Dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik zag het antwoord te laat van DGK. .. nou ja antwoord, ik vind het nog wel onduidelijk wie de beslissingen maakt, en wanneer je duidelijk regels gaat hanteren. Wil niet zeggen gezien de laatste ontwikkelingen dat ik het niet begrijp.. maar onduidelijk blijft het wel!
Amanda is beïnvloedbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef worker het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Maar Het is toch Natasia-Brian-Amanda? Dan kom je er niet met 1 immuniteit
tja, das lastigquote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft die kop koffie niet uit agressie gegooid, maar gewoon omdat ze het wilde![]()
Amanda steunt Natasja onvoorwaardelijk (omdat ze moet van Brian), dus er gaat niemand uit van de Flokkies, tenzij Natasja Amanda eruit wilt hebben, maar dan krijgt ze ruzie met Brian dus dat gebeurt ook niet.quote:
Is er een wet voor oraal geweld ?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef itsme het volgende:
Amanda en fysiek geweld mag niet.
Nee amanda![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Het koffie incident lijkt te zijn....... veroorzaakt door scripting van 'achter' om ons van het pillen in de drank incident af te halen.
Als Amanda een rekening had gehad als een exit dan was er misschien iets van een waarheidsgehalte te vinden in de gebeurtenissen. Nu was het slecht acteerwerk met een flubberflut afloop.
Laten we hopen dat ze er morgenochtend weer zin in heeftquote:Op maandag 26 februari 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft die kop koffie niet uit agressie gegooid, maar gewoon omdat ze het wilde![]()
Ik ga er al niet eens meer op in. Ze draaien de regels in hun eigen voordeel. Dat is duidelijk. Als Natasia straks een klap uitdeelt, dan was ie niet hard genoeg voor een exit. Zo gaat dat met dit programma. Dat is duidelijk. Ze willen die kermisattractie Amanda er blijkbaar inhouden. Schijnbaar denken ze dat een IQ van een deurmat wel kijkers scoort.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Gaan jullie ons nou vertellen dat een volle bak hete thee een 'tja, dat is lastig' was? ....Kom op zeg.
Fysiek geweld met hulpstuk ... dát is wat het was. En dat mag dus. ok ... nou ik verheug me erg op de volgende ontbijtjes .... misschien een zachtgekookt ei op het voorhoofd van Brian, lijkt me eigenlijk ook wel eens lollig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |