Koekjes bakken, ouwetjes over helpen steken, pedofilie...quote:Op maandag 15 januari 2007 11:38 schreef Norro-tje het volgende:
nee hoor gelukkig niet anders was ikw el een hele echte niet scout, maar das per groep verschillend
maar vraagje aan overig scouts, wat is jullie andwoord op de vraag; wat doe je nou eigenijk als scout?
Gelukkig nietquote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef StupidByNature het volgende:
Even een vraagje: is het in Nederland ook zo dat je geen scout mag zijn als je niet gelovig (christen) bent, zoals in de US?
Als leiding ben ik idd ongeveer elke zaterdag bezig met pionieren, priko, spelletjes, limo met bastogne, zeuren dat het uniform weer incompleet is, EHBO'en, beetje praten met die kids, af en toe tochtje lopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef Norro-tje het volgende:
elke zaterdag middag ?
Waarom altijd bastogne-koeken? Dat hebben wij nou ook...quote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Als leiding ben ik idd ongeveer elke zaterdag bezig met pionieren, priko, spelletjes, limo met bastogne, zeuren dat het uniform weer incompleet is, EHBO'en, beetje praten met die kids, af en toe tochtje lopen.
Wat doe jij dan?
Bij ons ookquote:Op maandag 15 januari 2007 15:48 schreef mberg86 het volgende:
Ja, de welpen bij ons hebben het daar ook altijd over!![]()
Bij ons zat er ook een limiet aan, goede regel vind ik. Het is niet verantwoord een afdelingslid zich een week lang klem te laten zuipen, dat doen ze maar bij de stam.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef mberg86 het volgende:
Wij mochten bij de RSA drie biertjes. Uiteraard werd er wel meer gedronken, maar geen schokkende hoeveelheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |