abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 01:43:52 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46682826
American Idol #7: 16 januari beginnen we weer!
American Idol #8: It's for my Confidentiality!

We zijn er weer!

Randy, Paula en Simon zijn weer op volle kracht aan t bitchen!

Di 27 februari: Top 10 Male Singers Perform
Wo 28 februari: Top 10 Female Singers Perform
Do 1 Maart: Results Show

Di 6 Maart: Top 8 Male Singers Perform
Wo 7 Maart: Top 8 Female Singers Perform
Do 8 Maart: Results Show

Dinsdag 13 Maart: Top 12 Finalists Perform for the First Time
Woensdag 14 Maart: Results Show[/b]

Let op: Warez mogen nog steeds niet op FOK! dus linkjes en uitnodiging om te PMen mogen ook in dit topic niet

Top 10 Girls:
Alaina Alexander

Antonella Barba

Gina Glocksen

Haley Scarnato

Jordin Sparks

Lakisha Jones

Leslie Hunt

Melinda Doolittle

Sabrina Sloan

Stephanie Edwards

[ Bericht 37% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-02-2007 01:57:48 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 26 februari 2007 @ 01:54:02 #2
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46683024
TVP dan maar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 26 februari 2007 @ 05:24:55 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46685038
Tot nu toe (na 1 show dus eigenlijk....) ben ik helemaal fan van Lakisha!

Eens zien hoe ze het deze week gaat doen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46687738
Ben benieuwd hoe de jongens het deze week gaan doen na al die kritiek van vorige week. p.
pi_46689310
. Melinda. .
pi_46689885
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
. Melinda. .
Zij idd en Jordin
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_46691123
Go Chris S.
pi_46692378
Vanmiddag even mn achterstand inhalen.
pi_46694000
Go Phil, Chris S, Melinda en Jordin!
Whatever I want.
pi_46697421
Was dit topic ff kwijt .
Go Chris S!!
  maandag 26 februari 2007 @ 16:30:49 #11
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46698687
Lakisha is ook mijn favo. Gisteren nog eens naar de versie van Jennifer Hudson geluisterd. Lakisha is echt indrukwekkend. Maar JHud heeft wel een Oscar!!
  ESF Reporter maandag 26 februari 2007 @ 19:30:47 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_46704924
Jennifer de Oscar!
Toch
Veel
Potentie
in al die ex-AI'ers.
  maandag 26 februari 2007 @ 19:33:08 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46705040
Maar geen Idol bedankje.
  ESF Reporter maandag 26 februari 2007 @ 20:05:37 #14
87554 Cee
Welluk?
pi_46706429
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar geen Idol bedankje.
Naar het schijnt had ze op de red carpet bij een interview wel aangegeven dat ze Idol zou bedanken, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dat podium opeens een beetje dichtklapt.
En daarbij, Idol heeft voor haar niet meer gedaan dan haar wat bekendheid te geven, ze heeft voor de rol van Effie nog steeds enkele keren audities gedaan temidden van 400+ andere wannabe-Effies. Ze zullen haar vast niet hebben gekozen vanwege haar 'gevestigde naam als voormalig zesde-plaats-winnaar van Idol 3'.

Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
  maandag 26 februari 2007 @ 20:06:44 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46706475
Ze had het simon cowell beloofd
  woensdag 28 februari 2007 @ 07:30:28 #16
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46761449
De heren waren vanavond stukken beter als vorige week....Althans, een AANTAL dan, want er zitten ook een paar erg treurige gevallen bij
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46763409
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46767517
Ik kan pas vrijdag kijken, maar ik wil nu eigenlijk!!!! .

Maar wel stuk toffer hoor, alle eps achter elkaar zien .
Whatever I want.
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:44:45 #19
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46768092
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
Heb jij Jennifer Holiday wel eens zien zingen?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_46772789
Mag die Antonella eigenlijk nog wel blijven vanwege al dat gezeur om die foto's?
Ik wil er namelijk nog van genieten. Lekker wijf maar als ze zingt zet ik mijn mute knop even aan totdat ze klaar is .
pi_46779857
Chris R = BRILJANT! Die gast is echt goed. Ken het hele nummer niet maar wat een gaaf optreden
Sundance = verbaasde mij over die hoge noten. Ook een geweldig optreden.
Chris S = Gewoon goed en coole gast
Blake = Die gast is TOP!
AJ = vindt hem een beetje bewegen als een wijf maar zingt wel heel goed. Leuk optreden.
Jared Cotter = Leuk optreden van die gozer. Goed gezongen en mooie stem.
Phil Stacy = zingt goed maar heel saai overkomen
Nick Pedro = Wel goed geozngen maar wat een saaie lul is dat zeg.
Sanjaya =
Brandon Rogers = verkrachting van dat schitterende nummer. Die gast heeft een mooie stem maar om dat lied zo te zingen

Weet iemand welke nummers ze allemaal zongen? Zaten aantal coole liedjes tussen.
pi_46779876
Mannen blijven mij niet boeien.. nog steeds..
A little bit hateful
pi_46780073
AH zitten we hier nu!
pi_46783511
Ik ga zo de aflevering van gisteren bekijken. Dit is de eerste keer dat ik American Idol volg trouwens, en ik vind het top

Mijn favorieten:

Heren:

1 Chris Sligh
2 Blake Lewis

3 Phil Stacey
4 AJ Tabaldo

Dames in willekeurige volgorde:

Stephanie Edwards
Sabrina Sloan
Jordin Sparks
Melinda Doolittle
Lakisha Jones
pi_46786436
God, wat viel dat enorm tegen zeg. Ik had verwacht/gehoopt dat deze aflevering net zo goed zou zijn als de eerste van de meiden, maar helaas.. Er waren er wel meer mensen goed, maar ik vond niemand zo goed als sommige meiden.

Favorieten deze keer:

1 Chris Richardson
2 Chris Sligh
3 AJ Tabaldo
4 Nick Pedro
5 Sundance Head

Ik kon het erg goed vinden met het jurycommentaar van Simon Cowell. Phil Stacey vond ik deze keer inderdaad onorigineel klinken en Blake Lewis viel me heel erg tegen. Ik ken het nummer Virtual Insanity niet zo goed, maar het was me gelijk duidelijk dat het een Jamiroquai nummer was. Dat kan ook aan Jamiroquai liggen natuurlijk Maar als de artiest die het nummer heeft geschreven zo duidelijk doorklinkt in je cover moet je dat nummer gewoon niet doen imo. Daarentegen voerde hij het wel vrij goed uit en dat middenstuk was briljant
  ESF Reporter woensdag 28 februari 2007 @ 21:53:24 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_46787927
Ik vond deze aflevering ontzettend leuk! Er zaten leuke optredens tussen en de jury en Ryan waren hopeloos melig. Vooral Simon.
"Yeees, let's all bow down to the God of Paula. Let's not have an opinion!"
"I would like to congratulate my mum whose birthday is in november. Happy birthday in 6 months' time, mum! And I like puppies!"
En al dat commentaar over het liedje van Jared.
pi_46792138
leuke aflevering inderdaad, maar toch jammer dat het niveau zoveel lager dan bij de meiden.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_46792238
Om eerlijk te zijn vind ik de algehele niveau wat laag dit jaar. Misschien moet het nog even losbranden.
A little bit hateful
pi_46792580
Bij de dames zitten er wel een paar die wel erg goed zijn, daarentegen ook een paar die echt om te huilen zijn de jongens vind ik tot nu toe vrij saai maar Sundance Head was goed, zeker vergeleken met vorige week toen hij dat hallelujalied ten gehore bracht

Zonde van Sanjaya, hij is te verlegen denk ik en misschien dat hij daardoor ook zo'n zacht stemmetje heeft, hij valt nogal in het niet bij de rest. Misschien moet hij het over een paar jaar nog eens proberen
Let's plant a tree
pi_46793606
Ik vond Sundance echt goed wat ik na vorige week totaal niet had verwacht.
Phil Stacey is misschien wat standaard maar hij heeft een mooi stemgeluid en hij is voor de tweede keer goed.

De rest van de heren vond ik niet veel bijzonders. Ik kijk uit naar Lakisha en Jordan voor morgen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:51:03 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46794609
Vanavond de dames.

En morgen hopelijk die Antonella eruit!
-
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:52:07 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46794638
En topicstarter, waar is de top 10 heren in de TS?
-
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:46:20 #33
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46795627
Over het algemeen vond ik deze week beter dan vorige week, en hopelijk zal die stijgende lijn zich volgende week ook weer doorzetten. Vind het ook wel goed dat de jury ze probeert te pushen om meer te durven aangezien we toch met enige zekerheid kunnen zeggen dat iedereen die de top 24 haalt toch wel over enige zangkwaliteiten beschikt.

Korte review
Phil: Hij heeft opzich wel een goede stem maar ik vind hem voor de rest echt totaal niet interessant.
Jared: Mwah, zang was heel redelijk maar ook niet meer dan dat. Ik denk niet dat het memorabel genoeg was, niet vanwege de zang iig (meer vanwege het jurycommentaar ).
AJ: Ik vind het maar een raar gastje, maar eerlijk is eerlijk, zingen kan hij wel. Ik denk dat hij wel safe is.
Sanjaya: UGH. UGH. UGH. Kan hij alsjeblieft zo snel mogelijk vertrekken? Creep.
Chris S.: Het enige waar ik tijdens zijn optreden aan kon denken was dat hij al 28 en getrouwd was. Ik dacht dat hij iets van 20 ofzo was, dus ik had echt zo'n '' WTF?!'' moment toen hij zei dat hij het liedje opdroeg aan zijn vrouw. Het optreden vond ik niet echt heel boeiend, maar opzich was de zang niet zo heel verkeerd.
Nick: Leuke stem maar hij heeft echt totaal geen uitstraling, ik was het dus ook met Simon eens over zijn charisma-tekort.
Blake: Minder goed dan vorige week, maar nog steeds niet slecht. Blake is me heel erg meegevallen vorige week omdat ik dacht dat zijn beatboxen velen malen beter was dan zijn zangkunst, maar daar vergistte ik me dus in. Hij heeft een eigen stijl en dat is wel leuk om te zien.
Brandon: Hij kan veel en veel beter dan dit. Simon had gelijk, het is een zangcompetitie; het is leuk en aardig dat je je gevoel in een liedje probeert te leggen, maar in dit stadium van de show kun je beter even wat flinke uithalen doen zodat mensen ook daadwerkelijk zien dat je zo goed bent.
Chris R.: Geweldig.
Sundance: Eindelijk weer eens goede zang, al kwam het hele ''bluesy-gebeuren'' wel erg geforceerd over. Alsof hij het echt alleen maar deed omdat hij dat vorige week te horen kreeg.

Wie gaan eruit? Ik denk dat Jared en Nick grote kans maken omdat ze gewoonweg te weinig indruk gemaakt hebben.

Hup Chris R.
  donderdag 1 maart 2007 @ 06:42:34 #34
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46797019
Melinda was weer super.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 1 maart 2007 @ 06:59:47 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46797048
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 06:42 schreef LeBeau het volgende:
Melinda was weer super.
Lakisha ook!
-
pi_46797839
er is iets mis met jullie. 06:42 en 6:59
Alhoewel.. eentje woont in amerika he. Dan mag het.
A little bit hateful
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:57:49 #37
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46797870
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:44:02 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46798611
Ik zie niet wat er zo goed is aan die Chris R. Vond het nummer tenenkrommend slecht en van zijn stem kan ik ook niet warm worden...

Verder was Sundance vergeleken met vorige week erg goed en ook Chris S. deed het goed. Verder zitten er niet echt mensen tussen die ik ver zie komen.

Een van de dames zal deze Idols winnen. Gaat mijn voorkeur uit naar Lakisha. Die was echt goed vorige week. Benieuwd wat ze deze week zal brengen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46800378
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:57 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken -censuur-.
Wat zei je?

En je mag natuurlijk nu niet zeggen waar he? En via mijn weg is hij nog niet te vinden
pi_46801244
Vreemd de show van de mannen kon ik de volgende morgen (gisteren) direct vinden maar van de dames nog niet idd.
pi_46802283
Via mijn weg ook nog niet vanmorgen. Ik hoop dat hij er vanavond iig wel te vinden is.
Let's plant a tree
pi_46823424
Ik wil dit altijd zo goed mogelijk volgen, inclusief dit topique, maar ik ben altijd wat trager met downloaden + kijken.
En dan wil ik weer geen spoilers zien enzo.

Wel köt dat Nicole er meteen uit moest. Had nog wel meer van haar willen zien. Liever Alaina of Antonella eruit, die alleen maar door waren vanwege hun -factor. Mijn favorieten na top 12 shows:

Dames
Sabrina
Melinda
Jordin

Heren
Blake
Chris S
Chris R

Dinsdagaflevering bijna binnen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:11:41 #43
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46827455
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
06:59 Nederlandse tijd is 21:59 westkust tijd. En laat de aflevering nu net van 20:00 tot 21:30 zijn geweest.....

Overigens is ie aan de oostkust nog 3 uur vroeger, dus ergens om 05:00 staat ie al online bij de meeste goede prive trackers, en niet lang daarna op de publieke.
-
pi_46827925
Ik viel van mn stoel toen Melinda begon te zingen.

Melinda is iemand die zo goed zingt dat je je al verheugt als ze het podium oploopt.
En da's knap na de uitzending van 1 auditie, 1 stukje Hollywood en 1 optreden bij de final 24.
Bovendien heeft ze een fantastisch karakter en heeft ze enorm de 'likeability-factor' om met Simon te spreken.
Speaking of: ik weet niet wàt voor wiet ze de juryleden geven, maar het is een stuk gezelliger daar achter die tafel dit seizoen.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:54:02 #45
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46829319
Melinda Zij is mijn favoriet bij de meijes, ze komt heel spontaan en oprecht over en kan naar mijn mening het beste zingen van iedereen dit seizoen. Ik hoop echt dat zij het ver zal schoppen!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:05:51 #46
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46829836
Melinda was echt de beste van de avond. Kippevel!! Steph is ook heel goede en Jordin die komt heel erg ver.
pi_46830532
Sjonge die Antonella, ipv dat ze een popie niemendalletje gaat zingen wat eerder bij haar image past en ze misschien nog wel voor elkaar krijgt.... kiest ze Celine Dion. Hoezo plaat voor je harses?!?
Ongelooflijk slecht gebracht, totaal misplaatste keuze. Hoe graag ik the underdog (npi) wat verder zie komen, mag ze van mij nu wel heel snel opzouten. Geez..
The dogwalker vond ik niet veel beter met dat achterlijke jazzie gedoe. Die meid heeft wel een goede en interessante stem maar ze heeft gewoonweg geen talent om een optreden neer te zetten. Het ziet er heel ongemakkelijk uit allemaal.

Melinda Doolittle was briljant, meer valt er niet van te zeggen. Die moet ook eens een nummer van Shirley Bassey doen. Jordin liet wel een paar steekjes vallen, maar is nog steeds goed.
Lakeisha vond ik niks bijzonders eigenlijk, maar goed kan aan mij liggen.
De rest van de dames boeit me niet zo veel, behalve dan op uiterlijk

Mijn favorieten
Dames:
Melinda Doolittle
Jordin Sparks
Heren:
Phil Stacey
Sundance uh something
  ESF Reporter vrijdag 2 maart 2007 @ 07:40:44 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_46835410
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:24:38 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46835744
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 07:40 schreef Cee het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
-
pi_46838377
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef maartena het volgende:

[..]

SPOILER
haha geweldig
pi_46839391
Melinda
Lakisha
Jordin
Stephanie

*groot gat*

De rest
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:52:29 #52
168483 Sportback
Computernerd
pi_46840689
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:35 schreef -tK- het volgende:

[..]

haha geweldig
Ik snap er nog steeds niets van. Hoe kan dat? Iedere dove kan toch horen dat ze niet kan zingen?!?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:58:54 #53
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46840849
Ze is om de een of andere reden wel populair bij jonge meiden, en ze is de keuze van Vote for the Worst (www.votefortheworst.com).
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_46841080
Wat is de uitslag nu?
A little bit hateful
pi_46842378
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is de uitslag nu?
SPOILER
pi_46842400
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]
SPOILER
pi_46842664
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]
SPOILER
Ah prima uitslag in mijn ogen. Mijn dank is groot, hoef ik het niet meer te kijken.
A little bit hateful
pi_46844392
Nick
AJ
Leslie

Onterechte uitslag deze keer. Behalve Alaina dan. Verder hadden Sanjaya en Antonella er echt uit gemoeten
  Moderator vrijdag 2 maart 2007 @ 15:20:27 #59
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46847892
AJ.

Onbegrijpelijk, want dat was echt een goed optreden. Hij bewees Amerika's ongelijk nog eens in deze uitslag-uitzending.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:52:10 #60
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46853217
Sanjaya mocht van mij wel gaan, kan niet eens tippen aan AJ. Antonella mocht ruilen met Leslie wat mij betreft.
Maar ja America kiest.

Binnenkort moeten de liefhebbers van de diva's ook gaan kiezen op wie ze stemmen en zullen er ook wel snel een paar favo's vertrekken.
pi_46853744
Ach in dit stadia boeit mij het niet wie eerder gaat en wie niet. Bedoel die nu weggestemd zijn zullen het niet beter doen dan de "favorieten". Natuurlijk zouden antonella en senjaja oid er eerder uit moeten, maar als dat niet deze week is, dan wordt het wel volgende week.
A little bit hateful
pi_46854720
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Mike het volgende:
AJ.

Onbegrijpelijk, want dat was echt een goed optreden. Hij bewees Amerika's ongelijk nog eens in deze uitslag-uitzending.
Ik vond het ook ontzettend jammer. De enige reden die ik ervoor bedenken is dat het een beetje raar klein knulletje is met weinig sex-appeal Maar hij is gewoon zo leuk! En hij kan goed zingen!
pi_46854811
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ach in dit stadia boeit mij het niet wie eerder gaat en wie niet. Bedoel die nu weggestemd zijn zullen het niet beter doen dan de "favorieten". Natuurlijk zouden antonella en senjaja oid er eerder uit moeten, maar als dat niet deze week is, dan wordt het wel volgende week.
Sanjaya zat vorige week in de top vier... Ik denk helaas dat hij nog best ver gaat komen.
pi_46860507
Even tussendoor. Heeft kelly pickler een boobjob gehad of hoe zit dat
Seacrest met zijn "Did you spend your money on anything yet" !!
A little bit hateful
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:45:23 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46863394
Ik zit het op ITV UK te kijken, daar zitten er allemaal backstage stukjes met Cat Deeley tussen ipv de stemnummers. Zou dat met de liveshows ook zo zijn?
De heren waren weer erg matig op Chris 1 + 2, Blake en Sundance na.
Gina had niet aan Alone mogen zitten
Lakisha was wel leuk maar Paris Bennett deed hem beter vorig seizoen IMHO

[ Bericht 15% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 02-03-2007 23:21:43 ]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:51:43 #66
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46865812
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit het op ITV UK te kijken, daar zitten er allemaal backstage stukjes met Cat Deeley tussen ipv de stemnummers.
Cat Boo, waarom laten ze haar alleen maar op ITV zien? (= retorische vraag) Zij is veel leuker dan Ryan!
pi_46866186
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Kantar het volgende:
Melinda Zij is mijn favoriet bij de meijes, ze komt heel spontaan en oprecht over en kan naar mijn mening het beste zingen van iedereen dit seizoen. Ik hoop echt dat zij het ver zal schoppen!
Melinda is echt zo lief! Echt wat Simon ook zegt, ze is heel goed zonder dat ze daar ontzettend mee te koop loopt of arrogant gedrag vertoont. Van mij mag Melinda winnen
Lakisha was wat minder deze keer maar ook zij maakt wel een kans om te winnen.
Jordin is ook een schatje, een beetje als Melinda maar wat minder verlegen. Ook zij loopt niet naast haar schoenen en is wel heel goed

De uitslag moet ik nog kijken, ik kon helaas de spoilers niet weerstaan maar goed, ben wel benieuwd naar de uitzending
Let's plant a tree
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:08:29 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46866411
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Kantar het volgende:

[..]

Cat Boo, waarom laten ze haar alleen maar op ITV zien? (= retorische vraag) Zij is veel leuker dan Ryan!
Gelukkig is er SYTYCD in de zomer
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:59:56 #69
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46867860
Precies

Trouwens, wie vind Jordin nog meer op Sara Ramirez (Callie uit Grey's Anatomy) lijken?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:03:51 #70
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46871525
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor. Heeft kelly pickler een boobjob gehad of hoe zit dat
Seacrest met zijn "Did you spend your money on anything yet" !!
Inderdaad.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:05:02 #71
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46871540
Wie de singel van Elliott Yamin wil horen: http://www.myspace.com/elliottyamin

ESF Reporter zaterdag 3 maart 2007 @ 19:33:56 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_46885182
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef Kantar het volgende:
Precies

Trouwens, wie vind Jordin nog meer op Sara Ramirez (Callie uit Grey's Anatomy) lijken?
Ik vind 'r meer op Betty van Ugly Betty lijken, maar dan de Pretty versie.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:34:58 #73
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46885223
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vind 'r meer op Betty van Ugly Betty lijken, maar dan de Pretty versie.
Stop reading my BLOODY mind!
Dat dacht ik dus ook al.
Haley is voor mij een soort van sexed-up improved Floortje
pi_46885253
Ik vind haar meer op Jurnee Smollett lijken:

A little bit hateful
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2007 @ 21:34:14 #75
87554 Cee
Welluk?
pi_46888800
Geen flauw idee wie dat is, maar ze heeft er inderdaad veel van weg! En ze heeft natuurlijk veel weg van Kimberly Locke (AI2).
  zondag 4 maart 2007 @ 14:55:26 #76
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46905364
Jordin was top, Melinda rockte iedereen eruit en bij de mannen vond ik alleen Phil echt goed. Chris Sligh was matig, Chris Richardson ook matig en Nick eruit, het klonk best lekker
Whatever I want.
pi_46906330
Ik vind Jordin een beetje irritant. Ik ben bang dat ze de nieuwe Lisa Tucker gaat worden.

Ik ben blij met degenen die eruit zijn, behalve Leslie. Ik vond haar grappig, apart en ze zong goed. Maar goed, anders was ze er volgende week wel uitgegaan.
Ben benieuwd of Antonella de finales gaat halen. . Melinda, LaKisha, Stephanie, Sabrina en Jordin lijken me wel zeker. Sabrina hoeft van mij niet zo nodig in de finale, omdat ik toch steeds vergeet wie ze is. Laat dan Gina en Haley maar door, die zijn veel toffer.
pi_46919957
Lisa TuckeR! Daar lijkt ze inderdaad op! Ik kon er niet opkomen.

Ik vond deze week maar weer erg suf. Het thema kon me niet boeien, de liedjes niet. Ik vind de beatboxer erg tof, Phil is goed en Chris Slide is ook wel tof. Bij de vrouwen zitten ook wel een paar okay mensen, waaronder Melinda .

Ongelooflijk trouwens dat AJ eruit is ipv die Sunjaja oid .
  zondag 4 maart 2007 @ 21:31:23 #79
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46920105
Feeling Good bracht dus geen geluk
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 21:33:32 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46920198
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Feeling Good bracht dus geen geluk
Inderdaad...terwijl de band er toch een bijzonder arrangement van had gemaakt.

Ach ja, in andere jaren bleven sommige slechte zangers en zangeressen er ook wekenlang in.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:36:14 #81
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46920320
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef Mike het volgende:

[..]

Inderdaad...terwijl de band er toch een bijzonder arrangement van had gemaakt.

Ach ja, in andere jaren bleven sommige slechte zangers en zangeressen er ook wekenlang in.
VoteForTheWorst heeft Antonella dit jaar als kandidaat en ze hebben de afgelopen jaren Scott Savol en kellie pickler toch flink ver gekregen
pi_46920382
!!! Scott! !

Bleef ie er daarom zolang in ! Al vond ik hem niet eens zo heel bizar slecht.
  ESF Reporter zondag 4 maart 2007 @ 21:54:08 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_46921171
Zijn "Against all odds" was meesterlijk. Wat dat betreft hadden er slechtere kandidaten voor VoteForTheWorst opgedragen kunnen worden dat seizoen!
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 21:55:12 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46921237
Ik vond 'm altijd de uitstraling van een zak aardappelen hebben.
  ESF Reporter zondag 4 maart 2007 @ 21:57:15 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_46921338
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Mike het volgende:
Ik vond 'm altijd de uitstraling van een zak aardappelen hebben.
Tja, een echt zonnestraaltje was het niet nee.
pi_46921351
Ik vond het danken van God op een gegeven moment mateloos irritant worden. Maar Against All Odds was wel briljant. Sowieso was dat wel een tof seizoen.
pi_46921388
Anthony Fedorov

Ow en volgens mij was dat ook het seizoen van Constantine... niets over te zeggen :x
A little bit hateful
  zondag 4 maart 2007 @ 21:58:53 #88
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46921422
Trouwens: Beatles week gaat niet door dit seizoen. McCartney kon helaas niet ivm touren maar wou wel heel graag dus het zit nog in de planning voor volgende jaren. Vandaar dus ook british invasion week.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:59:40 #89
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46921466
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:58 schreef Liquidootje het volgende:
Anthony Fedorov

[afbeelding]
Die was idd overrated, maar wel so damn cute.
Ik vind de CD van dat seizoen wel geweldig, die van vorig jaar was niet zo.
pi_46921710
En Anwar Vieze kerel was dat.

Constantine en Bo waren tof. En Mikalah !
  ESF Reporter zondag 4 maart 2007 @ 22:04:13 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_46921730
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Beatles week gaat niet door dit seizoen. McCartney kon helaas niet ivm touren maar wou wel heel graag dus het zit nog in de planning voor volgende jaren. Vandaar dus ook british invasion week.
En was dat niet de ene week waar al die tijd zoveel hoempapa om was gedaan door de media, voordat AI6 begon? Lekker lullig.

Ow, Anthony Fedorov. Dat valszingende keelgat. Deed me aan een schone versie van Nick Carter denken.
  zondag 4 maart 2007 @ 22:05:19 #92
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46921794
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

Constantine en Bo waren tof. En Mikalah !
MIKALAH
Die gastrol later ook in de sitcom van Fran Dresher
  ESF Reporter zondag 4 maart 2007 @ 22:06:21 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_46921854
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iiieeuww
Anwar.
  zondag 4 maart 2007 @ 22:08:18 #94
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46921949
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Iiieeuww
Anwar.
met z'n foto's op zo'n gay-dating site.
pi_46921980
TT-jattert .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 4 maart 2007 @ 22:10:28 #96
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46922036
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef Svensational het volgende:
TT-jattert .
En je had een week nodig om daar wat van te zeggen?
pi_46922201
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

En je had een week nodig om daar wat van te zeggen?
Ik kijk toch geen AI, jonkie .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 5 maart 2007 @ 00:10:01 #98
10721 dolfg
RegiZeur
pi_46926939
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou er maar niet op rekenen.
Zowel Antonella als Sanjaya staan al 2 stemronders ergens bovenaan.
Ik denk dat ze allebei zo de top 12 inzeilen!

Zo is er afgelopen week gestemd:

TOP 10 BOYS! Alone.

1.) Sundance,
2.) Sanjaya,
3.) Chris Sligh,
4.) Phil,
5.) Chris R,
6.) Blake,
7.) Brandon,
8.) Jared,
9.) AJ,
10.) Nick

TOP 10 GIRLS! Alone.

1.) Melinda,
2.) Lakisha,
3.) Antonella,
4.) Sabrina,
5.) Jordin,
6.) Stephanie,
7.) Gina,
8.) Hayley,
9.) Leslie,
10.) Alaina
  maandag 5 maart 2007 @ 00:14:16 #99
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46927026
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef dolfg het volgende:

[..]

Ik zou er maar niet op rekenen.
Zowel Antonella als Sanjaya staan al 2 stemronders ergens bovenaan.
Ik denk dat ze allebei zo de top 12 inzeilen!

Zo is er afgelopen week gestemd:

TOP 10 BOYS! Alone.

1.) Sundance,
2.) Sanjaya,
3.) Chris Sligh,
4.) Phil,
5.) Chris R,
6.) Blake,
7.) Brandon,
8.) Jared,
9.) AJ,
10.) Nick

TOP 10 GIRLS! Alone.

1.) Melinda,
2.) Lakisha,
3.) Antonella,
4.) Sabrina,
5.) Jordin,
6.) Stephanie,
7.) Gina,
8.) Hayley,
9.) Leslie,
10.) Alaina
Bron? Dialidol zat er bv flink naast vorig jaar meerdere malen
pi_46927288
Zijn jullie het er eigenlijk mee eens dat dit al bijna een uitgemaakt zaak is en dat de finale tussen Melinda en Lakisha zal gaan met als outsiders Chris en Jordin?

Er wordt ook op gewed dus had even een eigen preview gemaakt hier.

aanvullingen zijn natuurlijk welkom. Waarsch. hebben jullie 't de afgelopen jaren ook gevolgd dus kunnen jullie onderdogs beter inschatten.

[ Bericht 14% gewijzigd door jmac op 05-03-2007 00:29:26 ]
  maandag 5 maart 2007 @ 00:25:56 #101
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46927341
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef jmac het volgende:
Zijn jullie het er eigenlijk mee eens dat dit al bijna een uitgemaakt zaak is en dat de finale tussen Melinda en Lakisha zal gaan met als outsiders Chris en Jordin?

Er wordt ook op gewed dus had even een eigen preview gemaakt hier
Nee. Dit seizoen gaat volgens mij wel eens een goed seizoen worden waarin het echt gaat afhangen van wie er goede optredens geeft elke week. Er zijn nog geen frontrunners en zelfs nog geen favo's bij de jury. 2 jaar terug was Simon nu al flink bezig met Carrie pimpen.
pi_46928317
quote:

Er wordt ook op gewed dus had even een eigen preview gemaakt hier.

aanvullingen zijn natuurlijk welkom. Waarsch. hebben jullie 't de afgelopen jaren ook gevolgd dus kunnen jullie onderdogs beter inschatten.

[afbeelding]
nee, een uitgemaakte zaak is het zeker nog niet. al zijn er natuurlijk wel mensen waarvan ik verwacht dat ze een grote kans maken. waaronder de 2 die jij als finalisten noemt.

en ik hoop trouwens dat het volgende week eindelijk is afgelopen is voor Antonella en Sanjaya
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
  maandag 5 maart 2007 @ 01:11:30 #103
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46928392
Antonella haalt de Top 12 wel en gaat dan gigantisch op haar smoel. Weet ik zeker
pi_46929697
quote:
Op maandag 5 maart 2007 01:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Antonella haalt de Top 12 wel en gaat dan gigantisch op haar smoel. Weet ik zeker
en is nu nog niet zo?
  maandag 5 maart 2007 @ 02:25:55 #105
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46929751
quote:
Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

en is nu nog niet zo?
Ze kiest nu nog haar eigen nummers en het decor is nog niet zo erg groot.
In dat grote decor met rare nummers gaat ze echt op haar smoeltje..
  maandag 5 maart 2007 @ 10:17:44 #106
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_46933073
Ik heb gisteravond een marathon AI gehouden; alle drie de uitzendingen achter elkaar gekeken; Melinda was mijn favoriet; wat is dat mens geweldig zeg; daar zou ik zo een CD van kopen, verder heb ik nog geen echte favorieten; ik vind Lakeesha wat te schreeuwerig naar mijn smaak.

Maar die Barbarella nog steeds erin; en die eeuwig blije Sanjaya; het is toch niet te geloven; ik was er heilig van overtuigd dat die naar huis mochten.
But till then tramps like us baby we were born to run
  maandag 5 maart 2007 @ 10:44:41 #107
10721 dolfg
RegiZeur
pi_46933679
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Bron? Dialidol zat er bv flink naast vorig jaar meerdere malen
RickyHoeGuardian van Idolforums.
Heeft totnutoe werkelijk alles goed gespoilerd (de complete top 24).
Hoe bizar het lijstje er ook uitziet, ik geloof het wel.

Verder zit er een "major twist" aan te komen deze week volgens producer Nigel Lythgoe (ik ben benieuwd).
Speculaties over een wildcard zijn in volle gang (maar moeilijk haalbaar met dit uitzendschema) en ook speculaties over het wegsturen van de 4 mensen met de minste stemmen (dus bijvoorbeeld 3 jongens en 1 meid).

En... Carrie Underwood treedt donderdag op!
  maandag 5 maart 2007 @ 13:53:03 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46939187
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:44 schreef dolfg het volgende:

[..]

Verder zit er een "major twist" aan te komen deze week volgens producer Nigel Lythgoe (ik ben benieuwd).
Speculaties over een wildcard zijn in volle gang (maar moeilijk haalbaar met dit uitzendschema) en ook speculaties over het wegsturen van de 4 mensen met de minste stemmen (dus bijvoorbeeld 3 jongens en 1 meid).

Carrie yay.
Ik geloof het vote-lijstje niet, lijkt me te sterk dat iemand aan die gegevens kan komen.
pi_46940525
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef doeka het volgende:
Maar die Barbarella nog steeds erin; en die eeuwig blije Sanjaya; het is toch niet te geloven; ik was er heilig van overtuigd dat die naar huis mochten.
had ik liever z'n zusje gehad. Iig niet die ongelovelijk irritante rotsmile van hem. Hij kan volgens mij ook niet meer normaal z'n bek opendoen zonder die smile tevoorschijn te toveren
  maandag 5 maart 2007 @ 18:01:26 #110
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46948581
De major twist kan inderdaar een top 12 zijn met het hoogste aantal stemmen. Dan vallen er misschien wel 4 jongens af. Volgens de onbevesgtigde bronnen was de ranking afgelopen week de volgende:

Top 20! CO ED!

1 - Melinda
2 - Sundance
3 - Sanjaya
4 - Lakisha
5 - Antonella
6 - Sabrina
7 - Chris Sligh
8 - Phil
9 - Jordin
10 - Stephanie
11 - Gina
12 - Chris R
13 - Blake
14 - Hayley
15 - Leslie
16 - Alaina
17 - Brandon
18 - Jared
19 - AJ
20 - Nick
pi_46950780
Blake en Chris R zo laag? Zou ik niet hebben verwacht. En Sanjaya zo hoog is natuurlijk helemaal een giller. .

Maar het zou wel een leuke twist zijn!
  ESF Reporter maandag 5 maart 2007 @ 20:29:07 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_46954267
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef oYo het volgende:
De major twist kan inderdaar een top 12 zijn met het hoogste aantal stemmen. Dan vallen er misschien wel 4 jongens af.
Oeh! Da's een goeie! Wow.

En ik ben het met CDP eens, volgens mij gaat het dit jaar echt om degene die de beste, meest constant goede optredens geeft. Een echt duidelijke 'front runner' is er nog niet, niet bij 'het volk', en ook niet bij de jury. Alhoewel ik vind dat ze Lakisha een beetje erg overwaarderen.
  maandag 5 maart 2007 @ 20:50:25 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46955126
Lakisha is inderdaad niet zó goed. Ik vond Mandisa beter na 2 performances.
pi_46961366
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lakisha is inderdaad niet zó goed. Ik vond Mandisa beter na 2 performances.
Maar niet goed genoeg om haar naam goed te onthouden?
  maandag 5 maart 2007 @ 23:30:58 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46961492
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:27 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Maar niet goed genoeg om haar naam goed te onthouden?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mandisa ?
pi_46961542
Ik heb nog nooit een dikke negerin (om het bot te zeggen) ver zien komen. Mandisa niet, Yuli in NL niet en heb er nog wel meer gezien in buitenlandse idols. Allemaal een enorm stemgeluid, vaak wat schreeuwerig zoals Mandisa & Lakisha. Zelfs Jennifer Hudson heeft de top 6 ofzo maar net gehaald en die was een stuk slanker toen al. Een meerderheid stemt nu eenmaal op knappe jongens/meisjes.
pi_46961554
Ik vind Melinda niet alleen goed, maar ook echt leuk en aangenaam in alles. In tegenstelling tot anderen. Gina vind ik ook steeds minder leuk worden.

Sanjaya is natuurlijk de nieuwe Anthony of Kevin. Niet goed, maar wel schattig. Slimme jongen ook, door na een bizar slecht optreden te zeggen dat het allemaal voor z'n opa was. Sympathy-votes .
pi_46961585
Vonzell werd 3de hoor. Ruben won American Idol. Fantasia won ook.

Taylor Hicks was ook niet de seksicoon. Bo Bice.

Genoeg mensen die op zangkwaliteiten verder kwamen ipv uiterlijk. Kellie Pickler is weer het andere uiterste .
pi_46961810
Stem, maar ook uiterlijk hoor. Vooral in de voorrondes komt dat goed terug. Maar het belangrijkste van alles is de likability factor.

Ruben was nice
Taylor was weird but very likable
Fantasia was gewoon een hartelijke persoonlijkheid.

Kelly Clarkson is eigenlijk het prototype. Dorky, doch sexy, lief, maar ook stoer.
A little bit hateful
pi_46962880
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Mandisa ?
Ok ok, ik ken alleen het zesde seizoen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:29:05 #121
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46962926
quote:

Ken Warwick (andere producer) gaat a.s. donderdag ook bekend maken wat nu the big event gaat worden halverwege de liveshows...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 00:35:55 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_46963086
Er zijn er tot nu toe maar twee die noemenswaardig zijn en dat zijn Melinda en Lakisha.

Bij de heren zit echt helemaal niet dit seizoen.

Mager jaar volgens mij
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_46964621
quote:

[..]

Carrie

als ze inderdaad de 4 met de minste stemmen weg sturen, dan ben ik wel benieuwd hoeveel jongens er afvallen, denk dat het er meer zullen zijn dan 2.
pi_46966225
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vonzell werd 3de hoor. Ruben won American Idol. Fantasia won ook.

Taylor Hicks was ook niet de seksicoon. Bo Bice.

Genoeg mensen die op zangkwaliteiten verder kwamen ipv uiterlijk. Kellie Pickler is weer het andere uiterste .
Vonzell was niet dik, Fantasia was een slanke den, Taylor had de x-factor, net als Bo. Het spijt me, maar Lakisha beschikt absoluut niet over de x-factor. Ze is gewoon een huisvrouw/moeder die zeer goed kan zingen. Van mij mag ze ver komen, maar ik weet vrij zeker dat ze er vroeger uitgeknikkerd wordt dan menigeen denkt.

Over Ruben kan ik niet oordelen, want toen keek ik nog niet, maar dat lijkt idd de uitzondering op de regel te zijn.
pi_46966360
quote:
'Idol' Finalist Goes to 'College'
Kevin Covais hits the big screen. Will viewers hit back?

March 5, 2007

Kevin Covais, American Idol, seemed unlikely, but how unlikely is Kevin Covais, Movie Star?

Nicknamed Chicken Little (and worse) during his surprisingly long "American Idol" run last season, Kevin Covais will make his movie debut in the Lionsgate youth comedy "College."

According to The Hollywood Reporter, Covais will be joined in the Deb Hagen-directed film by Drake Bell, Andrew Caldwell, Haley Bennett, Gary Owens and Ryan Pinkston. Dan Callahan and Adam Ellison wrote the script, which focuses on a trio of high school students who enjoy a wild weekend during a perspective freshman weekend at a nearby college.

Element Films is financing the project.

An inexperienced 16-year-old when he made his run into the "Idol" Top 12 last season, Covais has never acted before. Bell is one of the stars of Nickelodeon's "Drake and Josh" and was featured in the remake of "Yours, Mine and Ours."

Caldwell has recurred on the Disney Channel's "Hannah Montana," while Bennett is a co-star in the feature "Music and Lyrics."
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:01:34 #126
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46990657
quote:
Sources have revealed to TMZ that there's a feud a brewin' backstage at "American Idol."

According to our spy, some of the religious female contestants are none too fond of one Miss Antonella Barba, since racy photos of the off-key idol began popping up on the net.

No confrontation has erupted, but it's been downright chilly behind the scenes, with the idolettes now waiting to see if America decides to keep the photogenic Barba around for another week, heaven forbid!
www.tmz.com
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:55:54 #127
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46992807
Ach Barba is haar bezig met haar afterIdols carriere. Hugh wil haar al voor een spread.
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:11:30 #128
71919 wonderer
pi_47003366
Oh mijn god, die Indier
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:52:02 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47003875
Erg middelmatig vanavond.

Chris was wel goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47003962
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:52 schreef popolon het volgende:
Erg middelmatig vanavond.

Chris was wel goed.
sligh i hope?
  woensdag 7 maart 2007 @ 04:23:28 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47004239
Yeps, ook niet super maar goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  ESF Reporter woensdag 7 maart 2007 @ 07:47:09 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_47004620
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:11 schreef wonderer het volgende:
Oh mijn god, die Indier
Gewoon genant om naar te kijken.
Brandon Rogers was ook beneden peil. Alhoewel z'n peil niet echt hoog is.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:53:29 #133
10721 dolfg
RegiZeur
pi_47008280
Erg gemiddeld deze show, het maakt me werkelijk niet meer uit wie er gewipt wordt donderdag en dat zegt genoeg.
Op een blog een treffende omschrijving van Brandon Rogers gelezen: "Brandon Rogers is meant to be in the background. He's not owning the stage. He's just renting it."
En zo is het maar net.

De big twist zal wel zijn dat Sanjaya en Antonella 'Legs' Barba eigenlijk 1 en dezelfde persoon zijn.

Zo maar de regels veranderen zal niet gebeuren denk ik.
De big twist heeft denk ik meer te maken met de songwriter competition.
Donderdag bijvoorbeeld 4 jongens eruit (niet gebaseerd op het totaal aantal stemmen maar op percentages) zal een enorme rel veroorzaken.
Bovendien is het altijd een zwaktebod om gedurende een competitie de regels aan te passen, want eigenlijk zeg je dan: we hebben de verkeerde jongens geselecteerd.
Bovendien: van de 8 meiden mogen Antonella en Haley ook zo naar huis en dan hou je 6 goeie meiden over.

Laatste nieuwtje... De top 4 of 3.5 zoals de producers 'm graag zien:
Blake Lewis
Chris Richardson
Chris Sligh
Phil Stacy being the .5

Producers want those 4 in with Sundance and Brandon,
though they think Sanjaya is staying on thursday.

Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 13:23:19 #134
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47012986
Zou Sanjaya stiekem een meisje zijn?

Dat 'geheim' van 'm...dat kan echt niet.
pi_47013079
quote:
Het is inderdaad een uitgemaakte zaak dat Melinda AI wint dit jaar. Wat betreft Lakisha weet ik niet zeker of ze in de finale komt, ik vond Mandisa verleden seizoen beter, en die ging er ook veel eerder uit dan verwacht. Op dit moment denk ik dat de finale zal gaan tussen Melinda en Blake.

Ik ga er overigens nog steeds van uit dat dit de top 12 wordt:

Melinda Doolittle
Blake
Lakisha
Chris Sligh
Jordin Sparks
Chris Richardson
Sundance
Phil Stacey
Gina Glocksen
Stephanie Edwards
Sabrina Sloan
Sanjaya

((Wat ook een beetje wishful thinking is, want ik hoop van harte dat Antonella er donderdag uit is))
pi_47017131
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef Mike het volgende:
Zou Sanjaya stiekem een meisje zijn?

Dat 'geheim' van 'm...dat kan echt niet.
zit nu ook de aflv. van vannacht gekeken, maar wat een drama is hij weer zeg. Allereerst dat achterlijke dansje van 'm. En opeens van rustig gaat ie een harde uithaal maken, wat een bagger performance Dat ie er maar snel uitvliegt.

Ryan met z'n extensions

Edit: jezus, die jongens zijn echt zo slecht Zelfs boris was nog beter. Alleen van chris sligh blijf ik een groot fan.

[ Bericht 7% gewijzigd door jmac op 07-03-2007 15:33:01 ]
pi_47022937
Dramatisch zeg. Phil had niet die uithalen moeten doen. Ik vond dat niet echt passen.

Chris Richardson was goed
Chris S is TOP!
En Blake Lewis was ook top.
De rest mwah

Sanjaya moet er echt zo'n blijhoofd.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:36:55 #138
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47024197
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef dolfg het volgende:
Zo maar de regels veranderen zal niet gebeuren denk ik.
De big twist heeft denk ik meer te maken met de songwriter competition.
Donderdag bijvoorbeeld 4 jongens eruit (niet gebaseerd op het totaal aantal stemmen maar op percentages) zal een enorme rel veroorzaken.
Bovendien is het altijd een zwaktebod om gedurende een competitie de regels aan te passen, want eigenlijk zeg je dan: we hebben de verkeerde jongens geselecteerd.
Ik denk wel dat ze het gaan doen, dit seizoen zou sowieso meer verrassingen brengen dus ik zie het wel gebeuren.
Of misschien dat ze volgende week een dubbele elimination doen?
  ESF Reporter woensdag 7 maart 2007 @ 18:59:07 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_47024989
Las ik net ergens:
quote:
I'm posting this here because it hasn't been confirmed yet, but the Baltimore Sun is reporting that U2 singer Bono let slip that AI is going to Africa. I assume that means an episode of AI filmed in Africa, and not a show called "African Idol", though the quote is vague enough to suggest either possibility.
nog een link dat het zou bevestigen
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:01:42 #140
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47025072
Het zal wel iets te maken hebben met Bono's RED campaign.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:11:50 #141
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47028098
Zwakke performances.

Chris R. was de beste gevolgd door Blake die uitblinkt door zijn originaliteit. Rest was so and so tot slecht. Winnaar bevindt zich niet onder de boys. Morgen beter.

Antonella - put your records on
Melinda - I'm a woman
Gina - call me when your sober
Jordin - heartbreaker
Lakisha - I have nothing
Sabrina - don't let go
Haley - if my heart had wings
Steph - sweet thing
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:18:31 #142
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47028410
Blake Lewis

Zijn optreden en het optreden van Chris Sligh waren de twee beste. De overige 6 waren maar erg matigjes..... Sanjaya was weer erg slecht.
-
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:20:09 #143
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47028486
Oh help, dit word erg vanavond met de meiden
pi_47030279
Je vond de jongens goed?
A little bit hateful
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:03:17 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47030359
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
Je vond de jongens goed?
Nee, maar ik zat even naar de songkeuzes van de dames te kijken
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:24:31 #146
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47034462
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef oYo het volgende:
Jordin - heartbreaker
Dit is trouwens de Mariah versie
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:48:48 #147
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47036036
Wat vind iedereen nou zo goed aan Chris R???? Ik vond hem voor de derde week op rij kut. Hij heeft echt een afschuwelijke stem en zingt nasaal.

Blake is goed, rest moet ik nog horen.
Elite
Tegen TTIP
pi_47038257
Ik vind die Crhis R elke keer hetzelfde bewegen best komisch. Maar ik vind hem niet eens zo slecht.
  donderdag 8 maart 2007 @ 02:58:15 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47041680
Holy crap, die Melinda wordt steeds beter. Wat een strot.

Veruit de beste vanavond. Veruit.
  ESF Reporter donderdag 8 maart 2007 @ 07:49:21 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_47042282
Wow. Melinda, WOW! Holy crap! Goooeeeed.
pi_47043440
Net eventjes gekeken. Moet wel zeggen dat de vrouwen weer goed bezig waren ja. Elke week zijn we er wel mee eens wie goed was en wie niet. Maar ik werd vandaag hitsig wakker dus ik lette eventjes op andere dingen.

Sex-appeal factor: *****/*****

Jordin Sparks: Wat een groot wijf is dat eigenlijk. Maar wel heel lekker hoor 3/5
Sabrina Sloan: Boh ze heeft echt een hemels figuurtje en die krulletjes. Grrrr... Ze oogt wel een beetje eng eigenlijk. 3/5
Antonella Barba: Toen het liedje begon vond ik haar eigenlijk best goed. Toen Simon het over haar media-spot had en de camera zoemde in op haar prachtige, lievige kopje had ik het best wel met haar te doen. Totdat ze ging praten natuurlijk. Kaplaarzen... mmm 5/5
Haley Scarnato: Wie? Dat lievige, geen sex voor het huwelijk meisje.2/5
Stephanie Edwards: Hmm kort haar... hmmm 2/5
LaKisha Jones: Hmm1/5
Gina Glocksen: Ze heeft echt sex appeal, niet zo sletterig als Antonella maar ook zeer geil. [b4/5[/b]
Melinda Doolittle: Ze ziet er een beetje vreemd uit, maar als de camera frontaal staat is ze heel schattig ook wel lekker 3/5

A little bit hateful
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:00:09 #153
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47053322
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:22 schreef Liquidootje het volgende:
Net eventjes gekeken. Moet wel zeggen dat de vrouwen weer goed bezig waren ja. Elke week zijn we er wel mee eens wie goed was en wie niet. Maar ik werd vandaag hitsig wakker dus ik lette eventjes op andere dingen.

Sex-appeal factor: *****/*****

Jordin Sparks: Wat een groot wijf is dat eigenlijk. Maar wel heel lekker hoor 3/5
Sabrina Sloan: Boh ze heeft echt een hemels figuurtje en die krulletjes. Grrrr... Ze oogt wel een beetje eng eigenlijk. 3/5
Antonella Barba: Toen het liedje begon vond ik haar eigenlijk best goed. Toen Simon het over haar media-spot had en de camera zoemde in op haar prachtige, lievige kopje had ik het best wel met haar te doen. Totdat ze ging praten natuurlijk. Kaplaarzen... mmm 5/5
Haley Scarnato: Wie? Dat lievige, geen sex voor het huwelijk meisje.2/5
Stephanie Edwards: Hmm kort haar... hmmm 2/5
LaKisha Jones: Hmm1/5
Gina Glocksen: Ze heeft echt sex appeal, niet zo sletterig als Antonella maar ook zeer geil. [b4/5[/b]
Melinda Doolittle: Ze ziet er een beetje vreemd uit, maar als de camera frontaal staat is ze heel schattig ook wel lekker 3/5

Elite
Tegen TTIP
pi_47062680
quote:
echt zo goed
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:26:31 #155
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47069124
Melinda was de beste, Gina was erg goed, Lakisha haalt al weken het niveau niet van haar performance met And I'm Telling You uit dreamgirls.
Barbarella en Haley mogen wat mij betreft echt naar huis.
pi_47076153
Ik vond Gina heel schreeuweig overkomen.
Melinda is the best. Als zij dit niet wint heeft Amerika geen smaak of verstand van muziek.
pi_47076812
eigenlijk is het jammer dat er maar 6 meiden doormogen...

als ik er dan toch 2 moet kiezen die af moeten vallen, dan kies ik voor Antonella en Haley.
pi_47076875
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
eigenlijk is het jammer dat er maar 6 meiden doormogen...

als ik er dan toch 2 moet kiezen die af moeten vallen, dan kies ik voor Antonella en Haley.
totally agree with that
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:25:20 #159
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47077657
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 02:58 schreef popolon het volgende:
Holy crap, die Melinda wordt steeds beter. Wat een strot.

Veruit de beste vanavond. Veruit.
Absoluut mee eens!

Op de tweede plaats stond voor mij Lakisha.
-
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:27:01 #160
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47077714
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
Yup. Mee eens. Antonella zeker.... ik vond het toch al een arrogante kut bitch, en ze heeft 3 keer op een rij bewezen dat ze gewoon totaal niet kan zingen.
-
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:33:37 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47077886
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:25 schreef maartena het volgende:

[..]

Absoluut mee eens!

Op de tweede plaats stond voor mij Lakisha.
Ja maar toch, die is er nog niet klaar voor.

Er is er eentje die zo de studio in kan, zoals ze gisteren al zeiden, en dat is zij. En dan nog steeds dat bescheiden gedrag.
pi_47078734
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:27 schreef maartena het volgende:

[..]

Yup. Mee eens. Antonella zeker.... ik vond het toch al een arrogante kut bitch, en ze heeft 3 keer op een rij bewezen dat ze gewoon totaal niet kan zingen.
Van de heren waren er maar weinig die beter waren dan Antonella deze keer.
Ze was zeker niet de beste van de vrouwen en vooral de vorige keer was het echt beschamend slecht, maar nu was ze niet eens zo slecht. Eerder een van de minst goede. En ze zag er fantastisch uit.
Als ze nu eruit gaat, dan wel met opgeheven hoofd.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 03:06:51 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47080583
SPOILER
Zal de rest niet verklappen want die lagen misschien wel wat minder voor de hand.

[ Bericht 11% gewijzigd door popolon op 09-03-2007 04:03:27 ]
pi_47080623
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 03:06 schreef popolon het volgende:
Antonella.

Je kunt niet zingen, je past beter in de Playboy.

Zal de rest niet verklappen want die lagen misschien wel wat minder voor de hand.
kan je t even in spoiler tag zetten of pm'en geen zin om nog 2 uur wakker te blijven eigenlijk

http://www.americanidol.com/news/view/?pid=329
pi_47080624
ligt ze eruit?
pi_47080694
al gevonden via google.
SPOILER
  vrijdag 9 maart 2007 @ 06:03:03 #167
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47080966
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 03:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
ligt ze eruit?
SPOILER
-
  vrijdag 9 maart 2007 @ 07:37:20 #168
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47081199
SPOILER
  ESF Reporter vrijdag 9 maart 2007 @ 07:38:26 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_47081203
SPOILER
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:27:27 #170
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47081527
Ik ga vanavond de drie shows van deze week zien en ik wil zo graag jullie spoilers lezen .
Whatever I want.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:32:10 #171
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47081575
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 03:23 schreef jmac het volgende:
al gevonden via google.
SPOILER
SPOILER
pi_47083811
of je gaat gewoon naar www.americanidol.com

Bovendien hebben ze daar ook forums (Boards). Moet je recaps kiezen en dan kun je leuke samenvattingen lezen. Sommige mensen doen dat best humoristisch (Velco bijvoorbeeld)
pi_47083932
SPOILER
pi_47084107
SPOILER
A little bit hateful
pi_47100434
SPOILER
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:18:05 #176
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47102201
Volgende week vrijdag en zaterdag hebben we ook de top 20 van Idool 2007 in Vlaanderen.
Eerste seizoen zaten daar ook wel een paar talenten tussen, beter dan in Nederland in ieder geval.

http://www.vtm.be/idool2007/index.php
pi_47102487
Nobody cares
pi_47105724
SPOILER
pi_47105908
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:18 schreef oYo het volgende:
Volgende week vrijdag en zaterdag hebben we ook de top 20 van Idool 2007 in Vlaanderen.
Eerste seizoen zaten daar ook wel een paar talenten tussen, beter dan in Nederland in ieder geval.

http://www.vtm.be/idool2007/index.php
Maar ze zijn belgisch? laat maar dan.

Edit: ff wat filmpjes gekeken. En nee dus: ik kan 't niet aanhoren, mensen die Engels zingen met zo'n accent.

post 's wat youtube linkjes naar winnaars van de afgelopen jaren dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door jmac op 09-03-2007 21:02:17 ]
  zaterdag 10 maart 2007 @ 00:02:52 #180
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47113714
SPOILER
Wat vinden jullie van het American Idol Gives Back? Vind het een beetje over the top.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:07:09 #182
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47117641
Ach, ze zijn er rijk van geworden en amerikanen horen iets met charity te doen om het voor zichzelf te rechtvaardigen. We'll see.

Gaan we weer een top 12 poll doen?
  ESF Reporter zaterdag 10 maart 2007 @ 10:02:07 #183
87554 Cee
Welluk?
pi_47118038
Tja, 'America gives back', tja, tja.... Leuk idee, maar eigenlijk slaat het nergens op. Ik vond het wel geinig dat Seacrest zich enigszins een beetje versprak door te zeggen "After the show, people will vote for their favourite contestants as usual, but viewers will also help change the lives of these truly needy children."
Anyway, leuk idee maar waar ga je de nadruk op leggen? Iemand wordt eruit gestemd, alle spanning wordt opgevoerd want oh wat is het verschrikkelijk om de minste stemmen te krijgen en vervolgens gaan we even over op de tussenstand wat betreft het dollars inzamelen voor kindertjes in Afrika en New Orleans, die hebben het ook moeilijk. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar er is Dubbel Drama tijdens zo'n programma, en hoe ga je dat in godsnaam met elkaar laten rijmen. Vooral als je Borat er nog bij gaat halen ook.

Ik stem voor een top 12 poll.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:27:38 #184
148174 Kantar
TV junkie.
pi_47120668
Hmm, erg rare results deze keer. Dat Sabrina eruit moest vond ik erg onterecht, deze week was ze misschien niet op haar best maar ze heeft vaker dan bijv. een Haley bewezen dat ze echt goed kan zingen. Maar goed, van Sundance, Jared of Antonella's vertrek lig ik niet wakker, alleen wel jammer dat ik dat mega-irritante hoofd van Sanjaya nog vaker moet gaan zien. Die mag er van mij zsm uit, gevolgd door Haley en dan Phil.

Melinda!
pi_47149586
Ik heb de laatste twee afleveringen helaas nog niet kunnen kijken. Maar in ieder geval: mooi dat Antonella er eindelijk uit is. Jammer dat Sanjaya niet mee ging, maar om Sundance kan ik niet heel rouwig zijn. Jared boeide me ook niet zo. Dat Sabrina eruit is, is wel heel jammer, maar daar kan ik wel mee leven. Liever Sabrina dan Jordin bijvoorbeeld.

Mijn top 12:

1 Melinda Doolittle
2 Lakisha Jones
3 Jordin Sparks
4 Chris Sligh
5 Blake Lewis
-
-
-
-
6 Chris Richardson
7 Stephanie Edwards
8 Phil Stacey
9 Brandon Rogers
10 Gina Glocksen
11 Haley Scarnato
12 Sanjaya Malakar
  zondag 11 maart 2007 @ 12:39:57 #186
168483 Sportback
Computernerd
pi_47150256
Wat een slechte week zeg. Totaal niet boeiend kwa zang.
  ESF Reporter zondag 11 maart 2007 @ 18:32:18 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_47162645
Ik zal m'n top 12 ook even bedenken. Ehhhhmmm... Oké komt ie

1. Melinda Doolittle
2. Blake Lewis
3. Jordin Sparks
4. Chris Richardson
5. Chris Sligh
6. Phil Stacey
7. Lakisha Jones
8. Haley Scarnato
9. Gina Glocksen
10. Stephanie Edwards
11. Brandon Rogers
12. Sanjaya Malakahahahahahaha
pi_47164205
Mijn top 12

1 Melinda Doolittle
2 Jordin Sparks
3 Blake Lewis
4 Chris Richardson
5 LaKisha Jones
6 Chris Sligh
7 Gina Glocksen
8 Stephanie Edwards
9 Phil Stacy
10 Haley Scarnato
11 Brandon Rogers
12 Sanjaya Malakar
  zondag 11 maart 2007 @ 19:19:35 #189
148174 Kantar
TV junkie.
pi_47164341
Dan zal ik m'n top 12 ook maar posten..

1. Melinda Doolittle
2. Chris Richardson
3. Blake Lewis
4. Jordin Sparks
5. Gina Glocksen
6. Brandon Rogers
7. Lakisha Jones
8. Stephanie Edwards
9. Phil Stacey
10. Chris Sligh
11. Haley Scarnato
12. Sanjaya Malakar

1-4:
5-7:
8-11:
12:
pi_47170508
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Kantar het volgende:
Dan zal ik m'n top 12 ook maar posten..

12. Sanjaya Malakar

12:
A little bit hateful
pi_47177877
1 Melinda Doolittle
2 Blake Lewis
3 LaKisha Jones
4 Chris Sligh
5 Jordin Sparks
6 Chris Richardson
7 Stephanie Edwards
8 Gina Glocksen
9 Phil Stacy
10 Haley Scarnato
11 Brandon Rogers
12 Sanjaya Malakar
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:19:41 #192
71919 wonderer
pi_47252874
Het leukste van die shows is nog wel de een-tweetjes tussen Ryan en Simon
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:20:50 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47252904
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef wonderer het volgende:
Come out of the closet.
  woensdag 14 maart 2007 @ 06:45:38 #194
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_47254171
1 Melinda Doolittle
2 LaKisha Jones
3 Blake Lewis
4 Jordin Sparks
5 Chris Sligh
6 Phil Stacy
7 Gina Glocksen
8 Brandon Rogers
9 Stephanie Edwards
10 Chris Richardson
11 Haley Scarnato
12 Sanjaya Malakar
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 14 maart 2007 @ 07:12:34 #195
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47254235
Zal zo iets worden denk ik.
Ben benieuwd of ik mijn top moet bijstellen na de eerste liveshow.

1 Melinda Doolittle
2 Jordin Sparks
3 Chris Sligh
4 Gina Glocksen
5 Blake Lewis
6 LaKisha Jones
7 Phil Stacy
8 Chris Richardson
9 Sanjaya Malakar
10 Stephanie Edwards
11 Brandon Rogers
12 Haley Scarnato
pi_47255397
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef wonderer het volgende:
Ze zijn beide zo witty
A little bit hateful
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:37:41 #197
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_47261533
Eensgezind?
quote:
Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef Black_Tulip het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:
Op zondag 11 maart 2007 18:32 schreef Cee het volgende:
1. Melinda Doolittle
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Kantar het volgende:
1. Melinda Doolittle
quote:
Op maandag 12 maart 2007 01:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 06:45 schreef LeBeau het volgende:
1 Melinda Doolittle
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 07:12 schreef oYo het volgende:
1 Melinda Doolittle
!

Dat is bij X-Factor/Idols wel anders over het algemeen.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_47262182
Maar Melinda is one of a kind en gewoon geweldig dat kan niemand ontkennen .
Iemand nog de optredens van gisteren gezien? als ik thuis ben kan ik niet wachten om het te kijken
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:13:41 #199
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47270714
Paris Bennett heeft net een 7 track EP uitgebracht incl Midnight Train to Georgia, die versie vind ik beter dan die van Lakisha. Sowieso vind ik haar overrated.
Vanavond kan ik pas de ep van gister zien.
En Melinda is ubertof maar zie ik echt geen grote carriere hebben..
pi_47275659
Heb ze dus net allemaal bekeken.Melinda was gewoon weer briljant. Kreeg gewoon kippevel.

Lakisha was tof en heeel goed.

Blake was gaaaaf. Ik vond de manier hoe Blake dit lied deed briljant. Jury vond het niet zoveel aan aangezien het een klassieker is waar je niet mee moet klooien. Ik heb niks met Motown of Diana Ross dus k vond deze versie gewoon gaaf.
Chris Sligh deed het dus ook anders met Endless Love. Zang was goed alleen muziek paste er niet bij. Zo leek het net.

Jordan was ook weer heel goed.

De rest is me niet zo bijgebleven. Haley vond ik goed zingen. Gina daar verstond ik niks van. Chris Richardson was kwa zang slecht. Stephanie doet mij niks. Phil zong goed maar voor de rest saai.
En Sanjaya moet nu gewoon oprotten ook al was ie beter dan alle voorgaande keren.
  woensdag 14 maart 2007 @ 20:41:53 #201
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47277778
Melinda:
Lakisha: Ik vond het maar matig, ze is echt niet zo briljant als sommigen zeggen
Chris Sligh: perfecte vocalen en de coldplay vergelijking klopte wel
Blake: Gimme more
Brandon: Ik vond het saai en slecht
Sanjaya: omfg wat de neuk? MOVE BITCH GET OFF THAT STAGE!
Gina: Tofheid
Phil: leuk gezongen, maar mijn stijl is het niet.
Stephanie: Die word steeds beter en ik vond haar deze week fijn.
Haley: Mwjah, nee het was Kat McPhee maar dan veel slechter
Chris Richardson: Jammer Hij's erg tof maar dit was niet om aan te horen.

[ Bericht 8% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 14-03-2007 20:50:49 ]
pi_47278862
Dit is gewoonweg briljant toch??

http://www.youtube.com/watch?v=ugVBSXi1PU4
  ESF Reporter woensdag 14 maart 2007 @ 22:27:46 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_47282339
Godsammetering als ik niet even heb zitten janken bij het optreden van Melinda.
En Lakisha stijgt aanzienlijk in m'n top 12 lijstje. Aanzienlijk.
En Blake's versie vond ik erg goed.
En Chris Richardson was een beetje manisch aan het zingen en ik vrees dat ie niet veel beter kan maar verdorie hij mag wel een bakkie komen drinken bij mij thuis. *kwijl*
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:35:51 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47285926
Chris R is echt WAARDELOOS. En dat al weken lang.

Melinda en Lakisha waren de beste. Nummer wat Blake deed was ook goed. De rest vond ik echt helemaal niks.
Elite
Tegen TTIP
pi_47287539
Die Paula, ik hou van haar, wat een ontzettend lief en goedhartig persoon is zij.
Haar reaktie vond ik nog wel het mooiste aan het optreden van Melinda.

rofl im getting soft
pi_47288203
Ik vind Melinda ook weer erg goed maar wat viel er nou te janken aan dit optreden. Mis ik weer iets? *ik zal wel weer moeten luisteren naar de lyrics ofzo*

En sanjaya, ik kon t niet aanhoren en daarna zei de jury exactly wat ik dacht. Dat friggin kapsel zag er niet uit, die oorbellen al helemaal niet en die gezichten die ie trekt zijn zo mogelijk NOG erger... pfff.

Volgens de wedders zijn brandon en Stephanie de 'favoriet' om eruit gestemd te worden morgen

De stylisten moeten ze echt ontslaan daar. De helft zag er niet uit. Chris S opeens heel anders en sanjaya sloeg natuurlijk alles. De rest had ook niet de beste kledingkeuze imo. Neem aan dat ze 't niet zelf kiezen.

Btw: die simon de vorige weken telkens met de namen.. doen alsof ie ze niet weet, lijkt me sterk dat ie t echt niet weet als ie er zo mee bezig is toch?

[ Bericht 25% gewijzigd door jmac op 15-03-2007 01:31:13 ]
  ESF Reporter donderdag 15 maart 2007 @ 07:26:05 #207
87554 Cee
Welluk?
pi_47290279
SPOILER
De commercial is weer terug, hoera! Hij was weer hilarisch.
pi_47291167
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:26 schreef Cee het volgende:
SPOILER
ik kan mij er nooit van weerhouden om de spoilers te lezen
A little bit hateful
pi_47291782
Ik lees altijd de recaps van Velcrohead

Final 12 show:
http://myidol.americanidol.com/boards/topic.aspx?topic_id=657869

"Tonight, Diana Ross will be the anachronistic ancient one to try to make current pop stars out of this rabble. You know... for when disco FINALLY returns, right? Now that they're finished enbalming her, she comes out and talks to the Idols. Diana Ross is brought to you tonight by Hasbro, or rather, most of her is manufactured by them. Seriously, folks, there's less plastic at MasterCard headquarters. "

Results:
http://myidol.americanidol.com/boards/topic.aspx?topic_id=660924

Lakisha stands first, and it's not a big shock that she's safe. Thankfully, she left her shower curtain at home today instead of wearing it.
pi_47292594
Diana Ross bleef wel heel lang in de opening staan, zo van: zal ik de sprong wagen... of niet! Hoeveel zou ze gedronken hebben voor ze opkwam?

Erg grappige blog Knipoogje!
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:34:09 #211
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47297101
Niet te geloven dat die flapdrol er nog in zit.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:15:29 #212
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47298450
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:26 schreef Cee het volgende:
Hij was idd weer fijn.
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:00:49 #213
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47302143
Theme for next week:
On Tuesday night, the contestants will sing hit songs from the 1960s British pop invasion.
Lulu will perform her hit song To Sir, with Love on Wednesdays results show and Noone will perform his hit Theres a Kind of Hush on the results show.

[ Bericht 60% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 15-03-2007 18:00:15 ]
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:36:09 #214
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47315768
Waarom, waarom zit Sanjaya er nog in....

Die heeft dus de hele Indiase community achter zich, die als gekken aan het bellen zijn. Dat zag je twee jaar terug ook al met die Hawaiiaanse....
-
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:42:16 #215
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_47316007
Ik heb gehoord dat Jennifer Lopez op 12 april een workshop plus optreden geeft op American Idol.
Onderschat haar niet haar nieuwe Spaanse album ("Como Ama Una Mujer") is totaal anders dan haar normale liedjes.

Ook Gwen Stefani schijnt mischien te komen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  donderdag 15 maart 2007 @ 21:46:13 #216
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47316135
Top 10 is met Jon Bon Jovi.

In ieder geval is een van de zwakkeren eruit deze week. Nog enkele te gaan.
pi_47317190
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:42 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik heb gehoord dat Jennifer Lopez op 12 april een workshop plus optreden geeft op American Idol.
Onderschat haar niet haar nieuwe Spaanse album ("Como Ama Una Mujer") is totaal anders dan haar normale liedjes.

Ook Gwen Stefani schijnt mischien te komen.
Misschien? Is allang bekend gemaakt wie er allemaal komen hoor in een van de vorige uitzendingen
  ESF Reporter vrijdag 16 maart 2007 @ 07:30:13 #218
87554 Cee
Welluk?
pi_47325608
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Noone will perform his hit Theres a Kind of Hush on the results show.
Ah, dat is zielig, niemand wil z'n liedje zingen.
Sorry, kon het niet laten! Die naam is een open deur.

British Invasion, lijkt me leeeuuuk! Dat thema hadden ze bij Canadian Idol een keer en dat was erg grappig. Misschien durft er iemand wel te doen wat Jacob Hoggard toen deed.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:24:33 #219
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_47336727
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef jmac het volgende:

[..]

Misschien? Is allang bekend gemaakt wie er allemaal komen hoor in een van de vorige uitzendingen
Wist ik niet..
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:29:10 #220
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47367943
Witwoo
De kandidaten nemen elke week de nummers ook op in de studio en die versies kun je kopen op AmericanIdol.com
Ik hoor nu die van Blake..en die is lekker
De anderen ga ik ook even zoeken
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:55:57 #221
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47368584
Ik vond de opnieuw gearrangeerde nummers aardig leuk, ook die van Sligh die een Coldplay sound had.

Heb gisteren nogmaals gekeken met surround sound en de uitzendingen op ITV lijken aardig bijgemixt qua sound. Haley was niet zo slecht, alleen tekst vergeten... Jordin was indrukwekkend goed, Sligh ook (al vond de jury dat niet).
Melinda blijft stabiel goed, Lakisha is ook goed... maar ik zie geen groei. Jammer.
Gina bekoort al hoor ik haar liever rock zingen.

Rest zal de top niet halen denk ik.

Eens denken over mijn top 11 en bottom top 3 deze week,.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:56:43 #222
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47368602
Was Cat nog in beeld bij ITV?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:02:27 #223
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47368742
Yup, maar geen interview met de kandidaten. Gewoon ouwehoeren over de kandidaten met een andere amerikaanse meid (wie was dat ook alweer?)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:06:59 #224
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47368865
Geen idee .. damn, die studioversie van Blake is catchy
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:15:39 #225
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47369068
Ook maar even halen, denk ik. Ben ook wel benieuwd hoe het klinkt. Contemparary anyway!
pi_47383125
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:34 schreef popolon het volgende:
Niet te geloven dat die flapdrol er nog in zit.
Jij zou toch niet meer kijken? .

Suffe, trage, niet boeiende show weer. Melinda was cool, Lakisha en Jordin waren wel ok. Ik vond Blake toch wel erg stoer, Chris S. viel weer tegen.

Brandon en Sanjaja terecht bottom 2. Hopelijk gaat Sanjaja er echt snel uit, dat was echt waardeloos.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 23:24:26 #227
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47384621
Godsamme wat was het boring zeg. . Brandon eruit, hoezee! Sanyaya ook terecht bottom two, maar hij is zo lief en scheetig dat ie erin moet blijven van me . Ik zeg; Phil en Melinda finale, klaar. Dit seizoen is saai man.
Whatever I want.
pi_47385402
Oja, kijken helemaal vergeten
Let's plant a tree
  zondag 18 maart 2007 @ 16:35:31 #229
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47402948
Echt heel gaaf die studio versies.
Chris R. klinkt nog steeds kut, maar Lakisha, Stephanie, Melinda, Jordin en Blake doen het echt gaaf .
Ook Chris Sligh, Haley en zelfs Sanjaya klinken goed.
Phil Stacey vind ik minder, en Brandon was echt de verdiende loser deze week

[ Bericht 34% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 18-03-2007 17:11:23 ]
  zondag 18 maart 2007 @ 18:02:51 #230
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47406044
Chris R. raken we een van de komende weken wel kwijt.
pi_47406890
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 07:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Ah, dat is zielig, niemand wil z'n liedje zingen.
Sorry, kon het niet laten! Die naam is een open deur.

British Invasion, lijkt me leeeuuuk! Dat thema hadden ze bij Canadian Idol een keer en dat was erg grappig. Misschien durft er iemand wel te doen wat Jacob Hoggard toen deed.
Lol, zie via die link t volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=oeuN7ciZ1lw&mode=related&search= echt goed zingen kan ie niet, maar een show weggeven wel
  maandag 19 maart 2007 @ 18:15:53 #232
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47443489
Even prono voor deze week

1 (2) Jordin Sparks
2 (1) Melinda Doolittle
3 (5) Blake Lewis
4 (4) Gina Glocksen
5 (12) Haley Scarnato
6 (3) Chris Sligh
7 (6) LaKisha Jones
8 (10) Stephanie Edwards

Bottom 3
9 (9) Sanjaya Malakar
10 (7) Phil Stacy
11 (8) Chris Richardson -> out
pi_47474468
American Idol: Oddsmakers Losing Faith in Lakisha Jones

Slowly but surely, Melinda Doolittle is looking like the Idol to beat in the hit television competition American Idol. The one time favorite, Lakisa Jones, is now being offered at odds close to 3 to 1.

"Lakisha at this time would pay out $2.40 for every $1.00 bet," exclaimed Gambling911.com American Idol fanatic and expert, Payton O'Brien. "That's a good value considering Jones is consistent week after week."

The voice is powerful and there is no reason to believe she cannot win this competition.

"Simon Cowell stated a few weeks back that Lakisha Jones was out of everybody else's league. At the time she was deemed unbeatable."

O'Brien has provided her post St. Patties Day confession.

"The show is not very good this year in terms of the talent pool and with singers like Sanjaya Malakar winning week after week, I am not sure that things are going to get much better."

Ironically, the Malakar inclusion has added some spark to the show.

"We are now glued to our seats waiting to see if he will be back yet another week," O'Brien says. "We don't want him to win, but at least we can be guaranteed a good laugh and solid ribbing from the judges. If this were the dark ages, I would tune in waiting each week to see if he avoids being fed to the lions. They would probably spit him out though if he starts to sing
pi_47475433
Sanjaja blijft er nog wel even.

Votefortheworst.com .

dinsdag 20 maart 2007 @ 16:55:27 #235
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47477446
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sanjaja blijft er nog wel even.

Votefortheworst.com .

[afbeelding]
Heeft Sundance en Antonella niet geholpen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:58:06 #236
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47477554
Over talent gesproken, iemand nog Australian Idol gezien met runner up Jessica Mauboy?

http://www.youtube.com/watch?v=0WUN7Ds-EzY

Dat is pas een talent!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:09:36 #237
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47477969
omfg... Floortje uit Idols 3 heeft nu als nieuwe single Starts With Goodbye van Carrie Underwood gecovered..wat een verschil tussen de 2 uitvoeringen
pi_47482849
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
omfg... Floortje uit Idols 3 heeft nu als nieuwe single Starts With Goodbye van Carrie Underwood gecovered..wat een verschil tussen de 2 uitvoeringen
dat is idd haar nieuwe single... en Carrie kan ze gewoon echt niet evenaren.

vanavond weer de 2e liveshow ik heb de eerste pas zondag kunnen kijken, omdat ik nauwelijks tijd had. natuurlijk al wel gelezen wie eruit ging, en ik vind het helemaal niet erg. Brandon bleef me gewoon niet bij. ik wist er een half uur na de uitslag van de top12 wist ik er nog 11...Brandon was ik alweer vergeten.

Melinda was goed, maar dat is niet nieuws. Blake en LaKisha waren ook weer goed, maar Jordin vond ik zelf de beste van de avond.

Chris R. ging echt de fout in, jammer. en Sanjaya mag deze week toch echt vertrekken
  woensdag 21 maart 2007 @ 02:20:22 #239
71919 wonderer
pi_47497655
De Karin-Bloemen-versie van I who have nothing is veeeeeeeeel beter Maar Jordin deed het niet slecht.

Sanjaya... uhm... En dat meisje...
pi_47497667
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 02:20 schreef wonderer het volgende:
De Karin-Bloemen-versie van I who have nothing is veeeeeeeeel beter Maar Jordin deed het niet slecht.

Sanjaya... uhm...
Oh is t weer begonnen.

Wat zei Simon over sanjaya
  woensdag 21 maart 2007 @ 02:27:20 #241
71919 wonderer
pi_47497701
Weet ik niet meer. Ze hadden steeds een huilend meisje in beeld en hij zei "The little girl's face says it all". Wat ie daarna zei weet ik niet meer.
  woensdag 21 maart 2007 @ 06:18:31 #242
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47498324
Wie was die huilebalk?
-
pi_47501195
Never mind.....

[ Bericht 93% gewijzigd door Black_Tulip op 21-03-2007 17:20:07 ]
pi_47504726
Ik vond het niet eens zo'n slechte week deze keer. Klonk allemaal wel redelijk. Met uitzondering van Sanyaja en die kale gozer natuurlijk. Hun performance schiet ik standaard altijd af.

Dat kleine meisje zal de komende tijd veel gepest worden
A little bit hateful
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:36:40 #245
71919 wonderer
pi_47510494
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 06:18 schreef maartena het volgende:
Wie was die huilebalk?
Grote fan van Sanjaya, naar wat ik begrepen heb Vond het vrij zielig dat ze haar in beeld namen steeds, een keer is wel genoeg.
pi_47512379
Lol dat huilende meisje bleef ook maar janken toen melinda aan t zingen was. Ze vond sanjaya idd wel leuk, en toen ging sanjaya nog even ontzettend nichterig naar dr toe lopen en omhelzen.

Leuke aflevering alhoewel ik een stuk of 4 optredens na 10-20 sec heb geskipped.
Lakisha viel me heel erg tegen. Chris sligh was weer leuk, en melinda ook (maar vooral 't einde).

HALEY was LEUK! Lekker swingend en uitdagend Jordin Sparks was ook

*edit: de rest was dus )
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:32:31 #247
148174 Kantar
TV junkie.
pi_47515061
Ik vond het deze keer heel erg meevallen, over het algemeen zong iedereen redelijk goed (op Sanjaya na natuurlijk, maar daar hoef ik eigenlijk geen woorden meer aan vuil te maken).. Jordin en Melinda waren echt heel erg goed en ik ben blij dat Chris R gewoon even heeft gezongen zonder overdreven performance, heel fijn. Blake en Haley waren ook weer goed, en die laatste begint elke week meer op Katharine McPhee te lijken, vooral in die rehearsal-video met Lulu..

Sanjaya en Phil mogen er wat mij betreft zsm uit.
pi_47517100
Edit: Ik moet die tweede liveshow nog zien. En ik denken dat jullie het over de eerste hadden... Lezen
pi_47519080
Blake, Jordin en Melinda TOP!
Chris R en Chris S heeeel goed.
Lakisha was oke
Haley

De rest ehm niet zo bijzonder.
  woensdag 21 maart 2007 @ 21:36:25 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47527283
Haley
Elite
Tegen TTIP
pi_47527335
http://dialidol.com/asp/predictions/Predictions.asp

Damn nog een week Sanjaya Malakar
(Z'n zus zag er trouwens wel uit)

Blake Lewis vond ik trouwens het hoogtepunt van de show
  ESF Reporter woensdag 21 maart 2007 @ 22:48:14 #252
87554 Cee
Welluk?
pi_47530655
Goed: Blake, Chris R.
Kippevel: Jordin, Melinda
Lachwekkend: Sanjaya en z'n grootste fan
Goed, maar het laat me verder koud: Lakisha
Could Beyoncé be any more robotic? Why, yes: Stephanie Edwards

Lulu kicks ass.
quote:
Sanjaya's "You Really Got Me" offers him an opportunity to forget about singing entirely, which is a good thing because he's actually interesting. Of course, that's all overshadowed by the batshit-crazy awesomeness of the hysterical crying thirteen-year-old girl in the audience who gets more airtime than anyone else and who I think got her own 1-866 number. The whole spectacle is maybe the greatest thing I've ever seen on this show.
quote:
Melinda is predictably great on "As Long As He Needs Me," but she makes Little Miss Sobshine lose it in the audience again, which makes it all worthwhile. Seriously, that little girl made this whole episode.
pi_47530656
Jordin Sparks vond ik heel erg goed. Om zo'n nummer goed en geloofwaardig neer te zetten is al moeilijk maar zij deed het gewoon nagenoeg perfect. Gewoon top.

Woo-hoo Jordin Sparks for the win dogs
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:11:33 #254
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47531819
Blake Erg gaaf weer
Stephanie ging wel.
Chris R blijft leuk qua man candy maar z'n stem is gewoon niet goed genoeg.
Haley: Of je gooit ff je sexy outfitje in de strijd om die tour te halen
Lakisha: Ik vond het kut. Het is een overrated schreeuwlelijk.
Phil: alsof je naar een imitator zit te kijken die Constantine, Chris Daughtry en Bo Bice na doet.
Jordan: Dit meisje gaat héél ver komen.
Sanjaya: Kan iemand deze vuilnisbakkenhond even de studio uitschoppen? Wat erg dit!
Gina: Aii caramba, dat was niet al te best Hopen dat ze t nog een weekje red!
Chris S: Geweldig gedaan, Fro Patrol
Melinda: Ook super weer..

lol @ die britse producer/jurylid van Grease: You're The One That I Want zat in het publiek, die kwam vast kijken hoe zo'n show wel moet

[ Bericht 18% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 22-03-2007 00:06:37 ]
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:11:58 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_47531839
Haley: Niet echt op de zang gelet als ik eerlijk moet zijn.
Chris R: Voor de zoveelste week op rij waardeloos. Hij zingt nasaal, niet om aan te horen.
Stephanie: Totaal niet boeiend.
Blake: Mijn favoriet. Vind ik wekelijks uitblinken.
Lakisha: Begin was wel aardig, maar het einde leek nergens op.
Phil: Hij moet zijn haar laten groeien, vind het nu helemaal niks. Het zingen was trouwens ook niks.
Jordin: Wel aardig, niet geweldig.
Sanyaya: Grrrrr, teringhond. Hij heeft dat hele nummer verkracht. Nu kan ik het nooit meer horen, zonder aan Sanyaya te denken.
Gina: Nog zo een nummer waar men vanaf had moeten blijven. Gina, wat doe je!!! Zang was ook niks
Chris S: Nee, ik vond het niet geweldig. Nummer werd te snel gezongen.
Melinda: Die kan gewoon niet verliezen. Geweldig gewoon.

Sanyaya moet eruit!
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:21:16 #256
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47532262
quote:
Niet dat DialIdol erg goed zat de afgelopen weken.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:28:46 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47532565
Die arrogante kut blikken van Phil als ie dat commentaar krijgt van Simon..
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:32:01 #258
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_47532702
Haley: Verrassend leuk; niet geweldig, wel leuk.
Chris R. : Vond het niks.
Stephanie: Zonde hoor, gewwon verknald zo'mooi liedje.
Blake: Leuk! Die jongen is waanzinnig muzikaal.
Lakisha: Domme muts; ze had absoluut dat andere nummer moeten doen.
Phil: Mag van mij vertrekken; voegt niks toe.
Jordin: Wel een talent; vond het liedje niks maar wel goed gezongen.
Sanjaya: Naar huis!
Gina: Helemaal niks; wat een tegenvaller.
Chris S.: Niet onaardig.
Melinda: Wat een verschil met de rest; het lijkt wel alsof de band zelfs beter gaat spelen; het klinkt echt zo geweldig.
pi_47533110
Geweldige review weer van Velcrohead

http://myidol.americanidol.com/boards/topic.aspx?topic_id=668692
quote:
Chris Richardson is up next. His goal for this week is to finally nail a song straight through his left nostril. I'm picturing a different sort of nail...the kind that runs down a chalkboard. He ever so modestly wants, aside from showing us that he is, in fact, a great performer, to show us that he is, in fact, a great singer, despite that fact that he is, in fact, not. Peter Noone essentially says "dude, you suck," and then vainly attempts to coach him through one of the seminal songs of Pete's younger years.
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:03:46 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47533748
Volgende week: Gwen Stefani als coach
pi_47534126
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week: Gwen Stefani als coach
JOEPIE!! Gaan ze ook allemaal liedjes van haar (no doubt) zingen?
pi_47536067
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door jmac op 22-03-2007 02:32:18 ]
pi_47536252
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef jmac het volgende:
SPOILER
SPOILER
Jeetje... maar ik moet bekennen dat ik op dit moment niet weet wie die
SPOILER
is

Maar dat die
SPOILER
A little bit hateful
pi_47536334
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 02:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Jeetje... maar ik moet bekennen dat ik op dit moment niet weet wie die
SPOILER
is

Maar dat die
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  donderdag 22 maart 2007 @ 06:13:13 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47536716
-
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:05:11 #266
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47536808
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:37 schreef -tK- het volgende:
http://dialidol.com/asp/predictions/Predictions.asp

Damn nog een week Sanjaya Malakar
(Z'n zus zag er trouwens wel uit)

Blake Lewis vond ik trouwens het hoogtepunt van de show
Dat is echt helemaal niet betrouwbaar.
De echte ranking wijkt aardig af.
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:24:08 #267
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47536870
By the way Bottom 2 is niet echt de bottom 2.

Echte ranking was
SPOILER
Ik vond deze keer Haley best wel goed en wat een benen!
Chris R. deed het heel erg goed, ook al ben ik niet zo'n fan van 'm. Lakisha koos echt een nummer wat bij haar stem paste, Blake rules, Melinda is altijd safe...
  ESF Reporter donderdag 22 maart 2007 @ 07:34:46 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_47536914
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:24 schreef oYo het volgende:
By the way Bottom 2 is niet echt de bottom 2.
SPOILER
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:05:36 #269
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47537103
SPOILER
pi_47539030
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 07:24 schreef oYo het volgende:
Ik vond deze keer Haley best wel goed en wat een benen!
Ja, die griet is echt knap
quote:
. Lakisha koos echt een nummer wat bij haar stem paste,
Ik vond Lakisha zwaar bagger. Grote lelijke soepjurk, emotieloze ogen en ze zong net niet op de juiste toon; vrijwel het hele nummer klonk een beetje 'pitchy'. Verreweg haar slechtste optreden tot dusver.
pi_47540685
Bedoelen ze met het woord pitchy vals? Want dat hoor ik die Randy vaak zeggen. Die gast is zo irritant met zijn Yo Yo. Paula Abdul durft bijna nooit kritisch te zijn en wil aardig gevonden worden. Simon is van hun de normaalste.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:16:39 #272
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47543025
De studio mp3tjes zijn ook weer tof
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:25:27 #273
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47543293
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 00:18 schreef jmac het volgende:

[..]

JOEPIE!! Gaan ze ook allemaal liedjes van haar (no doubt) zingen?
Next Week: Gwen Stefani is the guest mentor. The Top 10 theme will be “Music from the 90s”
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:57:04 #274
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_47544321
Die Sanjaya zit in de top 10 Snap echt niet hoe de jury hem uberhaupt door hebben laten gaan
Wat een kutstem heeft hij, en dat nep lachen van hem de hele tijd

Dat huilende meisje
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_47547790
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De studio mp3tjes zijn ook weer tof
Kun je die alleen van hun website halen? Want je kunt daar helaas niet met Paypal betalen. Met mijn credit card heb ik geen zin te betalen voor zulke mini bedragen. Die studioversie van You Keep me haning on van Blake wil ik graag hebben.
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:08:15 #276
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47548718
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Kun je die alleen van hun website halen? Want je kunt daar helaas niet met Paypal betalen. Met mijn credit card heb ik geen zin te betalen voor zulke mini bedragen. Die studioversie van You Keep me haning on van Blake wil ik graag hebben.
Zie je PM
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:22:40 #277
148174 Kantar
TV junkie.
pi_47549246
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Next Week: Gwen Stefani is the guest mentor. The Top 10 theme will be “Music from the 90s”
Leuk thema (krijg je tenminste niet dat gezeik van ''oude liedjes modern willen maken'') en Gwen is altijd leuk natuurlijk..
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:10:45 #278
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47555157
Grammy Award-winning artist Gwen Stefani will work with the Top 10 finalists next week on AMERICAN IDOL Tuesday, March 27 (8:00-9:07 PM ET live/PT tape-delayed), and will perform The Sweet Escape with Akon on the results show Wednesday, March 28 (9:00-9:30 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX. It will be a pop-themed week, as contestants pick their favorite songs from that genre.

De show is dus maar 1 uur Maar wat het thema nou is Pop muziek lijkt me te breed?
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:15:41 #279
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_47557244
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Zie je PM
Wil ook wel een PM
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:42:14 #280
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47558130
quote:
Melinda Doolittle may have gotten raves from the judges, but the real star of American Idol this week was Ashley Ferl, the 13-year-old from Riverside, California, whose tears rolled as the cameras rolled. Ashley, who attended the taping with her mom and a teenage pal on Tuesday, could hardly contain her excitement when the 11 Idol finalists took the stage. When Sanjaya, one of the four Idols she told Ryan Seacrest she's rooting for, smiled in her direction during his performance of The Kinks' "You Really Got Me," Ashley wept uncontrollably, in front of 37 million viewers.

Then again, the pigtailed teen never expected to be in such close proximity to Idol's fledgling stars. Is it any wonder that she was overwhelmed?

According to producers, the Ferl family landed on Idol after snagging tickets to a taping of Are You Smarter Than a 5th Grader?. Soon after receiving the ducats, they realized that the package also included access to a rehearsal of either Idol or 5th Grader. Clearly, it wasn't a difficult decision. As fate would have it, producers took notice of Ashley when she began sobbing during Idol's pre-show. They swiftly invited the family to the final taping, where she again wept uncontrollably. And so, thanks to Idol, another star is born
pi_47558559
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
tijdens de rehearsal ook al?

ga het vanavond eens kijken, maar over Ashley heb ik natuurlijk al wel gehoord

oh, en CDP: als je toch PM's aan het versturen bent
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:57:40 #282
71919 wonderer
pi_47558633
Vandaar dat ze zoveel in beeld was. Gewoon ongegeneerd tranentrekken, vrij letterlijk.

Niet verrassend, wel goedkoop.
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:59:20 #283
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47558690
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:
Vandaar dat ze zoveel in beeld was. Gewoon ongegeneerd tranentrekken, vrij letterlijk.

Niet verrassend, wel laag.
Gewoon goede tv
Niets voor niets dat Nigel (exec. producer) achter haar zat..
pi_47558730
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

oh, en CDP: als je toch PM's aan het versturen bent
Same gj!
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:01:09 #285
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47558753
Voor het hele topic zich volspamt: iedereen die de mp3s wil, stuur maar een PM naar mij!
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:50:43 #286
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47562559

Geweldige gezichten als ze horen dat Sanjaya door is.
vooral Phil, Jordin en Melinda
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:09:07 #287
148174 Kantar
TV junkie.
pi_47563150
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Gewoon goede tv
Niets voor niets dat Nigel (exec. producer) achter haar zat..
Nigel! SYTYCD kan niet snel genoeg beginnen..

Ligt het trouwens aan mij of zat Melinda nou echt haar microfoon onder te spugen tijdens haar optreden?
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:10:30 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47563189
SYTYCD Tof om Benji in Candyman te zien, we zien te weinig van Travis
  vrijdag 23 maart 2007 @ 01:09:01 #289
10721 dolfg
RegiZeur
pi_47569061
Melinda zat behoorlijk te spugen. Op de Hd versie zie je ze druppel voor druppel over je scherm vliegen.

Bijzonder entertaining aflevering waarin Haley de rol van Antonella heeft overgenomen en Blake het echt fantastisch heeft gedaan.
Jordin is super en Melinda en in nog grotere mate Lakisha krijgen allebei een probleem met hun songkeuzes.
Er moet ontwikkeling in komen anders worden ze straks links en rechts ingehaald.

Exit van Stephanie verbaasde me niet overigens.

Ik ga maar eens een pm versturen.
pi_47572484
Haha dat spugen viel mij ook op.
Wanneer rot die Sanjaya een keer op.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:48:20 #291
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47576162
Show was leuker dan vorige week. Melinda's nummer vond ik niet zo bij dr passen, maar ze zong het wel heel goed. Jordin ! Chris Sligh had echt by far het beste optreden van deze week!! De rest hing er maar wat tussen. Blij dat Stefanie weg is, vond haar toch niet zoveel aan. Ik hoop dat Lakisha snel eruit is, ze is zo fake. .
Whatever I want.
pi_47586919
Ik vind Haley trouwens wel sympathiek...

Ze is misschien niet de meest briljante zangeres, maar ze pakt iig wel de koe bij de horens
pi_47655265

What's going on here?
Chris R op 4?
Lakisha op 7?
Gina op de schopstoel?
pi_47655378
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]

What's going on here?
Chris R op 4?
Lakisha op 7?
Gina op de schopstoel?
Sanjaya op 5. AOL users are crazy.
pi_47655513
Gina was best matig hoor. Ik vind haar ook helemaal niet zo sympathiek en leuk meer als in het begin.

Sanjaya is gewoon heel populair om een of andere reden. Werd ook gepersifleerd bij Saturday Night Live gisteren .

Chris R. staat wel bizar hoog, in de rest kan ik me wel vinden. Blake, Jordin en Melinda zijn tof .
pi_47655679
Mijn top 10 nu:
1. Melinda. .
2. Jordin
3. Lakisha
4. Gina
5. Chris S
6. Haley
7. Blake
8. Chris R
9. Sanjaya
10. Phil. .
  zondag 25 maart 2007 @ 22:45:47 #297
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47655741
Lakisha is helemaal niet zo bijzonder hoor, ze is zo schreeuwerig . Kan me wel vinden in AOL, alleen Chris R en Chris S mogen omgedraaid worden en Phil hoger.
Whatever I want.
pi_47658568
mijn top 10 atm

1 Melinda
2 Jordin
3 Blake
4 Lakisha
5 Chris S
6 Chris R
7 Gina
8 Haley
9 Phil
10 Sanjaya
  maandag 26 maart 2007 @ 00:00:55 #299
148174 Kantar
TV junkie.
pi_47658868
Dan zal ik m'n top 10 ook maar geven.

1. Melinda
2. Jordin
3. Chris R
4. Blake
5. Gina
6. Haley
7. Lakisha
8. Chris S
9. Phil
10. Sanjaya

Haley is aanzienlijk gestegen, maar dat zal wel komen doordat ze steeds meer op Katharine McPhee lijkt.

Edit: LOL! Ik lees net toevallig dat Haley ook daadwerkelijk de extensions die Katharine McPhee vorig jaar in had heeft gedragen de afgelopen weken. Ew.
pi_47664308
1 Melinda
2 Jordin
3 Blake
4 Chris S
5 Lakisha
6 Chris R
7 Haley
8 Gina
9 Phil
10 Sanjaya
pi_47665410