abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46708604
Het vorige deeltje:

Het dreumestopic [1-2 jaar] Deel 6

Dreumesjes:
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 17-03-2007 19:14:47 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46708701
De laatste berichten:
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Randa_v het volgende:
Af en toe ik zou willen dat Merlijn zo (door) kon slapen zoals Amber. Gelukkig vind ik het meestal niet erg dat Merlijn niet doorslaapt en weet ik dat het nog even zal duren. Hij wordts 's nachts wel minder wakker de laatste tijd. Wat ik wel zou willen is dat hij overdag en 's avonds zich soms iets makkelijker weg liet leggen. We moeten echt wachten tot hij zelf aangeeft dat hij wil slapen, als hij dat doet is hij binnen no time weg.

Fuente, jammer dat je over Saartje nog steeds geen duidelijkheid hebt.

En allemaal door komende tandjes/kiezen. Bij Merlijn komt nu eindelijk tand nr 8 door met de nodige verhoging, pijn en uitslag. Gelukkig en daar stonden we toch wel van te kijken want Merlijn gloiet nogal, kan hij zijn warmte erg goed kwijt, hij heeft geen koorts en gedraagt zich happy.
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat doet Saartje ook!
Echt ik zie zo vaak zoveel gelijkenissen met Amber Wat grappig zeg

En hopelijk is het tandje van Merlijn ook snel door!
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

tis zo jammer dat jullie zo ver wegwonen anders hadden ze saampjes kunnen spelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator maandag 26 februari 2007 @ 20:53:32 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46708781
Fuente wat een tegenvaller dat ze op de verkeerde dingen hebben geprikt. Daar zou je toch woedend om kunnen worden zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46708911
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
Amber geeft 's avonds altijd zelf aan dat ze naar bedje wil. Dan heeft ze haar fles op en dan zeg ik : Gaan we naar bedje? Dan loopt ze naar de deur, loopt nog even naar ons en loopt weer naar de deur en dan gaat ze eigenlijk zonder mopperen slapen
Merlijn heeft ook zijn manier wel van aangeven. Na het eten krijgt hij de borst, maar vaak is hij dan nog niet moe genoeg. Hij gaat nog even spelen, wel in pijama, maar heeft de "rust" nog niet in zich om te gaan slapen. Op het moment dat hij zijn schaapje pakt of een houding zoeken, gaat hij ook zonder protest slapen en kan hij zich echt overgeven. Jammer genoeg heeft het vaak net een tikje nodig, even muziek een 3 minuten en bij pappa liggen voor hij echt mag gaan slapen van zichzelf.
pi_46710180
Lois, ik was ook echt best wel kwaad, niet op de HA, die was zelf ook nijdig, maar goed. Wij hebben nu zoiets van, we zien het wel even aan. Misschien dat ze nu toch d'r draai weer gaat vinden, misschien is ze nu alleen wat naar van de kiesjes/tandjes die doorkomen.

Vicky, ja jammer joh! Volgende meeting dan maar, kunnen Saartje en Amber lekker samen tutten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46710469
Oh vergeet helemaal te melden dat Amber al een tijdje van de Ventolin en de Flixotide af is. Ze hoest niet meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 26 februari 2007 @ 21:34:17 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46711446
beter ambertje nu nog lekker slapen
randa hoop dat het snel wat beter wordt met slapen.

Fuente ( welk lab heeft bloedonderzocht? volgens mij hetzelfde lab als wat mij nekplooimeting had moeten conytroleren in het bloed destijds, maar nooit gedan hebben, maar wel een rekening sturen ervan?!?! )
hopenlijk zetten de tandjes snel door

En dan nu.... *insert tromgeroffel* Awen is losec vrij al een paar dagen.
En iig op de pap ( moet ik zeggen is erg droog gemaakt) is ze iig spuugvrij

hoi hoi hoi

een grote kleine stap in een lange weg naar verbetering weer.

hoe het met vloeibaar is weet ik niet, en ze heetf nog wel degelijk zuuraanvalletjes .
Vraag me nu echter wel af in hoezeer de losec misschien wel een stofje bevat waar ze dus verkeerd op reageerd?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46711651
Wat fijn Evenstar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46712162
Vicky, wat fijn dat Amber van de medicijnen af is

Evenstar, Hengelo LAB Ben je trouwens lekker mee, een rekening voor iets wat je niet eens gedaan hebt
En whoei! Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Arwen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46724916

En vannacht was het weer feest hier... Ik word er gek van. Heeft iemand nog een andere tip voor doorkomende kiezen?? Ik heb alleen maar een krijsend, huilend, chagarijnig kind in huis..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46725861
Geen tips, want hier precies hetzelfde verhaal.

Hoe lang duurt dat kiezengedonder eigenlijk?
Variety is the spice of life
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:40:04 #12
156412 hestria
erg gastvrij
pi_46726561
mischien dat het pedagofisch helemaal fout en dat ik enorm veel reacties krijg waarschijnlijk.

trucje uit grootmoeders tijd, fiep eerst in de bessenjenever en daarna door de suiker. En werkt echt! volgens mijn mama en schoonmama die het allebei op ons hebben gedaan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_46726737
Daar begin ik maar niet aan, nee
pi_46726896
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:41 schreef Vicky het volgende:

En vannacht was het weer feest hier... Ik word er gek van. Heeft iemand nog een andere tip voor doorkomende kiezen?? Ik heb alleen maar een krijsend, huilend, chagarijnig kind in huis..
Geen tips helaas... zetpilletjes en chamodent of dentinox heb je vast al geprobeerd? Verders alleen duimen, dat ze zo snel mogelijk door zijn
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:33:53 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46728194
Hestria vroegah dachten ze wel meer dat dat werkte wat ook vast gewerkt zou hebben wellicht.
Maar als ik die regeltjes van vroeger toegepast had zoals:

- jenever met suiker
- sinaasappelprut met liga
- gewone koemel met brood en suiker
- ach allergie-en zijn onzin das aanstellerij gewoon er in proppen
enzovoorts..

dan had het hier iig niet goed afgelopen.
pi_46729258
Yep, zetpilletjes, dentinox, bijtring.. alles geprobeerd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46741288
Het enige wat hier helpt is Merlijn aan de borst en maar sabbelen. Niet echt drinken maar zuigen zodat de pijn wat wegtrekt. Merlijn is vanacht de hele nacht daarmee bezig geweest tot ik het zat was. Verder accepteert hij op het moment weinig.
pi_46745476
Heel herkenbaar Randa... Ik ben het af en toe ook behoorlijk zat.
Ben benieuwd wat deze nacht ons weer gaat brengen. Mijn zusje heeft haar net in bed gelegd normaalgesproken sporten we op dinsdag, maar Michel was zijn schoenen vergeten en ze was helemaal van slag. Aan haar oortjes trekken, met haar vingers in haar mondje... Zo zielig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46745993
Vicky heb je al geprobeerd haar op een tandenborstel te laten knauwen?
Chamodent helpt ook voor eventuele ooronsteking... kunnen ze beetje last van krijgen met doorkomende tandjes....
pi_46746094
Tandenborstel heeft de daarstraks op lopen kauwen. Chamodent heb ik niet in huis, alleen Dentinox.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:02:03 #21
81992 Githa
pi_46765117
Die tandjes zijn ook zo vervelend Ik heb eigenlijk ook niks kunnen vinden wat echt werkt.
Het is allemaal zo tijdelijk.
*tandenborstel met dentinox oid erop en laten bijten
*bevroren broodkorst
(een bijtring heeft hier helemaal nooit nut gehad)

Ik gaf jordy wel eens een zetpil als het voor hem echt niet te houden was. Als hij bijv. al 4x in de nacht overstuur wakker werdt en niet meer te troosten was.
Daar viel hij dan meestal wel op in slaap, maar goed steeds een zetpil is ook niet wat je wil... dus alleen als het echt té erg was...

Sterkte voor alle kindjes die tandjes krijgen en hun papa's en mama's.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:06:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46765191
Mijn Amerikaanse collega is daar zo verbaasd over. Niet dat zij haar kind nou te pas en te onpas paracetamolletjes geeft, maar (volgens haar) zijn wij er hier in nl. wel heel terughoudend mee, terwijl als je zelf goed pijn in je mond hebt neem je er meestal ook wel wat voor.
pi_46765376
Ja, je hebt gelijk. Op het moment (mijn dochter heeft echt veel pijn in haar mondje) gaat er echt wel één in, zeker voor de nacht.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:09 #24
81992 Githa
pi_46765557
Dat is niet helemaal waar BE.
Ik neem zelf ook niet overal een paracetamol voor, Ik denk dat het in werking afneemt als je 'vaak' een paracetamol neemt, alsof je er een beetje immuun voor wordt.
Daarbij is het natuurlijk bij kinderen altijd raden wat er nu echt aan de hand is en moet je peilen of ze pijn hebben en hoeveel.

Daarbij heeft pijn ook een functie, daarmee wil ik niet zeggen dat je ze dan ook maar pijn moet laten leiden hoor.
En zeker als het pijn in de mond betreft met doorkomen van tandjes. Daarom ook dat ik Jordy wél een zetpil geef, maar niet direct.
Het is afwegen wat het beste is en 2 weken lang paracetamol geven lijkt me dat niet, dus vandaar alleen op momenten dat het het ergst is.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:54 #25
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46765576
volgens mij moet ik heel blij zijn dat hier nog geen kiesjes in aantocht zijn
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:24:04 #26
81992 Githa
pi_46765626
Niet alle kindjes hebben er zoveel last van hoor evenstar en ik dnek ook dat elk kindje anders met pijn omgaat.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:31:15 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46765807
Echt tanden drama hebben wij hier nog nooit gehad, rood wangetje , wat kribbiger thats about it..

Wat betreft de zetpil gebruik, in 14 maanden 2 keer 1 gebruikt, een keer preventief voor inenting haar eerste spuitje.. , achteraf onnodig..
En een keer omdat ze echt zo ziekkig was..
Ik vind het erg lastig om Arwen in haar pijntjes te helpen ze heeft ze zeker wel, kan niet anders.. Alleen ze uit zich niet tot nauwelijks, ook als ze valt is het van schrik niet van de pijn.

Soms best wel lastig, al hebben anderen misschien zoiets lekker makkelijk
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:32:11 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46765843
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:21 schreef Githa het volgende:
Dat is niet helemaal waar BE.
Ik neem zelf ook niet overal een paracetamol voor, Ik denk dat het in werking afneemt als je 'vaak' een paracetamol neemt, alsof je er een beetje immuun voor wordt.
Daarbij is het natuurlijk bij kinderen altijd raden wat er nu echt aan de hand is en moet je peilen of ze pijn hebben en hoeveel.

Daarbij heeft pijn ook een functie, daarmee wil ik niet zeggen dat je ze dan ook maar pijn moet laten leiden hoor.
En zeker als het pijn in de mond betreft met doorkomen van tandjes. Daarom ook dat ik Jordy wél een zetpil geef, maar niet direct.
Het is afwegen wat het beste is en 2 weken lang paracetamol geven lijkt me dat niet, dus vandaar alleen op momenten dat het het ergst is.
Ik val verder ook niemand aan, ik vertel alleen hoe mijn amerikaanse collega er tegenaan kijkt.
Mss helpt vooral de vergelijking naar eigen pijn voor sommige mensen wel om te beredeneren dat een paracetamolletje best kan als het de spuigaten uit loopt. Precies zoals jij doet dus.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:35:02 #29
81992 Githa
pi_46765932
Ik had ook niet het gevoel dat het aanvallend was hoor BE, ik geef daar alleen mijn mening over.
pi_46768854
Ik geef Amber momenteel ook gewoon een zetpilletje hoor. Die krijst het af en toe uit van de pijn en dat zetpilletje helpt vervolgens goed.
Vannacht heeft ze weer heerlijk doorgeslapen!!

Evenstar, zoals Githa zegt, niet ieder kindje heeft er last van. Op het BB forum is een meisje die ineens 2 kiezen had zonder vervelende "bijwerkingen"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46769402
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn Amerikaanse collega is daar zo verbaasd over. Niet dat zij haar kind nou te pas en te onpas paracetamolletjes geeft, maar (volgens haar) zijn wij er hier in nl. wel heel terughoudend mee, terwijl als je zelf goed pijn in je mond hebt neem je er meestal ook wel wat voor.
Klopt!
Toen Sara haar middenoorontsteking had, heeft ze anderhalve maand, elke dag zetpillen gehad, sowieso voor de nacht en overdag ook als het nodig was. Volgens onze HA en de KNO arts kon dit echt geen kwaad. Ik ben er nu dus een stuk makkelijker mee, Sara krijgt onder een kies, ze heeft er geen last van, maar zo ja, krijgt ze van mij een zetpilletje. De bovenste kiezen had ze erg veel last van, toen heeft ze ook zetpillen gehad.
Ik kan me wel indenken dat men er terughoudend mee is, was ik zelf, en ben ik zelf enigzins ook.
Sara
Merel
Ukje
pi_46772032
mijn huisarts heeft me zelfs eens een 'preek' gegeven om me aan te sporen wat sneller paracetamol te geven. zeker bij oorpijn is pijnstilling toch het minste wat je kunt doen zei ze. (terwijl ik nogal star op het criterium koorts af ging). vond ik wel een eye-opener.
pi_46772332
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:38 schreef bixister het volgende:
mijn huisarts heeft me zelfs eens een 'preek' gegeven om me aan te sporen wat sneller paracetamol te geven. zeker bij oorpijn is pijnstilling toch het minste wat je kunt doen zei ze. (terwijl ik nogal star op het criterium koorts af ging). vond ik wel een eye-opener.
Dat bedoel ik inderdaad. Paracetamol is iets wat dokters snel aanraden, ik merk het ook op mijn stage in het ziekenhuis, patienten krijgen vaak 4 keer 1 gram paracetamol op een dag, om pijn te voorkomen, en dit krijgen ze ook zo mee naar huis voor langere tijd.
En wat het met koorts is, een ukje kan koorts hebben en verder prima in orde zijn, geen pijn hebben enz, dan geef ik dus geen paracetamol, maar bij pijn wel.
Sara
Merel
Ukje
pi_46774856
Bij Emma komen tanden en kiezen ook zonder al te veel problemen door, ik heb haar twee keer een zet pil gegeven omdat ze moeite had met slapen waarschijnlijk door de pijn.

We zijn vanmorgen maar eens naar de dokter gegaan, elke keer als Emma haar verkoudheid overlijkt te zijn begint het weer in alle heftigheid. Ze gaat aan de amoxiciline. We hebben ons voor genomen om als dit niet helpt een keer uitgebreid naar allerigiën te gaan kijken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46784970
Mijn ukje heeft vorige week pas voor het eerst een pijnstiller gehad.
Hij is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden.

Ik sta er ook niet meteen mee klaar.
Als je dan een keer iets gebruikt slaat het ook in als een bom ( het kind heeft er heerlijk op geslapen) en ik ben bang dat als je zodra je kindje niet lekker is koorts krijgt, pijn lijkt te hebben een pijnstiller toedient, je de symptomen meteen onderdrukt en je niet goed kan zien wat en of er daadwerkelijk iets ernstigers aan de hand is.
Zelf wil ik altijd eerst kijken waar het naartoe gaat en blijkt het een verkoudheid, griepje of doorkomende tandjes te zijn (of lijken) gebruik ik pas een pijnstiller (als dat nog nodig is).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46797944
Amber doet steeds ondeugend bij mijn ouders. Dan gaat ze in de keuken op het waterbakje van de kat zitten (hangen 2 bakjes aan de radiator) en dan zit ze heeeel stiekum met haar hand in de bak met brokjes....

en ik moet ook steeds zo lachen als ze de teletubbies aan het kijken is
aan het die komt natuurlijk die douchekop omhoog en die zegt dan tijd om dag te zeggen
dan gaat ze staan zwaaien om vervolgens heel hard met haar hoofd nee te gaan schudden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46800170
De wasmachine draait hier overuren. Saartje krijgt onder een kies (voor zover ik kan zien) en poept telkens van die soort van spuitluiers. Gister tweemaal nieuwe kleren aangetrokken, vanmorgen zat alles weer onder, bed, slaapzak, kleertjes. Nah ja, ze heeft er verder absoluut geen last van, dus als dit alles is, draai ik wel wasjes hoor

Vicky, Sara zit hier thuis ook standaard in de kattebrokjes te graaien, dat is het enige wat we haar echt nog niet afgeleerd krijgen Deugnietjes he
En teletubbies is ze ook helemaal maf van, zwaaien enzo, net als de Tweenies

Sara was gisteren heel erg moe, ze wil nog steeds niet avondeten, maar een danoontje ging er wel in. Toen het op was, was ze al echt aan het jengelen, zoals ze doet wanneer ze moe is. Toen pakte ze haar Nijntje en speentje uit de luiertas, liep naar de deur van de trap, huilend en al, draaide zich met veel drama om, zwaaide naar een van onze katten en riep (al huilend) doeh doeh (doeg doeg). Toen heb ik d'r maar lekker in bedje gedaan, maar het was zo'n grappig tafereel
Sara
Merel
Ukje
pi_46820630
Merlijn heeft de afgelopen dagen uiteindelijk toch de griep gehad. Dus dat betekende dat ik op het CB heb gezegd dat ik vandaag niet wilde dat hij zijn spuiten kreeg. Eind van de maand krijgt hij ze dan alsnog. En wat is Merlijn toch een lichtgewicht, hij weegt 8160 gram en is 75 cm. En dat bij 14 maanden, maar ja, hij eet goed dus geen probleem verder.

Wij geven nu redelijk snel paracetamol, maar meestal is het ook goed aan Merlijn te merken of hij pijn heeft of niet. Je ziet altijd opluchting op zijn gezicht als we hem het doosje/strip voorhouden, raar maar waar, het lijkt of hij beseft dat de pijn dan minder wordt. Met de hoge koorts van de afgelopen dagen, tussen de 39 en 40 graden, was het zelfs prima volgens de huisarts om meer te geven, dan de verpakking. Hebben we niet gedaan omdat Merlijn gelukkig goed kon slapen. De griepepidemie hier in huis is met Merlijn als laatste slachtoffer tenminste voorbij.

Bij muziek op schoot moeten we soms heel stil zijn en ssst doen met onze vinger voor de mond. Merljn doet ook heel lief zijn vinger voor de mond al komt deze ook iets op of in de neus terecht. De juffrouw lag in een deuk. Merlijn heeft het heel erg naar zijn zin bij muziek op schoot.
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:43:04 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46820726
Ambertje, leuk he die kleine dingen hihi kan ook zo intens genieten van al die bijzondere maffe dingetjes die arwen doet .. heerlijk
saartje
Fijn dat muziek op schoot zo geslaagd is, maar merlijn is erg licht komt het ook niet dat jij en magneet ook slank/fijn van postuur zijn?
pi_46820981
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Fijn dat muziek op schoot zo geslaagd is, maar merlijn is erg licht komt het ook niet dat jij en magneet ook slank/fijn van postuur zijn?
Proest, sorry moest hier even om lachen. Je kent Magneet niet. Magneet heeft best wel overgewicht kan ik stellen. Ik ben wel erg slank ja, dus het is verder ook geen probleem. Ik vind het wel raar en moeilijk met bijv paracetamol (240 gram advies is vanaf 10kg of 1 jaar) of de autostoel. Omdat hij daar eigenlijk te licht voor is, maar wel de leeftijd heeft.
  donderdag 1 maart 2007 @ 20:53:09 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46821127
hmm oke streepje door magneet maar goed dat met dat autostoeltje, wij zitten daar ook mee alleen dan meer qua lengte dan .
merlijn is ook redelijk snel ziekkig /gevoelig toch? misschien een idee om net als jelief het bloed eens te laten controleren op bepaalde dingetjes bij merlijn?
pi_46838707
Saartje is weer helemaal vrolijk! Ze slaapt weer goed (tot 7:45 's morgens de laatste dagen). Ze eet weer avondeten sinds gisteren (heel bord helemaal leeg ) en ze kletst de hele dag en is leuk aan het spelen
Gisteravond werd ze nog wel 1 keer wakker en was ze ontzettend overstuur, maar we zien meerdere tandjes en een kiesje aankomen, dus sjah. En ze poept nog steeds gemiddeld 4 luiers per dag met tandjespoep
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:05:59 #43
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46839284
Evenstar, ik heb bloed geprikt hoor, niet Emma. Eerst maar even deze amoxi kuur afwachten, als het hierna weer zo'n drama wordt gaan we verder zoeken.

Over die autostoeltjes, wij hebben Emma al vrij snel in een voor-uit stoeltje gezet met verkleiner er in, deze foto is van augustus, toen was ze 10 maanden. qua gewicht en lengte had ze nog wel in de cosi gepast.

In het begin hebben we hem standaard in de slaapstand gezet zodat ze wat meer onderuit zat.

Er gaat een lichtje bij mij branden, Emma is weer lekker aan het kwijlenen heeft al een tijd dunnere poep, toch maar eens kijken of er wat doorkomt
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:30:06 #44
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46841751
Wij idem zo met autostoeltje jelief, en de maxicosi vooor bij opa in de auto
jullie hebben het zelfde autstoeltje als wij
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:36:47 #45
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46841960
Inmiddels zit ze er zonder verkleiner in trouwens. echt hema
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:45:57 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46842244
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:36 schreef Jelief het volgende:
Inmiddels zit ze er zonder verkleiner in trouwens. echt hema
hier ook zonder sinds een week en zou niet weten waarvan , was kadootje voor ons 1 jarig huwelijk

wel handig mijn ouders me schoonmoeder hebben allebei een noodstoeltje sdheelt iedere keer overhevelen

oh Arwen is trouwens in de uitprobeerfase in een stoeletje eet ze niet zo goed ( waarschijnlijk link: eten-auw-stoel als wanneer ze reacties had..) vandaar dat ze op de bank zit.
Alles is momenteel interressant om te doen klimmen, eten uit het mondje gooi mama kloppen brabbelen..
En als ik dan maar haar bordje weg zet dan is het huilen erg komisch opzich , maar niet de bedoeling

Vanochtend heeft ze wel lekker lopen kliederen vind het resultaat erg mooi geworden en ze heeft zich toch zeker een uur vermaakt
  zaterdag 3 maart 2007 @ 21:16:40 #47
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46888337
Emma heeft idd een nieuwe kies, ik zag gister een mooi wit puntje. Hier hebben oma en tante ook een stoeltje.
pi_46888459
Kiezen bijn bij Amber nog niet helemaal door, maar ze heeft er volgens mij eens tuk minder last van. Alleen vanancht was ze eventjes wat van slag. Ze lag sowieso later in bed dan normaal en het was gister nogal druk geweest. Eerst naar opa en oma F, toen kwamen ouwe opa en oma langs, daarna naar opa en oma B. en toe nog naar de stad... Ze heeft vannacht dus even lopen spoken maar uiteindelijk heeft wel geslapen tot 10.00 uur. Om 11.30 lag ze er weer in tot 14.00 en om 20.00 lag ze weer..
Ik moet zo om haar lachen, ze wordt steeds bijdehandter. Als ik tegen haar zeg, Amber waar is je dikke buik, doet ze haar trui omhoog en gaat naar haar buik wijzen en ze begrijpt steeds meer dingn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46890467
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 21:21 schreef Vicky het volgende:
Kiezen bijn bij Amber nog niet helemaal door, maar ze heeft er volgens mij eens tuk minder last van. Alleen vanancht was ze eventjes wat van slag. Ze lag sowieso later in bed dan normaal en het was gister nogal druk geweest. Eerst naar opa en oma F, toen kwamen ouwe opa en oma langs, daarna naar opa en oma B. en toe nog naar de stad... Ze heeft vannacht dus even lopen spoken maar uiteindelijk heeft wel geslapen tot 10.00 uur. Om 11.30 lag ze er weer in tot 14.00 en om 20.00 lag ze weer..
Ik moet zo om haar lachen, ze wordt steeds bijdehandter. Als ik tegen haar zeg, Amber waar is je dikke buik, doet ze haar trui omhoog en gaat naar haar buik wijzen en ze begrijpt steeds meer dingn
*proest* echt Vicky, Amber en Sara doen alles tegelijk! Het is een internettweeling Sara trekt ook d'r trui omhoog zodra je vraagt waar haar bolle buikkie is!
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 3 maart 2007 @ 23:18:08 #50
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46891896
Leuk hè dat ze steeds meer begrijpen. Emma heeft door dat ze een navel heeft, zodra haar buik bloot is wijst ze hem aan. Ook wij moeten er aan geloven en onze navel laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')