Ben jij verantwoordelijk? Hulde!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja die meeloper bleef irritant doen
Feestje bouwenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
Jeetje ben zo opgewonden dat ik gewoon 3x achter post.
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk? Hulde!
Hoi Tain.quote:
Wat ben jij vrolijk op de vroege ochtendquote:
Hoi Laniquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:44 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Hoop dat je vanavond weer beter bent, kan je alsnogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:46 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen
Wil ik vanavond weer lekker de kroeg in, word ik ziek wakker
Zou fijn zijn, naja, ik krijg morgen en overmorgen anders een herkansingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop dat je vanavond weer beter bent, kan je alsnog
goed planquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor koffie.
C&C demoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk op de vroege ochtend
Dunno , kheb em even snel gedownload voor ik naar mijn werk ging.quote:
Ik heb een gaatje vrij vanmiddag, zal ik je leraar onthoofden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
En nog steeds weet ik niet of ik dat ene belangrijke hertentamen nu gehaald heb of niet. Over een maand heb ik alweer tentamens...
![]()
Graag. Hij liep net tijdens college langs, trok een raar hoofd, maakte de docent waar ik les van kreeg aan het lachen en die was toen natuurlijk meteen de draad kwijt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een gaatje vrij vanmiddag, zal ik je leraar onthoofden?
Doe hem een shuriken cadeau, met de groeten van hansquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Graag. Hij liep net tijdens college langs, trok een raar hoofd, maakte de docent waar ik les van kreeg aan het lachen en die was toen natuurlijk meteen de draad kwijt.
Stomme docent![]()
Wat een eikelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Graag. Hij liep net tijdens college langs, trok een raar hoofd, maakte de docent waar ik les van kreeg aan het lachen en die was toen natuurlijk meteen de draad kwijt.
Stomme docent![]()
quote:
Ik heb last van verschrikkelijk veel persoonlijkheidsstoornissen maar die nou nét niet. Ook veel te lui om dat op papier te zettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, zijn er hier nog mensen met een obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis die ook hun levensverhaal nog eens op papier hebben staan?![]()
Ik heb een concentratie stoornis, telt dat ook?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, zijn er hier nog mensen met een obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis die ook hun levensverhaal nog eens op papier hebben staan? Ik moet ergens een levensverhaal van het internet afplukken van mensen met zo'n soort stoornis en dat is nog best moeilijk te vinden ook! Toen dacht ik ineens aan mijn schatjes in de GAM SC die geen van allen echt sporen, dikke kans dat hier wel een leuk levensverhaal te vinden is! Mail/PM het dan maar.![]()
Jammer dat is nu net een stoornis waar ik geen last van he, denk ik...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
Nee mensen, ik wil iemand vinden met dwangmatige handelingen enzoIemand die bijvoorbeeld constant zijn PS2 aan/uit zet, aan/uit zet. Om maar even in de sfeer van games te blijven. Of controllers likken ofzo.
![]()
Euhm. Ik wil je constant insmeren met chocolade saus. Telt dat dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
Nee mensen, ik wil iemand vinden met dwangmatige handelingen enzoIemand die bijvoorbeeld constant zijn PS2 aan/uit zet, aan/uit zet. Om maar even in de sfeer van games te blijven. Of controllers likken ofzo.
![]()
Oeh, en dan lik ik het op!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Euhm. Ik wil je constant insmeren met chocolade saus. Telt dat dan?
quote:
Nee, dat is een verlangen. Geen dwangmatige stoornis aangezien je het nog nooit echt bij me gedaan hebt en dat houden we zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verlangen is gezond. Gelukkig,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat is een verlangen. Geen dwangmatige stoornis aangezien je het nog nooit echt bij me gedaan hebt en dat houden we zo.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gedraag je is tegenover een dame stelletje kut paupers.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Gedraag je is tegenover een dame stelletje kut paupers.
Geen wonder dat ze hier amper meer posten
Ik mis chanty, vond haar stiekem altijd wel liev als ze boos was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Gedraag je is tegenover een dame stelletje kut paupers.
Geen wonder dat ze hier amper meer posten
quote:
Was het niet vaak eens met Chanty om het zo maar te zeggen, maar verder was ze best aardigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik mis chanty, vond haar stiekem altijd wel liev als ze boos was.
Jou miste ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Heel deze fucking SC gaat sowieso nergens over. Verder dan poep en plas komen de meeste hier niet.
quote:
Nee, niet echt.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Tomasso het volgende:
Heel deze fucking SC gaat sowieso nergens over. Verder dan poep en plas komen de meeste hier niet.
*PROESTquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef mordradead het volgende:
Feyenoord = poep.
Hoi Royquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
*PROEST
Bijna melk op over mn toetsenbord
Dan moet het hier toch drukker zijn met mensen die zich vervelen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voorjaar vakantie.
vakantie is voor stervelingen, ik werk gewoon doorquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moet het hier toch drukker zijn met mensen die zich vervelen?
Juistem. Ik bikkel met je mee!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
vakantie is voor stervelingen, ik werk gewoon door
ja?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb mijn sig ook aangepast!
Nee.quote:
Story of your life...quote:
story of your life is ook wel weer wat overdreven na 1x eigenlijkquote:
2xquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
story of your life is ook wel weer wat overdreven na 1x eigenlijk
Het schrijven van Miel Monteur reviews.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:07 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Gewoon heel veel bier drinken. Merkt niemand meer dat je ziek bent van iets anders dan alcoholquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:51 schreef Morthill het volgende:
moggu,
Altijd fijn als je wakker wordt en nog steeds ziek bent terwijl je 's avonds een gala hebt dat je zelf georganiseerd hebt
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon heel veel bier drinken. Merkt niemand meer dat je ziek bent van iets anders dan alcohol
quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:13 schreef Morthill het volgende:
[..]Lijkt me niet de verstandigste keuze, mede omdat ik aan het eind van de avond (rond een uur of 5) nog mensen moet betalen
Niet iedereen gaat om 5 uur 's ochtends naar de hoeren.quote:
Hey, strippers zijn geen hoerenquote:
dat is aan het eind SDquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat om 5 uur 's ochtends naar de hoeren.![]()
Bacardi Breezers zijn best duur in de horeca...quote:
'normale' mixdrankjes ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bacardi Breezers zijn best duur in de horeca...
MaAr DaS nIeT bReEzAh GeNoEg MeN!quote:
Tip2: Zoek een vrouw die voor jou drankjes betaald!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef Poit het volgende:
Tip1: Boek een ticket naar Polen.
Wees zelf een Br3ezAh sl3tjUhquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef mordradead het volgende:
Tip 3:
Bedankt voor je topicreport.quote:
Vergeet Rockstah niet man!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bedankt voor je topicreport.
Het is ook dweilen met de kraan open. Nu nog Capibar en Ipho erbij.![]()
alleen hiervoor zou ik graag dat delete knopje weer willen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bedankt voor je topicreport.
Het is ook dweilen met de kraan open. Nu nog Capibar en Ipho erbij.![]()
Wrom?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef peristilius het volgende:
Als ik nog mod was had roi al lang een ban gehad.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:36 schreef peristilius het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik mod was had ik alle ex mods gebanned vanwege modderitus.
Ja, toen was je ook al behoorlijk irritant inderdaad.quote:
Lekker aan het fantaseren? Jij en modquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef mordradead het volgende:
Als ik mod was had ik alle ex mods gebanned vanwege modderitus.
Morruhquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Morguh.
Nu bijna 2 uur later en ben je nog steeds brak?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:33 schreef Morthill het volgende:
Te lang gefeest en te vroeg op, ugh, niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |