abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:38:55 #126
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47054768
ja!! eigenlijk precies zo. echt vlekkerig.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:45:00 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47054989
Wow Pinquit ,dat is wel erg koud zeg!
Heel veel beterschap voor je ventje!
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:11:24 #128
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47056156
jah gek he!

iemand ervaringen met ondertemp? en wat het betekent?
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:15:35 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_47056341
Is vaak een reactie op de koorts pinquit. Noah heeft dat ook wel es gehad. Volgens mij kan het meestal geen kwaad. Gewoon lekker warm houden, kruikjes idd, warm badje, etc.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:36:13 #130
156412 hestria
erg gastvrij
pi_47081624
wij komen even afscheid nemen, michelle is gisteren 2 jaar geworden! Is niet zo veel visite geweest, meeste komt zaterdag, maar ze was erg onder de indruk van alle aandacht. Verder gaat het gewoon goed met michelle, ze lijkt wel een echte peuter met alle driftbuien die daar bij horen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_47081705
Dag Michelle.

Merlijn begint steeds erger te worden met zijn (nep)huilen als hij iets niet mag. Brullen is het dan, vind het wel komisch en moet echt proberen mijn lach te houden. Het is zooo herkenbaar dat huiltje.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:21:23 #132
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_47082245
Pinquit volgens mij heeft Merlijn die bultjes ook gehad of niet Randa_v?
pi_47082687
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:21 schreef Magneet het volgende:
Pinquit volgens mij heeft Merlijn die bultjes ook gehad of niet Randa_v?
Welke bultjes bedoel je? Merlijn heeft wel wat meer rode bultjes als hij koorts heeft, maar niet zo erg. Aan het eind van het jaar waren het andere bultjes, net muggebulten.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:48:31 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47087851
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:44 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Welke bultjes bedoel je? Merlijn heeft wel wat meer rode bultjes als hij koorts heeft, maar niet zo erg. Aan het eind van het jaar waren het andere bultjes, net muggebulten.
het zijn ook geen bultjes maar vlekken op de huid. dus alleen kleurverschil

[edit] ik zie nu pas dat het bij amber wel bultjes zijn.
bij max ziet het er zo uit:

beetje onduidelijk want het is bijna weg nu. maar het zit vooral aan de bovenkant van zn lijffie

[ Bericht 22% gewijzigd door pinquit op 09-03-2007 12:58:17 ]
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:22:49 #135
105850 Fuente
mamamuts
pi_47088983
Sara heeft dat ook eens gehad, even kijken of ik een foto kan vinden zo

Hier was het al bijna weer weg. We zijn toen bij de HA geweest om te kijken of het de 5e of 6e ziekte was, hoewel het echt vlekjes waren en geen bultjes (maar dat was omdat een leidster op het kdv zwanger was, en de vijfde of de zesde ziekte dan gevaarlijk kan zijn).
Maar goed, het bleek echt niets te zijn, gewoon vlekjes, hij kon er echt niets van maken toen! Vooral omdat ze er verder geen last van had, het jeukte ook niet.

Overigens heeft Sara ook wel eens een ondertemp gehad na koorts inderdaad, kan verder geen kwaad zolang de temp niet verder zakt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 9 maart 2007 @ 23:16:42 #136
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_47111265
Juultje is zojuist ziek geworden. Het is zó zielig! Hij giert en blaft als een dolle, het snot stroomt er werkelijk uit, hij is knalrood en was het laaste half uur echt vreselijk in paniek. Niet meer tot bedaren te brengen gewoon. Arm kleintje! Nu lig ie in z'n bedje te blaffen en te jammeren. Ik kan niet veel meer doen dan hem een zetpil geven en z'n neus af en toe afvegen momenteel. Machteloosheid troef dus.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 23:18:14 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47111327
ach gossie beterschap
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 9 maart 2007 @ 23:20:40 #138
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_47111419
Dank je! Wat ís dat toch naar zeg, als je kindje zich rot voelt.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 23:22:13 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_47111476
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef renzell het volgende:
Dank je! Wat ís dat toch naar zeg, als je kindje zich rot voelt.
je breekt nog liever al je botten in je eigenlijf als dat.. tis echt zo rot
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_47203726
Renzell, hoe is het nu met Julius? Hopelijk issie wat opgeknapt!

En Evenstar, hoes't met Arwen?

Wij zijn vandaag voor de controle naar de KNO arts geweest met Sara. Haar oortjes zien er goed uit! Mooi schoon en de buisjes netjes op de plek. De loopoortjes van laatst waren dus wel middenoorontstekingen zegt de KNO arts, de volgende keer dat ze langer dan 2 weken looporen heeft moeten we hem even bellen, en de HA vragen voor oordruppels met AB erin. Als alles zo blijft gaan als nu, hoeven we over een jaar pas terug te komen.
Sara krijgt ineens een bult kiezen erdoor,1 is er door, 2 staan op springen en een hoektand is er bijna door. Ze heeft er flink last van, nog steeds zo'n 7 dunne poepluiers per dag en ontzettende luieruitslag. Afgelopen nacht flink gespookt, maar goed, dat hoort er ook bij.
De ketotifen begint aan te slaan, het hoesten wordt steeds minder, en benauwdheid komt ook steeds minder vaak voor! Op zich gaat het supergoed dus hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 12 maart 2007 @ 22:35:39 #141
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47210001
Goede berichten alom dus Fuente! Was ook wel tijd hoor na al dat gerommel. Fijn dat het nu een stuk beter gaat met je Sara.

edit: behalve die kiezen dan....

[ Bericht 46% gewijzigd door Jelief op 12-03-2007 22:43:32 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47217286
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef Jelief het volgende:
Goede berichten alom dus Fuente! Was ook wel tijd hoor na al dat gerommel. Fijn dat het nu een stuk beter gaat met je Sara.

edit: behalve die kiezen dan....
Och maar je hebt gelijk hoor, kiezen krijgt (als het goed is) ieder kind Ze heeft vannacht overigens uitstekend geslapen,ze slaapt nu nog!
hoes't met Emma?
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:41:31 #143
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47218039
Lekker, ook bezig met kiezen,ik hou het niet zo heel precies bij moet ik zeggen, zoals laatst dat ik door een post hier maar eensin haar mond heb gekeken.

Ze kletst een eind heen en leert elke week wel een of twee woordjes erbij. Nog steeds (of weer) verkouden, de ontsteking waar ze ab voor kreeg lijkt wel weg maar nu heeft ze dus weer zo'n volle (stinkende) snotneus. Eten en drinken gaat prima, ze eet lekker met de pot mee.(ziefototopic) Af en toe drinkt ze uit een beker en dat gaat steeds beter.
Ze kan ook zo lekker volhouden inwat ze wil. Laatst had ze haar laarsjes aangetrokken en ik kon haar toch echt niet overhalen om haar schoenen aan te doen. Dan niet, maar goed ook want toen heeft ze lekker in de plassen gestampt. Ook haar driewieler is favoriet als we met mijnfiets weg gaan is ze boos dat ze niet op haar eigen fiets mag...
pi_47218211
Amber is momenteel is een "Ik doe alles wat niet mag en ik luister lekker toch niet" fase... om gek van te worden...

Maar slapen gaat onwijs geod!!! Ze wordt niet mere wakker, ligt er om 20.00 uur in en slaapt tot 7 uur

Jelief, wat vor laarsjes heb jij voor Emma? Ik wil voor Amber ook laarsjes maar de kleinste die ik kon vinden was maat 22 en die wraen nog veeeel te groot.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:13:22 #145
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47218607
Ik heb regenlaarsjes gekregen van mijn zus, maatje 20. Met bloemetjes, geen idee waar ze vandaan komen er staat ook geen merkje op. Ik denk dat je meer kans hebt bij de baby/kinder boetiekjesdan bij de hema of prenatal.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:17:59 #146
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47218681
laarsjes

en zo zijn er wel meer op markplaats te vinden
edit, ik dacht dat je bij een advertentie uit zou komen, het zijn laarsjes met een bloemmotief voor 1 euro uit maasbracht
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:32:44 #147
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47220639
Regenlaarsjes, was ik ook naar op zoek! (gisteren naar de kinderboerderij geweest, wat een modderboel )
Wat kan Emma genieten van dieren zeg... ze was niet bang voor de geiten (aaaaai!) en niet voor de (zeer grote imposante) schapen die nogal opdringerig waren vanwege brood in de zak... en toen er een vrouw met klein hondje kwam, rustig hondje wat erg van kinderen hield gelukkig...liep ze erachteraan, kon er maar niet genoeg van krijgen en het hondje vond alles prima. En dat terwijl Noa veel schrikkeriger is t.o.v. dieren, vooral geiten en schapen. Wel logisch vind ik, want ze zijn toch een stuk groter dan zij...

Ik zat gisteren trouwens te bedenken dat we nog aardig wat te stellen krijgen met Emma, net als jij met Amber waarschijnlijk Vicky. Ze is erg koppig en als ze iets in haar hoofd heeft en niet mag wordt ze heeeeeeeel driftig. Klein kattekopje is het! Ze slaat me soms zelfs, en dat terwijl Noa mij nooit geslagen heeft. Bijten doet ze bij Noa als die niet lief voor haar is, iets afpakt of als ze alleen maar DENKT dat Noa iets doet wat ze niet leuk vindt slaat ze haar soms ook. En als ze iets doet wat niet mag en ik zeg 'nee' doet ze het expres weer met een grote glimlach...
Kom je binnenkort nog buurten Vicky? lijkt me zo leuk als ze samen kunnen spelen... (oeh ik zie ineens dat bijtverhaal staan en denk dat je dat niet zo leuk vindt maar ze bijt niet door gelukkig, heeft Noa nog niet pijn gedaan (maar het staat erg naar natuurlijk) )

Zijn jullie kinderen ook zo dol op duplo? Emma zegt dan 'bouw!' en dan gaat ze blokjestorens maken. Ik vind het zo grappig dat ze dat zo goed kan.

Evenstar, hoe gaat het bij jullie, met kleine Arwen?
pi_47222970
Even een leuk verhaaltje.

Samen met Merlijn naar de supermarkt geweest. Mocht hij laatst nog achter het mandje op rolletjes lopen, nu pakte hij zelf een kinderwinkelkarretje. Oke, gaan we dat eens proberen. Meneer kwam net met zijn voorhoofd boven het handvat. Hardop lachend, leip hij zo de winkel door. Bij het vlees liet hij het karretje los en ging tegen het glas staan aanslaan terhoogte van de figuurboterhammenworst. Nou ja, Merlijn begint echt een wijsneus te worden, die worst heeft hij al een tijdje niet meer gehad. Hij hield het achter het karretje lopen goed vol, al moest ik hem goed in de gaten houden anders ging hij er met het karretje vandoor of kruipend. Ik heb zo gelachen om ons wijsneusje, volgende kee gaat hij toch echt weer in een grote winkelkar.
pi_47225432
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:17 schreef Jelief het volgende:
laarsjes

en zo zijn er wel meer op markplaats te vinden
edit, ik dacht dat je bij een advertentie uit zou komen, het zijn laarsjes met een bloemmotief voor 1 euro uit maasbracht
laat ik daar nou net op geboden hebben

Suus, ik kom zeker binnenkort buurten!! ff kijken wanneer ik de auto mee kan krijgen
ennuhh voor dat bijten ben ik niet bang hoor Amber bijt terug
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:33:20 #150
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47226813
Randa, leuk he, en lastig!! Het loslopen is schattig en heerlijk voor hen, maar lastig voor mams...maar dat komt vanzelf goed, Noa kan het al een stuk beter dan een paar maanden terug!

Vicky, tot gauw dan ! laat maar weten wanneer je kunt. Enne, laten we hopen dat ze helemaal niet gaan bijten en gewoon lief spelen . wie weet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')