Welke speelsterkte heb je?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mattenklopper alert @ eerste foto.
Gisteren weer getraind met het team, stond lekker te serveren, tegen de 190 denk ik. 1 game met 2 aces, en in die game 2 services waarbij de bal niet terug kwam.
2 6'jesquote:
Mario Ancic!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
2 6'jes.
Vorig jaar pas begonnen met punten pakken aangezien ik structureel laag werd ingedeeld met de competitie. Zker bij jeugd heb je dit erg vaak. Dit is mijn eerst jaar senior, en eindelijk een beetje niveau tegenover me.
Mn service is trouwens wel mijn wapen, ben 2.04 meter, en heb aardig wat kracht in mn armen.
Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
2 6'jes.
Vorig jaar pas begonnen met punten pakken aangezien ik structureel laag werd ingedeeld met de competitie. Zker bij jeugd heb je dit erg vaak. Dit is mijn eerst jaar senior, en eindelijk een beetje niveau tegenover me.
Mn service is trouwens wel mijn wapen, ben 2.04 meter, en heb aardig wat kracht in mn armen.
Wat een bullshit, je hebt echt wel 3/4 spelers die de 190 met redelijk gemak halen hoor, daar is niet heel veel raars aan. En al helemaal niet als je 2.04 meter ben.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef Artbij het volgende:
[..]
Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.
Is gemeten. Verschillende parken, verschillende meetmethodes.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef Artbij het volgende:
[..]
Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.
We hebben een 35+ er in de zaalquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef VadeRetro het volgende:
YES! YES!
Mijn eerste overwinning.
Vorig jaar alles verloren. Vaak net (6 tiebreaks verloren, geeneen gewonnen)
Dit jaar eerste wedstrijd twee partijen verloren. Slecht gespeeld.
Vandaag de eerste wedstrijd verloren. Mijn partner had nog nooit doubles gespeeld. Hij had ook nog nooit op kunstgras gespeeld. Het was toch aanpassen, maar hij heeft veel potentie, dus dat komt wel goed.
Daarna een mixed dubbel. Mijn partner is heel stabiel die bijna alles hard tegen de achterlijn slaat. De tegenstander had geen kans. 6-2, 6-1. Eindelijk verdien ik nu eens DSS punten. Het keerpunt in mijn carrière! Ik weet nu hoe het moet!
Watchout, here I come!
Alive and kickin'quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
We hebben een 35+ er in de zaal![]()
ik moet beginnen om 8:45 maar dan wel helemaal in Deventer.. een uur verderopquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:01 schreef WooZ het volgende:
Op wat voor achterlijke tijden beginnen die wedstrijden eigenlijk, als ik om 8:45u bij college moet zijn ga ik al bijna nooit, en morgen moet ik al om 8:30 beginnen met de competitie (uitwedstrijd)![]()
![]()
Wij moeten morgen om 10:30 thuis en ik weet hoe weinig banen we hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik moet morgen om 11 uur beginnen (uit) wie bedenkt dat, zo laat.
Je zou met je 4 status makkelijk 3e klasse aankunnen en misschien wel de 2e.quote:Op zondag 22 april 2007 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben 4 en speel in de 4e klasse gemengd op zondag.
Nee man, dat is echt te hoog voor me.quote:Op zondag 22 april 2007 19:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je zou met je 4 status makkelijk 3e klasse aankunnen en misschien wel de 2e.
Dat is trouwens best netjes, op je 16/17de al speelsterkte 4 hebbenquote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt te hoog voor me.
In de 3e klasse spelen echt alleen maar 3tjes, de 4e klasse is perfect voor me, ik denk dat ik over een jaar of 3 wel de overstap kan gaan maken.
Ja dat heb je wel eensquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef WooZ het volgende:
ik speel 7e klasse gemengd. Iederen bij ons heeft 8/8. Komen we ineens tegenover een team te staan met allemaal 5'jes en 6'jes
Wij spelen ook 7e klasse!quote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef WooZ het volgende:
ik speel 7e klasse gemengd. Iederen bij ons heeft 8/8. Komen we ineens tegenover een team te staan met allemaal 5'jes en 6'jes
Feli!quote:Op zondag 22 april 2007 22:36 schreef XL het volgende:
Weer 6-2 gewonnen.
Allebei mijn partijen gewonnen![]()
wederom prachtig weer![]()
tennis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |