kan je in een ander topic gaan ziekenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dit is nummer 2 over een padvinder die gaat breken met zijn vriendin?
vindt je ? zit op me werk dus heb niet super veel tijdquote:Op maandag 26 februari 2007 19:15 schreef Koenz0r het volgende:
mooi topic. Mooie OP ook!
Ehm.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
kan je in een ander topic gaan zieken
scoutsquote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ehm.
Kun je mischien een duidelijke OP maken? Met een linkje naar deel 1? Dan weten we mischien ook waar dit schitterende topic over zou moeten gaan......
voor sommige mensen is het wel duidelijk gelukkig, anders moet je even een modje zoeken die hem aan wil passenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ook al een puik topic....incluis schitterende OP.
Had ik moeten ruiken inderdaad....
Jouw topic, aan jou de eer.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:04 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
voor sommige mensen is het wel duidelijk gelukkig, anders moet je even een modje zoeken die hem aan wil passen
ken ik niet wat wordt hier gedaan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:07 schreef mberg86 het volgende:
Zaterdag Amstel Stamrally, zijn er nog mensen uit Neder Veluwe die komen? Hij is erg leuk geworden (vinden wij dan!)
zal de op nog even aanpassen zo meteen, maar dit is wel iets ander dis is gewoon algemeenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef GateWayX het volgende:
scouting of vriendin = dicht![]()
Hier maar verder ?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef GateWayX het volgende:
scouting of vriendin = dicht![]()
Hier maar verder ?![]()
Haha, nog zo iemand die zich eraan stoort dat half Nederland verkeerd over scouting denktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:50 schreef erikkll het volgende:
even een stukje propaganda om het matige imago van scouting op te vijzelen:
Het imago van scouting slaat trouwens nergens op!
Okee, ik kan prima knopen leggen, maar scouting is zoveel méér!
We gingen skiën, snowboarden, hikes lopen, watervallen bekijken in turkije, karate/judo, voor de wat jongere leden in de sneeuw spelen en bij kampen zuipen bij een knapperend kampvuur.
Dit allemaal in de schitterende open natuur met een enorm gezellige groep jongeren. Wat wil je nog meer?
Waarom maak jij het mij zo makkelijk :Squote:Op maandag 26 februari 2007 13:34 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
kortom gewoon langslopen op een zaterdag of ff de site opzoeken
ja ik ben weer aan het wervenmeer scouts
![]()
![]()
![]()
als je leiding wilt worden bij de zwervers assen is ook nog wel plek
ik zit bij de zwervers assen geef leiding bij de blauwe vogels en de RSA,quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:54 schreef dennispater het volgende:
[..]
Waarom maak jij het mij zo makkelijk :S
Mag ik vragen waar jezelf loop en wat je doet.
Ik heb trouwens helemaal geen ervaring met leiding geven, maar lijkt me wel heel mooi.
Het probleem is dat ik met mijn werk zit. Ik werk zelf in de horeca. Dus dit houdt in dat ik 24 uur per dag 7 dagen in de week moet kunnen werken.
Anders had ik er echt niet mee zitten wachten
Damn, ben nog geen 17quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef withxhonor het volgende:
hier gaan een aantal groepsleden aan meedoen... http://hit.scouting.nl/static/hit2007/content/87201.html
ik hoef niet zo nodig meer op hit
Je maakt het gewoon elke keer weer makkelijkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:05 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik zit bij de zwervers assen geef leiding bij de blauwe vogels en de RSA,
bij de blauwe vogels hebben we echt een leidig tekort
alleen is werk wel een probleem in deze zin, al is het maar 2 uurtje op zaterdag ochtend
maar goed als je bijvoorbeeld eens in de twee week kan is dat op te lossen
info www.zwervers.nl
en is dit makkelijk ?
haha okee dan, dan zal ik je wel met npk zien want de woudlopers borger staan naast ons.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:52 schreef dennispater het volgende:
[..]
Je maakt het gewoon elke keer weer makkelijker![]()
De ochtend is idd wel een mooie tijd voor mij
En winters zou ik ziezo wel kunnen denk ik.
Dus waarschijnlijk kom ik binnenkort wel even langs bij jullie en anders borger,
want brand van verlangens.
Met de hoop dat ik dan het NPK weer mee mag maken.![]()
Barbequen, doen we elke zomerquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:12 schreef withxhonor het volgende:
rowan geweest, nu verkennerstaf
gewoon barbequen is ook altijd fijn..
of frituurkampioenschappen houden..
of een dartcompetitie
Er is ook een officieel Scouting Book of Records, althans, daar kwam een van mijn mede-rowans een keer mee aanzettenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:29 schreef Scharrelkip het volgende:
Voor rowans: recordpogingen doen (hoelang kan iemand met een glas water op zn hoofd zitten, wie kan een bal het langst hoog houden e.d.) als je dit allemaal in een groot boek opschrijft heb je ook meteen een programma voor als er niets voorbereid is (recordpogingen verbreken)
http://www.dejutters.nl/site/sbor/?src=records&c=0quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er is ook een officieel Scouting Book of Records, althans, daar kwam een van mijn mede-rowans een keer mee aanzetten![]()
We gaan binnenkort kippen slachten en schoonmaken enzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Stinosss het volgende:
Whaha lol. Zijn er hier nog wat verdwaalde Explorers/Sherows... Ben namelijk opzoek naar wat leuke programma ideeen
...
Mooi man!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:51 schreef senseo_ het volgende:
ik heb mijn besluit genomen
leg eens uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:51 schreef senseo_ het volgende:
ik heb mijn besluit genomen
ik heb gezocht maar kan het niet vinden wel topic dan ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:34 schreef senseo_ het volgende:
zie vorige scouting topic
je hebt gelijklaten we ontopic blijven , das scouting en zoquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Stinosss het volgende:
Dit neigt een beetje een smaakloos topic te wordenjammer...
blauwe vogels zijn zo ver ik weet geestelijk gehandicapte kinderen .quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Stinosss het volgende:
Wat verstaan jullie precies onder de tak ''blauw vogels''? Mijn broertje zit er namelijk ook bij, maar denk dat dat net iets anders is....
ik heb niets over het niveau gezegd, ik zelf zie hetgewoon als normale kinderen en doe zoveel mogenlijk gewone scouting dingen met ze, alleen op een langzamer tempo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef Stinosss het volgende:
Oke. Mijn broertje zit ook bij de blauwe vogels. HIj is alleen lichtelijk verstandelijk gehandicapt.
Maar oke![]()
Maak daar eens hints om een hoekje van (dat deden wij geregeld toen ik nog sherpa wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 06:00 schreef Merel1808 het volgende:
Korte opsomming van het programma van onze Rowans voor dit half jaar;
- Hints met zelfbedachte kaartjes
...
Wat staat er bij jou? Bij mij is het:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:59 schreef Norro-tje het volgende:
jeps zeker wel
quote:Ik heb een actieve rol binnen een scoutingvereniging. Op zaterdagmiddag zorg ik ervoor dat kinderden op een verantwoorde manier spelen en leren. Het leren functioneren in een team staat centraal. Ook ben ik verantwoordelijk voor het organiseren van een aantal plaatselijke activiteiten.
Luxemburgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
blauwe vogels zijn zo ver ik weet geestelijk gehandicapte kinderen .
@Merel1808 kijk dat zijn best leuk idee en ik zal dat lijstje doorsturen naar mijn rsa groep want die programma's van de laatste tijd zijn echt niet van hoog niveau.
waar gaan jullie op zomer kamp heen ?
Dat hebben wij een keer geprobeerd, maar wij hebben geen mooi 'hoekje' zeg maar in het lokaal, dan moeten we de deur open zetten, en dan wordt het te koudquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef Scharrelkip het volgende:
[..]
Maak daar eens hints om een hoekje van (dat deden wij geregeld toen ik nog sherpa was). Degene die het kaartje heeft staat om een hoekje en dan is er 1 iemand die hem/haar ziet die het na moet doen (die dus zelf ook niet weet wat het is
) en de rest van de groep ziet alleen die persoon.
Errrrug grappig
Maar wat ik niet snap, waarom jullie shero programma's zoeken, dat doen ze toch zelf?![]()
Iemand nog leuke kabouterprogramma's in de aanbieding?![]()
go ik heb bijna hetzelfde staan, allen omdat ik ook leidng geef aan verstandelijke gehandicapt benoem ik dat even specifiekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou? Bij mij is het:
[..]
[SC] Centraale Scouting Slow Chatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:35 schreef Norro-tje het volgende:
is goed, weet jij een mooie?
iets in de trent van
hier kunnen alle scouts en padvinders hun dingen voor in het weekend kwijt , de belevenissen, de frustraties en nog veel meer
okee ik ben niet echt in vorm vandaag jij ?
ik vindt hem mooier en het is tenminste Nederlands, in plaats van dat engelsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
[..]
[SC] Centraale Scouting Slow Chat
Ik vind padvinders zo eennaam...
heb jij mooie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:38 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ook niet![]()
Maar we moeten wel plaatjes![]()
jouw idee, typische scouting dingen ?quote:
Pionier bouwerken etcquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:47 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
jouw idee, typische scouting dingen ?
gaafquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:12 schreef Goover het volgende:
TT: [SC]outing
mooi begin , nu even een modje vinden die hem erin wil zetten ik kan hem niet meer bewerken,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:10 schreef hooibaal het volgende:
OP-suggestie:
weet zo niet waar maar heb wel het gevoel dat ik het ken, zit hard te denken wat dat gebouw op de achtergrond isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Foto er bij:
Iemand die het bouwerk ergens van herkent?
[afbeelding]
Moet zijnquote:Sjerpa's, 17-23 jaar, meisjes
Yep, nu je het zegt... Ik zal het even wijzigen, bedankt!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:31 schreef du_ke het volgende:
Hooibaal er zit een foutje in je post
[..]
Moet zijn
Sherpa's, 14-17 jaar, meisjes.
Dick van Toorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik heb niets over het niveau gezegd, ik zelf zie hetgewoon als normale kinderen en doe zoveel mogenlijk gewone scouting dingen met ze, alleen op een langzamer tempo.
maar bij welke groep zit hij dan ?
ik ook niet verdedigend maar vaak als je zegt verstandelijk gehandicapte denken mensen aan het ergste soort.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dick van ToorBedoelde het ook niet aanvallend
![]()
Ik weet wel dat ik een keer zo'n spandoek gegapt heb op Meidenweekend Beckumquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Foto er bij:
Iemand die het bouwerk ergens van herkent?
[afbeelding]
Bleides maken hebben wij ook heel vaak gedaan, samen met de verkenners en de padvindsters, met waterballonnenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef mberg86 het volgende:
Haha, geinig.. Nog nooit gezien, wij hebben wel een keer bleides (katapults) gepionierd en dan op elkaar geschoten.. Uiteindelijk ging iedereen gooien omdat je met zo'n ding totaal niet kan richten en hij niet echt heel ver kwam
Deze site gebruikte ik regelmatig om programma's van te halen:
http://www.de-geuzen.nl/explorersprogrammas/index2.htm
NIce! Maar zo veel hout hebben wij niet....quote:
Wij willen al een tijdje een kattapult//bleide/oid maken, maar hebben nooit echt een simpel en uitvoerbaar ontwerp kunnen uitwerken of vinden.... Staat dat toevallig ook op die site? Of heb je dat nog ergens?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef mberg86 het volgende:
Haha, geinig.. Nog nooit gezien, wij hebben wel een keer bleides (katapults) gepionierd en dan op elkaar geschoten.. Uiteindelijk ging iedereen gooien omdat je met zo'n ding totaal niet kan richten en hij niet echt heel ver kwam
Deze site gebruikte ik regelmatig om programma's van te halen:
http://www.de-geuzen.nl/explorersprogrammas/index2.htm
Al gevondenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
[..]
NIce! Maar zo veel hout hebben wij niet....
[..]
Wij willen al een tijdje een kattapult//bleide/oid maken, maar hebben nooit echt een simpel en uitvoerbaar ontwerp kunnen uitwerken of vinden.... Staat dat toevallig ook op die site? Of heb je dat nog ergens?
klinkt gaaf, ik ik een proberen binnenkortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef Merel1808 het volgende:
Overigens nog een programma-idee voor een kleine groep padvindsters/verkenners:
[afbeelding]
2 driepoten bouwen, vuurtjes eronder fikken, touwtjes spannen als op de foto met plastic zakken gevuld met water eraan. Het idee is dat je het touwtje wat boven jouw vuur hangt doorbrandt, zodat de zak water van het andere team hun vuurtje dooft. Maar als je vuur te hoog wordt, smelt je eigen zak, waardoor je eigen vuur dooft. Een spelletje waarbij je je vuur goed onder controle moet hebben dus. Niet leuk als er meer dan 3 mensen per team zijn.
Ach dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Als je wilt is er voor weinig prima en veel hout te halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:16 schreef Goover het volgende:
[..]
NIce! Maar zo veel hout hebben wij niet....
[..]
Hout is het probleem niet, maar als we het kopen moeten we het wel netjes en droog kunnen opslaan. Daar hebben we nu nog niet echt een mooi hok voor. Maar de palen die we hebben liggen wel droog nu.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Als je wilt is er voor weinig prima en veel hout te halen.
Haha ja de hoogspanningsleidingen lopen ook bij ons over het veld maar wat verder naar achteren dus hebben we er niet echt last van.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Hout is het probleem niet, maar als we het kopen moeten we het wel netjes en droog kunnen opslaan. Daar hebben we nu nog niet echt een mooi hok voor. Maar de palen die we hebben liggen wel droog nu.
Daarbij zou zo een hoge toren bij ons niet eens kunnen, aangezien er hoogspanningsleidingen over ons veld hangen
Bij ons lopen ze echt midden over het veld -O- .quote:Op maandag 5 maart 2007 12:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ja de hoogspanningsleidingen lopen ook bij ons over het veld maar wat verder naar achteren dus hebben we er niet echt last van.
Een goed houthok hebben wij helaas ook nog niet zijn we al jaren mee bezig maar echt lukken doet het nog niet :N.
1 2 3 4 5 | | | | ----- | | | ----- |
Waarom mocht het niet te dicht bij jullie gebouw?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef du_ke het volgende:
Wij hadden gedonder met de verzekering want het mocht niet te dicht bij ons bestaande gebouw dus daarna wouden we een wat uitgebreider materiaalhok maar daar moeten we dan weer een vergunning van de gemeente voor hebben. Nu hebben we daar de grond voor maar de vergunning weer niet. Hoop gedoe dus maar hopelijk lukt het dit jaar.
Ze hebben bij de verzekering geinformeerd of er een houtopslag bij het gebouw mocht. Dat hadden ze niet moeten doen ivm met het idee hout-brandgevaar. Ze hadden het gewoon opslag moeten noemenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom mocht het niet te dicht bij jullie gebouw?
Ons hele gebouw is van houtquote:Op maandag 5 maart 2007 15:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben bij de verzekering geinformeerd of er een houtopslag bij het gebouw mocht. Dat hadden ze niet moeten doen ivm met het idee hout-brandgevaar. Ze hadden het gewoon opslag moeten noemen.
Ik zou eerst mee gaan met de Rowan tak op weekend in Belgie, maar dat gaat nu niet meer door. Dus ik had mij nergens voor ingeschreven..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef Norro-tje het volgende:
zijn er nog mensen die op HIT gaan en op NPK,
en wat gaan we nou met de tt doen er was een goed idee is iedereen het daar mee eens?
jammer voor jequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:04 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou eerst mee gaan met de Rowan tak op weekend in Belgie, maar dat gaat nu niet meer door. Dus ik had mij nergens voor ingeschreven..
Ik zou als TT '[SC]outing #2' wel gaaf vinden.
groepsbegeleiding.... en speltakvoorzitster..... en als mijn kids wat groter zijn, dan ga ik weer een groep draaienquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef Goover het volgende:
nice![]()
Wat doen jullie op dit moment allemaal bij scouting? Ben je leiding? Explo lid? Stam lid?
Ik zelf ben stamlid (plusscouts geloof ik) en ik regel af en toe nog wat dingen.
hoe doe je zo iets, of waar kan je het vinden ??, lijkt me gaaf om te doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Stinosss het volgende:
Explorer. Binnekort gaan we weereens Geocatchen, leuk om eens te doen. En we gaan over ene paar weekjes een hovercraft bouwen. Kleintje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |