aan een stuk? Hoe laat en bij welke temperatuur?quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik speelde drie partijen achter elkaar, XL.Dus niet zeuren. (ben echt helemaal kapot nu, maar dat zeggen we er niet bij
)
Ik begrijp dat wel hoor. Was toevallig straks gaan kijken bij ons enige zondagteam.quote:Op zondag 15 april 2007 21:30 schreef Norrage het volgende:
En jullie speelden dus wel een supertiebreak? Daar hebben wij niet aan gedaan hoor bij de mixen...Is zo 'n ontzettende onzin
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft.
Kwartiertje/ half uurtje pauze. Vanaf twaalf uur, en temperatuur heb ik toen niet gechecked, sorry.quote:Op zondag 15 april 2007 21:28 schreef XL het volgende:
[..]
aan een stuk? Hoe laat en bij welke temperatuur?
Ik stond dus van 14:30 tot 19:00 op de baan (5 minuutjes pauze) en merkte echt wel dat ik minder kracht had om te serveren rond de klok van 18:00. Maar goed, de tegenstander speelde met dezelfde omstandigheden, dus hij heeft terecht gewonnen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kwartiertje/ half uurtje pauze. Vanaf twaalf uur, en temperatuur heb ik toen niet gechecked, sorry.Maargoed je weet zelf ook welke temperaturen vandaag golden voor heel het land. Roodverbrand/ gebruind koppie hier!
Ik ben competitieleider en moet dringend uitslagen invoerenquote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef Norrage het volgende:
Ja...valt me ook op....Maar verder vind ik het altijd wele en aardige site als je een beetje doorhebt hoe je er doorheen moet bladeren
Bij ons ook al zo extreem..We begonnen 10.30 en waren om 20.00 of zo klaarquote:
Dude... wie tennist er nou met oude ballen (en dan bedoel ik niet de heren die je tegenover je had).quote:Op maandag 16 april 2007 01:11 schreef VadeRetro het volgende:
Ik heb de hele winter binnen gespeeld. Net twee weken buiten op gravel. Buiten is heerlijk, maar meestal raak ik pas in september aan de ondergrond en de weersomstandigheden gewend. Maar de competitie begint al in april. Dus elk jaar weer een struggle om te wennen, weer verloren. Bovendien speel ik vrijwel altijd met wat oudere tretorns en dan krijgen we voor de wedstrijd nieuwe Dunlop MAX vers uit het blik. Wat stuiten die dingen! mopper mopper...
We moesten 's avonds tegen een team met van die gezellige oudere wat gezette mensen. Bij het inspelen kreeg ik haast geen enkele bal terug. De man aan de andere kant van het net kreeg geen bal recht of over het net. En na 5 minuten willen ze dan al serveren. En tijdens de wedstrijd slaan ze ineens wel alle ballen goed!
Tijdens de tweede wedstijd kreeg ik kramp. (Ik had die ochtend al twee partijtjes gespeeld). Ik kon nauwelijks meer aanzetten. We stonden op dat moment met 1-0 in sets voor, maar verloren toch. Slecht gespeeld, gelukkig waren de andere teams wel goed, dus eindigde de wedstrijd in 2-2. Volgende keer toch maar iets anders spelen, n.l. beter!
Punt is dat ik zelf helemaal niet van die Tretorn Plus ballen houdt. Ik vind het net bakstenen als ze nieuw zijn. Zelf geef ik de voorkeur aan Tretorn Micro X. Helaas is de keuze niet aan mij. Ik doe mee aan verschillende poultjes en die anderen willen graag met Tretron + spelen. Bij één poultje betaal je aan het begin van de cyclus een paar Euro waarvan dan nieuwe Tretorn + ballen gekocht worden. Aan het eind van zo'n cylcus van 3 maanden zijn die ballen oud en versleten. Dat was eind maart het geval. Als ik dan aanbiedt om met mijn Micro X ballen te spelen, willen ze dat niet omdat ze teveel stuiten en omdat ze zo licht zouden zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 16:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude... wie tennist er nou met oude ballen (en dan bedoel ik niet de heren die je tegenover je had).
Als ik met oude ballen getennist heb en daarna nieuwe uit een blik ga pakken lijkt het net alsof ik na 5 jaar weer eens een keer op de baan sta.
Zo'n poule heeft een vast dagdeel in de week dat er gespeeld wordt. De ballen worden 1 keer per week wellicht 2 uur gebruikt. Het zijn drukloze ballen en tegen het einde van een cyclus van 13 weken is er dus zo'n 25 uur mee gespeeld.quote:Op maandag 16 april 2007 22:33 schreef Norrage het volgende:
ik vind het maar een beetje een raar verhaal....3 maanden met dezelfde ballen spelen is sowieso al stom
Hoe sla je een scheur in je racket?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Heb me trouwens een Babolat racket gekocht. Heb afgelopen zaterdag per ongeluk een scheur in mijn frame van het Wilson racket geslagen.
Model van vorig jaar: Afgesprijsd van 199 voor 129.
Het damesdubbel op de baan naast je kijkt iig even mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef Chriz2k het volgende:
Foto gemaakt door mijn lieftallige vriendin:
[afbeelding]
Wat een walgelijk sexy kickservice heb ik toch ook![]()
Dat zijn mijn teamgenotes, dus dat zwakt het wellicht iets afquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het damesdubbel op de baan naast je kijkt iig even mee.
Wij ook!quote:
Haha XL, ik wilde het ook zeggen van de dames op de baan ernaast.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het damesdubbel op de baan naast je kijkt iig even mee.
Dat heb ik op andere foto's ook gedaan, die schuin van achteren zijn genomen. Op deze foto's heb ik dat expres niet gedaan omdat ik bang was Chris eventueel af te leiden door zo te gaan staan, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wij ook!![]()
![]()
(van één wedstrijd nog uitslag online komen weliswaar, maar toch
)
[..]
Haha XL, ik wilde het ook zeggen van de dames op de baan ernaast.
Maar leuke foto, Chriz2k!Jammer dat je vriendin de lens niet door een gaatje van het hek had gestoken en daarna de foto had gemaakt [/zeikmodus]. Doe ik zelf vaak wel
en dan lijkt het alsof de foto vanaf de baan genomen is, en heb je niet het gaas ook op de foto!
Dacht trouwens dat jij een stuk ouder was, check net even je fotoboek en zie dat je uit 1990 bent.. Dacht altijd tien jaar ouder ofzo.
Had ik dus ook gedaan...zijkant van je racket meestal, schuurt nog wel eens wat hard over de grondquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Hoe sla je een scheur in je racket?
Wat voor Babolat?
Heb je er al mee gespeeld?
Hoe bevalt het?
Ik ben echt benieuwd hoe hard ik ondertussen serveer volgens mij...Normaalgesproken was het altijd rond de 110/120...maar als ik dan ineens verhalen hoor van mensen over dat ik zo kneiterhard serveerquote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mattenklopper alert @ eerste foto.
Gisteren weer getraind met het team, stond lekker te serveren, tegen de 190 denk ik. 1 game met 2 aces, en in die game 2 services waarbij de bal niet terug kwam.
Hoe je een scheur in je racket slaat ? Door uit woede een bal bij de netpaal proberen weg te slaan en dan met je frame de netpaal raken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef VadeRetro het volgende:
[..]
Hoe sla je een scheur in je racket?
Wat voor Babolat?
Heb je er al mee gespeeld?
Hoe bevalt het?
Welke speelsterkte heb je?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mattenklopper alert @ eerste foto.
Gisteren weer getraind met het team, stond lekker te serveren, tegen de 190 denk ik. 1 game met 2 aces, en in die game 2 services waarbij de bal niet terug kwam.
2 6'jesquote:
Mario Ancic!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
2 6'jes.
Vorig jaar pas begonnen met punten pakken aangezien ik structureel laag werd ingedeeld met de competitie. Zker bij jeugd heb je dit erg vaak. Dit is mijn eerst jaar senior, en eindelijk een beetje niveau tegenover me.
Mn service is trouwens wel mijn wapen, ben 2.04 meter, en heb aardig wat kracht in mn armen.
Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
2 6'jes.
Vorig jaar pas begonnen met punten pakken aangezien ik structureel laag werd ingedeeld met de competitie. Zker bij jeugd heb je dit erg vaak. Dit is mijn eerst jaar senior, en eindelijk een beetje niveau tegenover me.
Mn service is trouwens wel mijn wapen, ben 2.04 meter, en heb aardig wat kracht in mn armen.
Wat een bullshit, je hebt echt wel 3/4 spelers die de 190 met redelijk gemak halen hoor, daar is niet heel veel raars aan. En al helemaal niet als je 2.04 meter ben.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef Artbij het volgende:
[..]
Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.
Is gemeten. Verschillende parken, verschillende meetmethodes.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:00 schreef Artbij het volgende:
[..]
Denk niet dat je 190 slaat. GOEDE 3 tjes die alles met de service winnen halen dat nl ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |