abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 01:43:52 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46682826
American Idol #7: 16 januari beginnen we weer!
American Idol #8: It's for my Confidentiality!

We zijn er weer!

Randy, Paula en Simon zijn weer op volle kracht aan t bitchen!

Di 27 februari: Top 10 Male Singers Perform
Wo 28 februari: Top 10 Female Singers Perform
Do 1 Maart: Results Show

Di 6 Maart: Top 8 Male Singers Perform
Wo 7 Maart: Top 8 Female Singers Perform
Do 8 Maart: Results Show

Dinsdag 13 Maart: Top 12 Finalists Perform for the First Time
Woensdag 14 Maart: Results Show[/b]

Let op: Warez mogen nog steeds niet op FOK! dus linkjes en uitnodiging om te PMen mogen ook in dit topic niet

Top 10 Girls:
Alaina Alexander

Antonella Barba

Gina Glocksen

Haley Scarnato

Jordin Sparks

Lakisha Jones

Leslie Hunt

Melinda Doolittle

Sabrina Sloan

Stephanie Edwards

[ Bericht 37% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 26-02-2007 01:57:48 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 26 februari 2007 @ 01:54:02 #2
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46683024
TVP dan maar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 26 februari 2007 @ 05:24:55 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46685038
Tot nu toe (na 1 show dus eigenlijk....) ben ik helemaal fan van Lakisha!

Eens zien hoe ze het deze week gaat doen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46687738
Ben benieuwd hoe de jongens het deze week gaan doen na al die kritiek van vorige week. p.
pi_46689310
. Melinda. .
pi_46689885
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
. Melinda. .
Zij idd en Jordin
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_46691123
Go Chris S.
pi_46692378
Vanmiddag even mn achterstand inhalen.
pi_46694000
Go Phil, Chris S, Melinda en Jordin!
Whatever I want.
pi_46697421
Was dit topic ff kwijt .
Go Chris S!!
  maandag 26 februari 2007 @ 16:30:49 #11
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46698687
Lakisha is ook mijn favo. Gisteren nog eens naar de versie van Jennifer Hudson geluisterd. Lakisha is echt indrukwekkend. Maar JHud heeft wel een Oscar!!
  ESF Reporter maandag 26 februari 2007 @ 19:30:47 #12
87554 Cee
Welluk?
pi_46704924
Jennifer de Oscar!
Toch
Veel
Potentie
in al die ex-AI'ers.
  maandag 26 februari 2007 @ 19:33:08 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46705040
Maar geen Idol bedankje.
  ESF Reporter maandag 26 februari 2007 @ 20:05:37 #14
87554 Cee
Welluk?
pi_46706429
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar geen Idol bedankje.
Naar het schijnt had ze op de red carpet bij een interview wel aangegeven dat ze Idol zou bedanken, maar ik kan me voorstellen dat je daar op dat podium opeens een beetje dichtklapt.
En daarbij, Idol heeft voor haar niet meer gedaan dan haar wat bekendheid te geven, ze heeft voor de rol van Effie nog steeds enkele keren audities gedaan temidden van 400+ andere wannabe-Effies. Ze zullen haar vast niet hebben gekozen vanwege haar 'gevestigde naam als voormalig zesde-plaats-winnaar van Idol 3'.

Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
  maandag 26 februari 2007 @ 20:06:44 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46706475
Ze had het simon cowell beloofd
  woensdag 28 februari 2007 @ 07:30:28 #16
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46761449
De heren waren vanavond stukken beter als vorige week....Althans, een AANTAL dan, want er zitten ook een paar erg treurige gevallen bij
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46763409
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
Sluit natuurlijk niet uit dat ze dankzij AI wel wat extra connecties en zelfvertrouwen heeft op weten te bouwen om door te zetten. Dus een kleine bijdrage heeft de show er misschien wel aan geleverd.
Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_46767517
Ik kan pas vrijdag kijken, maar ik wil nu eigenlijk!!!! .

Maar wel stuk toffer hoor, alle eps achter elkaar zien .
Whatever I want.
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:44:45 #19
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46768092
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ze heeft in ieder geval flink hulp gehad van de imago-builder van AI. Ik kan me nog goed haar theaterrondes en workshop herinneren. Ze zag er niet uit toen in die rare jurken waarin elke pondje extra dubbel woog en dan die gelaatsuitdrukkingen erbij. Een heel verschil met de live shows later. Zonder AI had ze er nog steeds zo bijgelopen en 100% zeker de rol van Effie niet gekregen.
Heb jij Jennifer Holiday wel eens zien zingen?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_46772789
Mag die Antonella eigenlijk nog wel blijven vanwege al dat gezeur om die foto's?
Ik wil er namelijk nog van genieten. Lekker wijf maar als ze zingt zet ik mijn mute knop even aan totdat ze klaar is .
pi_46779857
Chris R = BRILJANT! Die gast is echt goed. Ken het hele nummer niet maar wat een gaaf optreden
Sundance = verbaasde mij over die hoge noten. Ook een geweldig optreden.
Chris S = Gewoon goed en coole gast
Blake = Die gast is TOP!
AJ = vindt hem een beetje bewegen als een wijf maar zingt wel heel goed. Leuk optreden.
Jared Cotter = Leuk optreden van die gozer. Goed gezongen en mooie stem.
Phil Stacy = zingt goed maar heel saai overkomen
Nick Pedro = Wel goed geozngen maar wat een saaie lul is dat zeg.
Sanjaya =
Brandon Rogers = verkrachting van dat schitterende nummer. Die gast heeft een mooie stem maar om dat lied zo te zingen

Weet iemand welke nummers ze allemaal zongen? Zaten aantal coole liedjes tussen.
pi_46779876
Mannen blijven mij niet boeien.. nog steeds..
A little bit hateful
pi_46780073
AH zitten we hier nu!
pi_46783511
Ik ga zo de aflevering van gisteren bekijken. Dit is de eerste keer dat ik American Idol volg trouwens, en ik vind het top

Mijn favorieten:

Heren:

1 Chris Sligh
2 Blake Lewis

3 Phil Stacey
4 AJ Tabaldo

Dames in willekeurige volgorde:

Stephanie Edwards
Sabrina Sloan
Jordin Sparks
Melinda Doolittle
Lakisha Jones
pi_46786436
God, wat viel dat enorm tegen zeg. Ik had verwacht/gehoopt dat deze aflevering net zo goed zou zijn als de eerste van de meiden, maar helaas.. Er waren er wel meer mensen goed, maar ik vond niemand zo goed als sommige meiden.

Favorieten deze keer:

1 Chris Richardson
2 Chris Sligh
3 AJ Tabaldo
4 Nick Pedro
5 Sundance Head

Ik kon het erg goed vinden met het jurycommentaar van Simon Cowell. Phil Stacey vond ik deze keer inderdaad onorigineel klinken en Blake Lewis viel me heel erg tegen. Ik ken het nummer Virtual Insanity niet zo goed, maar het was me gelijk duidelijk dat het een Jamiroquai nummer was. Dat kan ook aan Jamiroquai liggen natuurlijk Maar als de artiest die het nummer heeft geschreven zo duidelijk doorklinkt in je cover moet je dat nummer gewoon niet doen imo. Daarentegen voerde hij het wel vrij goed uit en dat middenstuk was briljant
  ESF Reporter woensdag 28 februari 2007 @ 21:53:24 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_46787927
Ik vond deze aflevering ontzettend leuk! Er zaten leuke optredens tussen en de jury en Ryan waren hopeloos melig. Vooral Simon.
"Yeees, let's all bow down to the God of Paula. Let's not have an opinion!"
"I would like to congratulate my mum whose birthday is in november. Happy birthday in 6 months' time, mum! And I like puppies!"
En al dat commentaar over het liedje van Jared.
pi_46792138
leuke aflevering inderdaad, maar toch jammer dat het niveau zoveel lager dan bij de meiden.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_46792238
Om eerlijk te zijn vind ik de algehele niveau wat laag dit jaar. Misschien moet het nog even losbranden.
A little bit hateful
pi_46792580
Bij de dames zitten er wel een paar die wel erg goed zijn, daarentegen ook een paar die echt om te huilen zijn de jongens vind ik tot nu toe vrij saai maar Sundance Head was goed, zeker vergeleken met vorige week toen hij dat hallelujalied ten gehore bracht

Zonde van Sanjaya, hij is te verlegen denk ik en misschien dat hij daardoor ook zo'n zacht stemmetje heeft, hij valt nogal in het niet bij de rest. Misschien moet hij het over een paar jaar nog eens proberen
Let's plant a tree
pi_46793606
Ik vond Sundance echt goed wat ik na vorige week totaal niet had verwacht.
Phil Stacey is misschien wat standaard maar hij heeft een mooi stemgeluid en hij is voor de tweede keer goed.

De rest van de heren vond ik niet veel bijzonders. Ik kijk uit naar Lakisha en Jordan voor morgen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:51:03 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46794609
Vanavond de dames.

En morgen hopelijk die Antonella eruit!
-
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:52:07 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46794638
En topicstarter, waar is de top 10 heren in de TS?
-
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:46:20 #33
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46795627
Over het algemeen vond ik deze week beter dan vorige week, en hopelijk zal die stijgende lijn zich volgende week ook weer doorzetten. Vind het ook wel goed dat de jury ze probeert te pushen om meer te durven aangezien we toch met enige zekerheid kunnen zeggen dat iedereen die de top 24 haalt toch wel over enige zangkwaliteiten beschikt.

Korte review
Phil: Hij heeft opzich wel een goede stem maar ik vind hem voor de rest echt totaal niet interessant.
Jared: Mwah, zang was heel redelijk maar ook niet meer dan dat. Ik denk niet dat het memorabel genoeg was, niet vanwege de zang iig (meer vanwege het jurycommentaar ).
AJ: Ik vind het maar een raar gastje, maar eerlijk is eerlijk, zingen kan hij wel. Ik denk dat hij wel safe is.
Sanjaya: UGH. UGH. UGH. Kan hij alsjeblieft zo snel mogelijk vertrekken? Creep.
Chris S.: Het enige waar ik tijdens zijn optreden aan kon denken was dat hij al 28 en getrouwd was. Ik dacht dat hij iets van 20 ofzo was, dus ik had echt zo'n '' WTF?!'' moment toen hij zei dat hij het liedje opdroeg aan zijn vrouw. Het optreden vond ik niet echt heel boeiend, maar opzich was de zang niet zo heel verkeerd.
Nick: Leuke stem maar hij heeft echt totaal geen uitstraling, ik was het dus ook met Simon eens over zijn charisma-tekort.
Blake: Minder goed dan vorige week, maar nog steeds niet slecht. Blake is me heel erg meegevallen vorige week omdat ik dacht dat zijn beatboxen velen malen beter was dan zijn zangkunst, maar daar vergistte ik me dus in. Hij heeft een eigen stijl en dat is wel leuk om te zien.
Brandon: Hij kan veel en veel beter dan dit. Simon had gelijk, het is een zangcompetitie; het is leuk en aardig dat je je gevoel in een liedje probeert te leggen, maar in dit stadium van de show kun je beter even wat flinke uithalen doen zodat mensen ook daadwerkelijk zien dat je zo goed bent.
Chris R.: Geweldig.
Sundance: Eindelijk weer eens goede zang, al kwam het hele ''bluesy-gebeuren'' wel erg geforceerd over. Alsof hij het echt alleen maar deed omdat hij dat vorige week te horen kreeg.

Wie gaan eruit? Ik denk dat Jared en Nick grote kans maken omdat ze gewoonweg te weinig indruk gemaakt hebben.

Hup Chris R.
  donderdag 1 maart 2007 @ 06:42:34 #34
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46797019
Melinda was weer super.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 1 maart 2007 @ 06:59:47 #35
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46797048
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 06:42 schreef LeBeau het volgende:
Melinda was weer super.
Lakisha ook!
-
pi_46797839
er is iets mis met jullie. 06:42 en 6:59
Alhoewel.. eentje woont in amerika he. Dan mag het.
A little bit hateful
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:57:49 #37
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_46797870
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:44:02 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46798611
Ik zie niet wat er zo goed is aan die Chris R. Vond het nummer tenenkrommend slecht en van zijn stem kan ik ook niet warm worden...

Verder was Sundance vergeleken met vorige week erg goed en ook Chris S. deed het goed. Verder zitten er niet echt mensen tussen die ik ver zie komen.

Een van de dames zal deze Idols winnen. Gaat mijn voorkeur uit naar Lakisha. Die was echt goed vorige week. Benieuwd wat ze deze week zal brengen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46800378
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:57 schreef LeBeau het volgende:

[..]

Sommige mensen werken vroeg en kennen blogs waar je filmpjes kunt bekijken -censuur-.
Wat zei je?

En je mag natuurlijk nu niet zeggen waar he? En via mijn weg is hij nog niet te vinden
pi_46801244
Vreemd de show van de mannen kon ik de volgende morgen (gisteren) direct vinden maar van de dames nog niet idd.
pi_46802283
Via mijn weg ook nog niet vanmorgen. Ik hoop dat hij er vanavond iig wel te vinden is.
Let's plant a tree
pi_46823424
Ik wil dit altijd zo goed mogelijk volgen, inclusief dit topique, maar ik ben altijd wat trager met downloaden + kijken.
En dan wil ik weer geen spoilers zien enzo.

Wel köt dat Nicole er meteen uit moest. Had nog wel meer van haar willen zien. Liever Alaina of Antonella eruit, die alleen maar door waren vanwege hun -factor. Mijn favorieten na top 12 shows:

Dames
Sabrina
Melinda
Jordin

Heren
Blake
Chris S
Chris R

Dinsdagaflevering bijna binnen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:11:41 #43
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46827455
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:55 schreef Liquidootje het volgende:
06:59 Nederlandse tijd is 21:59 westkust tijd. En laat de aflevering nu net van 20:00 tot 21:30 zijn geweest.....

Overigens is ie aan de oostkust nog 3 uur vroeger, dus ergens om 05:00 staat ie al online bij de meeste goede prive trackers, en niet lang daarna op de publieke.
-
pi_46827925
Ik viel van mn stoel toen Melinda begon te zingen.

Melinda is iemand die zo goed zingt dat je je al verheugt als ze het podium oploopt.
En da's knap na de uitzending van 1 auditie, 1 stukje Hollywood en 1 optreden bij de final 24.
Bovendien heeft ze een fantastisch karakter en heeft ze enorm de 'likeability-factor' om met Simon te spreken.
Speaking of: ik weet niet wàt voor wiet ze de juryleden geven, maar het is een stuk gezelliger daar achter die tafel dit seizoen.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  donderdag 1 maart 2007 @ 23:54:02 #45
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46829319
Melinda Zij is mijn favoriet bij de meijes, ze komt heel spontaan en oprecht over en kan naar mijn mening het beste zingen van iedereen dit seizoen. Ik hoop echt dat zij het ver zal schoppen!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 00:05:51 #46
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46829836
Melinda was echt de beste van de avond. Kippevel!! Steph is ook heel goede en Jordin die komt heel erg ver.
pi_46830532
Sjonge die Antonella, ipv dat ze een popie niemendalletje gaat zingen wat eerder bij haar image past en ze misschien nog wel voor elkaar krijgt.... kiest ze Celine Dion. Hoezo plaat voor je harses?!?
Ongelooflijk slecht gebracht, totaal misplaatste keuze. Hoe graag ik the underdog (npi) wat verder zie komen, mag ze van mij nu wel heel snel opzouten. Geez..
The dogwalker vond ik niet veel beter met dat achterlijke jazzie gedoe. Die meid heeft wel een goede en interessante stem maar ze heeft gewoonweg geen talent om een optreden neer te zetten. Het ziet er heel ongemakkelijk uit allemaal.

Melinda Doolittle was briljant, meer valt er niet van te zeggen. Die moet ook eens een nummer van Shirley Bassey doen. Jordin liet wel een paar steekjes vallen, maar is nog steeds goed.
Lakeisha vond ik niks bijzonders eigenlijk, maar goed kan aan mij liggen.
De rest van de dames boeit me niet zo veel, behalve dan op uiterlijk

Mijn favorieten
Dames:
Melinda Doolittle
Jordin Sparks
Heren:
Phil Stacey
Sundance uh something
  ESF Reporter vrijdag 2 maart 2007 @ 07:40:44 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_46835410
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 08:24:38 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46835744
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 07:40 schreef Cee het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
-
pi_46838377
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 08:24 schreef maartena het volgende:

[..]

SPOILER
haha geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')