Daar heb je een punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de redactie een enorme misser heeft gemaakt !!!![]()
![]()
![]()
De brief over de immuniteit had pas over een dag of 2 moeten komen, dan had hij meteen de ratten kunnen ontmaskeren die hem geen kans wilden geven
Nu doet iedereen aardig tegen hem omdat ze iets van hem nodig hebben
Echt een gemiste kans dit![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
wat is ermee dan? ..... Ik hoor niks bijzonders
Huub en Natasja willen ze niet kwijt natuurlijk, die 2 samen verzorgen 95% van de tv uitzendingen...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan geeft hij Sylvia dus immuniteit en is het bye bye Huub...
Inderdaad!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef waldorfsalad het volgende:
Brian: Je had het over je lichaam. dat je jezelf niet moet laten verkankeren...
met dat walgelijke zalvende stemmetje van hem...
Maar Ray komt uit Den Haag en deze jongen niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij klinkt een beetje als Raymond van Barneveld.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef gomi het volgende:
nu is ook wel duidelijk waarom manda erin meost blijven. als jaap brian immuniteit gaf zou natasis eruit gaan. nu amanda er is blijft er eend ekking over.
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef gomi het volgende:
nu is ook wel duidelijk waarom manda erin meost blijven. als jaap brian immuniteit gaf zou natasis eruit gaan. nu amanda er is blijft er eend ekking over.
Ik ook niet........quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft ie juist de pest aan Brian.....hij gaf hem net een snauwerig antwoord.....![]()
![]()
ik ook niet, stemgeluid is beter dan dat van Brainless en Eric.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dan moeten ze weer gaan ondertitelenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
My god, stop er eens een limburger in voor de verandering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |