quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Randa_v het volgende:
Af en toe ik zou willen dat Merlijn zo (door) kon slapen zoals Amber.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gelukkig vind ik het meestal niet erg dat Merlijn niet doorslaapt en weet ik dat het nog even zal duren. Hij wordts 's nachts wel minder wakker de laatste tijd. Wat ik wel zou willen is dat hij overdag en 's avonds zich soms iets makkelijker weg liet leggen. We moeten echt wachten tot hij zelf aangeeft dat hij wil slapen, als hij dat doet is hij binnen no time weg.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fuente, jammer dat je over Saartje nog steeds geen duidelijkheid hebt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En allemaal door komende tandjes/kiezen. Bij Merlijn komt nu eindelijk tand nr 8 door met de nodige verhoging, pijn en uitslag. Gelukkig en daar stonden we toch wel van te kijken want Merlijn gloiet nogal, kan hij zijn warmte erg goed kwijt, hij heeft geen koorts en gedraagt zich happy.
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat doet Saartje ook!
Echt ik zie zo vaak zoveel gelijkenissen met Amberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat grappig zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hopelijk is het tandje van Merlijn ook snel door!
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis zo jammer dat jullie zo ver wegwonen anders hadden ze saampjes kunnen spelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Merlijn heeft ook zijn manier wel van aangeven. Na het eten krijgt hij de borst, maar vaak is hij dan nog niet moe genoeg. Hij gaat nog even spelen, wel in pijama, maar heeft de "rust" nog niet in zich om te gaan slapen. Op het moment dat hij zijn schaapje pakt of een houding zoeken, gaat hij ook zonder protest slapen en kan hij zich echt overgeven. Jammer genoeg heeft het vaak net een tikje nodig, even muziek een 3 minuten en bij pappa liggen voor hij echt mag gaan slapen van zichzelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
Amber geeft 's avonds altijd zelf aan dat ze naar bedje wil. Dan heeft ze haar fles op en dan zeg ik : Gaan we naar bedje? Dan loopt ze naar de deur, loopt nog even naar ons en loopt weer naar de deur en dan gaat ze eigenlijk zonder mopperen slapen
Geen tips helaas... zetpilletjes en chamodent of dentinox heb je vast al geprobeerd? Verders alleen duimen, dat ze zo snel mogelijk door zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:41 schreef Vicky het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En vannacht was het weer feest hier... Ik word er gek van. Heeft iemand nog een andere tip voor doorkomende kiezen?? Ik heb alleen maar een krijsend, huilend, chagarijnig kind in huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop