en leijk zin en stinken en kk hebben en dood moeten en dom zijnn en mongool zijn !111eiznquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef Hijacking het volgende:
auto's zijn voor mensen die te lui zijn om gas te geven![]()
ja stoer mijn brommer gaat ook 1200 kb/squote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
ff filmpje dlen..
1200kb down.. 600up
doodsverwensing einsquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
en leijk zin en stinken en kk hebben en dood moeten en dom zijnn en mongool zijn !111eizn
Veeg mij maar op!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja stoer mijn brommer gaat ook 1200 kb/s
Van mijn instructeur mag ik altijd kleven op vervelende brommers die van zichzelf vinden dat ze goed kunnen rijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef Hijacking het volgende:
auto's zijn voor mensen die te lui zijn om gas te geven![]()
Ja ivo, sorry IVOquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef Ipho het volgende:
He he wij als hecte club noemen elkaar bij de voornaam sander.
khad em in het verkeerde topic gepostquote:Op maandag 26 februari 2007 21:06 schreef no1uknow het volgende:
Ferrox daag die gasten in feedback niet zo uit
Ik ook van jou, kan niet wachten op de PUB SC meet hendig sjiek slippuh met brommers daaroquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ivo, sorry IVO
IVO
IVO
IK houd van je![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Ferrox het volgende:
[..]
khad em in het verkeerde topic gepost
ik post em hier ook nog wel een x zo
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij moet het nieteens proberen het woord motor te noemen bij je ouders![]()
ik wens bij deze jouw instructeur gezien de tyfusquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Van mijn instructeur mag ik altijd kleven op vervelende brommers die van zichzelf vinden dat ze goed kunnen rijden![]()
Ohjawel hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij moet het nieteens proberen het woord motor te noemen bij je ouders![]()
Jou instructeur kan het zeker ook nooit hebben als brommers langs een file oid schietenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Van mijn instructeur mag ik altijd kleven op vervelende brommers die van zichzelf vinden dat ze goed kunnen rijden![]()
Ja maar eerst ff Slowchatten héquote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
belgische mayo wil ik verodmme..
en ik ging zo beuenn aan mn puch gek..![]()
van mijzelf mag ik autobestuurders neerhoeken met mijn carboin handschoene als ze niet kunnen rijden.. of spiegeltje tikkenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Jawel hoor, aangezien hij ook les geeft op de motorquote:Op maandag 26 februari 2007 21:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jou instructeur kan het zeker ook nooit hebben als brommers langs een file oid schieten![]()
Losers
Of lawinepijl in uitlaatquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
van mijzelf mag ik autobestuurders neerhoeken met mijn carboin handschoene als ze niet kunnen rijden.. of spiegeltje tikken![]()
voor jouw soort mensen is er een speciaal plekjequote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Jawel hoor, aangezien hij ook les geeft op de motorTis alleen zo dat je in de auto je moet aanpassen aan die brommers die 0 inzicht hebben.
PWNEDquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef Hijacking het volgende:
[..]
voor jouw soort mensen is er een speciaal plekje![]()
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #14
ja dat zeg ik, SCOOTERSquote:Op maandag 26 februari 2007 21:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo, maar de josti's haal er meestal wel zo tussenuit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |