ga jij wel eens naar lsw mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:03 schreef SuperwormJim het volgende:
SuperWormJim meldt zich ..... verkennersstaf ...... www.scoutingeijsden.nl.nu
o een soort wild western thema en zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef Dionny0 het volgende:
de landmacht is idd een soort pro-scouts ding
Maar dan met veeeeeeel leuker speelgoed.. die doen pang-pang:D
Ja maar dan dat je eerst anderhalf uur overleg moet plegen voordat je mag schieten, en daarna aangeklaagd worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:44 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
o een soort wild western thema en zo![]()
Jota kan ik je mee helpen http://jota.scouting.nl/quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:23 schreef dubidub het volgende:
Hoezo ken ik, als al 12 jaar scout zijnde, geen enkele van de in dit topic genoemde afkortingen
Warm, ja. vies worden mag zeker. insignes? niet meer nodigquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind mn uniform gewoon makkelijk. Hij mag vies worden, hij is lekker warm, je krijgt automatisch voorrang op de fiets, hij laat zien wat je allemaal bereikt hebt (door insignes etc) en het geeft toch een beetje aan dat je 'bij de groep' hoort![]()
*en ja, dit had allemaal best in 1 post gekund, maar goed
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:46 schreef dubidub het volgende:
Forau_Diavolina, ik hou het wel op het eerste.
Van eht weekend trouwens 69.000 euro opgehaald voor de stichting met onze fancy fair
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef DonJames het volgende:
* meldt![]()
Binnenkort Greppeltocht, iemand bekend met dit fenomeen?
Zeker wij hebben er ook weer 1 binnenkort. Altijd leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:19 schreef DonJames het volgende:
* meldt![]()
Binnenkort Greppeltocht, iemand bekend met dit fenomeen?
Ik ben meestal wel van de partij, ja!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:38 schreef mberg86 het volgende:
Jazeker.. gaan jullie ook naar de greppeltocht in Lunteren? www.greppeltocht.nl
Een nachthike georganiseerd door de Koshare stam uit Utrecht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef Dionny0 het volgende:
Weet iemand iets over de Koshare trail ofzo?
Das een hike ding heb ik vernomen..
Wij (Scouting Woerden) zij gebanned, omdat we te veel de slooppot belastten (A)
Correctie, het was zondagavond 67.000 euro, aan het eind van de avond 75.000 euroquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:25 schreef captain.lefteye het volgende:
Hey tof, een scoutingtopic, en het is al op pagina 4! Ben al 16 jaar lid van de Woudlopers-Kipling. Ben nu een Stammelaar, oftewel Pivo. Zal vanavond wel rustig zijn, want een groot deel van de vrijdagavondgroep is naar de Noordelijke Hike Wedstrijden...
[..]
69.000!?! Vertel daar eens meer over, want wij zijn al blij als we met onze fancy-fair iets van 2000 euro winst maken...
Haha, ja mooi is dat altijd.. Dan hoor je een auto aankomen duik je weg, loop je weer verder zie je allemaal mensen uit allerlei slootjes enzo komen! Vorig jaar dook ik nog met m'n knie op een steen, daar heb ik nog een aardig tijdje last van gehadquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel van de partij, ja!
*hoort een Transit aankomen en duikt onder bureau
Bedoel je daar HOPOKA mee?quote:Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef Norro-tje het volgende:
das ook niet echt slim he
maar nog mensen hier die op poolkamp gaan ??
nee het is iets van regio norod geloof ik, maar het het echt poolkamp ergens in decemberquote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Bedoel je daar HOPOKA mee?
Dat waren de kampen!
Ziet er erg leuk uitquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:38 schreef mberg86 het volgende:
Jazeker.. gaan jullie ook naar de greppeltocht in Lunteren? www.greppeltocht.nl
Uiteraard!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:18 schreef Remzz het volgende:
Ja ik, nog meer die mee doen met de winterhike(Twente)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |