Jaaaa, dat zal vastquote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Jaap proberen te helpen.
Jemig waarmee ?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
vind Brian dat wel goedquote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Tja.............Zo lastig leek me dat koffie gooien niet, maar zal mijn simpele gedachten gang wel zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er regels. Maar er zijn altijd gevallen waarvan je denkt : "Tja..." dat is lastig. Het is af en toe net het echte leven.
Inderdaad!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:09 schreef RSie het volgende:
tuftufclub is wel degelijk Suske en Wiske Hubert
Ohhh afvallen ................quote:
Dat zou mij dan vies tegenvallen van de DGK-redactie.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:03 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Als je een duidelijk antwoord van ze wil dan kun je helaas lang wachten.![]()
Auto ongeluk toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Is zijn broer dood aan kanker of auto-ongeluk?
auto ongeluk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef Myriam1978 het volgende:
auto-ongeluk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Blijf het sneu vinden, is veel aangekomen nav een auto ongeluk van zijn broer. Is volgens mij behoorlijk labiel. Hij lijkt me wel heel slimquote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef bosb het volgende:
deze meneer is dus in 5 jaar tijd 80 kilo aangekomen, en 10 keer 50 kilo afgevallen..... best absurd...
deed het pijn? ;-)quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp het inmiddels (geloof ik), iemand die immuniteit heeft mag dus niet meestemmen.
Dus als hij Natasia immuniteit geeft, is dat een extra kans om Brian eruit te stemmen.
Want Natasia kan dan niet VOOR Brian stemmen.
"Tja..." Dat dachten wij bij Nena ook ......quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er regels. Maar er zijn altijd gevallen waarvan je denkt : "Tja..." dat is lastig. Het is af en toe net het echte leven.
auto ongeluk; oma kanker.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Het is toch zijn huis...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef My_ het volgende:
Huub laat ook gewoon de vriezer openstaan
Dan hoop ik voor Amanda dat hij niet bovenop ligt, want dat overleeft ze niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
Een visioen: Jaap die AmanDEL ligt te ballen over een week...............
![]()
6 tochquote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
auto-ongeluk.
ZIjn oma is 5 december overleden aan kanker.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaan ze hem gewoon vermoorden nu?
Gaan jullie ons nou vertellen dat een volle bak hete thee een 'tja, dat is lastig' was? ....Kom op zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen slimme en domme mensen ziek worden, zowel lichamelijk als psychisch. Dat is ook het enige eerlijke aan " ziek" zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Blijf het sneu vinden, is veel aangekomen nav een auto ongeluk van zijn broer. Is volgens mij behoorlijk labiel. Hij lijkt me wel heel slim
Ik zag het antwoord te laat van DGK. .. nou ja antwoord, ik vind het nog wel onduidelijk wie de beslissingen maakt, en wanneer je duidelijk regels gaat hanteren. Wil niet zeggen gezien de laatste ontwikkelingen dat ik het niet begrijp.. maar onduidelijk blijft het wel!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat zou mij dan vies tegenvallen van de DGK-redactie.Ik hoop dat diegene die hier post een klein beetje open en eerlijk wil zijn. Of in ieder geval dan kan zeggen; " sorry, hier kan ik niet op ingaan om de volgende reden;.." en dan de reden ook nog invullen.
We hebben nog twee extra bewoners te goed he?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt wel spannend. Huub en Sylvia en een beetje dekking van Eric. En aan de andere kant Brian en Natasia en een beetje dekking van Amanda. Als hij de verkeerde kiest kan het zéér snel gaan met het programma.
Het koffie incident lijkt te zijn....... veroorzaakt door scripting van 'achter' om ons van het pillen in de drank incident af te halen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef Inukshuk het volgende:
@ DGK-Redactie
Ik weet het dat het fijn is dat iedereen over het koffie gooien incident heen is, nu met Jaap in the house, maar In de vorige COS heb ik nog een wedervraag gesteld, Zal hem hier even beknopt herhalen;
Ik heb die regels die jullie online hebben staan ook gelezen, maar hier staat niets over lichamelijk geweld, wat nu wel en wat nu niet een waarschuwing of verplichte exit is. Hebben jullie nog andere regels die jullie hanteren, of bedenken jullie die regels per 'ongelukje' wat voorvalt?
Hij is denk ik nerveus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef Judah het volgende:
Ik vertrouw die gast voor geen meter. Hij heeft veel te veel 'praatjesverhalen', terwijl het anderzijds maar een saaie drol is. Die gaat echt nog wel breken
Dat denk ik ook. Ik ben hem nu al zat met die praatjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef Judah het volgende:
Ik vertrouw die gast voor geen meter. Hij heeft veel te veel 'praatjesverhalen', terwijl het anderzijds maar een saaie drol is. Die gaat echt nog wel breken
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"Tja..." Dat dachten wij bij Nena ook ......
Brian Bakker Dieet: One pil away keeps the docter awayquote:
Ik help het je hopen. Maar Het is toch Natasia-Brian-Amanda? Dan kom je er niet met 1 immuniteitquote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is wel een interessante ontwikkeling.
Hij kan dus gewoon een pact breken.
.... tja .... dat is dan een 'tja, dat is lastig' voor de redaktie. Ook een manier om het huis uit te gaan hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef My_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Amanda dat hij niet bovenop ligt, want dat overleeft ze niet!![]()
Dat hoop ik stiekum wel..............!!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef My_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Amanda dat hij niet bovenop ligt, want dat overleeft ze niet!![]()
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef worker het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Maar Het is toch Natasia-Brian-Amanda? Dan kom je er niet met 1 immuniteit
Dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik zag het antwoord te laat van DGK. .. nou ja antwoord, ik vind het nog wel onduidelijk wie de beslissingen maakt, en wanneer je duidelijk regels gaat hanteren. Wil niet zeggen gezien de laatste ontwikkelingen dat ik het niet begrijp.. maar onduidelijk blijft het wel!
Amanda is beïnvloedbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef worker het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Maar Het is toch Natasia-Brian-Amanda? Dan kom je er niet met 1 immuniteit
tja, das lastigquote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft die kop koffie niet uit agressie gegooid, maar gewoon omdat ze het wilde![]()
Amanda steunt Natasja onvoorwaardelijk (omdat ze moet van Brian), dus er gaat niemand uit van de Flokkies, tenzij Natasja Amanda eruit wilt hebben, maar dan krijgt ze ruzie met Brian dus dat gebeurt ook niet.quote:
Is er een wet voor oraal geweld ?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
Amanda en fysiek geweld mag niet.
Nee amanda![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het koffie incident lijkt te zijn....... veroorzaakt door scripting van 'achter' om ons van het pillen in de drank incident af te halen.
Als Amanda een rekening had gehad als een exit dan was er misschien iets van een waarheidsgehalte te vinden in de gebeurtenissen. Nu was het slecht acteerwerk met een flubberflut afloop.
Laten we hopen dat ze er morgenochtend weer zin in heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft die kop koffie niet uit agressie gegooid, maar gewoon omdat ze het wilde![]()
Ik ga er al niet eens meer op in. Ze draaien de regels in hun eigen voordeel. Dat is duidelijk. Als Natasia straks een klap uitdeelt, dan was ie niet hard genoeg voor een exit. Zo gaat dat met dit programma. Dat is duidelijk. Ze willen die kermisattractie Amanda er blijkbaar inhouden. Schijnbaar denken ze dat een IQ van een deurmat wel kijkers scoort.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Gaan jullie ons nou vertellen dat een volle bak hete thee een 'tja, dat is lastig' was? ....Kom op zeg.
Fysiek geweld met hulpstuk ... dát is wat het was. En dat mag dus. ok ... nou ik verheug me erg op de volgende ontbijtjes .... misschien een zachtgekookt ei op het voorhoofd van Brian, lijkt me eigenlijk ook wel eens lollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |