een fries, dat is weer eens iets anders. ook leukquote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
Hehe eindelijk iemand die geen connecties heeft met Amsterdam... Een Fries dit keer...
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Huub en Amanda dus, bij het kantoor.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef THCees het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het paard errug op NATAAAAASIA
Moet diegene hem nu door de bus gaan gooien.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zei Brian dat écht? .... ik mag toch hopen dat Amanda dat snel in een briefje leest dus.
Een paard is tenminste nog een edel dier....quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef THCees het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het paard errug NATAAAAASIA
Jaap zal met veel vooroordelen te maken gaan krijgen, dus ik denk dat ie in ieder geval met Sylvia een normaal contact heeft. En ik denk ook niet dat Huub hem zal pakken op z`n gewicht (tenzij Jaap het verdient).quote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd naar wie Jaap gaat toetrekken.
da's ook weer waar ... dan ziet ze het vanzelf terug op YouTube. ERUIT met dat mokkel !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet diegene hem nu door de bus gaan gooien.
Want als het goed is ,dan is ze vanavond thuis.
Ik kijk naar het totaal plaatje. En over het totaal is het geen mooie fries. In vergelijking met de paarden die je hier standaard in de wei ziet is ie misschien wel mooi. Maar niet in vergelijking met wat ik de rest van de tijd in pensionstallen enzo tegen kom.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Lelijk???????????????Prachtbeest.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zei Brian dat écht? .... ik mag toch hopen dat Amanda dat snel in een briefje leest dus.
Eric vind ik echt tegenvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap zal met veel vooroordelen te maken gaan krijgen, dus ik denk dat ie in ieder geval met Sylvia een normaal contact heeft. En ik denk ook niet dat Huub hem zal pakken op z`n gewicht (tenzij Jaap het verdient).
En Eric trekt steeds meer met de zwarte heks op, dus dat wordt BNE vs HSJ
Ik ben blij dat je de A al hebt weggelatenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap zal met veel vooroordelen te maken gaan krijgen, dus ik denk dat ie in ieder geval met Sylvia een normaal contact heeft. En ik denk ook niet dat Huub hem zal pakken op z`n gewicht (tenzij Jaap het verdient).
En Eric trekt steeds meer met de zwarte heks op, dus dat wordt BNE vs HSJ
Zie d'r al staan met d'r schaar naast dat beestquote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat een prachtig dier ... en wat een lange manen. Hij mag wel oppassen met Natasja en haar extensions!
Ze hoort het vanavond wel in de kroeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Net als Nena trouwens.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het slet-gedeelte herhaalde hij zelfs.
Ach al krijgt Amanda het op een schoolbord, Brian lult haar toch weer in bed.![]()
... ok, een deskundige dus. Voor een leek als ik lijkt het heel wat hoor. Wat de verzorging betreft neem ik maar aan dat er vaak verzorging is waarvan wij niet zo meekrijgen dat ie er ook is. Ik kan me gewoon niet voorsteleln dat die dieren alleen van Sylvia afhankelijk zijn of drie keer in de week een uurtje van Ellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ellen is ervaren, maar dat zijn zei niet.
Wat dacht je van Syl dan, en ik heb geen verstand van paarden, vind het een mooi beest, punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kijk naar het totaal plaatje. En over het totaal is het geen mooie fries. In vergelijking met de paarden die je hier standaard in de wei ziet is ie misschien wel mooi. Maar niet in vergelijking met wat ik de rest van de tijd in pensionstallen enzo tegen kom.
Beetje standaard enzo. Weinig breedte ook. Vind het jammer. En ik vraag me ook af waarom ze op een stal met bijna allemaal beginners een hengst neer zetten. Ik geloof niet in de nederlandse mentaliteit dat alle hengsten gevaarlijk zijn. Maar hengsten hebben wel een sterke hand nodig... Ellen is ervaren, maar dat zijn zei niet.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is het toch ook een griezel!
Amanda verdient hem wel.
Ach, het is alweer een tijdje geleden dat iemand van een paard viel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kijk naar het totaal plaatje. En over het totaal is het geen mooie fries. In vergelijking met de paarden die je hier standaard in de wei ziet is ie misschien wel mooi. Maar niet in vergelijking met wat ik de rest van de tijd in pensionstallen enzo tegen kom.
Beetje standaard enzo. Weinig breedte ook. Vind het jammer. En ik vraag me ook af waarom ze op een stal met bijna allemaal beginners een hengst neer zetten. Ik geloof niet in de nederlandse mentaliteit dat alle hengsten gevaarlijk zijn. Maar hengsten hebben wel een sterke hand nodig... Ellen is ervaren, maar dat zijn zei niet.
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatiequote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoort het vanavond wel in de kroeg.
Dat heet échte liefdequote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Net als Nena trouwens.
Die liet zich ook voor kankerhoer uitmaken en met wijn besmeuren, om zich vervolgens weer te laten bezoedelen door die smeerlap.
Onbegrijpelijk. Echt.
Ik weet niet of de''heren'' na DGK zich op stellen in rijen van driequote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatie![]()
Ja, ze zal snel een nieuw neukertje moeten vinden om zakgeld van los te peuteren.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar AmandaOp zoek is naar een nieuwe Relatie![]()
*hoopt*quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Amanda naar achter?
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaarquote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Amanda naar achter?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Volgens de regels kan dat niet ... want dan is het hek van de damquote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Ze zal wel een waarschuwing krijgen en dan is het weer klaar![]()
Hij heeft wel iets weg van Natasia zo. Die kleur en zijn staart lijkt op Natte Ass' hair-extended kapsel.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef CartWOman het volgende:
Prachtig paard
Brian net tegen Natasia: 'Zie je wel, ze zaten aan elkaar en als ik eraan kom direct van elkaar weg. Ik haat zo'n slet.'
Huub en Amanda dus, bij het kantoor.
de eigenaressequote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Kinga het volgende:
Is die blonde mevrouw het nieuwe paardenmeisje?
Ze gaat vanavond meteen al met de benen wijd denk ik. Voor een plek om te slapen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze zal snel een nieuw neukertje moeten vinden om zakgeld van los te peuteren.
Nee, bummer.... zat er vannacht ook op te hopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet Brian al dat Amanda ernaast zat toen Erik zich aan het aftrekken was?
Auw! Ik hoop het ook niet hoor!! Vind dat ze gewoon op moet rotten, lekker door de poort waar ze gisteren Huub doorheen wilde schreeuwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |