Jij zit anders ook vast in jouw overtuiging. Het verschil tussen jou en mij is dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
Kom op man, het is een loose-loose situatie tegen mensen zoals jij.
loose loose situaties? Dat zijn wel -heel- erg losse situaties zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
Volgens mij bedoelde ik die andere loose... lose!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
loose loose situaties? Dat zijn wel -heel- erg losse situaties zeg.![]()
In jouw wereldje wel ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:40 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij zit anders ook vast in jouw overtuiging. Het verschil tussen jou en mij is dat ik gelijk heb
verkapte "ik weet het ook niet daarom open ik de aanval" postquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
Draai het eens om. Pot, ketel enzo. Wat is er anders te discussiëren, als iedereen hetzelfde denkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:11 schreef jogy het volgende:
In jouw wereldje wel ja.
Hehe, ik beweer ook niet dat ik in het wereldje zit die dè waarheid bevat hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:33 schreef Rasing het volgende:
[..]
Draai het eens om. Pot, ketel enzo. Wat is er anders te discussiëren, als iedereen hetzelfde denkt.
Ja, en die heb ik nu al te vaak gehoord. Wat is tegenwoordig dan een rare naam? Moet je Abdulla door krijgen om geloof waardig te zijn? Echt flauwekul, daarbij, als je 2 namen moet, en 1 daarvan is dan ook nog eens de moeder van de overleden persoon, heb je een kans percentage overschrede van meer dan 95%, dus kom echt niet meer aan met raad-spelletjes onzin. Of was het nou ook weer deels cold-reading. De J van jolanda kon uit de ogen gelezen worden de presentatrice ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef Herodus het volgende:
Jolanda en Yvonne zijn anders twee gewone namen, en één was er fout,dus dat is niet echt spectaculair. Die bijnaam, waar vreemd genoeg niets over werd gezegd verder, was opmerkelijk.
Verder viel me op dat er nog niemand zoveel succes heeft gehad, dan tijdens de eerste aflevering, waarin de complete biografie van Silvia Willink doorkwam. Het heeft er alle schijn van dat het toen niet helemaal eerlijk gegaan is; waarom zouden ze anders toen zo'n succes hebben gehad en nu vaak niet eens weten wat er gebeurd is.
Weet je waarom je dat vaak gehoord hebt? Omdat dat een van de eenvoudigste cold-reading technieken is die er worden gebruikt. En hij werk nog steeds, zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja, en die heb ik nu al te vaak gehoord. Wat is tegenwoordig dan een rare naam? Moet je Abdulla door krijgen om geloof waardig te zijn? Echt flauwekul, daarbij, als je 2 namen moet, en 1 daarvan is dan ook nog eens de moeder van de overleden persoon, heb je een kans percentage overschrede van meer dan 95%, dus kom echt niet meer aan met raad-spelletjes onzin. Of was het nou ook weer deels cold-reading. De J van jolanda kon uit de ogen gelezen worden de presentatrice ofzo?
Uh, je vermoed dat dat het is, je wéét het niet zeker. Zo wel dan werk je er. Als je er dus niet werkt kan je met geen mogelijkheid zeker weten dat dit het is. Je neemt hetgeen aan wat het dichtst bij je wereldbeeld staat, zoals iedereen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:23 schreef Herodus het volgende:
zo blijkt maar weer.
Kari Coleman, een B-actrice, doet verslag over haar cold-read-ervaringen. De goedgelovigheid van de mensen is alles wat een cold reader nodig heeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:02 schreef Ticker het volgende:
Jammer dat alleen mensen met paranormale gave cold-reading zo goed kunnen, want elke andere boere lul hier op de forums heeft er moeite mee.
HET ultieme bewijs dat paranormaal begaafd zijn niet bestaat!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef Rasing het volgende:
[..]
Kari Coleman, een B-actrice, doet verslag over haar cold-read-ervaringen. De goedgelovigheid van de mensen is alles wat een cold reader nodig heeft.
Ik weet verder niet wie zij is, maar een b-actrice is dom?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef Rasing het volgende:
[..]
Kari Coleman, een B-actrice, doet verslag over haar cold-read-ervaringen. De goedgelovigheid van de mensen is alles wat een cold reader nodig heeft.
HET ultieme bewijs dat iedereen met meer dan middelbare school drama-les kan doen alsof hij paranormaal begaafd is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:18 schreef Ticker het volgende:
HET ultieme bewijs dat paranormaal begaafd zijn niet bestaat!
Ik wil maar aangeven dat er geen geweldige 1337-acteer-skillz aan te pas komen, bij dat cold readen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef maedel het volgende:
Ik weet verder niet wie zij is, maar een b-actrice is dom?
Dat is je goed recht natuurlijk, persoonlijk vind ik ( en vond ik dat allang, ook voor dit programma dus ik ben net als jij bevooroordeeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:47 schreef Herodus het volgende:
Ik neem aan wat tot dusverre het meest plausibele is. En dat wat twijfelachtige amusumentsprogramma heeft me nog geen enkele reden gegeven om dat wereldbeeld te wijzigen.
Kijk ik ben ook niet gek, en ik snap heus wel dat er mensen zijn die de boel in de maling nemen. Dat zie je bijvoorbeeld in het programma ook gebeuren, er wordt soms te veel naar het gezicht gekeken van iemand om een reaktie uit te lokken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is je goed recht natuurlijk, persoonlijk vind ik ( en vond ik dat allang, ook voor dit programma dus ik ben net als jij bevooroordeeld) dat er dan teveel losse eindjes over blijven.
Men besluit zelf wat wel en niet waar is voor zichzelf. Doe je niks aan. Ook niks mis mee trouwens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk ik ben ook niet gek, en ik snap heus wel dat er mensen zijn die de boel in de maling nemen. Dat zie je bijvoorbeeld in het programma ook gebeuren, er wordt soms te veel naar het gezicht gekeken van iemand om een reaktie uit te lokken.
Maar er wordt bij het geven van een naam, een directe naam, of een deel hiervan al, constant geroepen, Aahh! Dat is een standaard naam etc. Dat is de grootse bullshit. Pak eens een namenboekje voor je. Weet je hoeveel namen daarvan, standaard namen zijn. Dat zijn er te veel om uit te kiezen, of er eentje uit te trekken.
Dat negeren de meeste hier gewoon, en in zo'n geval vraag ik me af in hoeverre die mensen een bord voor hun kop hebben. Dat is negeren van de feiten.
Als het hier ging om een gedegen dubbelblind onderzoek zou je argument steekhoudend zijn. Echter, wat jij op jouw beurt negeert is dat het hier om een gammel opgezet amusementsprogramma gaat, waar getoond wordt wat de programmamakers willen dat je ziet. Hier blind op een goede gang van zaken vertrouwen en je conclusies trekken vind ik persoonlijk behoorlijk naïef. Een iets kritischere houding zou je sieren. Ook al ben je overtuigd van het bestaan van ESP, dit programma gaat je geen nuttige, sluitende info verschaffen over het wel of niet bestaan van ESP. Ik trek daarom geen conclusies uit de resultaten van dit programma. Ik kijk slechts om te zien hoe je dergelijk onderzoek NIET moet doen (en een beetje om het amusementquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk ik ben ook niet gek, en ik snap heus wel dat er mensen zijn die de boel in de maling nemen. Dat zie je bijvoorbeeld in het programma ook gebeuren, er wordt soms te veel naar het gezicht gekeken van iemand om een reaktie uit te lokken.
Maar er wordt bij het geven van een naam, een directe naam, of een deel hiervan al, constant geroepen, Aahh! Dat is een standaard naam etc. Dat is de grootse bullshit. Pak eens een namenboekje voor je. Weet je hoeveel namen daarvan, standaard namen zijn. Dat zijn er te veel om uit te kiezen, of er eentje uit te trekken.
Dat negeren de meeste hier gewoon, en in zo'n geval vraag ik me af in hoeverre die mensen een bord voor hun kop hebben. Dat is negeren van de feiten.
bij het aanvoelen wie in de kamer was .. met John de Wolf zaten wel frapante dingen tussen als de letter R. enzo. Maar met Aard Staartjes was gewoon lariekoek.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:02 schreef Genverbrander het volgende:
my god wat een bedroevend niveau hebben deze mediums.![]()
Geen enkele raadde dat Aart Staartjes in een houten huisje woonde.
Geen enkele raadde dat het gebouw in de fik stond, alleen Liesbeth na wat slimme vragen aan de brandweerman
Geen enkele was in staat om de 2 met de harttransplantatie uit te zoeken.
![]()
Het had beter de Grote Gokshow kunnen heten.
Nee hoor, de KRO wil alleen kijkcijfers. Wat onder hun neus bloeit maakt niet zoveel uit...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef Gardner het volgende:
en de kro zal het niet herkennen als het onder hun neus ontbloeit.
Ja, die ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:55 schreef Ticker het volgende:
Liesbeth is toch die overdreven viola holt?
Geen idee, het zijn niet mijn woorden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef maedel het volgende:
Dus, omdat Liesbeth ook wel eens iets goed heeft, krijgt ze het ingefluisterd?![]()
Ik tip Joanette of Marchien eigenlijk eerder als mogelijke winnaars. Maar ik heb de aflevering van afgelopen zondag nog niet gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:32 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Geen idee, het zijn niet mijn woorden.
Nee, maar jij gaat nu onweerlegbaar bewijs op tafel leggen begrijp ik?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:06 schreef Genverbrander het volgende:
Is trouwens al onthuld hoe Liesbeth bedrog heeft gepleegd met dat autobriefje in de pilotuitzending?
Petra kwam achter haar 'gave' tijdens de koffie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:04 schreef Genverbrander het volgende:
Die Petra he
[afbeelding]
Wat een tiep![]()
![]()
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:06 schreef Genverbrander het volgende:
Is trouwens al onthuld hoe Liesbeth bedrog heeft gepleegd met dat autobriefje in de pilotuitzending?
Vertel vertel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:06 schreef Genverbrander het volgende:
ja die test slaat ook nergens op. 2 goed is bv geen optiequote:Op maandag 26 maart 2007 20:16 schreef oxylus11 het volgende:
Gisteren was er maar 1 medium van de 6 die alle oorlogartributen bij de goede persoon plaatste(16,6%). Vreemd want met 3 voorwerpen is de kan 33% dat je ze alle 3 goed hebt. In andere woorden, als je een stel blinde apen deze test had laten doen, dan hadden ze statistisch gezien beter gescoord.
De test an sich is niet zo gek. Een beetje helderziende moet dit toch zo oplossen. Als ze dan slechter scoren dan een stel apen, dan vind ik dat gewoon sneu.quote:ja die test slaat ook nergens op. 2 goed is bv geen optie
Ik vind de tests steeds sneuer worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |