of niet. Over een maand heb ik alweer tentamens...
![]()
Graag. Hij liep net tijdens college langs, trok een raar hoofd, maakte de docent waar ik les van kreeg aan het lachen en die was toen natuurlijk meteen de draad kwijt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een gaatje vrij vanmiddag, zal ik je leraar onthoofden?
Doe hem een shuriken cadeau, met de groeten van hansquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Graag. Hij liep net tijdens college langs, trok een raar hoofd, maakte de docent waar ik les van kreeg aan het lachen en die was toen natuurlijk meteen de draad kwijt.
Stomme docent![]()
Wat een eikelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Graag. Hij liep net tijdens college langs, trok een raar hoofd, maakte de docent waar ik les van kreeg aan het lachen en die was toen natuurlijk meteen de draad kwijt.
Stomme docent![]()
quote:
Ik heb last van verschrikkelijk veel persoonlijkheidsstoornissen maar die nou nét niet. Ook veel te lui om dat op papier te zettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, zijn er hier nog mensen met een obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis die ook hun levensverhaal nog eens op papier hebben staan?![]()
Ik heb een concentratie stoornis, telt dat ook?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, zijn er hier nog mensen met een obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis die ook hun levensverhaal nog eens op papier hebben staan? Ik moet ergens een levensverhaal van het internet afplukken van mensen met zo'n soort stoornis en dat is nog best moeilijk te vinden ook! Toen dacht ik ineens aan mijn schatjes in de GAM SC die geen van allen echt sporen, dikke kans dat hier wel een leuk levensverhaal te vinden is! Mail/PM het dan maar.![]()
Jammer dat is nu net een stoornis waar ik geen last van he, denk ik...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
Nee mensen, ik wil iemand vinden met dwangmatige handelingen enzoIemand die bijvoorbeeld constant zijn PS2 aan/uit zet, aan/uit zet. Om maar even in de sfeer van games te blijven. Of controllers likken ofzo.
![]()
Euhm. Ik wil je constant insmeren met chocolade saus. Telt dat dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
Nee mensen, ik wil iemand vinden met dwangmatige handelingen enzoIemand die bijvoorbeeld constant zijn PS2 aan/uit zet, aan/uit zet. Om maar even in de sfeer van games te blijven. Of controllers likken ofzo.
![]()
Oeh, en dan lik ik het op!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Euhm. Ik wil je constant insmeren met chocolade saus. Telt dat dan?
quote:
Nee, dat is een verlangen. Geen dwangmatige stoornis aangezien je het nog nooit echt bij me gedaan hebt en dat houden we zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verlangen is gezond. Gelukkig,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat is een verlangen. Geen dwangmatige stoornis aangezien je het nog nooit echt bij me gedaan hebt en dat houden we zo.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gedraag je is tegenover een dame stelletje kut paupers.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Gedraag je is tegenover een dame stelletje kut paupers.
Geen wonder dat ze hier amper meer posten
Ik mis chanty, vond haar stiekem altijd wel liev als ze boos was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Gedraag je is tegenover een dame stelletje kut paupers.
Geen wonder dat ze hier amper meer posten
quote:
Was het niet vaak eens met Chanty om het zo maar te zeggen, maar verder was ze best aardigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik mis chanty, vond haar stiekem altijd wel liev als ze boos was.
Jou miste ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Heel deze fucking SC gaat sowieso nergens over. Verder dan poep en plas komen de meeste hier niet.
quote:
Nee, niet echt.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Heel deze fucking SC gaat sowieso nergens over. Verder dan poep en plas komen de meeste hier niet.
*PROESTquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef mordradead het volgende:
Feyenoord = poep.
Hoi Royquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
*PROEST
Bijna melk op over mn toetsenbord
Dan moet het hier toch drukker zijn met mensen die zich vervelen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voorjaar vakantie.
vakantie is voor stervelingen, ik werk gewoon doorquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moet het hier toch drukker zijn met mensen die zich vervelen?
Juistem. Ik bikkel met je mee!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
vakantie is voor stervelingen, ik werk gewoon door
ja?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb mijn sig ook aangepast!
Nee.quote:
Story of your life...quote:
story of your life is ook wel weer wat overdreven na 1x eigenlijkquote:
2xquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
story of your life is ook wel weer wat overdreven na 1x eigenlijk
Het schrijven van Miel Monteur reviews.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Gewoon heel veel bier drinken. Merkt niemand meer dat je ziek bent van iets anders dan alcoholquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:51 schreef Morthill het volgende:
moggu,
Altijd fijn als je wakker wordt en nog steeds ziek bent terwijl je 's avonds een gala hebt dat je zelf georganiseerd hebt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon heel veel bier drinken. Merkt niemand meer dat je ziek bent van iets anders dan alcohol
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:13 schreef Morthill het volgende:
[..]Lijkt me niet de verstandigste keuze, mede omdat ik aan het eind van de avond (rond een uur of 5) nog mensen moet betalen
Niet iedereen gaat om 5 uur 's ochtends naar de hoeren.quote:
Hey, strippers zijn geen hoerenquote:
dat is aan het eind SDquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat om 5 uur 's ochtends naar de hoeren.![]()
Bacardi Breezers zijn best duur in de horeca...quote:
'normale' mixdrankjes ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bacardi Breezers zijn best duur in de horeca...
MaAr DaS nIeT bReEzAh GeNoEg MeN!quote:
Tip2: Zoek een vrouw die voor jou drankjes betaald!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Poit het volgende:
Tip1: Boek een ticket naar Polen.
Wees zelf een Br3ezAh sl3tjUhquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef mordradead het volgende:
Tip 3:
Bedankt voor je topicreport.quote:
Vergeet Rockstah niet man!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bedankt voor je topicreport.
Het is ook dweilen met de kraan open. Nu nog Capibar en Ipho erbij.![]()
alleen hiervoor zou ik graag dat delete knopje weer willen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bedankt voor je topicreport.
Het is ook dweilen met de kraan open. Nu nog Capibar en Ipho erbij.![]()
Wrom?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef peristilius het volgende:
Als ik nog mod was had roi al lang een ban gehad.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef peristilius het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik mod was had ik alle ex mods gebanned vanwege modderitus.
Ja, toen was je ook al behoorlijk irritant inderdaad.quote:
Lekker aan het fantaseren? Jij en modquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik mod was had ik alle ex mods gebanned vanwege modderitus.
Morruhquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Morguh.
Nu bijna 2 uur later en ben je nog steeds brak?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:33 schreef Morthill het volgende:
Te lang gefeest en te vroeg op, ugh, niet leuk
Ik een goed putjesschepper op zee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zou een goede president zijn.
Sowieso is iedereen die niet in Amsterdam woont een klootzak toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:48 schreef Roi het volgende:
Totdat je geen Nieuw-Venneper meer was maar een Amsterdammer!
* Poit meldt zichquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die niet in Amsterdam woont een klootzak toch?
brak was ik niet, maar die 2 uur wakker maakt het slechts 3.5 slapen alleen ergerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Nu bijna 2 uur later en ben je nog steeds brak?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik mis chanty, vond haar stiekem altijd wel liev als ze boos was.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Was het niet vaak eens met Chanty om het zo maar te zeggen, maar verder was ze best aardig
Hoi Chantyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef Chanty87 het volgende:
Hoi, ik kom even om de SC hoek kijken.
[..]
[..]Ik ook van jullie hoor!
je typekunsten gaan er van bier wel op vooruit^^quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:03 schreef mordradead het volgende:
Ik ben godverdomme drnken want tering ilk ging poolen en omdat we vasten klanten zijn :") kergen we gratis bier ehehe lekker hoor!
WoW kendquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:27 schreef Poit het volgende:
Zo.. Wii kend.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:10 schreef Chanty87 het volgende:
Hoi, ik kom even om de SC hoek kijken.
[..]
[..]Ik ook van jullie hoor!
Gewoon niet slapen dan iddquote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Ik wilde vandaag nuttige dingen gaan doen voor de studie enzo, maar ik ging vanochtend pas om 7 uur naar bed, dat was misschien niet zon goed idee.
Nou ja, dan is het opzich ook best lastig om mn aandacht bij allerlei vage berekeningen te houden.quote:
Het was ook wel gezellig maar geen behoefte aan eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
Zitten jullie eigenlijk ook wel eens op IRC? #gam is namelijk verdomd rustig, terwijl het er heus wel gezellig is en kan zijn
.
Toch maar eens gaan kijken daar danquote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef mordradead het volgende:
in IRC zitten de letters I en R, die vind je ook terug in bIeR
Zat er wel altijd, nu niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
Zitten jullie eigenlijk ook wel eens op IRC? #gam is namelijk verdomd rustig, terwijl het er heus wel gezellig is en kan zijn
.
Jah , chronisch eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
.
Zoals een echte ninja betaamt.. Altijd aanwezig, nooit opvallendquote:Op maandag 5 maart 2007 09:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jah , chronisch eigenlijk.
Maar ik typ er vrijwel nooit
Jij snapt etquote:Op maandag 5 maart 2007 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Zoals een echte ninja betaamt.. Altijd aanwezig, nooit opvallend![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 12:30 schreef Tain het volgende:
hoi
Gettoblasterquote:
Mijn test of ik ook andere mensen in de trein irriteer met mijn muziek is geslaagdquote:Op maandag 5 maart 2007 14:53 schreef peristilius het volgende:
Als er maar een lekkere diepe bass in zit, maar daar heb je over het algemeen een grote koptelefoon voor nodig.
Als je het zou zeggen gaat de muziek zachterquote:Op maandag 5 maart 2007 19:02 schreef mordradead het volgende:
Ik kan me wel behoorlijk aan mensen met veel lekkend geluid ergerenmeestal zijn ze in het bezig van een glimmende 128mb mp3 speler die om hun nek hangt.
mijn mp3 speler is inmiddels retroquote:Op maandag 5 maart 2007 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je het zou zeggen gaat de muziek zachterEn mijn mp3 speler glimt ook
Dat is pas retro.quote:
waarom geen 360 controller?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:51 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag voor 15 E gekocht bij mediamarkt, best een relaxed controllertje voor de PC, heeft zelfs nog rumble ook.
Waarschijnlijk omdat die duurder zijn, en hij is studentquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die duurder zijn, en hij is student
En dit ding is ook echt prima, een 360 controller gebruik ik wel als ik ooit nog een 360 krijg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die duurder zijn, en hij is student
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:42 schreef Roi het volgende:
ik moet poepen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
TMI!
TMI!?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:13 schreef ijsmeis het volgende:
TMI!
transcendente meditatie.quote:
Dan wil ik wel pics van je nieuwe kapsel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef Chanty87 het volgende:
Whoop, straks naar den kapper 8)
Mijn haar is gelukkig nog kort genoegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef Chanty87 het volgende:
Whoop, straks naar den kapper 8)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:10 schreef Poit het volgende:
Ja, ik zou het ook niet weten.. Gewoon meelullen komt het allemaal goed
Dat van mij niet, ga het zo maar weer eens scheren.quote:
Haha, duidelijkquote:
Zo kaal wordt het ook niet, toch bert?quote:
Soms.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kick je daar op?
Zo ja, nee dan niet.
Zo nee, ja dan wel.
Komt aardig in de buurt met 3 mm denk ik.quote:
Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:18 schreef mordradead het volgende:
Ik zou godverdomme gebanned moeten worden voor m'n kutposts
Open een topic in Feedback.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef mordradead het volgende:
Waar kan ik een banaanvraag doen?
Ik wil graag een dagelijkse ban van 05:00 tot 08:00 dus 3 uur per dag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Open een topic in Feedback.
Edit; Ik wil het ook wel even voor je doen hoor!
Oeh wie was die 3e ook alweer?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:33 schreef mordradead het volgende:
Ik was vanaf dag 1 of 2 ofzo gebanned in PUB en toen ik voor het eerst een forumban kreeg en ik om vergiffenis had gesmeekt bij Yvonne werd ook mijn PUB ban eraf gehaald
EDIT (juist ja, edit knop gebruikt waarvoor hulde)
mordradead zei :
Beste Brechtje,
Ondanks mijn ontoelaatbare gedrag wat duidelijk niet gepast was in het zogeheten "slowchat" topic wil ik jou erop wijzen dat dit naar mijn mening niet erg ethisch verantwoord is verwijzende naar de "faq" die van toepassing is naast de "algemene" faq. In deze faq staat te lezen dat de zogeheten groep jongeren "pubers" hier wel geaccepteerd zouden worden wat bij deze niet is gebeurd (en ik kan nog 2 gevallen aanwijzen)
Daarbij vind ik het kwalijk aan te nemen dat ik zonder opgave van, mijn inziens, geldige reden de toegang van het subforum "PUB" ben ontzegt, daarbij moet ik aangeven dat er geen eerdere waarschuwing is gegeven van iemand die een voorbeeldfunctie hoort te vervullen en daarom moderator is, als jou hond een keer stiekem op de bank mag (waar de regel geld dat hij dat niet mag doen) schop (letterlijk nemen) je hem/haar er toch ook niet vanaf? Dit wilde ik graag even kwijt naast mijn welgemeende excuses utieraard, vriendelijke groeten en nog vele jaren in PUB namens D. Terpstra aka Mordradead.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:00 schreef rockstah het volgende:
Je had ook beter zoiets als "he brechtje, heb je al tieten?" kunnen posten
Mij kun je niet bedriegen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:58 schreef mordradead het volgende:
Welnee man.
Dan kan ik net zo goed weer normaal doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef peristilius het volgende:
Ah fuck, het is terug.
Vond ik ook al, kreeg er harde tepels van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef mordradead het volgende:
Sexy hoor RWaarrrr
Sarcastisch of is het echt zoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben oude SC topics aan het door lezenWant een inhoud
Wat een niveau
![]()
quote:
Met de manier waarop jij post is investeren in je sociale leven sowieso een stuk nuttiger.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:39 schreef Ipho het volgende:
Ik kreeg in die week dat ik hier niet was, wel een vriendin. Misschien kom ik wel helemala niet terug.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Met de manier waarop jij post is investeren in je sociale leven sowieso een stuk nuttiger.
Het is echt zo. Toen hadden we het over games enzo. Wat bezielde ons.quote:
Nee. niet over games. maar het was gewoon kei gezellig! Ik spreek over periode begin 2006quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is echt zo. Toen hadden we het over games enzo. Wat bezielde ons.Een heel forum toegewijd aan games... waar lulden ieder over? Games! Tja, gelukkig zagen de meeste van ons het licht en werd de GAM SC reeks toch nog zinvol. Dit was overigens voor de Tosti-rel.
Een ban bevorderd je liefdes leven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Ipho het volgende:
Ik had gewoon 4 dagen de pc niet aangedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |