Vooral dat laatste stukje is nogal 'quote:‘Vierde reeks Idols in september bij RTL 4′
De talentenjacht Idols is vanaf september weer te zien bij RTL 4. Dat zegt jurylid Jerney Kaagman in Story. De televisie- show is alweer toe aan haar vierde reeks. “Ik ben er nog over aan het nadenken of ik dan weer meedoe, mochten ze me nog als jurylid willen“, aldus Kaagman. Het jurylid twijfelt over haar deelname gezien haar fysieke toestand. “De opnames van Idols hebben er de laatste jaren flink ingehakt. Ik ben echt gesloopt. Bekaf was ik toen het voorbij was“, zegt Jerney.
Het derde seizoen van Idols ging eind 2005 van start. Vorig jaar introduceerde RTL 4 de talentenjacht X Factor, waarvan de finale zaterdag door 1,8 miljoen mensen bekeken werd. Jerney uitte al eerder kritiek op deze muziekshow. “Ik denk dat er te weinig muziek in zit, veel praten“, liet Jerney eerder weten.
Wie de vierde reeks van Idols zal presenteren is nog onbekend. De derde reeks stond onder presentatie van Martijn Krabbé en Chantal Janzen. Martijn blijft graag aan als host van Idols, maar liever zonder Chantal. “Mocht er een nieuwe serie komen, dan zou ik die graag met Wendy van Dijk presenteren“, liet Martijn eerder weten in Privé.
Leuk idee!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:40 schreef Dizer het volgende:
Wat mij betreft mg het IJSduo Martijn en John het gaan presenteren!
Tooske Ragas & Reinout Oerlemansquote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
wie presenteerde ook alweer de eerste idols
Goddomme, luie snol!quote:De televisie- show is alweer toe aan haar vierde reeks. “Ik ben er nog over aan het nadenken of ik dan weer meedoe, mochten ze me nog als jurylid willen“, aldus Kaagman. Het jurylid twijfelt over haar deelname gezien haar fysieke toestand. “De opnames van Idols hebben er de laatste jaren flink ingehakt. Ik ben echt gesloopt. Bekaf was ik toen het voorbij was“, zegt Jerney.
Tijdens de vorige liveshows hadden ze geen goed woord over elkaar. Kunnen blijkbaar niet zo goed met elkaar overweg.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:18 schreef Andiyan het volgende:
En wat is dat met Martijn? Ruzie met Chantal dat ie niet meer met haar wil presenteren?
Tooske Breugem presenteerde Idols hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Tooske Ragas & Reinout Oerlemans
Hoe kom je daarbijquote:
Volgens mij lagen Chantal en Martijn elkaar niet echt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
Niet zeuren Martijn, gewoon weer met Chantal...!
Hij daalt wel in m'n achting nu hij de Wendy-ellende volgend jaar weer van stal wil halen.
Ik vind dat altijd de minst leuke ronde. Ik vind Nederlandstalige muziek zonder uitzondering gewoon niet mooiquote:Op maandag 26 februari 2007 13:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Nederlandstalig is juist altijd tof vind ik. Hoor je die slechte Engelse uitspraak tenminste niet :^.
Ga je ook zo zuur wezen bij IDO4?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd de minst leuke ronde. Ik vind Nederlandstalige muziek zonder uitzondering gewoon niet mooi.
Marianne.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Idols 4.
Ik zit te denken wie Jerney zou kunnen vervangen, lastig zeg.
Als er geen Nederlandstalige ronde komt zal dat een hoop geklaag schelenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ga je ook zo zuur wezen bij IDO4?.
Ik denk niet dat ze daar aan mee doet.quote:
Gewoon helemaal geen X Factor 2 en al helemaal geen Henk meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar aan mee doet.
Ik hoop bij X-Factor 2 dat de volgende indeling komt:
Henk-Jan: Solisten 26+
Marianne: Solisten -26
Henk: Groepen
Oh God, nou...weer bakvisjes en malloten die de hele dag dit gaan volgen en ook nog serieusquote:Op maandag 26 februari 2007 10:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanochtend op de radio gehoord: in september komt de vierde editie van Idols weer op de buis. Waarschijnlijk zonder Jerney.
Van mij ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
Henk zou ik op zich wel als 4e jurylid bij Idols willen hebben.
Die was het al na 1 seizoen zatquote:Op maandag 26 februari 2007 14:27 schreef jellyrose het volgende:
Jury bestaande uit HJ, Erik, Henk EN Jerney![]()
(Wat is er toch met dat Idols jurylid met die scheve tanden en kreukelbloesjes gebeurd trouwens?)
2 seizoenen dan tochquote:Op maandag 26 februari 2007 14:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die was het al na 1 seizoen zat
Zat hij er ook bij, bij Idols 2?quote:
Ja, hij zat er ook bijquote:Op maandag 26 februari 2007 14:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zat hij er ook bij, bij Idols 2?
Valt wel mee, tegen het einde van IDO werd X-factor ook al onthuldquote:Op maandag 26 februari 2007 15:12 schreef Californian_dreame... het volgende:
dit wordt trouwens al wel erg snel bekend gemaakt
ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt wel mee, tegen het einde van IDO werd X-factor ook al onthuld.
Dat is helemaal goed! Eric moet er wel weer bijquote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Froukje de Both mag ook wel samen met Martijn het gaan presenteren.
Marianne mag Jerney vervangen.
Update jij je avatar eensquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen Froukje de Both, en al helemaal niet Renate Verbaan.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Renaaaaaaaaaate!
Nee.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef BVO het volgende:
Renaaaaaaaaaate!
quote:
Voor WIDM vond ik haar niks, nu welquote:Op maandag 26 februari 2007 22:22 schreef BVO het volgende:
Na WIDM nog leuker. Leuk en lekker.
quote:
Wat een goed idee!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Wytske.
Ja, én zwart. Ik heb een hekel aan negers.quote:
Nee grapje.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, én zwart. Ik heb een hekel aan negers.
Miami Vice on Icequote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Dizer het volgende:
Eigenlijk gewoon Martijn en John. DIe twee zijn een gouden duo samen!
[afbeelding]!
Hoe bedoel jequote:Op maandag 26 februari 2007 23:53 schreef chansadres het volgende:
(en dit is een zin die ik nooit meer zal gebruiken met andere dingen...)
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Froukje de Both mag ook wel samen met Martijn het gaan presenteren.
Marianne mag Jerney vervangen.
dan heb ik een hekel aan jouquote:Op maandag 26 februari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, én zwart. Ik heb een hekel aan negers.
Alle paupers en white trash gaan er helaas wel naar kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, naar dat SBS6 programma gaat toch niemand kijken.
Of wel.
Selectief lezen is oké.quote:
Tien/Talpa/De Mol komt met hetzelfde concept.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:20 schreef chansadres het volgende:
SBS 6 wil in 2007 het nieuwe format So You Wannabe a Popstar op de buis brengen. In dit televisieprogramma wordt een tiental bekende Nederlanders omge- schoold tot popster.
Zingen met de sterren
Kunnen ze niet eens zelf wat bedenken bij SBS?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:20 schreef chansadres het volgende:
SBS 6 wil in 2007 het nieuwe format So You Wannabe a Popstar op de buis brengen. In dit televisieprogramma wordt een tiental bekende Nederlanders omge- schoold tot popster.
Zingen met de sterren
gaan ze dan alle oud-idols winnaars recyclen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:20 schreef chansadres het volgende:
Zingen met de sterren
Het is natuurlijk maar de vraag of er een apart forum komt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat er weer een nieuwe Idols komt. Tot september allemaal
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:14 schreef superhero87 het volgende:
Idols zonder Henkjan gaat floppen, hij hoort er gewoon bij
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of er een apart forum komt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat moet gewoonquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan gaan Joling en Nance het presenteren zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef SpecialGuest het volgende:
Kan Idols niet meeverhuizen naar SBS?
Hij vindt zichzelf zo grappig, kan niet langer dan een kwartier naar hem kijken.. Bovendien kan hij geen Engels dus het uitspreken van de titels wordt al moeilijk voor hem!quote:
Dat duo gaat ook Do you wanna be a popstar presenteren op SBS, waar Henk-Jan ook jurylid zal zijn. Er zijn al verschillende namen van kandidaten uitgelekt. Zo zullen Hilbrand Nawijn, Tanja Jess, Jochem van Gelder en Viktor Brand meedoen. Andere kandidaten zullen donderdag bekend worden gemaakt. 16 maart begint het op SBS.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan gaan Joling en Nance het presenteren zeker?!
SBS is Gerard Joling, Nance, belspellen met een dom mokkel tussendoor, Nada van Nie die in een extra uitzending het laatste nieuws brengt, Hart van Nederland middenin het programma en Maureen du Toit die sfeerreportages doet. Nouja, daar pas ik echt voor hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik denk niet dat Idols wezenlijk anders zou zijn bij SBS.
Wat een vreselijk hoog "quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat duo gaat ook Do you wanna be a popstar presenteren op SBS, waar Henk-Jan ook jurylid zal zijn. Er zijn al verschillende namen van kandidaten uitgelekt. Zo zullen Hilbrand Nawijn, Tanja Jess, Jochem van Gelder en Viktor Brand meedoen. Andere kandidaten zullen donderdag bekend worden gemaakt. 16 maart begint het op SBS.
Ook Tien gaat een dergelijk programma presenteren. Het zal "Just the two of us" heten. Presentatie ligt in handen van Gordon en Linda de Mol. Hier worden professionele zangers gekoppeld aan bekende Nederlanders. Edwin Evers en Beau van Erven Dorens doen onder andere mee. 11 maart wordt de eerste aflevering uitgezonden.
Je weet zelf ook wel dat je dan heus wel weer gaat kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:19 schreef BVO het volgende:
[..]
SBS is Gerard Joling, Nance, belspellen met een dom mokkel tussendoor, Nada van Nie die in een extra uitzending het laatste nieuws brengt, Hart van Nederland middenin het programma en Maureen du Toit die sfeerreportages doet. Nouja, daar pas ik echt voor hoor.
Ik zou dan wel erg gaan twijfelen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef SpecialGuest het volgende:
Je weet zelf ook wel dat je dan heus wel weer gaat kijken.
Als het een al te hoog SBS-gehalte krijgt kijk ik er niet naar, simpelweg omdat dat mij totaal niet trektquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je dan heus wel weer gaat kijken.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me een show als Idols niet bij SBS voorstellen. SBS associeer ik met huiselijk, dommig, sjonnie/anita's en kampers. Niet dat Idols nou zo'n intellectueel programma is, maar vind het niet bij SBS passen. RTL is meer van de grote, statige shows. Zie je ook duidelijk bij Dancing on Ice en Sterren dansen.. als je die twee vergelijkt. Allebei een totaal andere sfeer, zelfde concept. Zo'n sfeer zou dan ook bij Idols komen en dat past niet.
Ik vind hem wel ok. Maar het is natuurlijk niets voor Idols. Mijn post was ook niet echt serieus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf zo grappig, kan niet langer dan een kwartier naar hem kijken.. Bovendien kan hij geen Engels dus het uitspreken van de titels wordt al moeilijk voor hem!
BVO... we zijn het een keer eens!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
Jij vindt niet dat elk programma bij SBS6 een ontzettend tokkie- en campinggehalte heeft?
Misschien dat jij dat leuk vindt, maar ik haak in dat geval af.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:57 schreef Svensational het volgende:
Wie opent er vast een FB-topic voor een forumrequest?
We zullen het doorgeven aan RTL.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:50 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik wil echt geen idols meer op de buis hebben.
quote:Op zondag 4 maart 2007 00:40 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven aan RTL.
Ohquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij gaat nog steeds Idols doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |