Done dealquote:Op maandag 26 februari 2007 22:22 schreef My_ het volgende:
Sms Huub naar 1010!
Dat heb ik uiteindelijk ook gedaanquote:Op maandag 26 februari 2007 22:24 schreef blomst het volgende:
Sylvia 2x en huub 1x
Hee, die moest in de COS!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef LoveProfusion het volgende:
haha "fucking hell"
100!!!!????quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:07 schreef priscilla25 het volgende:
ik heb 100 smsjes gestuurd voor HUUB !!!!!!!!!
Ik zie jer er nog voor aan ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
Net 500 voor Natasia.
en weinig hersens.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
XiChico - woensdag 28 februari 2007 @ 15:38
Net 500 voor Natasia.
500 keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij heb veel geld
Word je vast betaald door 10quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef XiChico het volgende:
Net 500 voor Natasia.
Als je achter de supermarkt werkt welquote:
5x Huub en 5x Silviaquote:Op maandag 26 februari 2007 22:24 schreef blomst het volgende:
Sylvia 2x en huub 1x
Valt dat poesje in jouw avatar bijna in slaap ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:38 schreef it_was_me het volgende:
[..]
5x Huub en 5x Silvia![]()
Maar zo te zien kan Eric ook wel wat gebruiken!
Nou nee ik doe het maar niet.
Als t geen kassa is weet ze het niet...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef itsme het volgende:
je weet wie ik ben.
Je kunt iemands post quoten door op dit knopje te klikken bij de desbetreffende tekst
[afbeelding]
Thanksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef itsme het volgende:
je weet wie ik ben.
Je kunt iemands post quoten door op dit knopje te klikken bij de desbetreffende tekst
[afbeelding]
nee, BANJ krijgt juist weinig stemmen ( alleen natas krijgt wel veel) Huub en Syl krijgen de meesten stemmen op 1 en 2quote:Op maandag 9 april 2007 12:23 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk wil ik niet meer SMS-en voor dit programma. Het probleem is dat als de SHE-fans niet meer SMS-en dat het BANJ groepje omhoog zal schieten in de populariteit. De DGK_REDAKTIE zal dit als signaal gaan oppakken dat de huidige ingeslagen weg goed geweest is om de populariteit van BANJ te vergroten en ze als 'good guys' neer te zetten. Het ligt dan voor de hand dat ze daar mee door zullen gaan.
Als de SHE-fans minder SMS-en dan de vorige keer, dan zal het percentage van Brainless & co vanzelf omhoog gaan. Het hangt dus allemaal af van de SHE-fans, of ze nog steeds bereid zijn om te SMS-en...quote:Op maandag 9 april 2007 12:30 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
nee, BANJ krijgt juist weinig stemmen ( alleen natas krijgt wel veel) Huub en Syl krijgen de meesten stemmen op 1 en 2
ik denk het wel veel mensen gaan nog steeds voor Huub en Syl sms-enquote:Op maandag 9 april 2007 13:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de SHE-fans minder SMS-en dan de vorige keer, dan zal het percentage van Brainless & co vanzelf omhoog gaan. Het hangt dus allemaal af van de SHE-fans, of ze nog steeds bereid zijn om te SMS-en...
ik kan de OP niet meer wijziggen en de poll ook niet meer sluiten dus ik laat hte maar zo ik zal wel een nieuwe poll makenquote:Op maandag 9 april 2007 19:20 schreef Spinhead72 het volgende:
En niemand die constateert dat de OP over de oude stemming gaat, en dat Jaap er niet bij eens bij staat.
Maar goed, de polls worden toch verkloot daar een Brianmania-aktie, dus de teneergang van Huub wordt vanzelf duidelijk als de uitslag op de streams verschijnt.
Ik gooi er een smsje voor Jaap tegenaan.
Al de derde verschillende mijonair op rij: mijn eerste keer stemde ik op Huub, en de keer daarna op Sylvia.
trieste actie. ik zou als bezoeker een klacht in dienen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef kingsmebber het volgende:
5x brian plus dat ik vanavond moet draaien voor 1500 mensen en ga omroepen om Brian te smsen.![]()
Jij zou je ook in je kont laten nemen door Huub en ik niet.....quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef oor het volgende:
[..]
trieste actie. ik zou als bezoeker een klacht in dienen.
jij laat je je als hoer gebruiken door de sms acties van TIEN. zonder er ook maar 1 cent van te zien maak jij gratis reclamequote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Jij zou je ook in je kont laten nemen door Huub en ik niet.....
Heb toch geld zat dus die paar centen heb ik over voor me gabbervriend Brian.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef oor het volgende:
[..]
jij laat je je als hoer gebruiken door de sms acties van TIEN. zonder er ook maar 1 cent van te zien maak jij gratis reclame
ik hoorde van mijn buurmeisje dat ze bij haar op school gaan omroepen om voor Huub te stemmen en dat vandaag in het zwembad de badmeester had omgeroepen dat als de kids sms-ten of ze dat dan voor Sylvia wilden doen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef kingsmebber het volgende:
5x brian plus dat ik vanavond moet draaien voor 1500 mensen en ga omroepen om Brian te smsen.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ik hoorde van mijn buurmeisje dat ze bij haar op school gaan omroepen om voor Huub te stemmen en dat vandaag in het zwembad de badmeester had omgeroepen dat als de kids sms-ten of ze dat dan voor Sylvia wilden doen.
Zoonlief mag van mij 10 sms-jes sturen, hij denkt nog na over een eerlijke verdeling Syl, Huub en Eric.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef kingsmebber het volgende:
Gewoon wie de meeste stemmen heeftquote:Op maandag 9 april 2007 18:59 schreef soylent het volgende:
Hoe wordt de verdeling? Gaat alles naar een persoon, of wordt het trapsgewijs verdeeld?
quote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef kingsmebber het volgende:
Betrouwbaarder dan in de OP tegenwoordig, er is een soort Brian-fan-ding aan de gang, waardoor Brian automatisch op 1 staat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:06 schreef Mika25 het volgende:
Als je de poll ergens verstopt middenin een oud topic dan krijg je natuurlijk geen betrouwbaar resultaat
nee, maar ik kan de OP niet meer veranderen en wie doet dit sjoemt met de cijfers hoe kan ditquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:06 schreef Mika25 het volgende:
Als je de poll ergens verstopt middenin een oud topic dan krijg je natuurlijk geen betrouwbaar resultaat
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef marky het volgende:
Heeft weinig nut want er zitten een paar Brian fans de boel steeds te vernaggelen.
Ik sluit de Poll wel op 15 aprilquote:Op woensdag 11 april 2007 12:23 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Sluit het topic, en maak een nieuwe aan.
verkeerde topic die moet hierzo:quote:Op woensdag 11 april 2007 14:24 schreef farrah het volgende:
1.huub
2.sylvia
3.eric
4.nicolaas
5.natasia
6.amanda
7.jaap
8.brian
Goed bezig! Maar zolang er gekken zijn die 30 tot zelfs 100 (!!!!) sms'jes gaan sturen voor Huub dan haalt het weinig uit. De uitslag van de PoPo zal dan eerder een weergaven maken van het soort mensen dat sms'jes stuurt naar een TV show dan echt duidelijk wordt wie de favoriete miljonair is. Maar toch stem ik ook, 1x dan.....quote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef kingsmebber het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar zolang er gekken zijn die 30 tot zelfs 100 (!!!!) sms'jes gaan sturen voor Huub dan haalt het weinig uit. De uitslag van de PoPo zal dan eerder een weergaven maken van het soort mensen dat sms'jes stuurt naar een TV show dan echt duidelijk wordt wie de favoriete miljonair is. Maar toch stem ik ook, 1x dan.....
er blijkbaar genoeg gekken ik stem zelf niet op Brian maar op Huubquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Lieve het volgende:
Welke gek stemt er nou op RatB? Dan ben je toch zelf ook niet helemaal fris daar in je bovenkamer?
Oké, nog maar even gauw 2x een smsje gestuurd....quote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Laatste dag dat je kan sms-en !
Die kunnen ook later aankomenquote:Op zondag 15 april 2007 17:05 schreef soylent het volgende:
Ik heb Eric eentje gedaan. Heb echter geen returnbericht ontvangen...
waarom sms je voor die meeloper/faggotquote:Op zondag 15 april 2007 17:05 schreef soylent het volgende:
Ik heb Eric eentje gedaan. Heb echter geen returnbericht ontvangen...
Omdat ik in principe Huub/Eric de beste bewoners vind, maar Huub krijgt toch wel genoeg stemmen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
waarom sms je voor die meeloper/faggot![]()
beste bewonersquote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef soylent het volgende:
[..]
Omdat ik in principe Huub/Eric de beste bewoners vind, maar Huub krijgt toch wel genoeg stemmen.
En jegescheld op homo's houd je maar voor jezelf, homo's worden in dit land gewoon geaccepteerd, en als je er niet mee kan leven rot je maar op
geitenneuker
Als iedereen dat zegt, zal Brainless uiteindelijk nog op nr.1 terecht gaan komenquote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef soylent het volgende:
Omdat ik in principe Huub/Eric de beste bewoners vind, maar Huub krijgt toch wel genoeg stemmen.
Niet SMSen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Jij bepaalt welke miljonair deze maand extra contactpunten verdient. Dat doe je door de naam van jouw favoriete miljonair te sms'en naar 1010. Is bijvoorbeeld Sylvia jouw favoriete miljonair, SMS dan Sylvia naar 1010. Met jouw stem maak je kans op de Samsung 32 inch LCD TV of 1 van de 10 Hizihair verwenarrangementen. SMS dus nu de naam van jouw favoriete miljonair naar 1010.
Bron: www.degoudenkooi.tv
VOOR WIE SMS JIJ ?
Poll: Poll: Voor welke miljonair sms jij?Amanda Brain Eric Huub Natasia Sylvia
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
op alfabetische volgorde
dat is een oude Pollquote:
stfu Groupiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
SMS HUUB NAAR 1010
SMS HUUB NAAR 1010
SMS HUUB NAAR 1010
SMS HUUB NAAR 1010
SMS HUUB NAAR 1010
niksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn die dat doen, pure geldverspilling en je wint toch niks...
Dat zou Huupke dus wel effe wakker schudden. Dus ik zegquote:Op zondag 15 april 2007 19:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als iedereen dat zegt, zal Brainless uiteindelijk nog op nr.1 terecht gaan komen
SMSen is altijd met nummerweergave.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af hoe iemand met nummerweergave uitgeschakeld ooit iets kan winnen trouwens. Dat mogen ze er wel even bijvermelden dat het dan dus niet kan.
En ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef schatje het volgende:
Huub, Jaap en Amanda krijgen van mij ieder 10 sms-jes.
zker te veel geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:52 schreef schatje het volgende:
Huub, Jaap en Amanda krijgen van mij ieder 10 sms-jes.
hoe kom je daarbij? bij de commercial op tv zie je ook gewoon haar foto staan..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:38 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:Lieke doet niet mee
That's the spiritquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:22 schreef LindaK het volgende:
Jaap heeft er al 30 van mij gehad, morgen nog even dertig.
Bedankt voor de behulpzaamheid, maar ik weet het inmiddels al. Het waren beltegoedkaarten van 20 euro, dus ik heb 5000x op Jaap kunnen stemmenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Armani XL het volgende:
Zelf heb ik nog zo'n 150 ongebruikte beltegoedkaarten die ik niet meer kan verkopen. Ik denk dat ik ze allemaal maar ga opmaken door ermee voor Jaap te gaan SMSsen, dan doe ik er tenminste nog wat nuttigs mee. Hoeveel stemmen zouden dat nou eigenlijk bij elkaar voor Jaap zijn?
binnenkort een paar dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:07 schreef Shayndel het volgende:
wanneer krijgen ze de uitslag nou te horen of heb ik die perongeluk niet meegemaakt.
Mail de redactie die weet het wel denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wanneer is dit programma eens afgelopen?
Redactie? Er zijn mensen die over dit programma nadenken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:55 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Mail de redactie die weet het wel denk ik
Het is allang afgelopen. Met Tien, met Talpa, met DGK. Alles is anders, alles is wit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:16 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wanneer is dit programma eens afgelopen?
huub, al zou het alleen maar om die rat naar beneden te kelderen met zijn punten, bah heb zo een hekel aan dat jochquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef siekman het volgende:
jaap
Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian.. al die vol mutsjes zorgen er wel voor dat Huub op 40% staat ofzo.. Fok moet Jaap steunenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef soylent het volgende:
Ik weet het niettttttt
Huub blijft een favo wat mij betreft, maar we zien hem de laatste weken wel vaak van z'n slechte kant...
Jaap is ook een master natuurlijk.
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian.. al die vol mutsjes zorgen er wel voor dat Huub op 40% staat ofzo.. Fok moet Jaap steunen![]()
Liefst wel...quote:Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian
Deze Fok-dame sms't alleen voor Huub of helemaal niet...quote:Fok moet Jaap steunen![]()
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap moet sowieso hoger staan dan Brian.. al die vol mutsjes zorgen er wel voor dat Huub op 40% staat ofzo.. Fok moet Jaap steunen![]()
Helemaal mee eens, daarom voor Jaap en Huub gesmst.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mee eensquote:Op maandag 4 juni 2007 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ditoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:01 schreef noucky het volgende:
Huub heeft bij mij afgedaan en ik sms denk ik voor Japp of Lieke. Aangezien ik Jaap meer stemmen wens als Huub lijkt het me het verstandigste voor Jaap te gaan.
Nee, Amandaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
Lieke moet ook veel hoger dan Amanda, dus ik sms wel voor Lieke, voor een keer.
Als Huubfans in de meerderheid zijn zoals ze zelf zeggen, waarom stemmen ze dan zo vaak?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:30 schreef ScofieldM het volgende:
Wat heeft het voor zin, die hele Nowlive kliek zijn huubminded en SMS' en 100x per dag dus de poll is een uitgemaakte zaak.
Omdat Huub-stemmers meestal succesvolle burgers zijn, die geld zat hebben en die paar knaken makkelijk kunnen missen. Althans, ik wel in ieder gevalquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef noucky het volgende:
[..]
Als Huubfans in de meerderheid zijn zoals ze zelf zeggen, waarom stemmen ze dan zo vaak?
Dat is iets wat ik totaal niet snap.
Neuh..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef Giggio het volgende:
ik wil niet SMS-sen naar dat nummer.. zit je geheid weer vast aan allerlei SMS-spelletjes...
je zit nergens aan vastquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef Giggio het volgende:
ik wil niet SMS-sen naar dat nummer.. zit je geheid weer vast aan allerlei SMS-spelletjes...
ik wil wel bellen... en wel voor.... Huub en Lieke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |