quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef gomi het volgende:
nu is ook wel duidelijk waarom manda erin meost blijven. als jaap brian immuniteit gaf zou natasis eruit gaan. nu amanda er is blijft er eend ekking over.
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef gomi het volgende:
nu is ook wel duidelijk waarom manda erin meost blijven. als jaap brian immuniteit gaf zou natasis eruit gaan. nu amanda er is blijft er eend ekking over.
Ik ook niet........quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
wat is ermee dan? ..... Ik hoor niks bijzonders
Dat geeft de burger moed...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft ie juist de pest aan Brian.....hij gaf hem net een snauwerig antwoord.....![]()
![]()
ik ook niet, stemgeluid is beter dan dat van Brainless en Eric.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
wat is ermee dan? ..... Ik hoor niks bijzonders
Dan moeten ze weer gaan ondertitelenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
My god, stop er eens een limburger in voor de verandering.
dat is geen accent maar een spraakgebrekquote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
My god, stop er eens een limburger in voor de verandering.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer gaan ondertitelen![]()
![]()
Dat komt omdat Brian altijd zo hijgerig praat. Daar word je gewoon gek van.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft ie juist de pest aan Brian.....hij gaf hem net een snauwerig antwoord.....![]()
![]()
Net een paar woordjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Narcistacia heeft nog niks gezegd
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer gaan ondertitelen![]()
![]()
Dat had ik kunnen verwachten he. Briljant bedacht hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat is geen accent maar een spraakgebrek![]()
Ik kan me er niet druk om makenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Waar ik zo van baal is het feit dat Snollie nogsteeds in die klote villa zit. Ik ben daar echt nog niet overheen.![]()
Die slet had vanavond echt op moeten rotten ja. Was het nog makkelijker geweest om Natasia weg te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Waar ik zo van baal is het feit dat Snollie nogsteeds in die klote villa zit. Ik ben daar echt nog niet overheen.![]()
Brian snapte de uitdrukking niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian: Je had het over je lichaam. dat je jezelf niet moet laten verkankeren...
met dat walgelijke zalvende stemmetje van hem...
Geen nieuw Vrindje ?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef cityofdelusion het volgende:
baviana is niet blij
uhm ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef farceman het volgende:
Hhaha hij gaat afvallen met 6 keer eten....
Ik schrok ook een beetje...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
Gatver nu gaat Huub natasia aanhalen als iemand die het zwaar heeft.![]()
En dat is dus precies waarom ze er nog isquote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die slet had vanavond echt op moeten rotten ja. Was het nog makkelijker geweest om Natasia weg te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |