Geachte heren en dames van het r&p forum.
Ik heb een probleem ik zit sinds mijn 7e jaar bij de scouting dit doe ik nu nog steeds met veel plezier, ik heb alle stadiums doorlopen welpen.verkenners,rowans en toen naar de jongerenstam.
Sinds twee jaar geef ik leiding aan de verkenners en ben ik begeleiding bij de rowans.
6 maanden geleden heb ik een relatie gekregen met een bloedmooie vrouw iris het probleem is dat zij een negatief denkbeeld heeft over scouting volgens haar doen we niks anders dan knopen maken, kampvuur maken en de vlag hijsen en dat vind ze nogal kinderachtig.
Aangezien ik ook nog steeds bij de scouting zit vind ze mij dus ook kinderachtig dat zijn haar eigen woorden en wil ze de relatie verbreken als ik niet stop met scouting.
Ik heb haar een paar keer gevraagd of ze mee wou zodat ze kon zien dat we helen stoere dingen doen en dat knopen leggen en de vlag hijsen eigelijk niet meer doen en heel snel van ons programma hebben gegooid althans bij de rowans, de verkenners leggen wel nog knopen en hijsen de vlag maar ze doen veel meer!!!!!! Allemaal stoere en leuke dingen
Moet ik de scouting dan wel de verkenners, rowans en de jongerenstam opgeven voor haar of moet ik haar gewoon laten gaan
Graag advies
de tijden dat ik op scouting ben is
vrijdag van half 8 tot ???(half elf is programma afgelopen en daarna drinken we nog wat)
zaterdag van half 3 tot half6/6uur en van
en een keer per maand met de jongerenstam op zaterdag van half 8 tot ???
[img]http://gtsttime.web-log.nl/photos/uncategorized/ruud10_1.JPG[/img]