24 mrt?!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:52 schreef Razorback het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mee doen met de Greppeltocht?
Ik heb het over de greppeltocht van Lunteren ( 24 Februari is datquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:54 schreef koele het volgende:
[..]
24 mrt?!
doen mee, staat alleen nog een vraagteken bij de datum...
Die van 24 februari? Want dan doe ik ook mee..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:52 schreef Razorback het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mee doen met de Greppeltocht?
Juist, die jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:26 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Die van 24 februari? Want dan doe ik ook mee..
nah dan doe jij het beter dan wij. Wij eindigde ergens onder (geloof 2 na laatste).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ah, dan kan ik nog even pimpen dat ik op de WH bij mijn eerste keer senioren in de top 10 ben geëindigd![]()
Jullie zijn toch niet de mannen in reflecterende pakken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Hubs het volgende:
[..]
nah dan doe jij het beter dan wij. Wij eindigde ergens onder (geloof 2 na laatste).
maarja wij misten de 1e dag de 1e 6 posten![]()
Ik ga nog niet voor de veteranen volgend jaar, ik vind het 's nachts altijd veel te gezellig in de zaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Hubs het volgende:
och arm, loopt ze nog steeds kreupel? das ook niet best. Maar ze had idd veel last van de voeten enzo.
En wij waren verdwaald op de 1e route techniek. Daar stond dat bij de 2 witte palen een post zou zijn. En wij dus maar lopen op zoek naar 2 witte palen. Die hebben wij dus compleet gemist. (bleken uiteindelijk dus 2 weiland paaltjes te zijn) En wij bleven de weg maar volgen en volgen over een industrieterrein. Daar liepen nog een paar andere koppels en die wisten het ook niet.
We zaten toen achter de Uretco (oid). Toen een voorbijganger wel wist waar we heen moesten, die stuurde ons naar zenderen of zoiets. Iets met een afvalhoop. Toen pakte een andere groep maar de bus naar zendere (waar die zijn uitgekomen geen idee). Toen kwamen we Marjolijn en Marloes tegen die wel wisten waar zich een post moest bevinden. (ze waren net zo verdwaald als wij) Dus toen zijn we maar naar de pook gelopen en vanaf daar verder gegaan. Maar dat we het kanoën gemist hadden vonden we helemaal niet erg. Verder vonden we het wel jammer, we gingen niet voor de winst maar iets hoger eindigen was toch wel leuk geweest.
maar was wel leuk om te doen. Volgend jaar zeker de veteranen lopen! Jullie ook?
Wordt georganiseerd door een landelijke stamquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:04 schreef Remzz het volgende:
Word georganiseerd door een groep uit Almelo en is een toch door Twente(al was het twee jaar geleden rond Deventer). En er mogen scouts uit heel Nederland mee doen.
hmm ik vind juist een van de voordelen van de veteranen dat je buiten kan slapen ipv in de zaal. Gewoon gezellig binnen bier drinken en daarna lekker rustig buiten slapen. En dan heb je ook geen last van lastige kleine groepsgenootjes die teveel drinken en dat niet binnen kunnen houden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga nog niet voor de veteranen volgend jaar, ik vind het 's nachts altijd veel te gezellig in de zaal![]()
En ik heb nog eens zitten kijken in de routes, als je die 2 paaltjes gemist hebt kom je helemaal in de knoop inderdaad, dan had je net het geluk moeten hebben dat je op de strippenkaart gezien had dat er een spoorlijn was, en als je wist dat er geen andere spoorlijn in de buurt was had je er misschien nog wat van kunnen maken..
Marjolein en Marloes waren voor dat ze op zoek moesten naar die witte paaltjes al 3x verkeerd gelopen en weer terug gelopen, echt een drama.
Marloes had een blaar over de hele bal van haar voet aan de ene kant, en aan de andere kant een blaar over haar hele hiel. Zag er echt niet goed uit!
Koekjes bakken, ouwetjes over helpen steken, pedofilie...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef Norro-tje het volgende:
nee hoor gelukkig niet anders was ikw el een hele echte niet scout, maar das per groep verschillend
maar vraagje aan overig scouts, wat is jullie andwoord op de vraag; wat doe je nou eigenijk als scout?
Gelukkig nietquote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef StupidByNature het volgende:
Even een vraagje: is het in Nederland ook zo dat je geen scout mag zijn als je niet gelovig (christen) bent, zoals in de US?
Als leiding ben ik idd ongeveer elke zaterdag bezig met pionieren, priko, spelletjes, limo met bastogne, zeuren dat het uniform weer incompleet is, EHBO'en, beetje praten met die kids, af en toe tochtje lopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef Norro-tje het volgende:
elke zaterdag middag ?
Waarom altijd bastogne-koeken? Dat hebben wij nou ook...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Als leiding ben ik idd ongeveer elke zaterdag bezig met pionieren, priko, spelletjes, limo met bastogne, zeuren dat het uniform weer incompleet is, EHBO'en, beetje praten met die kids, af en toe tochtje lopen.
Wat doe jij dan?
Bij ons ookquote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef mberg86 het volgende:
Ja, de welpen bij ons hebben het daar ook altijd over!![]()
Bij ons zat er ook een limiet aan, goede regel vind ik. Het is niet verantwoord een afdelingslid zich een week lang klem te laten zuipen, dat doen ze maar bij de stam.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef mberg86 het volgende:
Wij mochten bij de RSA drie biertjes. Uiteraard werd er wel meer gedronken, maar geen schokkende hoeveelheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |