Maar je weet toch wel dat Amanda dat regelboek nog niet gelezen heeft?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is een nieuw regelboek gekomen
... maar aan de andere kant, als er veel woorden gebruikt zijn met meer dan twee lettergrepen zal ze wel gewoon een kruisje hebben getekend. Dat vat die amoebe met dat pantoffeldiertje om haar schouders gewoon niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Neem aan dat als je je aan regels moet confirmeren je ze ook moet ondertekenen en zeker lezen.
Omdat ik aan het bedenken was wat eventueel de exit van Amanda kan voorkomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor zin voor je om dingen te noemen waar geen sanctie op staat![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef n1ek het volgende:
[..]
lijkt mij ook. Ze moet er ook zeker uit. Maar ik kijk naar eventuele excuses zodat het minder hard aankomt als ze blijft
Jammer dat de nwe bewoner vandaag nog niet komt want dat zou inderdaad een leuke actie zijn...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De nieuwe bewoner neemt een envelop mee..oh wat leuk contactpunten denkt Amanda, ik of nou jah mijn tieten zijn zo populair, en dan moet ze exit via de achteruitgang.
dat is waar. Misschien gebruiken ze dat wel als excuus. Amanda was fout maar ze is te dom dus mag blijvenn.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... maar aan de andere kant, als er veel woorden gebruikt zijn met meer dan twee lettergrepen zal ze wel gewoon een kruisje hebben getekend. Dat vat die amoebe met dat pantoffeldiertje om haar schouders gewoon niet.
Niet doen joh ... regels zijn duidelijk. Met koffie/thee/wijn gooien is niets anders dan fysiek geweld met gebruik van een hulpstuk. Eruit met ...die ... dat ... mens.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef akveor het volgende:
Omdat ik aan het bedenken was wat eventueel de exit van Amanda kan voorkomen.
Met een paal ?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef the_undertaker het volgende:
Over die 10.000 euro borggeld.. Waar betaald een Amanda die in vredesnaam van
quote:Op maandag 5 februari 2007 01:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
~
We zijn ff niet in staat geweest me te posten. Te druk. We hebben wel alles gelezen.
Geloof ons. We vinden het ontzettend jammer dat we Nena, Nathanael en Huub hebben moeten laten gaan.
En uiteraard gaat iedereen zeggen, had het dan niet gedaan. Het kon niet anders. We hebben de regel fysiek geweld opgenomen in het regelboek en alle 3 de gevallen vallen hieronder. Zoals wij het al noemde, het zijn voor ons 2 zwarte dagen in De Gouden Kooi geschiedenis.![]()
We gaan uiteraard weer spraakmakende nieuwe kandidaten in de Villa zetten. We hopen ook dat jullie het blijven volgen. We snappen dat het enorm ruk is dat deze Miljonairs weg zijn en wij gaan ons best doen om toch een goede show neer te blijven zetten.
Wij balen hier net zo erg als jullie.
We kunnen overigens niet alle vragen hier steeds beantwoorden omdat we vaak te druk zijn met ons werk maar we doen ons best.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef itsme het volgende:
edit. anders breng ik DGK redactie op een idee![]()
Gewéldige scene ...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was had ik de monoloog van Jack Nicholson gedaan uit "A few good men".
"YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH"
Ik hoop het met heel mijn hart....weg met dat delletje.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Niet doen joh ... regels zijn duidelijk. Met koffie/thee/wijn gooien is niets anders dan fysiek geweld met gebruik van een hulpstuk. Eruit met ...die ... dat ... mens.
Ja een regelboek voor Dummies, alleen met plaatjes...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze heeft ongetwijfeld een aangepast regelboek gekregen en tsja dat lezen dan wat lastig is, dat is haar eigen probleem.
En zelfs dát is te veel werk om door te bladerenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:04 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ja een regelboek voor Dummies, alleen met plaatjes...
En het gooien met een theemok naar iemands hoofd is toch zeker wel fysiek geweld.Ze deed het overigens bewust, vertelde ze later tegen Brian.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:03 schreef partyyboyy het volgende:
Als er idd is afgesproken dat het gooien met drinken fysiek geweld is dan moet Amanda gewoon weg. En al helemaal omdat het thee is (wat zeker warm is).
Schreef ik net al, is zeker reden om aan te nemen dat ze niet zal blijvenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Ze hoort gewoon nix van de Kapper he. Jeetje hoe zou dat nou komen??????
Zielig voor Amanda? Zielig voor de mensheid die al deze geniale zaken moet ontberen.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel zielig voor Amanda als ze eruit moet...ze moest nog een kalender maken, een schoenenlijn en een lingerielijn ontwerpen, een cursus nagelstyliste volgen en en en ...
Precies!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Niet doen joh ... regels zijn duidelijk. Met koffie/thee/wijn gooien is niets anders dan fysiek geweld met gebruik van een hulpstuk. Eruit met ...die ... dat ... mens.
Ja inderdaad...ik begon al wat op uitgekeken te raken, altijd maar La Perla, Agent Provocateur,Chantal Thomass het werd echt tijd voor iets nieuws op het gebied van lingerie, iets wat echt mooi isquote:Op maandag 26 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zielig voor Amanda? Zielig voor de mensheid die al deze geniale zaken moet ontberen.![]()
Amanda wordt in de zeik genomenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
De kapper komt volgende week???????????????? Worden we nou in de zeik genomen of is het een zoethoudertje?
Dat hoop ik toch van hartequote:Op maandag 26 februari 2007 14:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda wordt in de zeik genomen
Des te harder is de klap als ze vanavond weg moet. Doei Amanda tot nooit weer ziens...quote:Op maandag 26 februari 2007 14:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda wordt in de zeik genomen
www.nowlive.euquote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef FSR het volgende:
hier lopen de streams voor geen meter...bij welke ik ook probeer....:(
Er staat een topic op het forum over niet werkende streams.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:15 schreef FSR het volgende:
hier lopen de streams voor geen meter...bij welke ik ook probeer....:(
was tie ook raak...?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En het gooien met een theemok naar iemands hoofd is toch zeker wel fysiek geweld.Ze deed het overigens bewust, vertelde ze later tegen Brian.
Op het leidscheplein misschien, maar niet meer in de gouden kooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:11 schreef Maria44 het volgende:
Amanda krijgt volgende week extentions hoort ze net.
en die bontjas.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:16 schreef KeesHond het volgende:
eruit met amanda
Yeahhhhhquote:Op maandag 26 februari 2007 13:45 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat we dat pas vanavond weten.
Ik vond iemands idee erg leuk.
Nieuwe miljonair met een brief. Amanda je hebt fysiek geweld gebruikt en moet nu vertrekken.![]()
Was die mok raak? Als het mis was is er niets aan de hand. Anders had Huub er ook definitief uitgemoeten toen hij per ongeluk NL niet raakte (schopje tegen stoel).quote:Op maandag 26 februari 2007 14:08 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En het gooien met een theemok naar iemands hoofd is toch zeker wel fysiek geweld.Ze deed het overigens bewust, vertelde ze later tegen Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |