Naar het schijnt had ze op de red carpet bij een interview wel aangegeven dat ze Idol zou bedanken, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dat podium opeens een beetje dichtklapt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar geen Idol bedankje.
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
Heb jij Jennifer Holiday wel eens zien zingen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
Lakisha ook!quote:
Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
er is iets mis met jullie. 06:42 en 6:59
Alhoewel.. eentje woont in amerika he. Dan mag het.
Wat zei je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken -censuur-.![]()
06:59 Nederlandse tijd is 21:59 westkust tijd. En laat de aflevering nu net van 20:00 tot 21:30 zijn geweest.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
er is iets mis met jullie. 06:42 en 6:59
Alhoewel.. eentje woont in amerika he. Dan mag het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:40 schreef Cee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
haha geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap er nog steeds niets van. Hoe kan dat? Iedere dove kan toch horen dat ze niet kan zingen?!?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:07 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is de uitslag nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]Ah prima uitslag in mijn ogen. Mijn dank is groot, hoef ik het niet meer te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik vond het ook ontzettend jammer. De enige reden die ik ervoor bedenken is dat het een beetje raar klein knulletje is met weinig sex-appealquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Mike het volgende:
AJ.
Onbegrijpelijk, want dat was echt een goed optreden. Hij bewees Amerika's ongelijk nog eens in deze uitslag-uitzending.
Sanjaya zat vorige week in de top vier...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ach in dit stadia boeit mij het niet wie eerder gaat en wie niet. Bedoel die nu weggestemd zijn zullen het niet beter doen dan de "favorieten". Natuurlijk zouden antonella en senjaja oid er eerder uit moeten, maar als dat niet deze week is, dan wordt het wel volgende week.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit het op ITV UK te kijken, daar zitten er allemaal backstage stukjes met Cat Deeley![]()
tussen ipv de stemnummers.
Melinda is echt zo lief! Echt wat Simon ook zegt, ze is heel goed zonder dat ze daar ontzettend mee te koop loopt of arrogant gedrag vertoont. Van mij mag Melinda winnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:54 schreef Kantar het volgende:Melinda
Zij is mijn favoriet bij de meijes, ze komt heel spontaan en oprecht over en kan naar mijn mening het beste zingen van iedereen dit seizoen.
Ik hoop echt dat zij het ver zal schoppen!
Gelukkig is er SYTYCD in de zomerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef Kantar het volgende:
[..]
Cat
Boo, waarom laten ze haar alleen maar op ITV zien? (= retorische vraag)
Zij is veel leuker dan Ryan!
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Even tussendoor. Heeft kelly pickler een boobjob gehad of hoe zit dat
Seacrest met zijn "Did you spend your money on anything yet"!!
Ik vind 'r meer op Betty van Ugly Betty lijken, maar dan de Pretty versie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:59 schreef Kantar het volgende:
Precies![]()
![]()
Trouwens, wie vind Jordin nog meer op Sara Ramirez (Callie uit Grey's Anatomy) lijken?![]()
Stop reading my BLOODY mind!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'r meer op Betty van Ugly Betty lijken, maar dan de Pretty versie.![]()
Inderdaad...terwijl de band er toch een bijzonder arrangement van had gemaakt.quote:
VoteForTheWorst heeft Antonella dit jaar als kandidaat en ze hebben de afgelopen jaren Scott Savol en kellie pickler toch flink ver gekregenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad...terwijl de band er toch een bijzonder arrangement van had gemaakt.
Ach ja, in andere jaren bleven sommige slechte zangers en zangeressen er ook wekenlang in.
Tja, een echt zonnestraaltje was het niet nee.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef Mike het volgende:
Ik vond 'm altijd de uitstraling van een zak aardappelen hebben.
Die was idd overrated, maar wel so damn cute.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: Beatles week gaat niet door dit seizoen. McCartney kon helaas niet ivm touren maar wou wel heel graag dus het zit nog in de planning voor volgende jaren. Vandaar dus ook british invasion week.
MIKALAHquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
EnAnwar
Vieze kerel was dat.
Constantine en Bo waren tof. En Mikalah![]()
![]()
!
met z'n foto's op zo'n gay-dating site.quote:
En je had een week nodig om daar wat van te zeggen?quote:
Ik kijk toch geen AI, jonkiequote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En je had een week nodig om daar wat van te zeggen?![]()
Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ach in dit stadia boeit mij het niet wie eerder gaat en wie niet. Bedoel die nu weggestemd zijn zullen het niet beter doen dan de "favorieten". Natuurlijk zouden antonella en senjaja oid er eerder uit moeten, maar als dat niet deze week is, dan wordt het wel volgende week.
Bron? Dialidol zat er bv flink naast vorig jaar meerdere malenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:10 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet op rekenen.
Zowel Antonella als Sanjaya staan al 2 stemronders ergens bovenaan.
Ik denk dat ze allebei zo de top 12 inzeilen!
Zo is er afgelopen week gestemd:
TOP 10 BOYS! Alone.
1.) Sundance,
2.) Sanjaya,
3.) Chris Sligh,
4.) Phil,
5.) Chris R,
6.) Blake,
7.) Brandon,
8.) Jared,
9.) AJ,
10.) Nick