Zeg daar jij connecties hebt met het oosten van het land wil heul nie zeggen dat je dan ook direct aziaatisch bentquote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
*schriel*
Te laatquote:Op zondag 25 februari 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
fipo
als je het heel lief aan hem vraagt wil L_G_E binnenkort vast nog wel weer eens een nieuwe poll makenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
jmmr dat je nie meer op de polls kan stemmen
Begint z'n naam ook met een D toevallig?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:55 schreef Ang3l het volgende:
en4ce: Ben blij dat je me herkend had. Vond het leuk je in het echt gezien te hebben!
gaan we char nadoen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Begint z'n naam ook met een D toevallig?
Ben boos moest het weghalen maar wel begrip volquote:
Weggehaald nu blij., welkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heeft ze in elk geval meer aan dan die meneer in haar fobo![]()
Euhn... Kan vast nog wel, als je ze terug kunt vinden.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Je was weer in Elysium geweest ?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben tot uitputtens toe verwent op mijn verwendag vandaag, ik ben er doodop van
Je mag er ook gewoon hier antwoord op geven, hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
Mag ik het wel gebruiken voor HETRO doeleinden aubquote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee staan laten, hij's veel te leuk om alleen maar voor jezelf te houden![]()
Dat moest toch per PMquote:Op maandag 26 februari 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je mag er ook gewoon hier antwoord op geven, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |