Dank.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef wipes66 het volgende:
http://thepiratebay.org/t(...)Tiberium_Wars_-_DEMO
!!!
1,6ghz, geloven ze het zelfquote:Probable System Requirements For Command and Conquer 3:
Required System:
Microsoft Windows XP
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive (for the Collector's Edition)
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported
Sound card with speakers or headphones
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play
Broadband connection for online play with 3 or more players
DirectX 9.0c or above.
Minimum Required Specs:
Windows XP or Windows 2000
1.3 GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
256 MB RAM
Nvidia GeForce2 or equivalent video card with 32 MB RAM
DirectX 9.0b compatible sound card
4 GB available hard disk space
Please note that while you will be able to play The Battle for Middle-earth(tm) with the specifications above, play experience can benefit from additional RAM, above the required 256 MB
Nvidia GeForce2 MX is not supported.
Piratebay is hier downquote:Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef wipes66 het volgende:
http://thepiratebay.org/t(...)Tiberium_Wars_-_DEMO
!!!
Ik had het over de link, schat.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Credence het volgende:
[..]
Doet het hier gewoon. 150 kB/s nu.
Ah, hij doet het nu wel, bedankt.quote:
Dat ging snel downquote:FilePlanet Download System
Unable to add to line
This server is currently full or not accepting new connections at this time.
~600 down en 15 up hierquote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef micdrive het volgende:
550-600kb down en 50kb up hier. Nog 30min wachten
3 kwartier en zit op 11%quote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef rakotto het volgende:
1^!%!%~%##~^ nog 2 uur voordat torrent klaar is!!
nog op 15% met 150 kb/squote:
heb je wel poorten enzo geforward voor bittorrent?quote:
idd, ben jaloers.quote:
hoe?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je wel poorten enzo geforward voor bittorrent?
25 KB/squote:Op maandag 26 februari 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
6GB? Dan moet ik echt een nieuwe harde schijf kopen.
SCREENSHOTS!! OP HOOGSTE RESOLUTIE NUNU13651^!&@&!!!!%!%quote:Op maandag 26 februari 2007 21:49 schreef Dementor het volgende:
De demo is awesome.
Denk deze link wel omdat het zich hier handeld om een demo en niet om illegale meuk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:11 schreef Defiant het volgende:
Mag ik dit posten?? http://www.piratebay.org/(...)Tiberium_Wars_-_DEMO
Ik kan hem niet installeren, want ik heb geen 5GB meer vrij op beide schijvenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef Defiant het volgende:
Gaat wel behoorlijk snel ja die EA link.
Hihiquote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan hem niet installeren, want ik heb geen 5GB meer vrij op beide schijven![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan hem niet installeren, want ik heb geen 5GB meer vrij op beide schijven![]()
![]()
![]()
.
Fileplanet vie download manager gaat ook behoorlijk rap:)quote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef Defiant het volgende:
Gaat wel behoorlijk snel ja die EA link.
heb je 2x 10 gb hangen ofzoquote:Op maandag 26 februari 2007 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Wat een onzin, ik hoef maar 1.6 GB te downloaden, ruimte zatquote:
Nee, 1x 80, over 2 partities. Maar hij zit dus aardig volquote:
http://www.ea.com/ealink/quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Richardfun het volgende:
EA link aub?
500KB/s, dat is het betere werk.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
Daar is 'ie dan: ftp://ftp.tudelft.nl/pub/(...)ll.com/patsboom/demo
Mijn 8800GTX lust er wel pap vanquote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef rakotto het volgende:
[..]
SCREENSHOTS!! OP HOOGSTE RESOLUTIE NUNU13651^!&@&!!!!%!%
Maak er dan wat shots van.. Ik ben uber benieuwd.. Menu enzo!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn 8800GTX lust er wel pap van
jij houdt er wel van om mensen jaloers te maken he.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mijn 8800GTX lust er wel pap van
Dat is een stuk snellerquote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef Dementor het volgende:
ftp://ftp.tudelft.nl/pub/(...)om/demo/cnc3demo.zip
Voor de mensen die hem willen downloaden
Ik werk er dan ook hard voorquote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
jij houdt er wel van om mensen jaloers te maken he.:P
bij jou is het veel mooierquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat op het hoogst?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het blijft de bfme2 engine.quote:
Ja ok, maar dan waren die screens die ze uitbrachten echt zwaar gesoept of ietsquote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
het blijft de bfme2 engine.
Als je het speelt let je er wat minder op en is het echt wel ok
AA staat aan in de game zelf maar ik zal in vista nog wel even alles maxen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef Joeninator het volgende:
uhm.. mss nog Anti-Aliasing?.. Dan wordt het gladder hoor.. en ze zijn waarschijnlijk met paint gesaved.. en dat zorgt voor een zichtbaar verlies van 30%
installing as we speak...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef rakotto het volgende:
Dementor is mijn held.
p.s. had ik er maar niet naar gevraagd, nu moet ik het spel sneller hebben!!ben nu op 55%
God ik zal nog eens een keer een grote bek hebben om me niet te laten kennenquote:Op maandag 26 februari 2007 09:30 schreef outcast_within het volgende:
(Y) ja goed idee van je.
Kom maar op met de tekst die je hebt geschreven
Ik neem aan dat het smoother loopt op XP?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
AA staat aan in de game zelf maar ik zal in vista nog wel even alles maxen.
Waarvoor dankquote:
Ik zit achter een high end machine waar de GDI zelf nog een ion cannon mee zou kunnen bouwen loller dus of het beter onder XP loopt geen idee.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:50 schreef Joeninator het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het smoother loopt op XP?
jongen, ik heb een Ati Radeon 9600 pro :pquote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Joeninator het volgende:
Hmm.. ik ga het met mijn 7600GS AGP proberen.. pray for me![]()
Owjah.. Netjes die OPTop!
Netjes gedaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarvoor dank
Lijnen om de plaatjes ram ik er volgende week nog uit. Font is trouwens officieel font van EA
Tiberian Sun bedoel je. Want jou woorden spreken elkaar tegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef EleQusion het volgende:
Ik vond Tibirian Sun enorm zuigen, maar dit spel gaat wel ff een paar maanden door mijn computer blazen![]()
GDI
NOD
SCRIN (ofzo)
(en welke idioot heeft verzonnen dat de installeer 800mb werkgeheugen nodig heeft)
Namen zijn altijd lastigquote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef rakotto het volgende:
[..]
Tiberian Sun bedoel je. Want jou woorden spreken elkaar tegen.
Jij bent niet de enige. 75% van heel Europa gaat niet slapen.quote:
Kan niet wachten totdat ie binnen is, dit gaat een kort avondje slapen wordenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf? ik hoop dat niet waar is?quote:Heb hem net via de TPB -torrent gedownload...
De .exe dubbelklikken heeft tot gevolg dat de cleartype installatie gestart word
(je weet wel: dat programmaatje voor tft enzo..)
Handmatig unzippen en dan de installatie starten lijkt het 'm te doen.
mega wazig? Iemand anders zoiets gezien?
Ik heb hetzelfde, maar krijg een of ander Zango spyware programma ipv de normale insta
Hier vraagt om een passquote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
Daar is 'ie dan: ftp://ftp.tudelft.nl/pub/(...)ll.com/patsboom/demo
Wazig. Had een stuk of 5x geprobeerd en steeds moest ik een gebruikersnaam en paswoord invullen. Nu opeens kan ik hem wel downloaden :s . Atm nog 1 uur en 22 minquote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben hem van daar aan het downen...op 200 k
VCast wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:36 schreef Liquidootje het volgende:
Zou het ook draaien op een pII 350Mhz met 2 gigabyte rammetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |