Ehm ja, interessant enzo...quote:
Als ie met net zoveel bombarie binnengebracht wordt als Eric, gaat het weer nergens over.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef noa84 het volgende:
Nou, ik ben benieuwd. Als 'ie maar goed gebekt is.
Gaat vanavond gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er absoluut niet tegen dat Amanda nog steeds niet doorheeft dat ze zwaar in overtreding was vanmorgen. Wanneer maakt iemand dat haar even snel duidelijk?
Ik verwacht zo een typ dat zijn uiterlijk compenseert met overdreven vrolijk gedoequote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef noa84 het volgende:
Nou, ik ben benieuwd. Als 'ie maar goed gebekt is.
Jij kunt ook een nieuw topic openen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
Zo dat duurde even...
Wat lief dat Amanda een sfscheidsliedje voor Brian instudeerd...
Ik hoop echt, echt dat ze eruit gaat en ik vind ook dat dat moet, gezien het bericht van de redactie. Maar... ik hou er toch een beetje rekening mee dat ze ermee wegkomt...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er absoluut niet tegen dat Amanda nog steeds niet doorheeft dat ze zwaar in overtreding was vanmorgen. Wanneer maakt iemand dat haar even snel duidelijk?
Er zijn geen regels voor? Ik hoor mensen nogal wat klagen als er meerder cossen geopend worden met hetzelfde nummer. Dus ik ben bang.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kunt ook een nieuw topic openen hoor![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Katewalker het volgende:
Als het thee-gooi-incident van vanmorgen wordt doodgezwegen gaat Amanda dit veel vaker doen..en Huub ook...en Brian ook..en Eric ook...en Natasia ook..op zn minst moet er een waarschuwing aan vast zitten..
Duidelijk Natasia, als je haar opgeblazen ego meerekentquote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Frasier het volgende:
Wie weegt er meer, Natasia of Jaap?
Dat kan maar dat maken de mods wel weer goed. De afspraak is ip dat degene die het laastst post een nieuwe aanmaakt, maar dat gaat helass niet altijd op dus...........ga je gang.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn geen regels voor? Ik hoor mensen nogal wat klagen als er meerder cossen geopend worden met hetzelfde nummer. Dus ik ben bang.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef Villalux het volgende:
Jaap snurk en gaat naast brainless slapen.
TNX beequeenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan maar dat maken de mods wel weer goed. De afspraak is ip dat degene die het laastst post een nieuwe aanmaakt, maar dat gaat helass niet altijd op dus...........ga je gang.![]()
amandel moeten we eigenlijk ook maar anders noemen zoiets van :quote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Alfaro het volgende:
Ik wacht meer op de stemming betreffende het rijden van zdngmw en de directe exit van amandel. Ook heerlijk als ze in bed ligt met hdnkkk en hij het bijna bewerkstelligt over de intercom roepen "alle bewoners direct naar de bank" hehehehehe....... heeft eric gelijk meer ruimte naast hdnkkk...
Doopceelquote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef Mika25 het volgende:
Willen mensen aub geen NatasIa meer zeggen. Haar doopcel zegt gewoon NatasJa !
O maar dan moet je net Huub hebben. Die gooit dan een fles plakkerige likeur over haar heen, zodra ze haar bontjas aanheeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:05 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik hoop echt, echt dat ze eruit gaat en ik vind ook dat dat moet, gezien het bericht van de redactie. Maar... ik hou er toch een beetje rekening mee dat ze ermee wegkomt...![]()
Is wel leuk maar ik ben bang dat het wel erg ingewikkeld gaat worden zoquote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef THCees het volgende:
[..]
amandel moeten we eigenlijk ook maar anders noemen zoiets van :
zij
die
met
heet
water
gooit
zdmhwg dus
neequote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk wel dat er vanavond een nieuwe komt?
komt van het keffen k=bquote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian heeft een strontje op zijn rechter oog (voor ons links)![]()
ja das waarquote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is wel leuk maar ik ben bang dat het wel erg ingewikkeld gaat worden zo![]()
Leuk idee maar ze is vanavond toch weg.... dus persoonlijk vind ik het iets teveel 'eer'...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef THCees het volgende:
[..]
amandel moeten we eigenlijk ook maar anders noemen zoiets van :
zij
die
met
heet
water
gooit
zdmhwg dus
Daar heb je een puntquote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef THCees het volgende:
[..]
ja das waar
maar deze hoef je hopelijk NIET lang te gebruiken ivm vertek van zdmhwg
Des te harder komt de dreun aanquote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Nog belangrijker: weten ze al dat Amanda eruit wordt gedonderd vanavond?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef Anderkeertje het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk wel dat er vanavond een nieuwe komt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef Mika25 het volgende:
22:05 - Eerste ruzie tussen NatasJa en Jaap
NatasJa klaagt dat ze met de komst van Jaap 2 keer zo veel eten moet klaarmaken!
Bron: Elf/Malpa
Bij de eerste stemronde kan hij heel snel afvallenquote:Jaap, de ruim 200 kilo wegende student betreedt als ambitieus man de Gouden Kooi. Hij wil per direct gaan werken aan zijn overgewicht en zal daarbij begeleid worden door een diëtist en een sportarts.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Bij de eerste stemronde kan hij heel snel afvallen![]()
en zij kan het weten....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Amanda net: Nou brian en eric, die van het paard is groter dan die van jullie....
Tja, die afspraak hebben ze al sinds het begin van DGK en ze houden zich er nooit aan. Met andere woorden, Jaap hoeft niet bang te zijn voor die afspraak.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef schizolientje het volgende:
Wat de nieuwe bewoner betreft: Nou, dan kan hij 3 a 4 kilo afvallen voor hij weer naar huis moet. De enige afspraak die ze nu hebben is dat een nieuwe er als eerste uit gaat. Als 10 de regels hierin niet veranderd, in b.v. meeste stemmen i.p.v. unaniem wordt het niet meer spannend
Meeste stemmen gaan ze nooit doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:19 schreef schizolientje het volgende:
Wat de nieuwe bewoner betreft: Nou, dan kan hij 3 a 4 kilo afvallen voor hij weer naar huis moet. De enige afspraak die ze nu hebben is dat een nieuwe er als eerste uit gaat. Als 10 de regels hierin niet veranderd, in b.v. meeste stemmen i.p.v. unaniem wordt het niet meer spannend
Lelijk Paardquote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Lelijk paard, en nog een hengst ook. Hoe dom zijn ze daar???
Lelijk???????????????Prachtbeest.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Lelijk paard, en nog een hengst ook. Hoe dom zijn ze daar???
Oh ik kan me zo ongelooflijk aan ergeren aan dat soort mannen... zelf een hele preek houden als Amanda Huub onschuldig insmeert met wat joghurt, maar zich wel een half uur lang laten scheren door zijn 'doeshi'... Gatverdegatver.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Huub en Amanda dus, bij het kantoor.
Topwijfquote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia durft maar zeg. Ik zou nooit de bak in gaan met een hengst die nog niet aan me gewend is...
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Ook niet als ie het heel lief vraagtquote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef Mika25 het volgende:
Sylvia durft maar zeg. Ik zou nooit de bak in gaan met een hengst die nog niet aan me gewend is...
Zei Brian dat écht? .... ik mag toch hopen dat Amanda dat snel in een briefje leest dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
een fries, dat is weer eens iets anders. ook leukquote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Hehe eindelijk iemand die geen connecties heeft met Amsterdam... Een Fries dit keer...
Prachtig paard
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef THCees het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het paard errug op NATAAAAASIA
Moet diegene hem nu door de bus gaan gooien.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zei Brian dat écht? .... ik mag toch hopen dat Amanda dat snel in een briefje leest dus.
Een paard is tenminste nog een edel dier....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef THCees het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het paard errug NATAAAAASIA
Jaap zal met veel vooroordelen te maken gaan krijgen, dus ik denk dat ie in ieder geval met Sylvia een normaal contact heeft. En ik denk ook niet dat Huub hem zal pakken op z`n gewicht (tenzij Jaap het verdient).quote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd naar wie Jaap gaat toetrekken.
da's ook weer waar ... dan ziet ze het vanzelf terug op YouTube. ERUIT met dat mokkel !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet diegene hem nu door de bus gaan gooien.
Want als het goed is ,dan is ze vanavond thuis.
Ik kijk naar het totaal plaatje. En over het totaal is het geen mooie fries. In vergelijking met de paarden die je hier standaard in de wei ziet is ie misschien wel mooi. Maar niet in vergelijking met wat ik de rest van de tijd in pensionstallen enzo tegen kom.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Lelijk???????????????Prachtbeest.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zei Brian dat écht? .... ik mag toch hopen dat Amanda dat snel in een briefje leest dus.
Eric vind ik echt tegenvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap zal met veel vooroordelen te maken gaan krijgen, dus ik denk dat ie in ieder geval met Sylvia een normaal contact heeft. En ik denk ook niet dat Huub hem zal pakken op z`n gewicht (tenzij Jaap het verdient).
En Eric trekt steeds meer met de zwarte heks op, dus dat wordt BNE vs HSJ
Ik ben blij dat je de A al hebt weggelatenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap zal met veel vooroordelen te maken gaan krijgen, dus ik denk dat ie in ieder geval met Sylvia een normaal contact heeft. En ik denk ook niet dat Huub hem zal pakken op z`n gewicht (tenzij Jaap het verdient).
En Eric trekt steeds meer met de zwarte heks op, dus dat wordt BNE vs HSJ
Zie d'r al staan met d'r schaar naast dat beestquote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een prachtig dier ... en wat een lange manen. Hij mag wel oppassen met Natasja en haar extensions!
Ze hoort het vanavond wel in de kroeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Net als Nena trouwens.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het slet-gedeelte herhaalde hij zelfs.
Ach al krijgt Amanda het op een schoolbord, Brian lult haar toch weer in bed.![]()
... ok, een deskundige dus. Voor een leek als ik lijkt het heel wat hoor. Wat de verzorging betreft neem ik maar aan dat er vaak verzorging is waarvan wij niet zo meekrijgen dat ie er ook is. Ik kan me gewoon niet voorsteleln dat die dieren alleen van Sylvia afhankelijk zijn of drie keer in de week een uurtje van Ellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ellen is ervaren, maar dat zijn zei niet.
Wat dacht je van Syl dan, en ik heb geen verstand van paarden, vind het een mooi beest, punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kijk naar het totaal plaatje. En over het totaal is het geen mooie fries. In vergelijking met de paarden die je hier standaard in de wei ziet is ie misschien wel mooi. Maar niet in vergelijking met wat ik de rest van de tijd in pensionstallen enzo tegen kom.
Beetje standaard enzo. Weinig breedte ook. Vind het jammer. En ik vraag me ook af waarom ze op een stal met bijna allemaal beginners een hengst neer zetten. Ik geloof niet in de nederlandse mentaliteit dat alle hengsten gevaarlijk zijn. Maar hengsten hebben wel een sterke hand nodig... Ellen is ervaren, maar dat zijn zei niet.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is het toch ook een griezel!
Amanda verdient hem wel.
Ach, het is alweer een tijdje geleden dat iemand van een paard viel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kijk naar het totaal plaatje. En over het totaal is het geen mooie fries. In vergelijking met de paarden die je hier standaard in de wei ziet is ie misschien wel mooi. Maar niet in vergelijking met wat ik de rest van de tijd in pensionstallen enzo tegen kom.
Beetje standaard enzo. Weinig breedte ook. Vind het jammer. En ik vraag me ook af waarom ze op een stal met bijna allemaal beginners een hengst neer zetten. Ik geloof niet in de nederlandse mentaliteit dat alle hengsten gevaarlijk zijn. Maar hengsten hebben wel een sterke hand nodig... Ellen is ervaren, maar dat zijn zei niet.
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatiequote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoort het vanavond wel in de kroeg.
Dat heet échte liefdequote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Net als Nena trouwens.
Die liet zich ook voor kankerhoer uitmaken en met wijn besmeuren, om zich vervolgens weer te laten bezoedelen door die smeerlap.
Onbegrijpelijk. Echt.
Ik weet niet of de''heren'' na DGK zich op stellen in rijen van driequote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatie![]()
Ja, ze zal snel een nieuw neukertje moeten vinden om zakgeld van los te peuteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatie![]()
*hoopt*quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Amanda naar achter?
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaarquote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Amanda naar achter?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Volgens de regels kan dat niet ... want dan is het hek van de damquote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Hij heeft wel iets weg van Natasia zo. Die kleur en zijn staart lijkt op Natte Ass' hair-extended kapsel.quote:
Prachtig paard
de eigenaressequote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Is die blonde mevrouw het nieuwe paardenmeisje?
Ze gaat vanavond meteen al met de benen wijd denk ik. Voor een plek om te slapen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze zal snel een nieuw neukertje moeten vinden om zakgeld van los te peuteren.
Nee, bummer.... zat er vannacht ook op te hopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet Brian al dat Amanda ernaast zat toen Erik zich aan het aftrekken was?
Auw! Ik hoop het ook niet hoor!! Vind dat ze gewoon op moet rotten, lekker door de poort waar ze gisteren Huub doorheen wilde schreeuwenquote:
Yep, da's Ellen, de eigenaresse van Reginia 'Bolle', maar ze was er al vanaf het begin, maar zelden in beeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Is die blonde mevrouw het nieuwe paardenmeisje?
Wat mij betreft kan ze in dezelfde taxi naar huis waar Jaap mee komt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de paarden. Maar enfin een hengst vraagt een sterke en consequente hand. Ze kunnen totaal geen hengsten gedrag vertonen en dan ineens toch omslaan...quote:... ok, een deskundige dus. Voor een leek als ik lijkt het heel wat hoor. Wat de verzorging betreft neem ik maar aan dat er vaak verzorging is waarvan wij niet zo meekrijgen dat ie er ook is. Ik kan me gewoon niet voorsteleln dat die dieren alleen van Sylvia afhankelijk zijn of drie keer in de week een uurtje van Ellen.
Sylvia kan redelijk rijden maar ze heeft veel versnipperde kennis. Het is heus niet het rijden waar ik bang voor ben. Ellen is een prof (meer dan lesley) maar buiten zetten, uitmesten, voeren enz...quote:Wat dacht je van Syl dan, en ik heb geen verstand van paarden, vind het een mooi beest, punt.
Mag de paardentrailer ook..? Dan kan ze meteen mee...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan ze in dezelfde taxi naar huis waar Jaap mee komt.
Ok, wat niet is kan nog komen. Wel een beetje snel als t kanquote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, bummer.... zat er vannacht ook op te hopen.
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat zou te mooi zijn... Geen kans om afscheid te nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:40 schreef Alfaro het volgende:
Groep komt binnen en er ligt een brief "Beste bewoners.... We hebben A vewijderd ivm geweld."
Het is wel gezegd, maar ik weet niet of Brian daar bij stond.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, wat niet is kan nog komen. Wel een beetje snel als t kan![]()
Maar dat andere paard is een gewoon paard, daar wil ze nog niet dood op gevonden worden, dit nieuwe paard is een mooi paard, dan is het anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:39 schreef noa84 het volgende:
Hoe vaak heeft Natasia tot nu toe ook alweer paard gereden? Begint meteen te zeuren over rijlaarzen...
Amen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zei Eric?
Sylvia is altijd zo lief en verzorgend zowel naar mens als dier. Zij is de enige echte terechte winnaar in mijn ogen.
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijdenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef waxmask het volgende:
Gaat Jaap ook paardrijden?
Kom maar op met die hete olie en zoutzuurquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.
INDERDAAD OPROTTENquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kom op redaktie .... eruit met die blonde idioot. Ze heeft fysiek geweld toegegeven en dreigde het vaker te gaan doen. Wat is het probleem.
Een stel tieten houdt het tegenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kom op redaktie .... eruit met die blonde idioot. Ze heeft fysiek geweld toegegeven en dreigde het vaker te gaan doen. Wat is het probleem.
Ik denk dat Amanda achter wat privileges aan de makers van de kooi moet geven...als ze dat goed doet, mag ze blijven...quote:
Arm paardquote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef BBW het volgende:
hdnkkk wil paardensperma gaan verkopen op eBay, vandaar dat hij amandel alvast op hem laat oefenen (zonder enig succes)
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda achter wat privileges aan de makers van de kooi moet geven...als ze dat goed doet, mag ze blijven...
![]()
Huub zegt gewoon dat hij mee doet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap moet nog binnenkomen en ze hebben het NU al over zijn exit? ...... nou zeg
Nu al? een paar dagen geleden al.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:46 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap moet nog binnenkomen en ze hebben het NU al over zijn exit? ...... nou zeg
Tuurlijk, de vijand op de nieuwe laten focussen zodat zij iemand kunnen uitpikken en die meeste stemmen geven als er 2 ontslag rondes zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub zegt gewoon dat hij mee doet.
maar hij bekijkt dat heus wel eerst.
Maar wel ff een videoboodschap in laten spreken waarin ze ff duidelijk maakt dat ze de laatste opmerking van hdnkkk heeft gezien.... bommetje.....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Dat zou te mooi zijn... Geen kans om afscheid te nemen.![]()
Dan laat ze die twee toch gewoon daar !quote:
Ik hoop dat Jaap bij NatasJa in bed gaat slapen en dat ie zichzelf in z`n slaap omdraaid zodat ie boven op de heks komt met z`n lichaam... CSI fans zullen misschien wel weten wat er dan kan gebeurenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijden
John Candyquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap lijkt op Billie Turf
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHAHA net als dat huis in The Wizard of Oz? HAHAHAquote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap bij NatasJa in bed gaat slapen en dat ie zichzelf in z`n slaap omdraaid zodat ie boven op de heks komt met z`n lichaam... CSI fans zullen misschien wel weten wat er dan kan gebeuren![]()
![]()
Zullen we hem eerst even een kans geven ?quote:
Dan wordt het nog druk bij Brian in bed. Nou ja, heeft ie wel aan elke kant een 'dame'.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap bij NatasJa in bed gaat slapen en dat ie zichzelf in z`n slaap omdraaid zodat ie boven op de heks komt met z`n lichaam... CSI fans zullen misschien wel weten wat er dan kan gebeuren![]()
![]()
jankend en met zaad uit al haar gaten lopend met vlekken op haar bontjequote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef itsme het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Amanda terug komt.
Jankend
Ik zei al: zet de plakkerigste likeur maar vast klaar, want Huub gaat dan toeslaan zodra Amanda dat ordi bontvod aanheeft.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze echt alle regels overboord gooien en kan het wilde westen beginnen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
jankend en met zaad uit al haar gaten lopend met vlekken op haar bontje
Er lopen nog een stuk of 6 ex-Teaser meiden werkloos rond, denk dat de vervangster binnen 2 dagen klaar isquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef itsme het volgende:
( en moeten nu ook nog vervanger voor Amanda gaan zoeken)![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
jankend en met zaad uit al haar gaten lopend met vlekken op haar bontje
Precies. en die willen ook wel even allemaal met brian wippen hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er lopen nog een stuk of 6 ex-Teaser meiden werkloos rond, denk dat de vervangster binnen 2 dagen klaar is
hoe weet je nou hoe hij eruit ziet?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wie weet wordt hij de "dikste" vriend van Natasiaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
hoe weet je nou hoe hij eruit ziet?
Weet je of hij aardig is? ( ach, als hij aardig is dan steunt Huubn hem wel.)
www.degoudenkooi.nlquote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
hoe weet je nou hoe hij eruit ziet?
Weet je of hij aardig is? ( ach, als hij aardig is dan steunt Huubn hem wel.)
lees hier maar eens: http://www.bontvoordieren.nl/quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Is bont eigenlijk legaal in nederland?
Helaas!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is nou net het verschil tussen Huub en Natasia. Hoewel ze beiden enorm grof kunnen zijn, wil het er bij mij niet in dat Huub Natasia expres zou blootstellen aan een electrische schok. Dat is een stap te ver. Tenminste, voor mensen met nog enige moraal.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef Lieve het volgende:
Natasia heeft een schok van de electriciteit gekregen in de sauna. Ze heeft niets gezegd want ze hoopt dat Huub ook een flinke schok zal krijgen!
Helemaal mee eens... ze is dan ook mijn favoriet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zei Eric?
Sylvia is altijd zo lief en verzorgend zowel naar mens als dier. Zij is de enige echte terechte winnaar in mijn ogen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:44 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat het paard op Jaap gaat rijden
Uhmz...vergeleken worden met John Candy is normaal gesproken een compliment hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zullen we hem eerst even een kans geven ?![]()
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Elke papzak lijkt op Billie Turfquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Das wel waar.. Het is zo vermoeiend om de vooroordelen te lezen hier. Ik hoop echt dat voor wat opschudding gaat zorgenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...vergeleken worden met John Candy is normaal gesproken een compliment hoor
Toch één van de leukere komieken van de 90's... Hoewel veel mensen z`n humor te plat vonden...
Heyyyy that brings back memoriesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Nena had haar 24 uur aangevraagd maar ja wist het in haar hart wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
Amanda nog steeds bij de buren...zouden ze haar vertellen dat ze weg moet? Ik geloof dat Nena het ook al eerder wist?
Haha ja echt wel. gisteren nog de koffers klaargeset voor Huub en ze mag nu zelf vertrekken. Al ben ik er nog steeds niet gerust op. Is er een uitweg dat ze niet hoeft te vertrekken?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:59 schreef blomst het volgende:
Amanda is reeds afgevoerd, en Huub mag haar tas inpakken
zou leuk zijn.
Ja, als ze zichzelf onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ja echt wel. gisteren nog de koffers klaargeset voor Huub en ze mag nu zelf vertrekken. Al ben ik er nog steeds niet gerust op. Is er een uitweg dat ze niet hoeft te vertrekken?
ze was er net. En heeft Huub bij zich geroepen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:01 schreef CartWOman het volgende:
Ze blijft wel lang weg... ze laten haar voor de tiende keer het filmpje zien. 'KIJK DAN! ik zat HET GAAT ERNAAST!!!!!!![]()
Hopelijk ging het heel ergens anders over. Maar wáarover, als ze toch weg moet??quote:Op maandag 26 februari 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ze was er net. En heeft Huub bij zich geroepen.
O hij moest misschien ook naar achter
Ze is wel te vrolijk
Kunnen ze niet maken gewoon.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef schatje het volgende:
Amanda blijft dus gewoon. Ik was er al bang voor.
Komop dat was vanochtend toch al duidelijk dat ze nergens heen gaat, al is het bewijs overduidelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef waxmask het volgende:
let op: die gaat niet!! kut redactie
Ik neem aan dat dit niets zegt. De vorige keer kwam de melding 's avonds op het plasmascherm, terwijl iedereen in de kamer zat. Zo zal het nu ook gaan neem ik aan. Maar ik begin langzaam ook een zeer onprettig gevoel te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef schatje het volgende:
Amanda blijft dus gewoon. Ik was er al bang voor.
Precies. Dan wordt het echt ongeloofwaardig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
Amanda moet gewoon weg. Niet zeiken. Of gaan ze zichzelf nu volkomen belachelijk maken?
deden ze ook niet met brianquote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef CartWOman het volgende:
Of Huub wordt nu gevraagd naar zijn standpunt...
Als hij het wegwuift mag ze blijven, zoiets.
Niet doen, Huub!!
Niet alleen dat, maar toch ook dat die JANKERD, door eigen aanval, een hand tegen zijn wang kreeg? Bij het hek waar Hatacia was met Roze brifje, even feliciteren, maar die RAT kwam aangestormt, pakte Erik goed beet en wilde hem ovver de lijn v d GRENS trekken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Katewalker het volgende:
Als het thee-gooi-incident van vanmorgen wordt doodgezwegen gaat Amanda dit veel vaker doen..en Huub ook...en Brian ook..en Eric ook...en Natasia ook..op zn minst moet er een waarschuwing aan vast zitten..
Een waarschuwing krijgt ze echt sowieso. Dus als ze nu vrolijk is, betekent het volgens mij dat het totaal ergens anders over ging.quote:
Er moeten toch wel wat verrassingen overblijven. Zelfs voor ons.quote:
precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Sjorzy het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar toch ook dat die JANKERD, door eigen aanval, een hand tegen zijn wang kreeg? Bij het hek waar Hatacia was met Roze brifje, even feliciteren, maar die RAT kwam aangestormt, pakte Erik goed beet en wilde hem ovver de lijn v d GRENS trekken.
Hij gelijk, huhuh ik ben geslagen en nog bellen ook achter, OOK NIETS MEER VAN GEHOORD,
Mr SCHWALBE deed Valse aangifte,maar NIETS aan het handje.
Huub is wel zo dat hij het wegwuiftquote:Op maandag 26 februari 2007 18:06 schreef CartWOman het volgende:
Of Huub wordt nu gevraagd naar zijn standpunt...
Als hij het wegwuift mag ze blijven, zoiets.
Niet doen, Huub!!
De haarextensions zijn echt echt hoorquote:
Nou, ik kan me voorstellen dat ze juist súper-opgelucht is, als ze er met een waarschuwing vanaf komt. Hete vloeistof over iemand heengooien is geen rood, dat is diep paars.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een waarschuwing krijgt ze echt sowieso. Dus als ze nu vrolijk is, betekent het volgens mij dat het totaal ergens anders over ging.
kan ook niet. Brian heeft Nena enorm uitgeloktquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Zouden ze het erop gaan gooien dat Huub "te veel uitlokte" en dat dit een verzachtende omstandigheid is?![]()
Dan help je de show naar de kloten dus.
Gisteren had Huub Natasia al op een háár na zover dat ze hem wat aan wilde doen, en het wachten totdat dit lukt, bij haar of Brian, is een belangrijk motief voor mij (en ik denk veel anderen) om DGK te blijven volgen.
Leuk joh, de dieet-vorderingen van een onsmakelijk dikke papzak volgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef schatje het volgende:
Die Jaap lijkt me ook helemaal niets aan.
Amanda begon met uitlokken, dus dat argument gaat ook niet opquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Zouden ze het erop gaan gooien dat Huub "te veel uitlokte" en dat dit een verzachtende omstandigheid is?![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 18:09 schreef Villalux het volgende:
ze heeft het over Desi Bouterse
Daar heb je de karaktereigenschappen van rat helemaal goed!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef Gigageil het volgende:
......rode oogleden, duffe uitdrukking, lijzige stem, domme gezichten trekken, gluiperig zitten lachen en naar de camera's zitten loeren, achterlijke schaamteloos gedrag.....etc etc
Nou dan is hij goed dom.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is wel zo dat hij het wegwuift
Ehhhh.........volgens mij is ze die jaren geleden al verlorenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
en als ze hoort dat ze weg moet verliest ze misschien wel spontaan haar stem ofzo
Ja en die vrolijkheid misschien ook nog wel, maar dat is dan omdat ze denkt dat ze Nena vanavond weer gaat zien.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De haarextensions zijn echt echt hoor![]()
Precies. Hij kan nu Brian terug pakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dan is hij goed dom.
is hij vergeten hoe ze blijft volhouden dat hij NL bij de keel had gegrepen.
Denk je?!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub is wel zo dat hij het wegwuift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |