Naar het schijnt had ze op de red carpet bij een interview wel aangegeven dat ze Idol zou bedanken, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dat podium opeens een beetje dichtklapt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar geen Idol bedankje.
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
Heb jij Jennifer Holiday wel eens zien zingen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
Lakisha ook!quote:
Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
er is iets mis met jullie. 06:42 en 6:59
Alhoewel.. eentje woont in amerika he. Dan mag het.
Wat zei je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken -censuur-.![]()
06:59 Nederlandse tijd is 21:59 westkust tijd. En laat de aflevering nu net van 20:00 tot 21:30 zijn geweest.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
er is iets mis met jullie. 06:42 en 6:59
Alhoewel.. eentje woont in amerika he. Dan mag het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:40 schreef Cee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
haha geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap er nog steeds niets van. Hoe kan dat? Iedere dove kan toch horen dat ze niet kan zingen?!?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is de uitslag nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]Ah prima uitslag in mijn ogen. Mijn dank is groot, hoef ik het niet meer te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik vond het ook ontzettend jammer. De enige reden die ik ervoor bedenken is dat het een beetje raar klein knulletje is met weinig sex-appealquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Mike het volgende:
AJ.
Onbegrijpelijk, want dat was echt een goed optreden. Hij bewees Amerika's ongelijk nog eens in deze uitslag-uitzending.
Sanjaya zat vorige week in de top vier...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ach in dit stadia boeit mij het niet wie eerder gaat en wie niet. Bedoel die nu weggestemd zijn zullen het niet beter doen dan de "favorieten". Natuurlijk zouden antonella en senjaja oid er eerder uit moeten, maar als dat niet deze week is, dan wordt het wel volgende week.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit het op ITV UK te kijken, daar zitten er allemaal backstage stukjes met Cat Deeley![]()
tussen ipv de stemnummers.
Melinda is echt zo lief! Echt wat Simon ook zegt, ze is heel goed zonder dat ze daar ontzettend mee te koop loopt of arrogant gedrag vertoont. Van mij mag Melinda winnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Kantar het volgende:Melinda
Zij is mijn favoriet bij de meijes, ze komt heel spontaan en oprecht over en kan naar mijn mening het beste zingen van iedereen dit seizoen.
Ik hoop echt dat zij het ver zal schoppen!
Gelukkig is er SYTYCD in de zomerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Kantar het volgende:
[..]
Cat
Boo, waarom laten ze haar alleen maar op ITV zien? (= retorische vraag)
Zij is veel leuker dan Ryan!
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor. Heeft kelly pickler een boobjob gehad of hoe zit dat
Seacrest met zijn "Did you spend your money on anything yet"!!
Ik vind 'r meer op Betty van Ugly Betty lijken, maar dan de Pretty versie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef Kantar het volgende:
Precies![]()
![]()
Trouwens, wie vind Jordin nog meer op Sara Ramirez (Callie uit Grey's Anatomy) lijken?![]()
Stop reading my BLOODY mind!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'r meer op Betty van Ugly Betty lijken, maar dan de Pretty versie.![]()
Inderdaad...terwijl de band er toch een bijzonder arrangement van had gemaakt.quote:
VoteForTheWorst heeft Antonella dit jaar als kandidaat en ze hebben de afgelopen jaren Scott Savol en kellie pickler toch flink ver gekregenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad...terwijl de band er toch een bijzonder arrangement van had gemaakt.
Ach ja, in andere jaren bleven sommige slechte zangers en zangeressen er ook wekenlang in.
Tja, een echt zonnestraaltje was het niet nee.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Mike het volgende:
Ik vond 'm altijd de uitstraling van een zak aardappelen hebben.
Die was idd overrated, maar wel so damn cute.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Beatles week gaat niet door dit seizoen. McCartney kon helaas niet ivm touren maar wou wel heel graag dus het zit nog in de planning voor volgende jaren. Vandaar dus ook british invasion week.
MIKALAHquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
EnAnwar
Vieze kerel was dat.
Constantine en Bo waren tof. En Mikalah![]()
![]()
!
met z'n foto's op zo'n gay-dating site.quote:
En je had een week nodig om daar wat van te zeggen?quote:
Ik kijk toch geen AI, jonkiequote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je had een week nodig om daar wat van te zeggen?![]()
Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ach in dit stadia boeit mij het niet wie eerder gaat en wie niet. Bedoel die nu weggestemd zijn zullen het niet beter doen dan de "favorieten". Natuurlijk zouden antonella en senjaja oid er eerder uit moeten, maar als dat niet deze week is, dan wordt het wel volgende week.
Bron? Dialidol zat er bv flink naast vorig jaar meerdere malenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen.
Zowel Antonella als Sanjaya staan al 2 stemronders ergens bovenaan.
Ik denk dat ze allebei zo de top 12 inzeilen!
Zo is er afgelopen week gestemd:
TOP 10 BOYS! Alone.
1.) Sundance,
2.) Sanjaya,
3.) Chris Sligh,
4.) Phil,
5.) Chris R,
6.) Blake,
7.) Brandon,
8.) Jared,
9.) AJ,
10.) Nick
TOP 10 GIRLS! Alone.
1.) Melinda,
2.) Lakisha,
3.) Antonella,
4.) Sabrina,
5.) Jordin,
6.) Stephanie,
7.) Gina,
8.) Hayley,
9.) Leslie,
10.) Alaina
Nee. Dit seizoen gaat volgens mij wel eens een goed seizoen worden waarin het echt gaat afhangen van wie er goede optredens geeft elke week. Er zijn nog geen frontrunners en zelfs nog geen favo's bij de jury. 2 jaar terug was Simon nu al flink bezig met Carrie pimpen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef jmac het volgende:
Zijn jullie het er eigenlijk mee eens dat dit al bijna een uitgemaakt zaak is en dat de finale tussen Melinda en Lakisha zal gaan met als outsiders Chris en Jordin?
Er wordt ook op gewed dus had even een eigen preview gemaakt hier
nee, een uitgemaakte zaak is het zeker nog niet. al zijn er natuurlijk wel mensen waarvan ik verwacht dat ze een grote kans maken. waaronder de 2 die jij als finalisten noemt.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef jmac het volgende:
Zijn jullie het er eigenlijk mee eens dat dit al bijna een uitgemaakt zaak is en dat de finale tussen Melinda en Lakisha zal gaan met als outsiders Chris en Jordin?
Er wordt ook op gewed dus had even een eigen preview gemaakt hier.
aanvullingen zijn natuurlijk welkom. Waarsch. hebben jullie 't de afgelopen jaren ook gevolgd dus kunnen jullie onderdogs beter inschatten.
[afbeelding]
en is nu nog niet zo?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Antonella haalt de Top 12 wel en gaat dan gigantisch op haar smoel. Weet ik zeker
Ze kiest nu nog haar eigen nummers en het decor is nog niet zo erg groot.quote:
RickyHoeGuardian van Idolforums.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bron? Dialidol zat er bv flink naast vorig jaar meerdere malen
Carriequote:Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef dolfg het volgende:
[..]
RickyHoeGuardian van Idolforums.
Heeft totnutoe werkelijk alles goed gespoilerd (de complete top 24).
Hoe bizar het lijstje er ook uitziet, ik geloof het wel.
Verder zit er een "major twist" aan te komen deze week volgens producer Nigel Lythgoe (ik ben benieuwd).
Speculaties over een wildcard zijn in volle gang (maar moeilijk haalbaar met dit uitzendschema) en ook speculaties over het wegsturen van de 4 mensen met de minste stemmen (dus bijvoorbeeld 3 jongens en 1 meid).
En... Carrie Underwood treedt donderdag op!![]()
had ik liever z'n zusje gehad. Iig niet die ongelovelijk irritante rotsmile van hem. Hij kan volgens mij ook niet meer normaal z'n bek opendoen zonder die smile tevoorschijn te toverenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef doeka het volgende:
Maar die Barbarella nog steeds erin; en die eeuwig blije Sanjaya; het is toch niet te geloven; ik was er heilig van overtuigd dat die naar huis mochten.
Oeh! Da's een goeie! Wow.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef oYo het volgende:
De major twist kan inderdaar een top 12 zijn met het hoogste aantal stemmen. Dan vallen er misschien wel 4 jongens af.
Maar niet goed genoeg om haar naam goed te onthouden?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lakisha is inderdaad niet zó goed. Ik vond Mandisa beter na 2 performances.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mandisa ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar niet goed genoeg om haar naam goed te onthouden?
Ok ok, ik ken alleen het zesde seizoenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mandisa ?
Ken Warwick (andere producer) gaat a.s. donderdag ook bekend maken wat nu the big event gaat worden halverwege de liveshows...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef dolfg het volgende:
Verder zit er een "major twist" aan te komen deze week volgens producer Nigel Lythgoe (ik ben benieuwd).
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef dolfg het volgende:
[..]
RickyHoeGuardian van Idolforums.
Heeft totnutoe werkelijk alles goed gespoilerd (de complete top 24).
Hoe bizar het lijstje er ook uitziet, ik geloof het wel.
Speculaties over een wildcard zijn in volle gang (maar moeilijk haalbaar met dit uitzendschema) en ook speculaties over het wegsturen van de 4 mensen met de minste stemmen (dus bijvoorbeeld 3 jongens en 1 meid).
En... Carrie Underwood treedt donderdag op!![]()
Vonzell was niet dik, Fantasia was een slanke den, Taylor had de x-factor, net als Bo. Het spijt me, maar Lakisha beschikt absoluut niet over de x-factor. Ze is gewoon een huisvrouw/moeder die zeer goed kan zingen. Van mij mag ze ver komen, maar ik weet vrij zeker dat ze er vroeger uitgeknikkerd wordt dan menigeen denkt.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vonzell werd 3de hoor. Ruben won American Idol. Fantasia won ook.
Taylor Hicks was ook niet de seksicoon. Bo Bice.
Genoeg mensen die op zangkwaliteiten verder kwamen ipv uiterlijk. Kellie Pickler is weer het andere uiterste.
quote:'Idol' Finalist Goes to 'College'
Kevin Covais hits the big screen. Will viewers hit back?
March 5, 2007
Kevin Covais, American Idol, seemed unlikely, but how unlikely is Kevin Covais, Movie Star?
Nicknamed Chicken Little (and worse) during his surprisingly long "American Idol" run last season, Kevin Covais will make his movie debut in the Lionsgate youth comedy "College."
According to The Hollywood Reporter, Covais will be joined in the Deb Hagen-directed film by Drake Bell, Andrew Caldwell, Haley Bennett, Gary Owens and Ryan Pinkston. Dan Callahan and Adam Ellison wrote the script, which focuses on a trio of high school students who enjoy a wild weekend during a perspective freshman weekend at a nearby college.
Element Films is financing the project.
An inexperienced 16-year-old when he made his run into the "Idol" Top 12 last season, Covais has never acted before. Bell is one of the stars of Nickelodeon's "Drake and Josh" and was featured in the remake of "Yours, Mine and Ours."
Caldwell has recurred on the Disney Channel's "Hannah Montana," while Bennett is a co-star in the feature "Music and Lyrics."
quote:Sources have revealed to TMZ that there's a feud a brewin' backstage at "American Idol."
According to our spy, some of the religious female contestants are none too fond of one Miss Antonella Barba, since racy photos of the off-key idol began popping up on the net.
No confrontation has erupted, but it's been downright chilly behind the scenes, with the idolettes now waiting to see if America decides to keep the photogenic Barba around for another week, heaven forbid!
www.tmz.com
sligh i hope?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:52 schreef popolon het volgende:
Erg middelmatig vanavond.
Chris was wel goed.
Gewoon genant om naar te kijken.quote:
Het is inderdaad een uitgemaakte zaak dat Melinda AI wint dit jaar. Wat betreft Lakisha weet ik niet zeker of ze in de finale komt, ik vond Mandisa verleden seizoen beter, en die ging er ook veel eerder uit dan verwacht. Op dit moment denk ik dat de finale zal gaan tussen Melinda en Blake.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef jmac het volgende:
zit nu ook de aflv. van vannacht gekeken, maar wat een drama is hij weer zeg. Allereerst dat achterlijke dansje van 'm. En opeens van rustig gaat ie een harde uithaal maken, wat een bagger performancequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef Mike het volgende:
Zou Sanjaya stiekem een meisje zijn?
Dat 'geheim' van 'm...dat kan echt niet.
Ik denk wel dat ze het gaan doen, dit seizoen zou sowieso meer verrassingen brengen dus ik zie het wel gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef dolfg het volgende:
Zo maar de regels veranderen zal niet gebeuren denk ik.
De big twist heeft denk ik meer te maken met de songwriter competition.
Donderdag bijvoorbeeld 4 jongens eruit (niet gebaseerd op het totaal aantal stemmen maar op percentages) zal een enorme rel veroorzaken.
Bovendien is het altijd een zwaktebod om gedurende een competitie de regels aan te passen, want eigenlijk zeg je dan: we hebben de verkeerde jongens geselecteerd.
nog een link dat het zou bevestigenquote:I'm posting this here because it hasn't been confirmed yet, but the Baltimore Sun is reporting that U2 singer Bono let slip that AI is going to Africa. I assume that means an episode of AI filmed in Africa, and not a show called "African Idol", though the quote is vague enough to suggest either possibility.
Nee, maar ik zat even naar de songkeuzes van de dames te kijkenquote:
Dit is trouwens de Mariah versiequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef oYo het volgende:
Jordin - heartbreaker
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:22 schreef Liquidootje het volgende:
Net eventjes gekeken. Moet wel zeggen dat de vrouwen weer goed bezig waren ja. Elke week zijn we er wel mee eens wie goed was en wie niet. Maar ik werd vandaag hitsig wakker dus ik lette eventjes op andere dingen.
Sex-appeal factor: *****/*****
Jordin Sparks: Wat een groot wijf is dat eigenlijk. Maar wel heel lekker hoor 3/5
Sabrina Sloan: Boh ze heeft echt een hemels figuurtje en die krulletjes. Grrrr... Ze oogt wel een beetje eng eigenlijk. 3/5
Antonella Barba: Toen het liedje begon vond ik haar eigenlijk best goed. Toen Simon het over haar media-spot had en de camera zoemde in op haar prachtige, lievige kopje had ik het best wel met haar te doen. Totdat ze ging praten natuurlijk. Kaplaarzen... mmm 5/5
Haley Scarnato: Wie? Dat lievige, geen sex voor het huwelijk meisje.2/5
Stephanie Edwards: Hmm kort haar... hmmm 2/5
LaKisha Jones: Hmm1/5
Gina Glocksen: Ze heeft echt sex appeal, niet zo sletterig als Antonella maar ook zeer geil. [b4/5[/b]
Melinda Doolittle: Ze ziet er een beetje vreemd uit, maar als de camera frontaal staat is ze heel schattig ook wel lekker 3/5
echt zo goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Y83fuj_ewYY![]()
totally agree with thatquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
eigenlijk is het jammer dat er maar 6 meiden doormogen...
als ik er dan toch 2 moet kiezen die af moeten vallen, dan kies ik voor Antonella en Haley.
Absoluut mee eens!quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:58 schreef popolon het volgende:
Holy crap, die Melinda wordt steeds beter. Wat een strot.
Veruit de beste vanavond. Veruit.
Yup. Mee eens. Antonella zeker.... ik vond het toch al een arrogante kut bitch, en ze heeft 3 keer op een rij bewezen dat ze gewoon totaal niet kan zingen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
als ik er dan toch 2 moet kiezen die af moeten vallen, dan kies ik voor Antonella en Haley.
Ja maar toch, die is er nog niet klaar voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Absoluut mee eens!
Op de tweede plaats stond voor mij Lakisha.
Van de heren waren er maar weinig die beter waren dan Antonella deze keer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Yup. Mee eens. Antonella zeker.... ik vond het toch al een arrogante kut bitch, en ze heeft 3 keer op een rij bewezen dat ze gewoon totaal niet kan zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal de rest niet verklappen want die lagen misschien wel wat minder voor de hand.
[ Bericht 11% gewijzigd door popolon op 09-03-2007 04:03:27 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
kan je t even in spoiler tag zetten of pm'enquote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:06 schreef popolon het volgende:
Antonella.
Je kunt niet zingen, je past beter in de Playboy.
Zal de rest niet verklappen want die lagen misschien wel wat minder voor de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Proud to be American. Hier woon ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 03:23 schreef jmac het volgende:
al gevonden via google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Maar ze zijn belgisch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:18 schreef oYo het volgende:
Volgende week vrijdag en zaterdag hebben we ook de top 20 van Idool 2007 in Vlaanderen.
Eerste seizoen zaten daar ook wel een paar talenten tussen, beter dan in Nederland in ieder geval.
http://www.vtm.be/idool2007/index.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie van het American Idol Gives Back? Vind het een beetje over the top.
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Kantar het volgende:
Dan zal ik m'n top 12 ook maar posten..![]()
12. Sanjaya Malakar
12:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Come out of the closet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef wonderer het volgende:
Het leukste van die shows is nog wel de een-tweetjes tussen Ryan en Simon
Ze zijn beide zo wittyquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef wonderer het volgende:
Het leukste van die shows is nog wel de een-tweetjes tussen Ryan en Simon
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Black_Tulip het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:32 schreef Cee het volgende:
1. Melinda Doolittle
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Kantar het volgende:
1. Melinda Doolittle
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 06:45 schreef LeBeau het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:12 schreef oYo het volgende:
1 Melinda Doolittle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De commercial is weer terug, hoera! Hij was weer hilarisch.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:26 schreef Cee het volgende:ik kan mij er nooit van weerhouden om de spoilers te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De commercial is weer terug, hoera! Hij was weer hilarisch.![]()
A little bit hateful
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:26 schreef Cee het volgende:
De commercial is weer terug, hoera! Hij was weer hilarisch.![]()
Misschien? Is allang bekend gemaakt wie er allemaal komen hoor in een van de vorige uitzendingenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:42 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik heb gehoord dat Jennifer Lopez op 12 april een workshop plus optreden geeft op American Idol.
Onderschat haar niet haar nieuwe Spaanse album ("Como Ama Una Mujer") is totaal anders dan haar normale liedjes.
Ook Gwen Stefani schijnt mischien te komen.![]()
Ah, dat is zielig, niemand wil z'n liedje zingen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Noone will perform his hit Theres a Kind of Hush on the results show.
Wist ik niet..quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef jmac het volgende:
[..]
Misschien? Is allang bekend gemaakt wie er allemaal komen hoor in een van de vorige uitzendingen![]()
Jij zou toch niet meer kijken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:34 schreef popolon het volgende:
Niet te geloven dat die flapdrol er nog in zit.
Lol, zie via die link t volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=oeuN7ciZ1lw&mode=related&search=quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, dat is zielig, niemand wil z'n liedje zingen.![]()
Sorry, kon het niet laten! Die naam is een open deur.![]()
British Invasion, lijkt me leeeuuuk! Dat thema hadden ze bij Canadian Idol een keer en dat was erg grappig. Misschien durft er iemand wel te doen wat Jacob Hoggard toen deed.
Heeft Sundance en Antonella niet geholpen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sanjaja blijft er nog wel even.
Votefortheworst.com.
[afbeelding]
dat is idd haar nieuwe single... en Carrie kan ze gewoon echt niet evenaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
omfg... Floortje uit Idols 3 heeft nu als nieuwe single Starts With Goodbye van Carrie Underwood gecovered..wat een verschil tussen de 2 uitvoeringen![]()
Oh is t weer begonnen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:20 schreef wonderer het volgende:
De Karin-Bloemen-versie van I who have nothing is veeeeeeeeel beterMaar Jordin deed het niet slecht.
Sanjaya... uhm...
Grote fan van Sanjaya, naar wat ik begrepen hebquote:
quote:Sanjaya's "You Really Got Me" offers him an opportunity to forget about singing entirely, which is a good thing because he's actually interesting. Of course, that's all overshadowed by the batshit-crazy awesomeness of the hysterical crying thirteen-year-old girl in the audience who gets more airtime than anyone else and who I think got her own 1-866 number. The whole spectacle is maybe the greatest thing I've ever seen on this show.
quote:Melinda is predictably great on "As Long As He Needs Me," but she makes Little Miss Sobshine lose it in the audience again, which makes it all worthwhile. Seriously, that little girl made this whole episode.
Niet dat DialIdol erg goed zat de afgelopen weken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef -tK- het volgende:
http://dialidol.com/asp/predictions/Predictions.asp
quote:Chris Richardson is up next. His goal for this week is to finally nail a song straight through his left nostril. I'm picturing a different sort of nail...the kind that runs down a chalkboard. He ever so modestly wants, aside from showing us that he is, in fact, a great performer, to show us that he is, in fact, a great singer, despite that fact that he is, in fact, not. Peter Noone essentially says "dude, you suck," and then vainly attempts to coach him through one of the seminal songs of Pete's younger years.
JOEPIE!! Gaan ze ook allemaal liedjes van haar (no doubt) zingen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week: Gwen Stefani als coach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door jmac op 22-03-2007 02:32:18 ]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef jmac het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje... maar ik moet bekennen dat ik op dit moment niet weet wie dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is
Maar dat dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jeetje... maar ik moet bekennen dat ik op dit moment niet weet wie dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is
Maar dat dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Proud to be American. Hier woon ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin![]()
Dat is echt helemaal niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef -tK- het volgende:
http://dialidol.com/asp/predictions/Predictions.asp
Damn nog een week Sanjaya Malakar
(Z'n zus zag er trouwens weluit)
Blake Lewis vond ik trouwens het hoogtepunt van de show![]()
De echte ranking wijkt aardig af.![]()
By the way Bottom 2 is niet echt de bottom 2.
Echte ranking wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze keer Haley best wel goed en wat een benen!
Chris R. deed het heel erg goed, ook al ben ik niet zo'n fan van 'm. Lakisha koos echt een nummer wat bij haar stem paste, Blake rules, Melinda is altijd safe...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:24 schreef oYo het volgende:
By the way Bottom 2 is niet echt de bottom 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die griet is echt knapquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:24 schreef oYo het volgende:
Ik vond deze keer Haley best wel goed en wat een benen!Ik vond Lakisha zwaar bagger. Grote lelijke soepjurk, emotieloze ogen en ze zong net niet op de juiste toon; vrijwel het hele nummer klonk een beetje 'pitchy'. Verreweg haar slechtste optreden tot dusver.quote:. Lakisha koos echt een nummer wat bij haar stem paste,beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Bedoelen ze met het woord pitchy vals? Want dat hoor ik die Randy vaak zeggen. Die gast is zo irritant met zijn Yo Yo. Paula Abdul durft bijna nooit kritisch te zijn en wil aardig gevonden worden. Simon is van hun de normaalste.![]()
De studio mp3tjes zijn ook weer tof
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Next Week: Gwen Stefani is the guest mentor. The Top 10 theme will be “Music from the 90s”quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:18 schreef jmac het volgende:
[..]
JOEPIE!! Gaan ze ook allemaal liedjes van haar (no doubt) zingen?
Die Sanjaya zit in de top 10Snap echt niet hoe de jury hem uberhaupt door hebben laten gaan
![]()
Wat een kutstem heeft hij, en dat nep lachen van hem de hele tijd![]()
![]()
Dat huilende meisje
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
Kun je die alleen van hun website halen? Want je kunt daar helaas niet met Paypal betalen. Met mijn credit card heb ik geen zin te betalen voor zulke mini bedragen. Die studioversie van You Keep me haning on van Blake wil ik graag hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De studio mp3tjes zijn ook weer tof![]()
Zie je PMquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kun je die alleen van hun website halen? Want je kunt daar helaas niet met Paypal betalen. Met mijn credit card heb ik geen zin te betalen voor zulke mini bedragen. Die studioversie van You Keep me haning on van Blake wil ik graag hebben.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Next Week: Gwen Stefani is the guest mentor. The Top 10 theme will be “Music from the 90s”Leuk thema (krijg je tenminste niet dat gezeik van ''oude liedjes modern willen maken'') en
Gwen
is altijd leuk natuurlijk..
![]()
![]()
Grammy Award-winning artist Gwen Stefani will work with the Top 10 finalists next week on AMERICAN IDOL Tuesday, March 27 (8:00-9:07 PM ET live/PT tape-delayed), and will perform The Sweet Escape with Akon on the results show Wednesday, March 28 (9:00-9:30 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX. It will be a pop-themed week, as contestants pick their favorite songs from that genre.
De show is dus maar 1 uurMaar wat het thema nou is
Pop muziek lijkt me te breed?
quote:Melinda Doolittle may have gotten raves from the judges, but the real star of American Idol this week was Ashley Ferl, the 13-year-old from Riverside, California, whose tears rolled as the cameras rolled. Ashley, who attended the taping with her mom and a teenage pal on Tuesday, could hardly contain her excitement when the 11 Idol finalists took the stage. When Sanjaya, one of the four Idols she told Ryan Seacrest she's rooting for, smiled in her direction during his performance of The Kinks' "You Really Got Me," Ashley wept uncontrollably, in front of 37 million viewers.
Then again, the pigtailed teen never expected to be in such close proximity to Idol's fledgling stars. Is it any wonder that she was overwhelmed?
According to producers, the Ferl family landed on Idol after snagging tickets to a taping of Are You Smarter Than a 5th Grader?. Soon after receiving the ducats, they realized that the package also included access to a rehearsal of either Idol or 5th Grader. Clearly, it wasn't a difficult decision. As fate would have it, producers took notice of Ashley when she began sobbing during Idol's pre-show. They swiftly invited the family to the final taping, where she again wept uncontrollably. And so, thanks to Idol, another star is bornYou know when you close your eyes and wish for something?
quote:tijdens de rehearsal ook al?
ga het vanavond eens kijken, maar over Ashley heb ik natuurlijk al wel gehoord
oh, en CDP: als je toch PM's aan het versturen bent
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-![]()
Vandaar dat ze zoveel in beeld was. Gewoon ongegeneerd tranentrekken, vrij letterlijk.
Niet verrassend, wel goedkoop."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Gewoon goede tvquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Vandaar dat ze zoveel in beeld was. Gewoon ongegeneerd tranentrekken, vrij letterlijk.
Niet verrassend, wel laag.
Niets voor niets dat Nigel (exec. producer) achter haar zat..You know when you close your eyes and wish for something?
Same gj!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
oh, en CDP: als je toch PM's aan het versturen bent![]()
![]()
Voor het hele topic zich volspamt: iedereen die de mp3s wil, stuur maar een PM naar mij!You know when you close your eyes and wish for something?
![]()
Geweldige gezichten als ze horen dat Sanjaya door is.
vooral Phil, Jordin en Melinda
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gewoon goede tv
Niets voor niets dat Nigel (exec. producer) achter haar zat..Nigel!
SYTYCD kan niet snel genoeg beginnen..
![]()
Ligt het trouwens aan mij of zat Melinda nou echt haar microfoon onder te spugen tijdens haar optreden?![]()
![]()
![]()
SYTYCDTof om Benji in Candyman te zien, we zien te weinig van Travis
Melinda zat behoorlijk te spugen. Op de Hd versie zie je ze druppel voor druppel over je scherm vliegen.![]()
Bijzonder entertaining aflevering waarin Haley de rol van Antonella heeft overgenomen en Blake het echt fantastisch heeft gedaan.
Jordin is super en Melinda en in nog grotere mate Lakisha krijgen allebei een probleem met hun songkeuzes.
Er moet ontwikkeling in komen anders worden ze straks links en rechts ingehaald.
Exit van Stephanie verbaasde me niet overigens.
Ik ga maar eens een pm versturen.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]![]()
Show was leuker dan vorige week. Melinda's nummer vond ik niet zo bij dr passen, maar ze zong het wel heel goed. Jordin! Chris Sligh had echt by far het beste optreden van deze week!! De rest hing er maar wat tussen. Blij dat Stefanie weg is, vond haar toch niet zoveel aan. Ik hoop dat Lakisha snel eruit is, ze is zo fake.
.
Whatever I want.![]()
Ik vind Haley trouwens wel sympathiek...
Ze is misschien niet de meest briljante zangeres, maar ze pakt iig wel de koe bij de horens![]()
![]()
![]()
Sanjaya op 5. AOL users are crazy.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
What's going on here?
Chris R op 4?
Lakisha op 7?
Gina op de schopstoel?![]()
Gina was best matig hoor. Ik vind haar ook helemaal niet zo sympathiek en leuk meer als in het begin.
Sanjaya is gewoon heel populair om een of andere reden. Werd ook gepersifleerd bij Saturday Night Live gisteren.
Chris R. staat wel bizar hoog, in de rest kan ik me wel vinden. Blake, Jordin en Melinda zijn tof.
![]()
Mijn top 10 nu:
1. Melinda..
2. Jordin
3. Lakisha
4. Gina
5. Chris S
6. Haley
7. Blake
8. Chris R
9. Sanjaya
10. Phil..
![]()
Lakisha is helemaal niet zo bijzonder hoor, ze is zo schreeuwerig. Kan me wel vinden in AOL, alleen Chris R en Chris S mogen omgedraaid worden en Phil hoger.
Whatever I want.![]()
mijn top 10 atm
1 Melinda
2 Jordin
3 Blake
4 Lakisha
5 Chris S
6 Chris R
7 Gina
8 Haley
9 Phil
10 Sanjaya-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-![]()
Dan zal ik m'n top 10 ook maar geven.![]()
1. Melinda![]()
2. Jordin![]()
3. Chris R![]()
4. Blake![]()
5. Gina![]()
6. Haley![]()
7. Lakisha![]()
8. Chris S![]()
9. Phil![]()
10. Sanjaya![]()
Haley is aanzienlijk gestegen, maar dat zal wel komen doordat ze steeds meer op Katharine McPhee lijkt.![]()
![]()
Edit: LOL! Ik lees net toevallig dat Haley ook daadwerkelijk de extensions die Katharine McPhee vorig jaar in had heeft gedragen de afgelopen weken.Ew.
![]()
1 Melinda
2 Jordin
3 Chris S
4 Blake
5 Phil
6 Haley![]()
7 Lakisha![]()
8 Gina
9 Chris R![]()
10 Sanjaya
beter een knipoog dan een blauw oog