Blijf het sneu vinden, is veel aangekomen nav een auto ongeluk van zijn broer. Is volgens mij behoorlijk labiel. Hij lijkt me wel heel slimquote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef bosb het volgende:
deze meneer is dus in 5 jaar tijd 80 kilo aangekomen, en 10 keer 50 kilo afgevallen..... best absurd...
deed het pijn? ;-)quote:Op maandag 26 februari 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp het inmiddels (geloof ik), iemand die immuniteit heeft mag dus niet meestemmen.
Dus als hij Natasia immuniteit geeft, is dat een extra kans om Brian eruit te stemmen.
Want Natasia kan dan niet VOOR Brian stemmen.
"Tja..." Dat dachten wij bij Nena ook ......quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er regels. Maar er zijn altijd gevallen waarvan je denkt : "Tja..." dat is lastig. Het is af en toe net het echte leven.
auto ongeluk; oma kanker.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Is zijn broer dood aan kanker of auto-ongeluk?
Het is toch zijn huis...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:10 schreef My_ het volgende:
Huub laat ook gewoon de vriezer openstaan
Dan hoop ik voor Amanda dat hij niet bovenop ligt, want dat overleeft ze niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
Een visioen: Jaap die AmanDEL ligt te ballen over een week...............
![]()
6 tochquote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef agter het volgende:
[..]
auto-ongeluk.
ZIjn oma is 5 december overleden aan kanker.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Gaan ze hem gewoon vermoorden nu?
Gaan jullie ons nou vertellen dat een volle bak hete thee een 'tja, dat is lastig' was? ....Kom op zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:05 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er regels. Maar er zijn altijd gevallen waarvan je denkt : "Tja..." dat is lastig. Het is af en toe net het echte leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |