volgens mij gooien ze daar wat in het water ofzo; al die meiden hebben grote jetsers!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Leuke site: Hotornot, maar dan Zweeds: http://www.snyggast.se/
Klik links in het menu op Tjejer, en bekijk dan rechts de top 20
Succes gegarandeerd, hehe
Speelt ze hockey?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Canisfire het volgende:
Ja die zweedse chick.
Jij moroon, begrijp jij nu werkelijk niet waarom Noud zo reageerde? Snap je nu niets van dat type jongens?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef Canisfire het volgende:
Wat een kanker debiel die noud .
Dat meisje wordt emo over haar moeder en die sukkel zegt '' k heb best wel trek kunnen we niet ergens gaan eteaah''
Volgens mij omdat florien over herinneringen van haar moeder aan het praten was, maar dat weet ik ook niet zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:08 schreef Rorata het volgende:
ik heb het gister weer gemist? Waarom moest Noud huilen enzo?
The Noudster kan zijn strandtent-droom vergeten nu half Meerdijk aanwezig is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:08 schreef Rorata het volgende:
ik heb het gister weer gemist? Waarom moest Noud huilen enzo?
Ik wil dat soort type jongens ook helemaal niet kennen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:15 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Jij moroon, begrijp jij nu werkelijk niet waarom Noud zo reageerde? Snap je nu niets van dat type jongens?
De strandtenten zullen in ieder geval weinig verdienen aan Robert, want die heeft z'n eigen Bar meegenomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:56 schreef Urquhart het volgende:
The Noudster kan zijn strandtent-droom vergeten nu half Meerdijk aanwezig is.
OMG, ik moest echt lachen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De strandtenten zullen in ieder geval weinig verdienen aan Robert, want die heeft z'n eigen Bar meegenomen.
Ik zou zeggen dat dit de gelegenheid is om maar weer eens vreemd te gaan, Barbara en al die andere vrouwen daar vormen een schril contrast.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De strandtenten zullen in ieder geval weinig verdienen aan Robert, want die heeft z'n eigen Bar meegenomen.
Euj! Das een goede theorie!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef BettyR het volgende:
of wil hij korte metten maken met Nick?
Dus? dus jij gaat liever je eigen emoties tegen dan dat je een meisje troost?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dit de gelegenheid is om maar weer eens vreemd te gaan, Barbara en al die andere vrouwen daar vormen een schril contrast.![]()
Bovendien dat Noud eerst zo reageerde was helemaal niet bot bedoeld, Florien door laten praten zou een confrontatie met zijn eigen emoties betekenen (wat hij toen aanvoelde), wat uiteindelijk ook gebeurde.
Maarja je moet het maar snappen he![]()
Hij had het niet over zichzelf. (tochquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus? dus jij gaat liever je eigen emoties tegen dan dat je een meisje troost?
Nog al autistisch![]()
Herman rules!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef Frey het volgende:
Weer een geniaal Herman moment tegen Martine en David![]()
Zit al bij DVD 18
En waar haal je nou weer vandaan dat ik ook zo denk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus? dus jij gaat liever je eigen emoties tegen dan dat je een meisje troost?
't Is goed met je Canisfire, ik verlaag me verder niet tot dit niveauquote:Nog al autistisch![]()
De geloofwaardigheid van die nieuwe Ludo bewijst maar weer eens dat Erik de Vogel kan acteren, gewoon al als je op zijn gehele uitstraling let: van opgefokte, meedogenloze en wraakzuchtige man is hij nu aan veranderen in een begripvolle, ontspannen levensgenieterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:52 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Herman rules!
Vandaag:
Die uitbarsting van Charlie was wel te verwachten.
Ik vind Ludo echt geweldig zo, ik weet niet waarom, maar die klunzigheid om 'goed' te willen zijn en steeds maar te praten over hoe hij 'vroeger' was, vind ik echt geweldig, zoals die uitspraak gisteren over die baan van Janine: "er hebben al drie mensen gebeld..." - even later - "het waren (namen)" - nog even later: "ja, ze zijn echt in mineur daar.." en Janine: "ja, ja jaaaa, nu weet ik het wel!" Heerlijk.
Noudster dit, Noudster dat... whatever.
Jack gedraagt zich eindelijk eens volwassen en nu met die wapendeal: het is beter. Ze doen eens wat met zijn personage, zeker nu Ludo op slechterik non-actief staat.
Barbara is perfect in deze rol: ze zegt weinig tot niks en heeft niets om over te zeiken. Toch kwam een paar dagen geleden nog wel even haar hypocriete aard naar boven, toen Robert twijfelde om met Noud te gaan praten. Bar: "ik heb echt geen zin in zo'n moeilijk gesprek. We zijn op vakantie". Met andere woorden: laat Noud maar doodvallen, want ik heb er nu geen zin in.
Ik wil dat met Fos en Skylar wel eens zien... dat kan leuk worden.
Precies, hij is zonder twijfel één van de betere acteurs daar!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van die nieuwe Ludo bewijst maar weer eens dat Erik de Vogel kan acteren, gewoon al als je op zijn gehele uitstraling let: van opgefokte, meedogenloze en wraakzuchtige man is hij nu aan veranderen in een begripvolle, ontspannen levensgenieter![]()
Nu al? Volgens mij heb je er ook ongeveer 2 weken over gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:30 schreef Frey het volgende:
Boehoe, ik ben door seizoen 1 heen![]()
Ik wil weten hoe het verdergaat met die nepzoon van Helen, met Simon en met Frits
Laten we hopen dat seizoen 2 ook een keer komt
Gelukkig ben ik niet de enige die het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:04 schreef Beaudien het volgende:
Ik vind die zweedse helemaal niet leuk.
NIet leuk spelen ook.
Ik begrijp uiteraard de opwinding over haar dus ook niet maar ja, ik ben geen geil jongetje natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |