abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48341464
Nog drie uurtjes!
  zondag 15 april 2007 @ 12:45:10 #102
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48344965
Na de openingswedstrijd gisteren met 3-2 gewonnen te hebben verloren we gisteren met dezelfde cijfers in de brandende hitte in Maastricht.
We kregen gewoon te sterke dames tegen ons die eigenlijk niet in deze klasse thuis zouden moeten horen met hun 4 en 5 speelsterkte. De damesenkel en de damesdubbel werden hierdoor jammergenoeg verloren en de herenenkel en de herendubbel (de laatste speelde ik zelf) werden vrij simpel gewonnen.
Hierdoor werd de mix de beslissing. In de eerste set kregen we ze vrij kansloos met 6-2 om de oren, maar gelukkig waren in de 2e set de rollen omgedraaid 6-1. Door het inleveren van mijn eigen opslagbeurt kwamen we al snel met 3-0 achter en dat zouden we niet meer te boven komen -> 6-2 voor de tegenstander.

Jammer. Maar wel 5 punten uit 2 wedstrijden. Volgende week heb ik zelf vrij. Is maar goed ook want het wordt koud
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_48356052
Pffffffff, voor het eerst sinds 13 jaar weer een competiteduel gespeeld met tennis

Heb me maar ingeschreven op niveau 8, en dat gaat goed

Alleen de dubbelpartij duurde van 12u - 15u Beetje warm Wel gewonnen 4-6 7-6 7-6
pi_48360544
Vandaag gewonnen met 6-2!!!!

Zelf al mijn partijen gewonnen.
Enkel: 6-0 7-5
Dubbel: 6-4 6-0
Gemengd dubbel: 6-2 6-1

Gemengd dubbel hadden we de meeste tegenstand, en werden we 'dus' gedwongen fatsoenlijk op 'scherp' te staan en speelden we veel beter.
Tegenstanders waren aardig 'oud' ... 45 t/m 60 jaren oud.. Had snel even de geboortejaren gechecked op de spelerspasjes.

Benieuwd wat de andere teams uit onze poule hebben gedaan en of we dus bovenaan staan!
pi_48360738
Poeh...we hebben verloren...Ik heb beide wedstrijden verloren
Speelde wel heel relaxed maar kwam net te kort 4-6 6-4 2-6

Maar we speelden eigenlijk ook tegen een veels te goed team voor de klasse (7). 3 5jes, 2 6jes en een 8je
En toch nog 5-3 gemaakt, met alle kansen om zelfs te winnen... (alle wedstrijden waren 3 sets op 2 na, en de korste partij duurde 2 uur )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 15 april 2007 @ 21:25:21 #106
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48361009
Poeh hee.... wat een hitte.

Ik speelde twee partijen achter elkaar en dat brak me toch wel op. Het lukte mijn mix-partner bijna om ons in de wedstrijd te houden. Ik speelde herendubbel, 2-0 winst. Knappe overwinning, want die gasten waren erg goed. De mix ging met 6-7, 7-5, 10-8 verloren.

Overall score: 6-2 winst

Morgen eens kijken wat de ratings waren en hoe bruin/verbrand ik ben.
De partij duurde overigens van 9:30 tot 19:00
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_48361074
Ik speelde drie partijen achter elkaar, XL. Dus niet zeuren. (ben echt helemaal kapot nu, maar dat zeggen we er niet bij )
  zondag 15 april 2007 @ 21:28:38 #108
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48361134
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik speelde drie partijen achter elkaar, XL. Dus niet zeuren. (ben echt helemaal kapot nu, maar dat zeggen we er niet bij )
aan een stuk? Hoe laat en bij welke temperatuur?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_48361220
Ik had zo 8 uur achter elkaar kunnen spelen hoor Heb me nog nooit zo fit gevoeld
Het is dat ik steeds verloor

En jullie speelden dus wel een supertiebreak? Daar hebben wij niet aan gedaan hoor bij de mixen...Is zo 'n ontzettende onzin
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 15 april 2007 @ 21:49:57 #110
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48361872
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef Norrage het volgende:
En jullie speelden dus wel een supertiebreak? Daar hebben wij niet aan gedaan hoor bij de mixen...Is zo 'n ontzettende onzin
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft.
Ik begrijp dat wel hoor. Was toevallig straks gaan kijken bij ons enige zondagteam.
Spelen met 2 dames en 3 heren en dan zijn voor de dames 3 partijen toch wel erg veel.
pi_48361910
Dan inderdaad wel...Maar bij ons bestaan toch echt al de teams uit 6 personen...Gelukkig mag je dan ook zelf uitkiezen of je wel of niet de supertiebreak doet...
Maar verder vind ik het principe zelf echt onzin.
pi_48362069
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:28 schreef XL het volgende:

[..]

aan een stuk? Hoe laat en bij welke temperatuur?
Kwartiertje/ half uurtje pauze. Vanaf twaalf uur, en temperatuur heb ik toen niet gechecked, sorry. Maargoed je weet zelf ook welke temperaturen vandaag golden voor heel het land. Roodverbrand/ gebruind koppie hier!
  zondag 15 april 2007 @ 21:55:28 #113
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48362073
Is de site van de KNLTB weer zo traag als stront ?

Wat een baggersite zeg.
pi_48362143
Ja...valt me ook op....Maar verder vind ik het altijd wele en aardige site als je een beetje doorhebt hoe je er doorheen moet bladeren
  zondag 15 april 2007 @ 21:59:33 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48362229
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Kwartiertje/ half uurtje pauze. Vanaf twaalf uur, en temperatuur heb ik toen niet gechecked, sorry. Maargoed je weet zelf ook welke temperaturen vandaag golden voor heel het land. Roodverbrand/ gebruind koppie hier!
Ik stond dus van 14:30 tot 19:00 op de baan (5 minuutjes pauze) en merkte echt wel dat ik minder kracht had om te serveren rond de klok van 18:00. Maar goed, de tegenstander speelde met dezelfde omstandigheden, dus hij heeft terecht gewonnen.
  zondag 15 april 2007 @ 22:00:32 #116
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48362278
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef Norrage het volgende:
Ja...valt me ook op....Maar verder vind ik het altijd wele en aardige site als je een beetje doorhebt hoe je er doorheen moet bladeren
Ik ben competitieleider en moet dringend uitslagen invoeren
Die server is niet gebouwd op de capaciteit die hij aan zou moeten kunnen en dat weten ze al 2 jaar.
Verder is de site best OK ja.
pi_48362652
Ook wel logisch dat de KNLTB site aan het einde van het weekend drukker bezocht wordt, dan doordeweeks?
pi_48362975
maar daar kan je sowieso wel op inspelen
pi_48364730
Vandaag dramatisch slecht gespeeld. Drie wedstrijden, heren enkel, heren dubbel en mix. Enkel ging echt nergens over, geen enkele overtuiging in mn spel. Dubbel begon heel lekker met 6-0, daarna 4-6 toen 3-6, we gaven het echt weg.
Mix begon ik echt helemaal dood aan, zat geen energie meer in me, eerst set pakten we 6-4, tweede verloren we 2-6, daarna supertiebreak, verloren met 7-10.

Drama alom.
Geen referral hier.
pi_48365387
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:25 schreef XL het volgende:

De partij duurde overigens van 9:30 tot 19:00
Bij ons ook al zo extreem..We begonnen 10.30 en waren om 20.00 of zo klaar

Vooral de damesenkels kostten veel tijd. Beide 3+ uur
pi_48369197
Ik heb de hele winter binnen gespeeld. Net twee weken buiten op gravel. Buiten is heerlijk, maar meestal raak ik pas in september aan de ondergrond en de weersomstandigheden gewend. Maar de competitie begint al in april. Dus elk jaar weer een struggle om te wennen, weer verloren. Bovendien speel ik vrijwel altijd met wat oudere tretorns en dan krijgen we voor de wedstrijd nieuwe Dunlop MAX vers uit het blik. Wat stuiten die dingen! mopper mopper...
We moesten 's avonds tegen een team met van die gezellige oudere wat gezette mensen. Bij het inspelen kreeg ik haast geen enkele bal terug. De man aan de andere kant van het net kreeg geen bal recht of over het net. En na 5 minuten willen ze dan al serveren. En tijdens de wedstrijd slaan ze ineens wel alle ballen goed!
Tijdens de tweede wedstijd kreeg ik kramp. (Ik had die ochtend al twee partijtjes gespeeld). Ik kon nauwelijks meer aanzetten. We stonden op dat moment met 1-0 in sets voor, maar verloren toch. Slecht gespeeld, gelukkig waren de andere teams wel goed, dus eindigde de wedstrijd in 2-2. Volgende keer toch maar iets anders spelen, n.l. beter!
  maandag 16 april 2007 @ 01:47:24 #122
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48369671
Wij hebben op zaterdag met 3-2 verloren, ik had in de dubbel de wedstrijd op mijn racket maar een lage volley op mijn voeten viel net aan de verkeerde kant van mijn racket, en de wedstrijd ging verloren, 7-6 derde set. Single wel gewonnen in twee sets, altijd lekker natuurlijk.
  maandag 16 april 2007 @ 09:17:11 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48371930
Mijn team heeft ook gewonnen. 4de klasse heren zondag en we staan boven aan.
6-0 gewonnen dus

Beetje jammer want de tegenstanders wilden de laatste dubbel opgeven omdat ze het te warm vonden om nog te spelen
Ga dan gewoon niet competitie spelen denk ik dan....

Maar goed erg nuttige punten dus

Ik heb nog niet meegedaan. Vanaf volgende week gaat die shit voor mij los
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 april 2007 @ 16:04:40 #124
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48384112
quote:
Op maandag 16 april 2007 01:11 schreef VadeRetro het volgende:
Ik heb de hele winter binnen gespeeld. Net twee weken buiten op gravel. Buiten is heerlijk, maar meestal raak ik pas in september aan de ondergrond en de weersomstandigheden gewend. Maar de competitie begint al in april. Dus elk jaar weer een struggle om te wennen, weer verloren. Bovendien speel ik vrijwel altijd met wat oudere tretorns en dan krijgen we voor de wedstrijd nieuwe Dunlop MAX vers uit het blik. Wat stuiten die dingen! mopper mopper...
We moesten 's avonds tegen een team met van die gezellige oudere wat gezette mensen. Bij het inspelen kreeg ik haast geen enkele bal terug. De man aan de andere kant van het net kreeg geen bal recht of over het net. En na 5 minuten willen ze dan al serveren. En tijdens de wedstrijd slaan ze ineens wel alle ballen goed!
Tijdens de tweede wedstijd kreeg ik kramp. (Ik had die ochtend al twee partijtjes gespeeld). Ik kon nauwelijks meer aanzetten. We stonden op dat moment met 1-0 in sets voor, maar verloren toch. Slecht gespeeld, gelukkig waren de andere teams wel goed, dus eindigde de wedstrijd in 2-2. Volgende keer toch maar iets anders spelen, n.l. beter!
Dude... wie tennist er nou met oude ballen (en dan bedoel ik niet de heren die je tegenover je had).
Als ik met oude ballen getennist heb en daarna nieuwe uit een blik ga pakken lijkt het net alsof ik na 5 jaar weer eens een keer op de baan sta.
pi_48397813
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:04 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Dude... wie tennist er nou met oude ballen (en dan bedoel ik niet de heren die je tegenover je had).
Als ik met oude ballen getennist heb en daarna nieuwe uit een blik ga pakken lijkt het net alsof ik na 5 jaar weer eens een keer op de baan sta.
Punt is dat ik zelf helemaal niet van die Tretorn Plus ballen houdt. Ik vind het net bakstenen als ze nieuw zijn. Zelf geef ik de voorkeur aan Tretorn Micro X. Helaas is de keuze niet aan mij. Ik doe mee aan verschillende poultjes en die anderen willen graag met Tretron + spelen. Bij één poultje betaal je aan het begin van de cyclus een paar Euro waarvan dan nieuwe Tretorn + ballen gekocht worden. Aan het eind van zo'n cylcus van 3 maanden zijn die ballen oud en versleten. Dat was eind maart het geval. Als ik dan aanbiedt om met mijn Micro X ballen te spelen, willen ze dat niet omdat ze teveel stuiten en omdat ze zo licht zouden zijn.

Maar ik laat me niet meer verrassen. Voor een wedstrijd ga ik toch een uurtje met redelijk nieuwe gasgevulde ballen spelen.
pi_48398406
ik vind het maar een beetje een raar verhaal....3 maanden met dezelfde ballen spelen is sowieso al stom
pi_48400993
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Norrage het volgende:
ik vind het maar een beetje een raar verhaal....3 maanden met dezelfde ballen spelen is sowieso al stom
Zo'n poule heeft een vast dagdeel in de week dat er gespeeld wordt. De ballen worden 1 keer per week wellicht 2 uur gebruikt. Het zijn drukloze ballen en tegen het einde van een cyclus van 13 weken is er dus zo'n 25 uur mee gespeeld.

Ik vind het ook lang, maar de anderen hebben geen zin om meer voor ballen te betalen. Een heleboel spelers hebben nooit ballen bij zich.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:24:30 #128
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48436033
Heb me trouwens een Babolat racket gekocht. Heb afgelopen zaterdag per ongeluk een scheur in mijn frame van het Wilson racket geslagen.

Model van vorig jaar: Afgesprijsd van 199 voor 129.
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:58:59 #129
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48437735
We staan gedeeld eerste!
pi_48438093
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb me trouwens een Babolat racket gekocht. Heb afgelopen zaterdag per ongeluk een scheur in mijn frame van het Wilson racket geslagen.

Model van vorig jaar: Afgesprijsd van 199 voor 129.
Hoe sla je een scheur in je racket?

Wat voor Babolat?
Heb je er al mee gespeeld?
Hoe bevalt het?
pi_48438715
Foto gemaakt door mijn lieftallige vriendin:

Wat een walgelijk sexy kickservice heb ik toch ook
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:21:02 #132
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48438902
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Foto gemaakt door mijn lieftallige vriendin:

[afbeelding]

Wat een walgelijk sexy kickservice heb ik toch ook
Het damesdubbel op de baan naast je kijkt iig even mee.
pi_48438974
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef XL het volgende:

[..]

Dat zijn mijn teamgenotes, dus dat zwakt het wellicht iets af .
pi_48441658
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef XL het volgende:
We staan gedeeld eerste!
Wij ook! (van één wedstrijd nog uitslag online komen weliswaar, maar toch )
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef XL het volgende:

[..]

Haha XL, ik wilde het ook zeggen van de dames op de baan ernaast.
Maar leuke foto, Chriz2k! Jammer dat je vriendin de lens niet door een gaatje van het hek had gestoken en daarna de foto had gemaakt [/zeikmodus]. Doe ik zelf vaak wel en dan lijkt het alsof de foto vanaf de baan genomen is, en heb je niet het gaas ook op de foto!
Dacht trouwens dat jij een stuk ouder was , check net even je fotoboek en zie dat je uit 1990 bent.. Dacht altijd tien jaar ouder ofzo.
pi_48442504
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Wij ook! (van één wedstrijd nog uitslag online komen weliswaar, maar toch )
[..]

Haha XL, ik wilde het ook zeggen van de dames op de baan ernaast.
Maar leuke foto, Chriz2k! Jammer dat je vriendin de lens niet door een gaatje van het hek had gestoken en daarna de foto had gemaakt [/zeikmodus]. Doe ik zelf vaak wel en dan lijkt het alsof de foto vanaf de baan genomen is, en heb je niet het gaas ook op de foto!
Dacht trouwens dat jij een stuk ouder was , check net even je fotoboek en zie dat je uit 1990 bent.. Dacht altijd tien jaar ouder ofzo.
Dat heb ik op andere foto's ook gedaan, die schuin van achteren zijn genomen. Op deze foto's heb ik dat expres niet gedaan omdat ik bang was Chris eventueel af te leiden door zo te gaan staan, je weet maar nooit.
Deze zijn dan ook van een afstandje genomen en ingezoomd. Zelf vind ik dat hekwerk ook minder, maar ik wou echt niet het risico lopen hem af te leiden, en op deze manier had hij geeneens door dat ik foto's gemaakt had.
En natuurlijk wou ik ze wel perse ook van de zijkant hebben, omdat ik daar het grootste gedeelte van de tijd zat. Dus moest ik het hekwerk maar voor lief nemen.
Zo, dat moest ik even kwijt.

Misschien had hij het niet doorgehad als ik naar het hek was gelopen en daar foto's had gemaakt, maar ikzelf ben vaak vrij makkelijk afgeleid dus nam ik dat ook als uitgangspunt. Just in case.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2007 23:41:54 ]
pi_48442835
't Was niet als belediging bedoelt, hoor!

Nog maar een paar fotootjes van mij van vorig jaar, dan! (dit jaar nog geen nieuwen gemaakt, althans niet van mij, wel van teamgenoten, batterij was leeg! )

pi_48448791
Mattenklopper alert @ eerste foto .

Gisteren weer getraind met het team, stond lekker te serveren, tegen de 190 denk ik. 1 game met 2 aces, en in die game 2 services waarbij de bal niet terug kwam .
Geen referral hier.
pi_48449615
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Wat voor Babolat?
Hoe bevalt het?
Had ik dus ook gedaan...zijkant van je racket meestal, schuurt nog wel eens wat hard over de grond
pi_48449744
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Gisteren weer getraind met het team, stond lekker te serveren, tegen de 190 denk ik. 1 game met 2 aces, en in die game 2 services waarbij de bal niet terug kwam .
Ik ben echt benieuwd hoe hard ik ondertussen serveer volgens mij...Normaalgesproken was het altijd rond de 110/120...maar als ik dan ineens verhalen hoor van mensen over dat ik zo kneiterhard serveer
Misschien ben ik ongemerkt toch wel heel wat harder gaan slaan
  woensdag 18 april 2007 @ 10:42:39 #140
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48451591
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef VadeRetro het volgende:

[..]

Wat voor Babolat?
Hoe bevalt het?
Hoe je een scheur in je racket slaat ? Door uit woede een bal bij de netpaal proberen weg te slaan en dan met je frame de netpaal raken.

Racket: Babolat VS NCT TOUR -> Staat verder niks op dus neem aan dat dat de naam is
En heb er al mee gespeeld ja. Het is even wennen omdat het anders in de handen ligt dan het Wilson racket. Maar goed alle dingen wennen zeggen ze. Ging overigens best goed eerste keer met dat ding: 3 aces in 2 opslagbeurten
  woensdag 18 april 2007 @ 12:20:46 #141
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48455851
  woensdag 18 april 2007 @ 13:19:39 #142
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48458565
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik mijn single heb uitgemaakt met 3 aces op rij, was me nog nooit gebeurd.
pi_48458989
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Welke speelsterkte heb je?
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_48467367
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef Artbij het volgende:

[..]

Welke speelsterkte heb je?
2 6'jes .

Vorig jaar pas begonnen met punten pakken aangezien ik structureel laag werd ingedeeld met de competitie. Zker bij jeugd heb je dit erg vaak. Dit is mijn eerst jaar senior, en eindelijk een beetje niveau tegenover me.

Mn service is trouwens wel mijn wapen, ben 2.04 meter, en heb aardig wat kracht in mn armen.
Geen referral hier.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:47:00 #145
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_48467669
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

2 6'jes .

Vorig jaar pas begonnen met punten pakken aangezien ik structureel laag werd ingedeeld met de competitie. Zker bij jeugd heb je dit erg vaak. Dit is mijn eerst jaar senior, en eindelijk een beetje niveau tegenover me.

Mn service is trouwens wel mijn wapen, ben 2.04 meter, en heb aardig wat kracht in mn armen.
Mario Ancic!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_48468256
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

2 6'jes .

Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_48468346
[quote]Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Racket: Babolat VS NCT TOUR -> Staat verder niks op dus neem aan dat dat de naam is
En heb er al mee gespeeld ja. Het is even wennen omdat het anders in de handen ligt dan het Wilson racket. Maar goed alle dingen wennen zeggen ze. Ging overigens best goed eerste keer met dat ding: 3 aces in 2 opslagbeurten
[/quote

Goede recensies.

]http://www.tennis-warehouse.com/feedback.html?pcode=NCTT]
  woensdag 18 april 2007 @ 17:10:21 #148
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48468642
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef Artbij het volgende:

[..]

Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.
Wat een bullshit, je hebt echt wel 3/4 spelers die de 190 met redelijk gemak halen hoor, daar is niet heel veel raars aan. En al helemaal niet als je 2.04 meter ben.
pi_48468657
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef Artbij het volgende:

[..]

Is gemeten. Verschillende parken, verschillende meetmethodes.
Geen referral hier.
pi_48561920
YES! YES!
Mijn eerste overwinning.
Vorig jaar alles verloren. Vaak net (6 tiebreaks verloren, geeneen gewonnen)
Dit jaar eerste wedstrijd twee partijen verloren. Slecht gespeeld.
Vandaag de eerste wedstrijd verloren. Mijn partner had nog nooit doubles gespeeld. Hij had ook nog nooit op kunstgras gespeeld. Het was toch aanpassen, maar hij heeft veel potentie, dus dat komt wel goed.
Daarna een mixed dubbel. Mijn partner is heel stabiel die bijna alles hard tegen de achterlijn slaat. De tegenstander had geen kans. 6-2, 6-1. Eindelijk verdien ik nu eens DSS punten. Het keerpunt in mijn carrière! Ik weet nu hoe het moet!
Watchout, here I come!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')