Damn you got mequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef KopieerMachine het volgende:
Alle noobs editen. ^^
ja hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:48 schreef KopieerMachine het volgende:
Alles goed jongens en meisjes ?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:14 schreef Thrackan het volgende:
Ik heb een vriend die rookt, elke keer als hij World of Warcraft wil gaan spelen maakt ie zijn peuk uit!
Hij was bang om as in zijn keyboard te krijgen of zo.
Zegt ie zo:
"Ik kan niet met 1 hand WOW-en"
Zelfs als hij hem net heeft aangestoken, zonde man, na 2 millimeter al uitmaken
World of Warcraft Wastes Your Smokes!
inderdaad raar, het is inderdaad een mooie tafel ;Yquote:
Tjah, dat is jou smaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Stomme tafel !;!;1;1111!1!!1![]()
![]()
Wanneer was het dan niet om te huilenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Wat een dijenkletser
Mag ik zeggen dat ik de SC de afgelopen tijd écht om te huilen vind
Het is best even leuk geweest, maar het lijkt hier nu inmiddels af en toe wel de kinderopvang voor moeilijk te corrigeren jeugdquote:
nou... dat nou ook weer nietquote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
Zeg Snever als we mogen kiezen tussen Snever-de-mod-wannabe of Snever-de-oude-koeien-uit-de-sloot-haler, dan toch liever Snever-de-mod-wannabe...
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
Zeg Snever als we mogen kiezen tussen Snever-de-mod-wannabe of Snever-de-oude-koeien-uit-de-sloot-haler, dan toch liever Snever-de-mod-wannabe...
No wayquote:Op maandag 5 maart 2007 10:33 schreef FredvZ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |