quote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef Het_Biertje het volgende:
kut topic, wie maakt ff een nieuwe?
Uitzonderingen zijn er altijdquote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Adelante het volgende:
janet of wij de josti's zijn
die zij moeten aansturen
Don't say no morequote:Op zondag 25 februari 2007 23:31 schreef Adelante het volgende:
janet of wij de josti's zijn
die zij moeten aansturen
jij hebt die volkswagen nog steeds?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij hebt die volkswagen nog steeds?![]()
geen oscars?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef Snever het volgende:
Kut ik moet morgen kwart over 6 opstaan. Laters
alles uit Zweden is beter idd!quote:
ouwe!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef FredvZ het volgende:
En sticky...
Wat een bagger OP-overigens
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef Het_Biertje het volgende:
nieuwe foto van snever opgedoken;
[afbeelding]
Omdat jij niet dirigeertquote:Op maandag 26 februari 2007 08:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey kuttekoppen.
waarom sta ik niet in de OP !?!?@@
Het was slechts een citaat van Siemenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
Doen we nog wel een beetje lief tegen elkaar
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
Flikker toch eens op met je bagger.
Wat moet je gaan doen? Al enig idee?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:19 schreef Snever het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan ben ik aan de beurt
Ik hoop zo dat ze me doekoes toereiken![]()
Ik moet 10 weken stage lopen op een kantoor van een bedrijf die handelt in heftruck onderdelen. De baas was erg aardig dus hoop dat hij ook zo aardig is met geldquote:Op maandag 26 februari 2007 10:34 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Wat moet je gaan doen? Al enig idee?
Nou ja 3 maandjes of zo is prima uit te houden, 10 maanden wordt wel erg saaaaaaaaaai...
Je bent wel in een baggerbui vanmorgen he? Lekker geslapen?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef KopieerMachine het volgende:
whaha geowned newbies.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:30 schreef Snever het volgende:
Mop
A teacher asks her class, "If there are five birds sitting on a fence and you shoot one of them, how many will be left?" She calls on little Johnny.
"None, they all fly away with the first gunshot."
The teacher replies, "The correct answer is four, but I like your thinking." Then little Johnny says, "I have a question for you. There are three women sitting on a bench having ice cream. One is delicately licking the sides of the triple scoop of ice cream. The second is gobbling down the top and sucking the cone. The third is biting off the top of the ice cream. Which one is married?"
The teacher, blushing a great deal, replies, "Well I suppose the one that's gobbled down the top and sucked the cone."
"The correct answer is the one with the wedding ring on... but I like your thinking
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:43 schreef KopieerMachine het volgende:
whaha geowned newbies.
Dat viel me ook al opquote:Op maandag 26 februari 2007 11:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Je bent wel in een baggerbui vanmorgen he? Lekker geslapen?
ach, je hebt wel weer je bezemkwaliteiten gedemonstreerdquote:
Ik accepteer dat als een complimentquote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ach, je hebt wel weer je bezemkwaliteiten gedemonstreerd
Zonder te kontenkussen dan hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik accepteer dat als een compliment.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
ach, je hebt wel weer je bezemkwaliteiten gedemonstreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |