hoe??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:48 schreef du_ke het volgende:
Wij beperken het ook wel hoor. De uitwassen waren inderdaad meer in de stamtijd
.
Same here, in mijn rowan tijd was er overdag geen bier (hoogstens 1tje op het terras bij stedentripje) S'avonds 6 pp dacht ik zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:34 schreef du_ke het volgende:
Duidelijke afspraken maken. Overdag geen bier 's avonds beperkt. Maar vooral er niet al te krampachtig mee omgaan.
Idd super, wat een mooi terrein is dat zeg.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef du_ke het volgende:
Brexbachtal is inderdaad erg mooi.
Maar niet om te drinkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:40 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Idd super, wat een mooi terrein is dat zeg.....
Ik vind het sowieso een groot pluspunt als er een beek/riviertje langs het terrein loopt, dat is in Wiltz ook erg leuk voor wat verkoeling.
Ach vlam in de pan is pas echt link als je het gaat blussen met water.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:32 schreef Norro-tje het volgende:
weet je hoe gevaarlijk dat is vlam in de pan e.d.
olie op een open vuur blussen, ehu das zo i zo best wel erg lastig, maak een keer een afspraak met de brandweer over brandpreventie. Dan kanje dat legaal proberen en dan zie je dat je een pan frituurvet niet uit krijgt met een poederblussertje van 2 kilo of zo.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach vlam in de pan is pas echt link als je het gaat blussen met water.
Wij naar stoumont, België, nabij Luik geloof ik. Bier!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:27 schreef Merel1808 het volgende:
Wij hebben gister besloten dat we op kamp gaan naar Luxemburg![]()
Wij zijn vorig jaar in de omgeving van Antwerpen geweest, ennehm, 2 woorden; Belgisch bier!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wij naar stoumont, België, nabij Luik geloof ik. Bier!
West-Malle is tof! Naast de abdij van West-Malle zit een goedkope camping, en je kan elke avond bij de abdij een kratje bier ophalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef du_ke het volgende:
Hoe hogerstoken hoe beter.
Wij gaan dit jaar wsl naar Westmalle en met de stam naar Oost Duitsland.
Een enkel drankej zal neit ontbreken ben ik bang.
Wiltzquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:58 schreef du_ke het volgende:
Oh die ijskoude halve liter toen we na een lange treinreis met superwarm weer eindelijk aankwamen op het station in Wiltz. Dus op z'n tijd overdag op het terras mag zeker.
niet nadenken gewoon doen manquote:Op maandag 26 februari 2007 01:29 schreef dennispater het volgende:
Een ex-scout Gieten hier.
Helaas ex, want tja scouting in Gieten bestaat niet meer.
![]()
Als ik de tijd had zal ik zo weer op scouting gaan. En weer de mooie tijd van het NPK beleven.
Dat was iets waarop ik me ontzettend op heb verheugd.
Misschien kom nog de tijd dat ik naar borger toe ga om me netjes weer aan te melden![]()
Maar ben der al weer zo lange tijd er tussen uit geweest. Het is 8 jaar terug ofzo. Dat houdt natuurlijk niet in dat het niet leuk kan zijn.quote:
kortom gewoon langslopen op een zaterdag of ff de site opzoekenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef dennispater het volgende:
[..]
Maar ben der al weer zo lange tijd er tussen uit geweest. Het is 8 jaar terug ofzo. Dat houdt natuurlijk niet in dat het niet leuk kan zijn.
Wordt ik dan weer scout als 20 jarige of dan een explorer. ( teminste zo noemden wij het)
Maar ik merk dat er al heel wat namen zijn gevallen die mij echt niks zeggen.
Misschien moet ik het echt binnenkort in Borger gaan proberen.
bij ons vanaf 16 aspirantleiding en vanaf 18 volwaardig leidingquote:Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef Norro-tje het volgende:
als je 20 bent kan je leiding worden, en borger is wel een leuke groep, volegsn mij zoekenz e nog leidng bij de welpen/kabouters/esta's weet niethoe ze het noemen, maar is wel leuke groep en ze staan naast ons op NPK
ja als vindt ik 16 kan bijde welpen en kabouters voor verkenner en rsa moet ej toch echt 20 of ouder zijn,quote:Op maandag 26 februari 2007 15:09 schreef wendytje het volgende:
[..]
bij ons vanaf 16 aspirantleiding en vanaf 18 volwaardig leiding
Greppeltocht was idd erg leukquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef mberg86 het volgende:
Zo, de greppeltocht was weer goed. We hebben één keer strafpunten gehad, we zagen de soeppost in de verte en dachten dat we binnen een straal van 500m zaten, dus wij doken niet weg. Zitten we er net buitenVoor de rest was 't niet zo moeilijk, was min of meer een thuiswedstrijd hehe.
voor de oudere groepen is het idd wat ouder, bij ons 18.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ja als vindt ik 16 kan bijde welpen en kabouters voor verkenner en rsa moet ej toch echt 20 of ouder zijn,
ik doe nu zelf rsa, en blauwe vogels en een blauwe vogel is ouders als ik ben in jaren dan niet echt in gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |