heel mooi Beckyquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef becky27 het volgende:
nog 1 dingetje....mijn "kookeiland" gaat na de bouwvak (hoop ik) tegen de muur
dan ik heb wel weer wat meer ruimte tussen koken en spoelen. ik dacht aan dit als oplossing in het midden:
[afbeelding]
geoperereerd? ernstig ? jeemig...dan kan je echt beter klaar zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef becky27 het volgende:
ja ik denk dat dit wel wat is alleen de kleur daar ben ik het nog niet over eens, maar misschien dat ik zelf een probeer zo een tafel te klussen en dan limegroen schilder! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn??![]()
zou vandaag gaan beitsen, helaas pindakaas, niets van gekomen, moest nog 1 avondje oppassen, vanaf nu iedere avond vrij, moet alleen volgende week maandag geopereerd worden en geen idee hoe lang ik moet revalideren dus die vloeren kunnen maar beter af zijn!
thanx, al ik bedenk dat ik bijna het hele huis gestript heb (goddank dat ik de leidingen en de electra, behalve extra groepen, niet heb hoeven te verleggen en de badkamer lelijk maar functioneel is) moet ik zeggen dat ik ook wel aardig tevreden ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:11 schreef m@x het volgende:
Wow Becky, wat een werk heb je al verzet(en wat moet je nog een hoop doen
)
Ach Becky, wij lopen (ook) een jaar achter op het gedachte schema !quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:57 schreef becky27 het volgende:
[..]
Deadline om het huis af te hebben was 31 december 2007. Dan woon ik er ruim een jaar! Maar dat moet te halen zijn!
begint wat te worden he! gelukkig.....eindelijk........quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Het begint er aardig op te lijken![]()
Suc6 met het klussen en met het herstellen na je operatie (hoezo wordt je geopereerd en waaraan als ik vragen mag)
heh kut, nou weet ze wie ik benquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef becky27 het volgende:
bijna bijna, kwam jou en je vrouwtje volgens mij net tegen! En Joop met zijn "harde" muziek!
3 maar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef becky27 het volgende:
Ga trouwens ook voor topic drie! Nog een paar berichtjes......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |