abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46708604
Het vorige deeltje:

Het dreumestopic [1-2 jaar] Deel 6

Dreumesjes:
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van KD-fotografie (vroeger snakelady)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 17-03-2007 19:14:47 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46708701
De laatste berichten:
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Randa_v het volgende:
Af en toe ik zou willen dat Merlijn zo (door) kon slapen zoals Amber. Gelukkig vind ik het meestal niet erg dat Merlijn niet doorslaapt en weet ik dat het nog even zal duren. Hij wordts 's nachts wel minder wakker de laatste tijd. Wat ik wel zou willen is dat hij overdag en 's avonds zich soms iets makkelijker weg liet leggen. We moeten echt wachten tot hij zelf aangeeft dat hij wil slapen, als hij dat doet is hij binnen no time weg.

Fuente, jammer dat je over Saartje nog steeds geen duidelijkheid hebt.

En allemaal door komende tandjes/kiezen. Bij Merlijn komt nu eindelijk tand nr 8 door met de nodige verhoging, pijn en uitslag. Gelukkig en daar stonden we toch wel van te kijken want Merlijn gloiet nogal, kan hij zijn warmte erg goed kwijt, hij heeft geen koorts en gedraagt zich happy.
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat doet Saartje ook!
Echt ik zie zo vaak zoveel gelijkenissen met Amber Wat grappig zeg

En hopelijk is het tandje van Merlijn ook snel door!
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

tis zo jammer dat jullie zo ver wegwonen anders hadden ze saampjes kunnen spelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator maandag 26 februari 2007 @ 20:53:32 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46708781
Fuente wat een tegenvaller dat ze op de verkeerde dingen hebben geprikt. Daar zou je toch woedend om kunnen worden zeg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46708911
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
Amber geeft 's avonds altijd zelf aan dat ze naar bedje wil. Dan heeft ze haar fles op en dan zeg ik : Gaan we naar bedje? Dan loopt ze naar de deur, loopt nog even naar ons en loopt weer naar de deur en dan gaat ze eigenlijk zonder mopperen slapen
Merlijn heeft ook zijn manier wel van aangeven. Na het eten krijgt hij de borst, maar vaak is hij dan nog niet moe genoeg. Hij gaat nog even spelen, wel in pijama, maar heeft de "rust" nog niet in zich om te gaan slapen. Op het moment dat hij zijn schaapje pakt of een houding zoeken, gaat hij ook zonder protest slapen en kan hij zich echt overgeven. Jammer genoeg heeft het vaak net een tikje nodig, even muziek een 3 minuten en bij pappa liggen voor hij echt mag gaan slapen van zichzelf.
pi_46710180
Lois, ik was ook echt best wel kwaad, niet op de HA, die was zelf ook nijdig, maar goed. Wij hebben nu zoiets van, we zien het wel even aan. Misschien dat ze nu toch d'r draai weer gaat vinden, misschien is ze nu alleen wat naar van de kiesjes/tandjes die doorkomen.

Vicky, ja jammer joh! Volgende meeting dan maar, kunnen Saartje en Amber lekker samen tutten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46710469
Oh vergeet helemaal te melden dat Amber al een tijdje van de Ventolin en de Flixotide af is. Ze hoest niet meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 26 februari 2007 @ 21:34:17 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46711446
beter ambertje nu nog lekker slapen
randa hoop dat het snel wat beter wordt met slapen.

Fuente ( welk lab heeft bloedonderzocht? volgens mij hetzelfde lab als wat mij nekplooimeting had moeten conytroleren in het bloed destijds, maar nooit gedan hebben, maar wel een rekening sturen ervan?!?! )
hopenlijk zetten de tandjes snel door

En dan nu.... *insert tromgeroffel* Awen is losec vrij al een paar dagen.
En iig op de pap ( moet ik zeggen is erg droog gemaakt) is ze iig spuugvrij

hoi hoi hoi

een grote kleine stap in een lange weg naar verbetering weer.

hoe het met vloeibaar is weet ik niet, en ze heetf nog wel degelijk zuuraanvalletjes .
Vraag me nu echter wel af in hoezeer de losec misschien wel een stofje bevat waar ze dus verkeerd op reageerd?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46711651
Wat fijn Evenstar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46712162
Vicky, wat fijn dat Amber van de medicijnen af is

Evenstar, Hengelo LAB Ben je trouwens lekker mee, een rekening voor iets wat je niet eens gedaan hebt
En whoei! Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Arwen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_46724916

En vannacht was het weer feest hier... Ik word er gek van. Heeft iemand nog een andere tip voor doorkomende kiezen?? Ik heb alleen maar een krijsend, huilend, chagarijnig kind in huis..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46725861
Geen tips, want hier precies hetzelfde verhaal.

Hoe lang duurt dat kiezengedonder eigenlijk?
Variety is the spice of life
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:40:04 #12
156412 hestria
erg gastvrij
pi_46726561
mischien dat het pedagofisch helemaal fout en dat ik enorm veel reacties krijg waarschijnlijk.

trucje uit grootmoeders tijd, fiep eerst in de bessenjenever en daarna door de suiker. En werkt echt! volgens mijn mama en schoonmama die het allebei op ons hebben gedaan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_46726737
Daar begin ik maar niet aan, nee
pi_46726896
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:41 schreef Vicky het volgende:

En vannacht was het weer feest hier... Ik word er gek van. Heeft iemand nog een andere tip voor doorkomende kiezen?? Ik heb alleen maar een krijsend, huilend, chagarijnig kind in huis..
Geen tips helaas... zetpilletjes en chamodent of dentinox heb je vast al geprobeerd? Verders alleen duimen, dat ze zo snel mogelijk door zijn
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:33:53 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46728194
Hestria vroegah dachten ze wel meer dat dat werkte wat ook vast gewerkt zou hebben wellicht.
Maar als ik die regeltjes van vroeger toegepast had zoals:

- jenever met suiker
- sinaasappelprut met liga
- gewone koemel met brood en suiker
- ach allergie-en zijn onzin das aanstellerij gewoon er in proppen
enzovoorts..

dan had het hier iig niet goed afgelopen.
pi_46729258
Yep, zetpilletjes, dentinox, bijtring.. alles geprobeerd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46741288
Het enige wat hier helpt is Merlijn aan de borst en maar sabbelen. Niet echt drinken maar zuigen zodat de pijn wat wegtrekt. Merlijn is vanacht de hele nacht daarmee bezig geweest tot ik het zat was. Verder accepteert hij op het moment weinig.
pi_46745476
Heel herkenbaar Randa... Ik ben het af en toe ook behoorlijk zat.
Ben benieuwd wat deze nacht ons weer gaat brengen. Mijn zusje heeft haar net in bed gelegd normaalgesproken sporten we op dinsdag, maar Michel was zijn schoenen vergeten en ze was helemaal van slag. Aan haar oortjes trekken, met haar vingers in haar mondje... Zo zielig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_46745993
Vicky heb je al geprobeerd haar op een tandenborstel te laten knauwen?
Chamodent helpt ook voor eventuele ooronsteking... kunnen ze beetje last van krijgen met doorkomende tandjes....
pi_46746094
Tandenborstel heeft de daarstraks op lopen kauwen. Chamodent heb ik niet in huis, alleen Dentinox.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:02:03 #21
81992 Githa
pi_46765117
Die tandjes zijn ook zo vervelend Ik heb eigenlijk ook niks kunnen vinden wat echt werkt.
Het is allemaal zo tijdelijk.
*tandenborstel met dentinox oid erop en laten bijten
*bevroren broodkorst
(een bijtring heeft hier helemaal nooit nut gehad)

Ik gaf jordy wel eens een zetpil als het voor hem echt niet te houden was. Als hij bijv. al 4x in de nacht overstuur wakker werdt en niet meer te troosten was.
Daar viel hij dan meestal wel op in slaap, maar goed steeds een zetpil is ook niet wat je wil... dus alleen als het echt té erg was...

Sterkte voor alle kindjes die tandjes krijgen en hun papa's en mama's.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:06:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46765191
Mijn Amerikaanse collega is daar zo verbaasd over. Niet dat zij haar kind nou te pas en te onpas paracetamolletjes geeft, maar (volgens haar) zijn wij er hier in nl. wel heel terughoudend mee, terwijl als je zelf goed pijn in je mond hebt neem je er meestal ook wel wat voor.
pi_46765376
Ja, je hebt gelijk. Op het moment (mijn dochter heeft echt veel pijn in haar mondje) gaat er echt wel één in, zeker voor de nacht.
  † In Memoriam † woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:09 #24
81992 Githa
pi_46765557
Dat is niet helemaal waar BE.
Ik neem zelf ook niet overal een paracetamol voor, Ik denk dat het in werking afneemt als je 'vaak' een paracetamol neemt, alsof je er een beetje immuun voor wordt.
Daarbij is het natuurlijk bij kinderen altijd raden wat er nu echt aan de hand is en moet je peilen of ze pijn hebben en hoeveel.

Daarbij heeft pijn ook een functie, daarmee wil ik niet zeggen dat je ze dan ook maar pijn moet laten leiden hoor.
En zeker als het pijn in de mond betreft met doorkomen van tandjes. Daarom ook dat ik Jordy wél een zetpil geef, maar niet direct.
Het is afwegen wat het beste is en 2 weken lang paracetamol geven lijkt me dat niet, dus vandaar alleen op momenten dat het het ergst is.
  woensdag 28 februari 2007 @ 11:21:54 #25
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46765576
volgens mij moet ik heel blij zijn dat hier nog geen kiesjes in aantocht zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')