quote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef Het_Biertje het volgende:
kut topic, wie maakt ff een nieuwe?
Uitzonderingen zijn er altijdquote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Adelante het volgende:
janet of wij de josti's zijn
die zij moeten aansturen
Don't say no morequote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Adelante het volgende:
janet of wij de josti's zijn
die zij moeten aansturen
jij hebt die volkswagen nog steeds?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij hebt die volkswagen nog steeds?![]()
geen oscars?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef Snever het volgende:
Kut ik moet morgen kwart over 6 opstaan. Laters
alles uit Zweden is beter idd!quote:
ouwe!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef FredvZ het volgende:
En sticky...
Wat een bagger OP-overigens
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef Het_Biertje het volgende:
nieuwe foto van snever opgedoken;
[afbeelding]
Omdat jij niet dirigeertquote:Op maandag 26 februari 2007 08:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey kuttekoppen.
waarom sta ik niet in de OP !?!?@@
Het was slechts een citaat van Siemenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
Doen we nog wel een beetje lief tegen elkaar
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
Flikker toch eens op met je bagger.
Wat moet je gaan doen? Al enig idee?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef Snever het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan ben ik aan de beurt
Ik hoop zo dat ze me doekoes toereiken![]()
Ik moet 10 weken stage lopen op een kantoor van een bedrijf die handelt in heftruck onderdelen. De baas was erg aardig dus hoop dat hij ook zo aardig is met geldquote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Wat moet je gaan doen? Al enig idee?
Nou ja 3 maandjes of zo is prima uit te houden, 10 maanden wordt wel erg saaaaaaaaaai...
Je bent wel in een baggerbui vanmorgen he? Lekker geslapen?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef KopieerMachine het volgende:
whaha geowned newbies.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef Snever het volgende:
Mop
A teacher asks her class, "If there are five birds sitting on a fence and you shoot one of them, how many will be left?" She calls on little Johnny.
"None, they all fly away with the first gunshot."
The teacher replies, "The correct answer is four, but I like your thinking." Then little Johnny says, "I have a question for you. There are three women sitting on a bench having ice cream. One is delicately licking the sides of the triple scoop of ice cream. The second is gobbling down the top and sucking the cone. The third is biting off the top of the ice cream. Which one is married?"
The teacher, blushing a great deal, replies, "Well I suppose the one that's gobbled down the top and sucked the cone."
"The correct answer is the one with the wedding ring on... but I like your thinking
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef KopieerMachine het volgende:
whaha geowned newbies.
Dat viel me ook al opquote:Op maandag 26 februari 2007 11:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Je bent wel in een baggerbui vanmorgen he? Lekker geslapen?
ach, je hebt wel weer je bezemkwaliteiten gedemonstreerdquote:
Ik accepteer dat als een complimentquote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ach, je hebt wel weer je bezemkwaliteiten gedemonstreerd
Zonder te kontenkussen dan hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik accepteer dat als een compliment.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ach, je hebt wel weer je bezemkwaliteiten gedemonstreerd
Als ik weer een mooie snellere op de kop kan tikken, mail ik je.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Een videokaart goedkoop aan mij verkopen.
Óók goedkoop hé, want je hebt nog schuldgevoel van die laaste keer dat je niks liet horen.. en..zoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ik weer een mooie snellere op de kop kan tikken, mail ik je.Heb er genoeg , 1x per week home LAN party.
![]()
WoWquote:
2x Lian-Li PC60 en 1x PC50 heb ik. Groot is wel mijn Chietec fileserver, mooi issie niet echt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
WoW![]()
Heb je toevallig ook nog een grote (en mooie) atx kast ?
Ruilen tegen coolermaster Mystique 631(zwarte) ?![]()
*btw goedkoop wil ik niet zeggen maar duur ben ik nooit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Óók goedkoop hé, want je hebt nog schuldgevoel van die laaste keer dat je niks liet horen.. en..zo![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
*btw goedkoop wil ik niet zeggen maar duur ben ik nooit.![]()
Hij wel... nou... ik moet gewoon weer keihard aan het werk op mn stagequote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hij wel... nou... ik moet gewoon weer keihard aan het werk op mn stage![]()
Damnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef Dizer het volgende:. Lekker uitgeslapen. Heerlijk bak koffie. Lekker luieren vandaag
.
Behalve dat uitslapen lijkt het net op mijn dag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef Dizer het volgende:. Lekker uitgeslapen. Heerlijk bak koffie. Lekker luieren vandaag
.
jij stalket mijquote:
Kijk eens naar mijn Fotoboek en naar mijn favo user? Zo praat je nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:04 schreef KopieerMachine het volgende:
Verwijder die post van Svensant... kutuser.. en..zo.
Kijk naar de inhoud van zijn postquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn Fotoboek en naar mijn favo user? Zo praat je niet!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Kijk naar de inhoud van zijn postZo praat je niet tegen grote mensen hé.
Niet te snel conclusies![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Waneer krijg ik een award dan ?
Dizer maak eens een Kopieermachine Award
Dat was mijn idee!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:46 schreef Dizer het volgende:
ShowChat-Tournament.
Willen jullie even op mij stemmen.
Iemand haalt daar zijn vriendjes uit XFA bij... dan wil ik mijn vriendjes uit V&A meeneemen.
Ah, de beroemde Sneverquote:
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:30 schreef Snever het volgende:
Dit is Slowchat ElisaB, hier is toch alles mogelijk?
Nog bedankt voor je tekst aan dat je aan mijn slotje geplakt hebt. Ik voel gewoon dat ElisaB hem gesloten heeft maar te arrogant is om er een slottekst onder te plakken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:12 schreef FredvZ het volgende:
Geloof me dat wil je niet...
En weer een dag stage...iemand?
Verdien jij een slottekst dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Snever het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je tekst aan dat je aan mijn slotje geplakt hebt. Ik voel gewoon dat ElisaB hem gesloten heeft maar te arrogant is om er een slottekst onder te plakken.
De rekening faxen we wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Snever het volgende:
Nog bedankt voor je tekst aan dat je aan mijn slotje geplakt hebt. Ik voel gewoon dat ElisaB hem gesloten heeft maar te arrogant is om er een slottekst onder te plakken.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Adelante het volgende:
't is wel een van z'n betere...
optimistquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef FredvZ het volgende:
Alleen wel jammer dat we 1000 posts moeten wachten op eentje van dezelfde kwaliteit
Brengt niet veel diversiteit met zich mee hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:47 schreef Het_Biertje het volgende:
omg wat wil ik de notes van snever graag doorlezen met een bak popcorn
De zelfkennis maakt iets goed, maar niet veelquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Brengt niet veel diversiteit met zich mee hoor![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:14 schreef Adelante het volgende:
't is wel een van z'n betere...
enkele vote geldt nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:42 schreef Thrackan het volgende:
Valt niet op he dat ik door middel van simpel alle andere users niet kennen mijn votes baseer
Welk een bullshit! @#$quote:
Morgen Test Drive Unlimited voor de pc halenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Welk een bullshit! @#$
Die organisatie is crap!
Nou ja "heeft gemaakt"... Ben halverwege na dat etsen zo'n beetje afgehaaktquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef FredvZ het volgende:
Jazeker, en dat schoenenspel met Baks
En ook een windmeter maken. Geloof dat jij de enige was die en windrichtsmeter heeft gemaakt, terwijl de rest een windsnelheidsmeter heeft gemaakt.
SooS doodgebloed? Dat zou wel zonde zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
Ik die inmiddels ook geen electrotechniek meer, heb het tweede jaar te weinig uitgevoerd om te mogen blijven. Zit nu in het laatste jaar van Technische Informatica.
Nu op stage en na de zomer gelijk door met afstuderen.
Das maar goed ook, er is niet veel meer aan nu het allemaal Haagsche Hoge School is
Dat klinkt best wel vaag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
Technische Informatica.
Ik heb een opleiding Werktuigbouwkunde en schroef nu hoofdzakelijk aan PC hardware,sleutelen aan een auto laat ik over aan degene waar ik een leuke PC voor regel of de oude reanimeer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef FredvZ het volgende:
Sterker nog... het is vaag... ben bijna afgestudeerd, maar ik weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk geleerd zou moeten hebben de afgelopen jaren.
Dit is mijn kloon.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:23 schreef Snever het volgende:
Je bent 3 jaar langer geregistreerd dan mij en hebt slechts 3000 posts meer
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:21 schreef Dizer het volgende:
Tsssk newbies.
Aantal posts: 47723 (gemiddeld 26 per dag)
Damn you got mequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef KopieerMachine het volgende:
Alle noobs editen. ^^
ja hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef KopieerMachine het volgende:
Alles goed jongens en meisjes ?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:14 schreef Thrackan het volgende:
Ik heb een vriend die rookt, elke keer als hij World of Warcraft wil gaan spelen maakt ie zijn peuk uit!
Hij was bang om as in zijn keyboard te krijgen of zo.
Zegt ie zo:
"Ik kan niet met 1 hand WOW-en"
Zelfs als hij hem net heeft aangestoken, zonde man, na 2 millimeter al uitmaken
World of Warcraft Wastes Your Smokes!
inderdaad raar, het is inderdaad een mooie tafel ;Yquote:
Tjah, dat is jou smaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Stomme tafel !;!;1;1111!1!!1![]()
![]()
Wanneer was het dan niet om te huilenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Wat een dijenkletser
Mag ik zeggen dat ik de SC de afgelopen tijd écht om te huilen vind
Het is best even leuk geweest, maar het lijkt hier nu inmiddels af en toe wel de kinderopvang voor moeilijk te corrigeren jeugdquote:
nou... dat nou ook weer nietquote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
Zeg Snever als we mogen kiezen tussen Snever-de-mod-wannabe of Snever-de-oude-koeien-uit-de-sloot-haler, dan toch liever Snever-de-mod-wannabe...
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
Zeg Snever als we mogen kiezen tussen Snever-de-mod-wannabe of Snever-de-oude-koeien-uit-de-sloot-haler, dan toch liever Snever-de-mod-wannabe...
No wayquote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
Woei, ik ben gruwelijk onder de indrukquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
dus ga hem niet pestenanders ga ik je een pak rammel geven
Dankzij jou had ik fipoquote:Op maandag 5 maart 2007 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei, ik ben gruwelijk onder de indruk
Ik houd ook van Dizer. Zie het als een verkapte liefdes uittingquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Snever is gewoon een rotjonk
Ouwe koeien uit de sloot halen kan hij als de beste.
Maar het is wel een beetje ghey.
Maar snever ik hou van Dizerdus ga hem niet pesten
anders ga ik je een pak rammel geven
Noem het zo je het wilt noemen, ik vind het in elk geval strontvervelend. Dus nogmaals het vriendelijke doch dringende verzoek ermee op te houden.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:10 schreef Snever het volgende:
Ik houd ook van Dizer. Zie het als een verkapte liefdes uitting![]()
ik onderteken deze petitie ook even..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Noem het zo je het wilt noemen, ik vind het in elk geval strontvervelend. Dus nogmaals het vriendelijke doch dringende verzoek ermee op te houden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:37 schreef Thrackan het volgende:
ban?
Het woord is misschien niet leuk, maar geeft wel aan dat ik het ook aardig zat ben wat betreft het enorme gespam van met name Snever...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat is écht geen leuk woord doch onderwerp voor deze SC.
Ik wil aan jullie vragen om deze kwestie achter de schermen op te lossen, Snever heeft PM functie aan staan
Maar eh.
Koffie![]()
Altijd leuk, werknemers die jubileren en dan als stagiair van alle voordelen van dien genietenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Taart en Saucijzengimmee gimmee.
I'm hungry
dat lijkt me wel wat, dit is echt een kut-afleveringquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:13 schreef Het_Biertje het volgende:
blaf
blaf
blaf
quote:
quote:
er komen hier alleen maar nette mensenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef Thrackan het volgende:
het valt me echt zó mee dat al die plaatjes nog redelijk suited for work zijn
Dan zijn er toch een paar ernstig verdwaald zo nu en dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
er komen hier alleen maar nette mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |