Over het algemeen vond ik deze week beter dan vorige week, en hopelijk zal die stijgende lijn zich volgende week ook weer doorzetten. Vind het ook wel goed dat de jury ze probeert te pushen om meer te durven aangezien we toch met enige zekerheid kunnen zeggen dat iedereen die de top 24 haalt toch wel over enige zangkwaliteiten beschikt.
Korte review
Phil: Hij heeft opzich wel een goede stem maar ik vind hem voor de rest echt totaal niet interessant.
Jared: Mwah, zang was heel redelijk maar ook niet meer dan dat. Ik denk niet dat het memorabel genoeg was, niet vanwege de zang iig (meer vanwege het jurycommentaar
![]()
).
AJ: Ik vind het maar een raar gastje, maar eerlijk is eerlijk, zingen kan hij wel. Ik denk dat hij wel safe is.
Sanjaya: UGH. UGH. UGH.
![]()
Kan hij alsjeblieft zo snel mogelijk vertrekken? Creep.
Chris S.: Het enige waar ik tijdens zijn optreden aan kon denken was dat hij al 28 en getrouwd was.
![]()
Ik dacht dat hij iets van 20 ofzo was, dus ik had echt zo'n ''
![]()
WTF?!'' moment toen hij zei dat hij het liedje opdroeg aan zijn vrouw. Het optreden vond ik niet echt heel boeiend, maar opzich was de zang niet zo heel verkeerd.
Nick: Leuke stem maar hij heeft echt totaal geen uitstraling, ik was het dus ook met Simon eens over zijn charisma-tekort.
Blake: Minder goed dan vorige week, maar nog steeds niet slecht. Blake is me heel erg meegevallen vorige week omdat ik dacht dat zijn beatboxen velen malen beter was dan zijn zangkunst, maar daar vergistte ik me dus in. Hij heeft een eigen stijl en dat is wel leuk om te zien.
Brandon: Hij kan veel en veel beter dan dit.
![]()
Simon had gelijk, het is een zangcompetitie; het is leuk en aardig dat je je gevoel in een liedje probeert te leggen, maar in dit stadium van de show kun je beter even wat flinke uithalen doen zodat mensen ook daadwerkelijk zien dat je zo goed bent.
Chris R.: Geweldig.
Sundance: Eindelijk weer eens goede zang, al kwam het hele ''bluesy-gebeuren'' wel erg geforceerd over. Alsof hij het echt alleen maar deed omdat hij dat vorige week te horen kreeg.
Wie gaan eruit? Ik denk dat
Jared en
Nick grote kans maken omdat ze gewoonweg te weinig indruk gemaakt hebben.
Hup Chris R.