Regenlaarsjes, was ik ook naar op zoek! (gisteren naar de kinderboerderij geweest, wat een modderboel
![]()
)
Wat kan Emma genieten van dieren zeg... ze was niet bang voor de geiten (aaaaai!) en niet voor de (zeer grote imposante) schapen die nogal opdringerig waren vanwege brood in de zak... en toen er een vrouw met klein hondje kwam, rustig hondje wat erg van kinderen hield gelukkig...liep ze erachteraan, kon er maar niet genoeg van krijgen en het hondje vond alles prima. En dat terwijl Noa veel schrikkeriger is t.o.v. dieren, vooral geiten en schapen. Wel logisch vind ik, want ze zijn toch een stuk groter dan zij...
Ik zat gisteren trouwens te bedenken dat we nog aardig wat te stellen krijgen met Emma, net als jij met Amber waarschijnlijk Vicky. Ze is erg koppig en als ze iets in haar hoofd heeft en niet mag wordt ze heeeeeeeel driftig. Klein kattekopje is het! Ze slaat me soms zelfs, en dat terwijl Noa mij nooit geslagen heeft. Bijten doet ze bij Noa als die niet lief voor haar is, iets afpakt of als ze alleen maar DENKT dat Noa iets doet wat ze niet leuk vindt slaat ze haar soms ook. En als ze iets doet wat niet mag en ik zeg 'nee' doet ze het expres weer met een grote glimlach...
Kom je binnenkort nog buurten Vicky? lijkt me zo leuk als ze samen kunnen spelen... (oeh ik zie ineens dat bijtverhaal staan en denk dat je dat niet zo leuk vindt
![]()
maar ze bijt niet door gelukkig, heeft Noa nog niet pijn gedaan (maar het staat erg naar natuurlijk) )
Zijn jullie kinderen ook zo dol op duplo? Emma zegt dan 'bouw!' en dan gaat ze blokjestorens maken. Ik vind het zo grappig dat ze dat zo goed kan.
Evenstar, hoe gaat het bij jullie, met kleine Arwen?